привіт всім
Я вирішив внести 230 крон на екстремальний бонус Bonanza 333% 14 березня.
Я закінчив бонусну ставку 16 березня та подав запит на зняття коштів 18 березня, але він все ще очікує на розгляд.
Процес автоматичної перевірки було виконано 18 марта, перш ніж я зробив запит на зняття коштів у розмірі 3941 кок.
Отримано автоматичну перевірку: повне посвідчення особи, я надіслав свій паспорт (передній і зворотній сторони)
Банківський рахунок за комунальні послуги для підтвердження адреси.
І останнє, але не менш важливе, селфі, де я тримаю свою перепустку.
У середу, 19 числа, я отримав електронний лист від Gamblezen, і вони запитали більше інформації:
1: Номер банківського рахунку / IBAN (міжнародний номер банківського рахунку
2: ID банку / BIC (ідентифікаційний код банку)
3: Детальна адреса бенефіціара (поштовий індекс, вулиця, місто, країна) Я не міг уявити, що мені доведеться документувати свою адресу ще раз, оскільки все було готово задокументовано через процес автоматичної перевірки на сайті.
4: Кольорове фото кредитної/дебетової картки, яку ви використали для поповнення рахунку (лицьова та зворотна сторони). З міркувань безпеки видимими мають бути лише перші 6 та останні 4 цифри картки та термін дії. Цифри на звороті та CVV / CVC повинні бути закриті.
Тож я надіслав скріншоти всіх документів, які їм потрібні, і надіслав їм лише через кілька хвилин, коли його було надіслано, 5 скріншотів, на яких чітко зафіксовано власника банку, кредитної картки, спереду та ззаду.
Вони навіть не відповіли мені після того, як я надіслав їм усі можливі документи.
Gamblezen пахне Fishy аж до Nor! Вони затримують мої виграші, я не знаю, чому, оскільки я зробив усе, що міг, і задокументував усе, що вони вимагали. Це руйнує весь досвід гри на Gamblezen, ця затримка зняття коштів, це просто дурість з їхнього боку! Це не гравці винні!!!
Я б нікому не рекомендував це казино, будь ласка, тримайтеся подалі, виведення коштів – це повний кошмар, і вони не виплачують жодних виграшів 🤬
Оновлення: Man 24/Mars
Я щойно отримав електронний лист від Gamblezen прямо зараз, і вони просять ще більше документів, як-от усі кредитні картки, які я використовував для внесення депозиту на сайті: я пояснив їм, що ці дві картки: 543977******3852 і 543977******8932 є передоплаченими Mastercard, які постачаються з 500 норвами на них, і вони порожні та викинуті місяці, якщо не роки тому!
Добре, що всі тут можуть спостерігати, як Gamblezen ставиться до своїх гравців. Я готовий до більшої фігні з їхнього боку.
Hello everybody.
I decided to deposit 230 kr for the Bonanza extreme bonus of 333% on the 14th of mars.
I finished the bonus wager on the 16th of mars and requested a withdrawal on the 18th of mars and it is still pending.
The automatic verification process was done 18th of mars before i made the withdrawal request of 3941 nok.
The automatic verification process acquired: full id, i sent my passport (front and back)
Bank utility bill for proof of address.
And last but not least a selfie of me holding my pass.
On Wednesday the 19th, i received an e-mail from Gamblezen and they requested more information:
1: Bank account number / IBAN (international bank account number
2: Bank ID / BIC (bank identification code)
3: Detailed address of beneficiary (postal code, street, city, country) i could not imagine i had to document my address one more time as it was all ready documented through the automatic verification process on the site.
4: A color photo of the Credit / Debit Card which you have used to recharge your account (front and back sides). For security reasons, only the first 6 and last 4 digits of the card and the expiration date must be visible. The digits on the reverse side and the CVV / CVC must be covered.
So i sent screenshot's of all the documents they needed and sent them just a few minutes later it was sent, 5 screenshot's which clearly documents owner of bank, credit card forth and back side everything.
They have not even responded back to me after i sent them all documents possible.
Gamblezen smells Fishy all the way up to Nor! They are holding my winnings i don't know why since i have done everything i can and documented everything they requested. It ruins the whole experience playing on Gamblezen this delaying of withdrawals it's just really stupid from their side! It's not the players fault!!!
I would not recommend this casino to anyone please stay away, withdrawal is a complete nightmare and they're not paying out any winnings 🤬
Update: Man 24/ Mars
I just received an Email from Gamblezen right now and they are asking for even more documents like all the credit cards i have used to make a deposit on the site: i have explained to them that these two cards: 543977******3852 and 543977******8932 are both prepaid Mastercard's that comes with a 500 nok on them and they are empty and tossed months if not years ago!
it's a good thing everybody here can watch how Gamblezen treats theyre players. I am ready for more bullshit from they're side.
Автоматичний переклад.