ФорумКазиноGamblii Casino - загальне обговорення

Gamblii Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від glennry1111
|
16352 переглядів 113 відповідей |
|
1 2 3...6
Додати публікацію
1 рік тому

привіт Звір. У мене також є гроші від Гамблі. виплата давно прострочена. яка твоя історія?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Моя історія також полягала в дуже довгому очікуванні оплати ... більше тижня . Всілякі виправдання.... Тому я сам його закрив. Тепер вони перевертають всю історію. Вони підходили до мене, щоб грати за це, хоча вони знали, що я не живу на Антильських островах. Що ти думаєш Гуру? Хочете зануритися сюди, будь ласка? З повагою, Дейв… Особливо після електронного листа з погрозами від Гамблі

Автоматичний переклад.
1 рік тому

привіт Звір. У мене також є гроші від Гамблі. виплата давно прострочена. яка твоя історія?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Стейн, ти отримав попередження від керівництва також не грати як голландець?



Автоматичний переклад.
1 рік тому

у загальних положеннях і умовах справді зазначено, що голландцям заборонено створювати обліковий запис. Я тільки зараз це бачу. Я боюся, що я просто втратив свої гроші..

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, але з першим платежем вони повинні сказати... Є навіть додаток.... До мене підійшов VIP в

грати, поки вони знали, що я живу в Нідерландах...

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, але в моєму випадку вони дозволили мені грати, зробити депозит і зробити себе VIP-персоною. І дуже часто мав розмову про Нідерланди. Ще б поскаржився на гуру. У мене була подібна справа і я її виграв.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

А Антильські острови - це острови, які належать Нідерландам, тому аргументи некоректні! Вам не потрібно було надавати чашку банківських виписок?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

це залишається дивним. Я пройшов усю процедуру KYC, перевірив і затвердив свій обліковий запис.

коли я їх питаю, як із оплатою, вони кажуть, що оплата йде. Я почекаю. поки я ще не отримав повідомлення про те, що оплата не буде зроблена

Автоматичний переклад.
1 рік тому


Я також виграв… це була їхня відповідь у суботу, знаючи, що вони були неправі




Автоматичний переклад.
1 рік тому

мій обліковий запис також було повністю перевірено

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file



тут ви бачите, що всі мої нідерландські документи були прийняті

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

але всі ваші гроші зараз пішли? що ти хочеш з цим робити зараз?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ні, я зіграв свої гроші, я повідомив про них владу… тому що це знову просто карається

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Крім того, вони приймали наші гроші, коли їм це було заборонено... Я надіслав їм свою виписку з банківського рахунку

Автоматичний переклад.
1 рік тому

колись. але в першу чергу ми повинні були самі переконатися, що нам заборонено грати на їх веб-сайті. дорогий урок я боюся..

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Шановний гуру,


ти можеш поглянути на це ще раз? Вони віддали всі мої банківські виписки, тепер раптом тільки на Антильські острови?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Стійн, а чи станеться так, на жаль, що вони не зможуть вам платити? Повідомте вам результат.


привітання,

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я боюся, що я навіть не можу свистіти свої копійки. Я буду тримати вас в курсі

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Надія на вас!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Раджа,


справді, другий голландець чекає зараз на свої гроші... чи може GurU ще щось зробити?


з повагою

Автоматичний переклад.
1 2 3...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого