1 рік тому
Тут ви можете обговорити Gamblii Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Цей веб-сайт працює незаконно, без ліцензії з Великобританії. Я вважаю, що нерозумно рекламувати їх так позитивно, як ви.
З особистого досвіду я порадив їм, що хотів би самовиключитися, і вони продовжували бомбардувати мене електронними листами, текстовими повідомленнями та навіть телефонними дзвінками більше ніж щодня.
Не дуже гарний вигляд.
This website operates illegally, with no license from within the UK. I don’t think it’s prudent to advertise them as positively as you do.
From personal experience, I advised them that I would like to self exclude and they continued to bombard me with emails, text messages and even telephone calls on more than a daily basis.
Not a good look.
Вони мають статус «Свіже казино». Це вказує на те, що, незважаючи на те, що ми не знайшли багато негативу про них, нам все ще бракує певної інформації та досвіду користувачів, які ми збиратимемо в майбутньому. На даний момент у нас немає підстав вважати, що казино поставилося б до вас несправедливо, і саме тому вони заробили свій поточний рейтинг 7,3.
They have a status of the "Fresh casino". It indicates that even though we haven't found many negatives about them, we still lack some information and user experience that we'll collect in the future. For now, we have no reason to believe that the casino would treat you unfairly and that's how they earned their current 7.3 rating.
Сподіваємось, посилання нижче допоможе людям уникнути цього шахрайського та незаконного казино:
Hopefully the link below will help people to avoid this fraudulent and illegally operating casino:
Вітаю, критерієм обороту для бонусу є 35x бонус+депозит, а не лише 35xbonus, як ви заявили.
Hello, the turnover criteria for the bonus is 35x bonus+deposit and not just 35xbonus as you stated.
Hallo, die Umsatzkriterien für den Bonus ist 35x Bonus+Einzahlung und nicht wie bei euch angegeben nur 35xBonus.
Привіт woland19631, дякую за ваш коментар. Я перевірив це своїм колегою, і ви маєте рацію. Ми щойно зробили виправлення. Велике спасибі. Який ваш досвід роботи з цим казино? Вирішили там пограти?
Hello woland19631, thank you for your comment. I've checked that by my colleague and you are right. We just made a correction. Thank you very much. What was your experience with this casino? Have you decided to play there?
Будь ласка, перегляньте нижче Trustpilot щодо Gamblii.com і двічі подумайте, перш ніж розглядати будь-який із їхніх сайтів. Сюди входять наведені нижче та будь-які інші, відформатовані таким же чином:
&
Please see below from Trustpilot, with regards to Gamblii.com and think twice before you consider any of their sites. This includes the below and any others formatted in the same way:
&
Привіт і дякую, що поділилися цією інформацією,
Gamblii та Jinx перевірені та видимі як свіжі казино, обидва не мають ліцензії UKG, ми добре це знаємо, просто перегляньте відгуки:
https://casino.guru/jinxcasino-review - взагалі не ліцензований
https://casino.guru/gamblii-casino-review — наскільки ми з’ясували, ліцензовано Кюрасао (GCB).
Ми ще не зустрічали казино Slothive, тому я переслав це казино для відповідного огляду та хочу подякувати вам за цю пораду.
Hello and thank you for sharing this information,
Gamblii and Jinx are both reviewed and visible as fresh casinos, both lack the UKG license, we are well aware of that, just check the reviews:
https://casino.guru/jinxcasino-review - not licensed at all
https://casino.guru/gamblii-casino-review - licensed under Curaçao (GCB) as far as we have found.
We have not come across the Slothive Casino yet, so I forwarded this casino for a proper review, and like to thank you for this tip.
Привіт ,
Я бачив багато поганих відгуків. Я грав на своєму акаунті і намагаюся його закрити. Також дивно, що їм дозволено людей з голландським банківським рахунком. Електронні листи відхиляються.
з повагою, Дейв
hi ,
I saw to many bad reviews . I played my account and trying to close it . Also it’s strange they are allowed people with dutch bankaccount . E-mails are rejected .
regards , Dave
Чи правильно я розумію, що ви втратили баланс і зараз намагаєтеся закрити свій рахунок у них?
Do I understand it correctly that you lost your balance and you're currently trying to close your account with them?
ні, я використав свій баланс і закрив рахунок... Багато негативу.. також я все ще не розумію, чому вони приймають людей з Нідерландів? Думаєш, я прав? Мій VIP-менеджер Девід більше не реагує
no I played my balance and closed the account …. To much negativity.. also I still don’t understand why they accept people from the Netherlands? You think I have a point? My VIP manager David won’t react anymore
Привіт!
Наскільки я пам'ятаю попередні дебати з гравцями з Нідерландів, я б сказав, що це, ймовірно, тому, що місцева влада поки що не вжила заходів. Я впевнений, що чув про декілька казино, які були змушені обмежити Нідерланди. так чи інакше, я б очікував кращого підходу від VIP-менеджера!
Hey there!
As far as I recall previous debates with players from the Netherlands, I'd say it is probably because the local authority has failed to act yet. I'm sure I heard of few casinos forced to restrict Netherlands. one way or another, I would expect a better approach from the VIP manager though!
Якщо ви знайдете цікаву статтю або будь-яке оновлення на цю тему, обов’язково опублікуйте її.
🙂 - дякую
In case you find an interesting article or any update on the subject, please make sure to post it.
🙂 - thank you
Буду, Девід, мій так званий VIP-менеджер, ніколи не реагував. Таким чином, Gambli - погане казино
I will , David my so called vip manager never reacted. So gambli is poor casino
Привіт Раджа,
Я надіслав електронний лист відповідальному в Голландії за он-лайн Gambli і там лежить. Щоб вони усвідомлювали, що їх приймають голландські гравці з голландськими ідеальними банківськими посиланнями.
вони коли-небудь відповідають на скарги на Guru?
з повагою,
Hi Radja ,
I sent a a email to the responsibility in Holland for on line Gambli and there lying . That they aware they are accepted dutch players with Dutch ideal bank links .
do they ever respond on complaints on Guru ?
regards,
Привіт, Beast777!
Що ж, давайте подивимося, до чого приведе це оголошення.
У будь-якому випадку, я, чесно кажучи, втратив слід від казино, про яке ви говорите - воно все ще стосується Gamblii? Сподіваюся, ні, ви бачили огляд?
https://casino.guru/gamblii-casino-review
Такого місця слід уникати.
Hi Beast777!
Well, let's see where this announcement leads.
Anyway, I honestly lost track of the casino you are speaking about - is it still about Gamblii? I hope not, have you seen the review?
https://casino.guru/gamblii-casino-review
Such a place should be avoided.
Привіт, Юб Гамблі 🙁
так, я бачив ... але Девід, vip, сказав мені щось інше. Я хочу повернути свої гроші.
слава Богу, я все врятував (вони зв'яжуться зі мною, якщо я захочу зіграти знову.
Hi ,yub Gambli 🙁
yes I saw … but David the vip told me something else . I want a my money back .
thank god I saved everything ( they contacten me if I want to play again .
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.