ГоловнаФорумКазиноGamblezen Casino - загальне обговорення

Gamblezen Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

 від ADRIELDOMINGOS
|
6 344 переглядів 62 відповідей |
|
12 3 4
Karolcia

Тож ми побачимо, що станеться, коли ви відкриєте скаргу. Мені також дуже цікаво подивитися, як це відбувається, оскільки ви отримали лише один бонус. Вони дали вам виправдання, але я думаю, що воно було досить загальним, і я не знаю, що могло статися з їхньої точки зору. Але я вірю, що ми дізнаємося більше, коли зв’яжемося з ними.

Нам доведеться трохи почекати, але якщо ви дізнаєтеся щось нове, обов’язково повідомте нам.

Автоматичний переклад.

Звичайно, але я досі не отримав від них жодної інформації. Тоді чекаємо.

Автоматичний переклад.
Karolcia

Так, це, мабуть, буде найбільш корисним у цьому випадку. Сподіваюся, ми скоро дізнаємося, що за всім цим стоїть.

Автоматичний переклад.

Привіт, я здійснив виведення коштів у Gamblezen, мене перевірили, і все зелене, я чекав 24 години, але нічого не було оброблено щодо мого зняття. Мені дуже сподобалося грати на Gamblezen, і я дуже хочу продовжувати там грати, але я не розумію, чому зняття коштів затримується, і всі агенти дають мені однакову відповідь, що я маю почекати. Виведення становить лише 775 євро, тому я не розумію, чому цей процес так затягується.

Автоматичний переклад.
Hermanoo23

Привіт,

як на мене, 24 години - це зовсім не затримка. Спробуйте витримати і набратися терпіння. Залежно від способу оплати це може зайняти кілька днів. Крім того, багато казино не обробляють виплати у вихідні дні. Ви, можливо, це перевіряли?

Автоматичний переклад.

Привіт,

як на мене, 24 години - це зовсім не затримка. Спробуйте витримати і набратися терпіння. Залежно від способу оплати це може зайняти кілька днів. Крім того, багато казино не обробляють виплати у вихідні дні. Ви, можливо, це перевіряли?

Автоматичний переклад.

Привіт! Я написав це тому, що агент сказав мені, що це займає максимум 24 години, тому я подумав, що це 24-годинний процес. Вони надіслали мені підтвердження KYC банківських реквізитів, тому мені цікаво, скільки часу це займе. Знадобилося майже 72 години, щоб отримати від них лист про kyc, тож давайте подивимось, скільки часу знадобиться для перевірки🙂 Загалом, це хороший сайт азартних ігор, я просто хотів би, щоб виведення було трохи швидше

Автоматичний переклад.
Hermanoo23

Я повністю розумію ваші почуття, тому, коли хтось каже вам, що це має бути за день, гравець очікує, що казино впорається з цим за день. Але, як сказала Радка, день – це ще нічого, і казино часто не знімають кошти у вихідні.

Тож вам обов’язково доведеться спершу пройти верифікацію, щоб мати можливість зняти кошти. Напевно, це те, що вас стримує.

Ви б дали мені знати, коли ваша виписка з банківського рахунку буде в порядку, якщо казино хоче від вас ще щось?🙂

Автоматичний переклад.

Вчора вони хотіли більше банківських реквізитів/Iban bic тощо, і я надіслав останню частину всього, і я отримав повну перевірку, але зняття ще не завершено. Зазвичай, коли ви проходите повну перевірку після того, як вони запитують у вас документи, щоб продовжити зняття коштів, тоді зняття коштів, можливо, слід завершити одночасно, коли все буде добре та зелено.😕

Автоматичний переклад.

Насправді навіть їхні положення та умови стверджують, що вони мають обробляти зняття протягом 24 годин.

Автоматичний переклад.

Насправді навіть їхні положення та умови стверджують, що вони мають обробляти зняття протягом 24 годин.

Автоматичний переклад.

Це те, що я маю на увазі, і складається враження, що всі їхні агенти або A.is, або роботи, тому що всі мають однакову відповідь. І вони сказали, що їхній відділ працює щодня, тому я думав, що вихідні включені, але добре. Я отримав свої гроші через 4 дні🤷🏽‍♂️

Автоматичний переклад.

Вчора вони хотіли більше банківських реквізитів/Iban bic тощо, і я надіслав останню частину всього, і я отримав повну перевірку, але зняття ще не завершено. Зазвичай, коли ви проходите повну перевірку після того, як вони запитують у вас документи, щоб продовжити зняття коштів, тоді зняття коштів, можливо, слід завершити одночасно, коли все буде добре та зелено.😕

Автоматичний переклад.

Я б сказав, що час обробки можна рахувати з моменту верифікації. Тому я б ще трохи почекав. Іноді краще не покладатися на те, що зняття коштів відбувається практично миттєво або дуже швидко, тому що це також може залежати від методу оплати, який ви використовуєте, або стороннього постачальника, якщо казино його використовує, тощо.

У будь-якому разі, який спосіб оплати ви використали для виведення? Я правильно зрозумів, що у вас є гроші на рахунку? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro

Я хотів би мати проблеми з таким казино, як Hermanoo23 🙂 Вони заблокували мій рахунок із приблизно 2000 євро на балансі без пояснення причин, і вони ігнорують мої електронні листи, коли я прошу про це (я зробив там депозит на 600 євро).

Автоматичний переклад.
Karolcia

Я також переглянув вашу скаргу та побачив, що з казино зв’язалися. Найсумніше, що минули тижні, а вони досі не відповіли, щоб пояснити ситуацію. Але, на жаль, нам доведеться почекати, і я сподіваюся, що казино незабаром повернеться до нас.

Автоматичний переклад.
Jaro

Я б волів присвятити більше часу чомусь більш конструктивному, ніж це. Вони заблокували мій обліковий запис майже 3 тижні тому, і я досі не знаю, чому. Якщо у них є чітка причина для таких дій, вони повинні просто прояснити це і закінчити історію. Ми говоримо про великі гроші, тому це серйозна річ. Я ненавиджу, коли хтось не поважає час інших людей. Я дуже здивований, що це казино оцінено так добре.

Автоматичний переклад.
Karolcia

На жаль, ми не можемо це прискорити. Оскільки казино зараз відповісти, це важко. У нас немає способу змусити когось відповісти.

Звичайно, з іншого боку, я співчуваю тобі, тому що на твоєму місці почувався б так само.

Я сподіваюся, що це буде вирішено якомога швидше.

Автоматичний переклад.
Jaro

Я дуже сподіваюся на те саме.

Автоматичний переклад.

привіт всім

Я вирішив внести 230 крон на екстремальний бонус Bonanza 333% 14 березня.


Я закінчив бонусну ставку 16 березня та подав запит на зняття коштів 18 березня, але він все ще очікує на розгляд.


Процес автоматичної перевірки було виконано 18 марта, перш ніж я зробив запит на зняття коштів у розмірі 3941 кок.


Отримано автоматичну перевірку: повне посвідчення особи, я надіслав свій паспорт (передній і зворотній сторони)

Банківський рахунок за комунальні послуги для підтвердження адреси.

І останнє, але не менш важливе, селфі, де я тримаю свою перепустку.


У середу, 19 числа, я отримав електронний лист від Gamblezen, і вони запитали більше інформації:


1: Номер банківського рахунку / IBAN (міжнародний номер банківського рахунку

2: ID банку / BIC (ідентифікаційний код банку)

3: Детальна адреса бенефіціара (поштовий індекс, вулиця, місто, країна) Я не міг уявити, що мені доведеться документувати свою адресу ще раз, оскільки все було готово задокументовано через процес автоматичної перевірки на сайті.

4: Кольорове фото кредитної/дебетової картки, яку ви використали для поповнення рахунку (лицьова та зворотна сторони). З міркувань безпеки видимими мають бути лише перші 6 та останні 4 цифри картки та термін дії. Цифри на звороті та CVV / CVC повинні бути закриті.


Тож я надіслав скріншоти всіх документів, які їм потрібні, і надіслав їм лише через кілька хвилин, коли його було надіслано, 5 скріншотів, на яких чітко зафіксовано власника банку, кредитної картки, спереду та ззаду.


Вони навіть не відповіли мені після того, як я надіслав їм усі можливі документи.


Gamblezen пахне Fishy аж до Nor! Вони затримують мої виграші, я не знаю, чому, оскільки я зробив усе, що міг, і задокументував усе, що вони вимагали. Це руйнує весь досвід гри на Gamblezen, ця затримка зняття коштів, це просто дурість з їхнього боку! Це не гравці винні!!!


Я б нікому не рекомендував це казино, будь ласка, тримайтеся подалі, виведення коштів – це повний кошмар, і вони не виплачують жодних виграшів 🤬


Оновлення: Man 24/Mars


Я щойно отримав електронний лист від Gamblezen прямо зараз, і вони просять ще більше документів, як-от усі кредитні картки, які я використовував для внесення депозиту на сайті: я пояснив їм, що ці дві картки: 543977******3852 і 543977******8932 є передоплаченими Mastercard, які постачаються з 500 норвами на них, і вони порожні та викинуті місяці, якщо не роки тому!


Добре, що всі тут можуть спостерігати, як Gamblezen ставиться до своїх гравців. Я готовий до більшої фігні з їхнього боку.

Змінено
Автоматичний переклад.
olegutten85

Привіт, olegutten85!


Ваш обліковий запис було успішно підтверджено 25 березня, а 26 березня ваш виграш у розмірі 3941 норвезької крон вже оброблено.

Автоматичний переклад.
Gamblezen Casino

Без коментарів щодо справи Карольці ?

Автоматичний переклад.
DaStupidKidd

Привіт, DaStupidKidd, сподіваюся, у тебе все добре! Стосовно цього випадку є окрема тема скарги .

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого