Я щойно перевірив веб-сайт і, здається, він у мене працює. Чи є у вас проблеми з доступом до казино?
I just checked the website and it seems to be working for me. Do you have any issues with accessing the casino?
Я навіть спробував скористатися болгарським VPN, і веб-сайт все одно працював для мене. Чи можете, будь ласка, спробувати інший веб-переглядач, а потім інший пристрій для доступу до веб-сайту (скажімо, інший комп’ютер, планшет або телефон)?
I even tried to use the Bulgarian VPN and the website still worked for me. Could please try another internet browser and then another device to access the website (let's say another computer, tablet or a phone)?
Привіт,
Я намагався зареєструватися на цьому сайті. Для завершення реєстрації необхідний електронний лист із підтвердженням, якого я ще не отримав. Ймовірно, у них є якась внутрішня помилка/проблема. Ви пробували писати в їхню службу підтримки? 🙂
Електронна адреса служби підтримки: support@gamblestakes.com. Відповідь обіцяють приблизно протягом 24 годин.
Hello,
I have tried to register on this website. Confirmation email is neccesary to finish registration and I haven't received yet. Probably they have some internal bug/problem. Have you tried to write on their customer support? 🙂
Their support email: support@gamblestakes.com. They promise a response within approximately 24 hours.
Я також не отримав електронного листа з підтвердженням. Це дивно. Якщо вони закриті, ми обов’язково повинні оновити цю інформацію на нашому веб-сайті. Я бачу, що ви вже подали скаргу, але ви не відповідали на неї протягом тижня, тому таймер було продовжено ще на тиждень. Переконайтеся, що ви відповісте на нього, інакше запит буде автоматично відхилено.
I also haven't received the confirmation email. That's strange. If they're closed, then we should definitely update this info on our website. I can see you already submitted the complaint, but you haven't replied to it for a week so the timer was extended for another week. Please make sure you'll reply to it otherwise the case will be rejected automatically.
Добре. Просто спробуй залишатися на зв’язку зі скаргою, чи не так? 🙂
Сподіваємося, команда скоро вдасться добитися якогось результату.🤞
That's good. Just try to stay in touch with the complaint, will you? 🙂
Let's hope the team will manage to get some result soon.🤞
Я боюся, що зараз не дуже добре розуміємо один одного. Мене найбільше хвилює те, що це здається дуже схожим у темі скарги.
Загалом, щоб продовжити, нам потрібно відповісти на це:
«Оскільки з мого боку веб-сайт працює нормально, чи не могли б ви надіслати будь-які відповідні знімки екрана та спробувати очистити кеш-пам’ять і файли cookie? Моя адреса електронної пошти petronela.k@casino.guru . Чи ваш обліковий запис було успішно підтверджено раніше? Чи пробували ви на інших пристроях, щоб отримати доступ до свого облікового запису?"
Ви можете це зробити, будь ласка?
Клацніть або торкніться цього посилання, щоб негайно отримати доступ до вашої скарги .
I fear do not understand each other pretty well, at the moment. What concerns me most is that it seems very similar in the complaint thread.
Basically, in order to proceed we need you to respond to this:
"As the website works fine on my side, could you forward any relevant screenshots and try to clear cache & cookies? My email address is petronela.k@casino.guru. Was your account successfully verified in the past? Have you tried any other devices to access your account?"
Can you do that, please?
Click or tap this link to access your complaint immediately.
https://casinogurubg.com/gamblestakes-casino-izglezhda-uebsaytt-na-kazinoto-1
ось ще один випадок, схожий на мій
https://casinogurubg.com/gamblestakes-casino-izglezhda-uebsaytt-na-kazinoto-1
here is another case similar to mine
https://casinogurubg.com/gamblestakes-casino-izglezhda-uebsaytt-na-kazinoto-1
ето друг подобен на моя случай
Це чудово, але головним чином нам потрібна ваша співпраця.
Відповідно до зробленого вами оновлення, схоже, що ви знову маєте доступ до свого облікового запису, це правильно?
Нам також потрібно, щоб ви відповіли на це питання:
Чи був ваш обліковий запис успішно підтверджений у минулому?
Будь ласка, надішліть відповідь на скаргу за цим посиланням .
Дякую 🙂
That's great, but we need your cooperation mainly.
According to the update you made, seems like you have an access to your account again, is that correct?
We also need you to answer this one:
Has your account been successfully verified in the past?
Kindly reply to the complaint by using this link.
Thank you 🙂
Вибач мені. Я пропустив це.
У будь-якому випадку, я боюся, що ви все ще пропускаєте найважливішу частину. Нам потрібно, щоб ви відповіли на наші запитання, ви можете це зробити, будь ласка? Перегляньте скаргу та надішліть там відповідь , будь ласка. Натисніть зелений текст, він перенаправить вас до скарги. 🙏
Pardon me. I missed that.
Anyway, I fear you're still missing the most important part. We need you to answer our questions, can you do that, please? Check out the complaint and reply there, please. Click the green text, it will redirect you to the complaint. 🙏
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.