Привіт, чи може хтось мені добре пояснити, що я маю туди помістити, тому що я не розумію?
Hello, could someone explain to me well what I have to put there because I don't understand?
hola alguien me podría explicar bien que es lo que tengo que poner ahí esque no entiendo
Привіт!
Що вам потрібно знати, будь ласка?
Hi!
What do you need to know, please?
IBAN і Swift надаються вашим банком, це коди для міжнародних переказів, які ідентифікують вашу банківську установу. Ви повинні піти у свій банк і запросити це у свого менеджера чи когось!!!
IBAN and Swift are given by your bank, are codes for international tranfers that identifies your bank agency. You must go to your bank and request for it with your manager or someone!!!
Добрий день! Я вніс 300 реалів у galacti wins і пішов на 700 і кілька реалів, але я не використав бонус і відмовився від нього, я зняв гроші 5 днів тому, і все ще нічого! Хтось підкаже, чи є можливість отримати мої гроші?
Good afternoon! I deposited 300 reais in galacti wins and went for 700 and a few reais and I didn't use the bonus and renounced it, I made a withdrawal 5 days ago and still nothing! Can anyone tell me if there is a possibility of receiving my money?
Boa tarde! Depositei 300 reias na galacti wins e fui para 700 e poucos reais e não usei bonus me abidicando do mesmo, fiz uma retirada a 5 dias e ate hoje nada! Aguém sabe me dizer a há a possibilidade deu receber meu dinheiro?
Привіт, безумовно, можна отримати виграш. Чи пробували ви зв’язатися з казино щодо виведення коштів? Якщо це ваше перше виведення коштів у казино, дуже ймовірно, що вам спочатку потрібно буде підтвердити свою особу, і це зазвичай займає деякий час.
Hi, it's certainly possible to receive the winnings. Have you tried contacting the casino regarding your withdrawal? If it's your 1st withdrawal in the casino, it's highly probable that you'll need to verify your identity first and that's what usually takes some time.
З 13.02.2024 я здійснив відкликання, і воно все ще очікує. Я вже давно відправив свої документи. Це мало бути перевірено, і вони мене знову запитали. Моє запитання: коли я отримаю свій депозит? Минуло більше 5 днів, а все ще нічого
Since 02/13/2024 I made my withdrawal and it is still pending. I had already sent my documents for a long time. It was supposed to be verified and they asked me again. My question is when will I receive my deposit? More than 5 days have passed and still nothing
Desde el día 13/02/2024 hice mi retiro y aún está pendiente hace tiempo ya había mandado mis documentos se supone que ya estaba verificado y me lo volvieron a pedir mi pregunta es cuando recibiré mi depocito ya han pasado más de 5 días y aún nada
Вибачте, але лише працівники казино мали б шанс відповісти на ваше запитання.
Оскільки ви ще не пройшли перевірку облікового запису, я б сказав, що зараз ми повинні зосередитися на найважливішій частині – з’ясувати, чому ваші документи не прийняті.
Уточніть, будь ласка, чи потрібно ще надавати певні документи, чи їх відхиляють з причини?
Я хочу дізнатися, звідки ця затримка. Дайте мені знати, будь ласка.
I'm sorry to say that, but only casino employees would have a chance to answer your question.
Since you have not yet passed the account verification, I'd say we should for now focus on the most important part - finding out why your documents are not accepted.
Could you please clarify if you still need to provide certain documents or if they are being rejected for a reason?
I aim to learn where the delay comes from. Let me know, please.
Проблему вирішено вчора. Я спілкувався зі службою підтримки, і моє відкликання вже триває, дуже дякую
Problem solved yesterday I spoke with support and my withdrawal is already in process, thank you very much
Problema solucionado ya ayer hablé con soporte y ya está en proceso mi retiro muchísimas gracias
привіт Дякую за позитивні новини. Завжди краще зв'язатися зі службою підтримки, якщо є якась проблема, чи не так? 😉 Чи пояснили, в чому справа?
Hey. Thank you for tis positive news. It is always better to contact the support if there is some problem, right? 😉 Have they explained what was the case?
Будь ласка, хтось знає, які документи мені потрібні та як швидко набуває чинності відкликання?
Please, does anyone know what documents I need and how quickly the withdrawal is effective?
Xfa si alguien sabe que documentos necesito y que tan rápido se hace efectivo el retiro?
Привіт, судячи з того, що ви пишете, вам потрібно підтвердити себе в казино, чи не так? Що стосується самого вашого запитання, найкраще було б запитати в казино, що вам потрібно, і якщо вони попросять вас підтвердити свій обліковий запис, вони скажуть вам, що від вас вимагають. Але якщо ви хочете запитати заздалегідь, вам обов'язково слід спробувати підтримку казино.
Після цього ви можете повідомити нам, чи все пройшло гладко.
Я твердо вірю, що так і буде. 🤗
Hello, according to what you write you need to verify yourself in the casino, am I right ? As for your question itself, the best thing to do would be to ask the casino what you need, and if they ask you to verify your account, they will tell you what they require from you. But if you want to ask beforehand, you should definitely try the casino's support.
Afterwards you can let us know if everything went smoothly.
I strongly believe that it will. 🤗
Привіт, чи можу я також знати, яку причину дало вам казино? Це означає, що вони забрали всі ваші гроші? Чи змогли ви зрештою пройти перевірку?
Дайте мені знати, і ми побачимо, чи зможемо вам допомогти.
Hello, can I also know what was the reason the casino gave you ? Does that mean they took all your money? Were you able to pass the verification in the end ?
Let me know and we'll see if we can help you.
Привіт
Я навіть не надіслав свої документи... після того, як я хотів зняти кошти, я боровся приблизно 2-3 дні, щоб мати можливість поговорити з керівником... І того дня, коли він мені відповів, це був бот, і мій обліковий запис було вже на нулі, і мені сказали, що через умови
Hi
I hadn't even sent my documents... after I wanted to withdraw I struggled for like 2 or 3 days to be able to speak with an executive... And the day it responded to me it was the bot and my account was already at zero and it told me that due to terms and conditions
Holaa
ni siquiera había mandado mis documentos… después de que quise retirar batallé como2o 3 días pa poder hablar con algún ejecutivo …. Y el día que me respondió era el bot y ya estaba en cero mi cuenta y me dijo que por términos y condiciones
Привіт. Чи справді ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино чи ще ні? Яка була точна причина, вони вам сказали, що ви порушили умови, і чи знаєте ви про це? Будь ласка, надайте додаткові відомості, щоб ми могли перевірити це та побачити, чи зможе наша команда скарг допомогти вам у цьому. Ми будемо чекати вашої відповіді.
Hello. Is actually your account fully verified at this casino, or not yet? What was the exact reason, they have told you, you have breached the terms, and are you aware of doing so? Please provide some more details, so we can check it out and see if our complaint team will be able to help you out with that. We'll be waiting for your response.
Ні, вони ніколи не казали мені, що це займало… і ні, правда, я не знаю і навіть не перевіряю….
No, they never told me what it occupied… and no, the truth is, I'm not aware and I don't even check….
No nunca me dijeron lo que ocupaba… y no la verdad no estoy consciente y ni cheque ….
Гей, у цій ситуації я відчуваю, що ми не зайдемо далі, ставлячи тобі запитання, тож як щодо фотографій? 🙂. Оскільки ми справді хочемо зрозуміти, що відбувається, чи не могли б ви вставити знімок екрана, на якому показано електронний лист або будь-який інший спосіб зв’язку, за допомогою якого казино повідомило вам про проблему з правилами?
Я більш ніж переконаний, що це варто спробувати.
Заздалегідь спасибі!
Hey, in this situation, I feel we are not going much further by asking you questions, so how about pictures? 🙂. Since we really want to understand what is going on, could you please paste a screenshot showing the email or any other way of communication through which the casino informed you about the problem with the rules?
I'm more than convinced this is worth a try.
Thank you in advance!
Мій остаточний висновок щодо цього казино: пари депозитів не більше 50$,. 2 виведення не більше 150$. Через це зняття коштів мені заборонено будь-які подальші бонуси та акції. Обидва заявлені зняття були з великими труднощами. Тож я можу сказати зараз, до побачення, Галактичні перемоги, і будьте здорові...
My final conclusion with this casino: couples of deposits no more than 50$,. 2 withdrawals no more than 150$. Because of that's withdrawals, I am banned from any further bonuses and promotions. Both claimed withdrawals has been with lots of difficulty . So I can say now, good bye Galactic Wins, and stay me well...
Я бачу інше казино, в якому ви, ймовірно, більше не будете грати. Я розумію, що все частіше казино забирають бонуси в гравців, які виграють, навіть якщо вони невеликі. Чесно кажучи, я був би не проти, бо інколи вважаю бонуси радше неприємністю, ніж перевагою.
Що стосується зняття коштів, скільки часу вам знадобилося, щоб їх отримати? Це тривало? 🙂
I see another casino you probably won't be playing at anymore. I understand that what is happening more and more is that casinos are taking away bonuses from players who are winning even if it is not much. I wouldn't mind it to be honest, because I sometimes see bonuses as a nuisance rather than an advantage.
As for the withdrawals, how long did it take you to get them ? Did it take long ? 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.