ФорумКазиноGamblezen Casino - загальне обговорення

Gamblezen Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

9 міс. тому від ADRIELDOMINGOS
|
2382 переглядів 36 відповідей |
|
1 2
4 тиж. тому

Після підтвердження рахунку вони попросили зробити знімок екрана платформи мого банківського рахунку.

і виведення зайняло багато часу, я зміг швидко зняти перші 300 доларів, потім я виграв 2600 доларів, спробуйте вивести, але є обмеження на виведення лише 1700 доларів, розділених на 500 на кожне зняття. Чекання було довгим, я повернув кошти і, звичайно, втратив їх усе.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Мені дуже шкода, що зрештою ви втратили гроші, але чи можу я запитати, який, на вашу думку, довгий час для зняття?🤔

Тому що, якщо казино потрібно пройти додаткові перевірки, я вважаю, що цілком логічно, що будуть певні затримки.

що ти кажеш

Автоматичний переклад.
Romi
3 тиж. тому

перша додаткова затримка була обробка першого зняття. коли вони вимагали додаткові документи для перевірки особи. після цього виведення 300$ було оброблено відносно швидко (3 дні). тоді я виграв 2600$ і добре. Ми знаємо, що сталося потім.


Інша деталь: ви не отримуєте сповіщення, коли надсилаєте запит на зняття коштів. ані коли відкликання було звільнено.

Змінено автором 3 тиж. тому
Автоматичний переклад.
petitgamer
3 тиж. тому

Так, але я все ще не отримую інформацію про те, як довго вам потрібно було чекати останнього зняття коштів, якщо ви скажете, що попередні виплати отримали досить швидко.🤷‍♀️

Але неважливо. Це дуже погано, що казино не надсилає жодних сповіщень, ви праві?

Навіть у вашому акаунті немає інформації про це, правда?

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Так, але я все ще не отримую інформацію про те, як довго вам потрібно було чекати останнього зняття коштів, якщо ви скажете, що попередні виплати отримали досить швидко.🤷‍♀️

Але неважливо. Це дуже погано, що казино не надсилає жодних сповіщень, ви праві?

Навіть у вашому акаунті немає інформації про це, правда?

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

коли ви надсилаєте запит на відкликання, є розділ, коли відкликання очікує на розгляд. І справді, жодного сповіщення про відкликання не очікується/випущено. але лише тоді, коли кошти надсилаються до gigadat і коли вони отримані. крім цього. Нада. Зі свого досвіду в інших казино я отримую кошти приблизно від 3 до 48 годин максимум. За винятком мережевих казино CasinoRewards, які займають 5 днів.

Автоматичний переклад.
petitgamer
2 тиж. тому
З мого досвіду в інших казино я отримую кошти від 3 до 48 годин максимум. За винятком мережевих казино CasinoRewards, які займають 5 днів.


Мені подобається Gamblezen. Це один із моїх сайтів "винного задоволення"... місць, де я знаю, що я не повинен грати, але зазвичай маю пристойну кількість задоволення, коли я це роблю. З цієї причини я не буду рекламувати інші казино в цій темі.


Я надішлю тобі приватне повідомлення, але лол

(або, можливо, ні, тому що, здається, PM тут не до речі)

Змінено автором 2 тиж. тому
Автоматичний переклад.
DaStupidKidd
2 тиж. тому

Приємно бачити гравців, які хвалять казино за зміну. Що тобі тут найбільше подобається.

Що стосується PM, то, на жаль, наш форум їх не підтримує. 😕

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

Altacore має дуже хорошу презентацію казино. Усі їхні сайти (iWild, Snatch, Gamble Zen тощо) мають унікальні теми та дуже привабливо представлені веб-сайти.

Вони пропонують пристойну кількість бездепозитних обертань для гравців, які раніше зробили один-два депозити (або, можливо, не зробили жодного), і ви також можете знайти деякі RTP-ігри за замовчуванням, щоб грати, ставлячи свої бонусні кошти.


Зважаючи на це, я не можу коментувати, скільки часу потрібно, щоб отримати виплату, або навіть ЧИ ви взагалі одержите оплату. Одного разу, коли я спробував, я надіслав запит на зняття коштів і не отримав підтвердження. Давши йому постояти кілька днів, я скасував його і зрештою виграв більше. Я спробував ще раз, той же результат. Знову вигравши більше, я вирішив оновити інформацію KYC і надіслати втретє.

Нарешті я здався і завершив смугу програшів.


Їм обов’язково потрібно звернути увагу на час відповіді служби підтримки клієнтів. Мені не подобається чекати 15-20 хвилин лише для того, щоб дізнатися, що у мене вичерпано час спілкування в чаті, або я отримую бот, який каже мені залишити повідомлення.

Автоматичний переклад.
DaStupidKidd
2 тиж. тому

дякую за відповідь Тож я бачу, що виведення грошей не було позитивним, з іншого боку, що дуже прикро, якщо ви спробували 3 рази. Цього цілком достатньо. Служба підтримки клієнтів могла б бути більш уважною відповідно до того, що ви пишете, і я також не хотів би чекати 30 хвилин на відповідь.

Тож у казино також є речі, над якими можна працювати, а також деякі хороші речі, тож ми побачимо, чи покращаться вони з часом.

Якщо ви граєте тут і помічаєте інші речі, не соромтеся поділитися ними.🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому
Якщо ви граєте тут і помічаєте інші речі, не соромтеся поділитися ними.🙂


На даний момент мої гроші отримують тільки два казино: Novibet і Coolbet.

Потрібна хороша угода без ставок і ігри, що працюють із стандартним RTP (96% або вище), щоб відірвати мене від цих дорогоцінних каменів.

Автоматичний переклад.
DaStupidKidd
1 тиждень тому

Я однозначно думаю, що ти сам найкраще знаєш, де варто грати, а де ні. Я здебільшого стикався з тим, що ви казали, що для вас казино — це «винне задоволення», і тому ви іноді тут граєте, тобто якби у вас було більше часу на це казино та було б про що ще поговорити, це було б поділіться, не соромтеся це робити. В основному для інших гравців, яким такі речі можуть допомогти у прийнятті рішень.

Але незважаючи на це, ви описали свій досвід або деякі параметри казино раніше.

Удачі, де б ви не грали. 🙂

Автоматичний переклад.
DaStupidKidd
1 тиждень тому

ммм, я протестую ці 2 казино наступного місяця, коли отримаю бюджет для гри.

ура.

Автоматичний переклад.
petitgamer
1 тиждень тому

Не соромтеся повідомити мені, як у вас справи.

удачі ☘️

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

ммм, я протестую ці 2 казино наступного місяця, коли отримаю бюджет для гри.

ура.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Ви не пошкодуєте!!

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Ви не пошкодуєте!!

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Швидке оновлення. Один заблокований для гравців Квебеку, а інший, я зрозумів, що хтось використовував старий обліковий запис під деякою моєю особистою інформацією. я посилив і тепер я застряг у відновленні цього підробленого облікового запису та підтвердженні особи. тримати вас у курсі.

Автоматичний переклад.
petitgamer
1 тиждень тому

Тож це може бути досить цікаво, і не забудьте повідомити нам, що ви дізналися. Звичайно, було б найкраще, якби ви написали під відповідним казино , щоб не змішувати кілька з них без потреби.

Автоматичний переклад.
petitgamer
1 тиждень тому

Я повністю згоден..чудовий огляд...якщо найкраще...chepeau...декількома словами, таких казино, як вони, слід уникати....а також організованого шахрайства....Було б дуже корисно, якби GC перерахував усі казино, схожі на них, як-от IWILDCASINO...SNATCHCASINO...тож нам не доводиться напружуватися..і я не розумію, чому через рік..вони все ще скаржаться на ці казино... .їх треба залишити без клієнтів.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Тож це може бути досить цікаво, і не забудьте повідомити нам, що ви дізналися. Звичайно, було б найкраще, якби ви написали під відповідним казино , щоб не змішувати кілька з них без потреби.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

зроблено! дякую

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого