ФорумКазиноGalactic Wins Casino - загальне обговорення

Galactic Wins Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

2 р. тому від Scatterpro
|
16582 переглядів 117 відповідей |
|
1...5 6
Додати публікацію
Radka
11 міс. тому

Дякую

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

file Привіт, чи може хтось мені добре пояснити, що я маю туди помістити, тому що я не розумію?

Автоматичний переклад.
rosaangelicacecilio
6 міс. тому

Привіт!

Що вам потрібно знати, будь ласка?

Автоматичний переклад.
rosaangelicacecilio
6 міс. тому

IBAN і Swift надаються вашим банком, це коди для міжнародних переказів, які ідентифікують вашу банківську установу. Ви повинні піти у свій банк і запросити це у свого менеджера чи когось!!!

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Добрий день! Я вніс 300 реалів у galacti wins і пішов на 700 і кілька реалів, але я не використав бонус і відмовився від нього, я зняв гроші 5 днів тому, і все ще нічого! Хтось підкаже, чи є можливість отримати мої гроші?

Автоматичний переклад.
JFSDPM81
6 міс. тому

Привіт, безумовно, можна отримати виграш. Чи пробували ви зв’язатися з казино щодо виведення коштів? Якщо це ваше перше виведення коштів у казино, дуже ймовірно, що вам спочатку потрібно буде підтвердити свою особу, і це зазвичай займає деякий час.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

З 13.02.2024 я здійснив відкликання, і воно все ще очікує. Я вже давно відправив свої документи. Це мало бути перевірено, і вони мене знову запитали. Моє запитання: коли я отримаю свій депозит? Минуло більше 5 днів, а все ще нічого

Автоматичний переклад.
obedcreatica
2 міс. тому

Вибачте, але лише працівники казино мали б шанс відповісти на ваше запитання.

Оскільки ви ще не пройшли перевірку облікового запису, я б сказав, що зараз ми повинні зосередитися на найважливішій частині – з’ясувати, чому ваші документи не прийняті.

Уточніть, будь ласка, чи потрібно ще надавати певні документи, чи їх відхиляють з причини?

Я хочу дізнатися, звідки ця затримка. Дайте мені знати, будь ласка.


Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Проблему вирішено вчора. Я спілкувався зі службою підтримки, і моє відкликання вже триває, дуже дякую

Автоматичний переклад.
obedcreatica
2 міс. тому

привіт Дякую за позитивні новини. Завжди краще зв'язатися зі службою підтримки, якщо є якась проблема, чи не так? 😉 Чи пояснили, в чому справа?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Будь ласка, хтось знає, які документи мені потрібні та як швидко набуває чинності відкликання?

Автоматичний переклад.
letysasa110383
2 міс. тому

Привіт, судячи з того, що ви пишете, вам потрібно підтвердити себе в казино, чи не так? Що стосується самого вашого запитання, найкраще було б запитати в казино, що вам потрібно, і якщо вони попросять вас підтвердити свій обліковий запис, вони скажуть вам, що від вас вимагають. Але якщо ви хочете запитати заздалегідь, вам обов'язково слід спробувати підтримку казино.

Після цього ви можете повідомити нам, чи все пройшло гладко.

Я твердо вірю, що так і буде. 🤗

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Дякую

На жаль, вони скасували моє відкликання та анулювали його

Автоматичний переклад.
letysasa110383
2 міс. тому

Привіт, чи можу я також знати, яку причину дало вам казино? Це означає, що вони забрали всі ваші гроші? Чи змогли ви зрештою пройти перевірку?

Дайте мені знати, і ми побачимо, чи зможемо вам допомогти.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт

Я навіть не надіслав свої документи... після того, як я хотів зняти кошти, я боровся приблизно 2-3 дні, щоб мати можливість поговорити з керівником... І того дня, коли він мені відповів, це був бот, і мій обліковий запис було вже на нулі, і мені сказали, що через умови

Автоматичний переклад.
letysasa110383
2 міс. тому

Привіт. Чи справді ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино чи ще ні? Яка була точна причина, вони вам сказали, що ви порушили умови, і чи знаєте ви про це? Будь ласка, надайте додаткові відомості, щоб ми могли перевірити це та побачити, чи зможе наша команда скарг допомогти вам у цьому. Ми будемо чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ні, вони ніколи не казали мені, що це займало… і ні, правда, я не знаю і навіть не перевіряю….

Автоматичний переклад.
letysasa110383
1 місяць тому

Гей, у цій ситуації я відчуваю, що ми не зайдемо далі, ставлячи тобі запитання, тож як щодо фотографій? 🙂. Оскільки ми справді хочемо зрозуміти, що відбувається, чи не могли б ви вставити знімок екрана, на якому показано електронний лист або будь-який інший спосіб зв’язку, за допомогою якого казино повідомило вам про проблему з правилами?

Я більш ніж переконаний, що це варто спробувати.

Заздалегідь спасибі!

Автоматичний переклад.
1...5 6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого