ГоловнаФорумКазиноGamblestakes.com

Gamblestakes.com

 від Karadzhata
|
4 163 переглядів 18 відповідей |
|

привіт, у мене питання щодо сайту, чому він зупинився?

Автоматичний переклад.
Karadzhata

Привіт,

Ви питаєте про це казино ?

Автоматичний переклад.
Radka

Так

Автоматичний переклад.
Karadzhata

Я щойно перевірив веб-сайт і, здається, він у мене працює. Чи є у вас проблеми з доступом до казино?

Автоматичний переклад.

так, сер file

Автоматичний переклад.
Karadzhata

Я навіть спробував скористатися болгарським VPN, і веб-сайт все одно працював для мене. Чи можете, будь ласка, спробувати інший веб-переглядач, а потім інший пристрій для доступу до веб-сайту (скажімо, інший комп’ютер, планшет або телефон)?

Автоматичний переклад.

Надішліть фото, як ви зайшли на сайт ?????

Автоматичний переклад.
Karadzhata

Привіт,

Я намагався зареєструватися на цьому сайті. Для завершення реєстрації необхідний електронний лист із підтвердженням, якого я ще не отримав. Ймовірно, у них є якась внутрішня помилка/проблема. Ви пробували писати в їхню службу підтримки? 🙂

Електронна адреса служби підтримки: support@gamblestakes.com. Відповідь обіцяють приблизно протягом 24 годин.


Автоматичний переклад.

вони сказали мені, що сайт знаходиться на техобслуговуванні і він там вже 2 місяці

Автоматичний переклад.
Karadzhata

Я також не отримав електронного листа з підтвердженням. Це дивно. Якщо вони закриті, ми обов’язково повинні оновити цю інформацію на нашому веб-сайті. Я бачу, що ви вже подали скаргу, але ви не відповідали на неї протягом тижня, тому таймер було продовжено ще на тиждень. Переконайтеся, що ви відповісте на нього, інакше запит буде автоматично відхилено.

Автоматичний переклад.

відповідь

Автоматичний переклад.
Karadzhata

Добре. Просто спробуй залишатися на зв’язку зі скаргою, чи не так? 🙂

Сподіваємося, команда скоро вдасться добитися якогось результату.🤞

Автоматичний переклад.

Я ще не маю з ними стосунків

Автоматичний переклад.
Karadzhata

Я боюся, що зараз не дуже добре розуміємо один одного. Мене найбільше хвилює те, що це здається дуже схожим у темі скарги.

Загалом, щоб продовжити, нам потрібно відповісти на це:

«Оскільки з мого боку веб-сайт працює нормально, чи не могли б ви надіслати будь-які відповідні знімки екрана та спробувати очистити кеш-пам’ять і файли cookie? Моя адреса електронної пошти petronela.k@casino.guru . Чи ваш обліковий запис було успішно підтверджено раніше? Чи пробували ви на інших пристроях, щоб отримати доступ до свого облікового запису?"

Ви можете це зробити, будь ласка?

Клацніть або торкніться цього посилання, щоб негайно отримати доступ до вашої скарги .


Автоматичний переклад.

https://casinogurubg.com/gamblestakes-casino-izglezhda-uebsaytt-na-kazinoto-1


ось ще один випадок, схожий на мій

Автоматичний переклад.
Karadzhata

Це чудово, але головним чином нам потрібна ваша співпраця.

Відповідно до зробленого вами оновлення, схоже, що ви знову маєте доступ до свого облікового запису, це правильно?

Нам також потрібно, щоб ви відповіли на це питання:

Чи був ваш обліковий запис успішно підтверджений у минулому?

Будь ласка, надішліть відповідь на скаргу за цим посиланням .

Дякую 🙂



Автоматичний переклад.

У мене немає, це старі фото дивіться дату

Автоматичний переклад.
Karadzhata

Вибач мені. Я пропустив це.

У будь-якому випадку, я боюся, що ви все ще пропускаєте найважливішу частину. Нам потрібно, щоб ви відповіли на наші запитання, ви можете це зробити, будь ласка? Перегляньте скаргу та надішліть там відповідь , будь ласка. Натисніть зелений текст, він перенаправить вас до скарги. 🙏

Автоматичний переклад.

я відповів

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого