ФорумКазиноGalactic Wins Casino - загальне обговорення

Galactic Wins Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

2 р. тому від Scatterpro
|
27359 переглядів 130 відповідей |
|
1...4 5 67
Ren15
1 рік тому

Привіт.

Незважаючи на те, що ми надаємо казино 14 повних днів для перевірки рахунку та надсилання грошей, не соромтеся подати скаргу.

Ми не можемо допомогти вам на форумі, для цього є спеціальна команда 🙂 - натисніть або торкніться цього посилання та поясніть там ситуацію. Не забудьте прикріпити ці скріншоти.

Якщо казино не зможе заплатити вам до закінчення 14 днів, команда втрутиться.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мій обліковий запис перевірено

На їхньому веб-сайті є повна сторінка, на якій розповідається про переказ через PIX для зняття коштів. Ну

З 16.03.2023 близько 02:00 год.

Надіслано запит на зняття через PIX (транзакція виконується негайно)

Посилання на їхньому веб-сайті про PIX

https://www.galacticwins.com/en/news/skywind-casino-games

І я нічого не отримав

Дотепер!

Я більше не можу повірити, що я його отримаю!

Автоматичний переклад.
TiagoSantos
1 рік тому

Привіт.

Для уточнення дати вилучення подано 16.03.23 - у березні чи 16.05.23 у травні? У вашій публікації вказано березень, а в скарзі – травень.

Що ж, таймер встановлено на додаткові 12 днів, що дає казино два повних тижні для обробки платежу, і якщо до того часу не буде розвитку, ми втрутимося. Давайте залишатися позитивними та чекати хороших новин щодо вашого вилучення.

Чому ви залишилися в цьому казино? Це ваша третя скарга на них. 🤔 Я б сказав, що ви не повинні так дивуватися.



Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Вибачте, я помилився з датою

Перейти до останнього.

Щодо повторної гри.

Після скарг запит було виконано протягом кількох годин. У попередньому вилученні.



Моє здивування знову було, коли я пішов зняти кошти після заробітку, але у мене не було можливості у форматі PIX. Перед тим, як грати, я проконсультувався, вони сказали, що будуть. Мій запит стосується лише тих, які казино описує на самому веб-сайті.

Нічого більше, ніж те, що вони повинні запропонувати


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

https://www.galacticwins.com/en/news/skywind-casino-games


Перегляньте інформацію на веб-сайті казино.

Чи є якась помилка в моїй заяві?


Автоматичний переклад.
TiagoSantos
1 рік тому

Дякую тобі!

Здається, я розумію, але буває так, що ви не можете використовувати спосіб, який вам подобається. Суть полягає в тому, щоб ви якимось чином отримали виграш.

Мені здається, що казино прискорило ваше попереднє виведення через скарги, але чи справді ви хочете так битись щоразу до кінця днів? 🙂



Автоматичний переклад.
1 рік тому

https://www.galacticwins.com/en/news/skywind-casino-games


Перегляньте інформацію на веб-сайті казино.

Чи є якась помилка в моїй заяві?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вибачте, я не бачу "претензії" Що я маю там побачити?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

У посиланні, яке я надіслав, описано, що вони надають засоби банківської операції, які я сумніваюся.

Вони рекламують і/або рекламують про це, але це недоступно

ТРАНЗАКЦІЯ PIX. ЩО НЕГАЙНО

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Це не той зухвалий, який мені подобається


Прочитайте посилання про метод на їх веб-сайті.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вгадай що


Автоматичний переклад.
1 рік тому

У посиланні, яке я надіслав, описано, що вони надають засоби банківської операції, які я сумніваюся.

Вони рекламують і/або рекламують про це, але це недоступно

ТРАНЗАКЦІЯ PIX. ЩО НЕГАЙНО

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт.

Вибачте, але більш-менш здається, що казино просто не оновило веб-сайт, оскільки зазвичай доступний метод PIX. Це цілком нормально, якщо чесно. Я так розумію, що вони сприймають це як тимчасову проблему.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вгадай що


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Що? Поняття не маю... 🙂

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Після обіцянок і знову обіцянок оплати. скасований прибуток

Вони стверджують, що використовують бонус,

ДЕТАЛЬНО Я НАВІТЬ НЕ ВИКОРИСТОВУВАВ БОНУС

ПРИЄДНУЙТЕСЯ ДО СПИСКУ ОБРАДУВАНИХ КАЗИНО

І СКАРЖИТИСЯ НЕМОЖНО

У МЕНЕ Є ЗАПИС УСІХ ЧАТІВ, ЯКІ ВОНИ ПОВІДОМИЛИ МЕНЕ, ЩО ЗАПЛАТЯТЬ І ЩО ВСЕ ОК, АЛЕ ЦЕ НЕ БУЛО ЗРОБЛЕНО

Автоматичний переклад.
TiagoSantos
1 рік тому

Ви бачите історію бонусів у своєму акаунті казино? Я маю на увазі, я б припустив, що казино повинно мати докази того, що бонус справді було використано. Інакше це просто суперечка тверджень. 🙁

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Бінус отримав але не користувався

Навіть тому, що він спочатку використовує реальні гроші.


Будинок стер мої історії. З нібито заборонених п'єс.

Не шокуйте її заявами




Автоматичний переклад.
TiagoSantos
1 рік тому

Гаразд, я залишаю решту для скарги, тому що, відверто кажучи, не вивчаючи історію гри та бонусів, я відчуваю, що я можу сказати небагато.

Просто подумайте вголос зараз: якщо бонус споживає реальні гроші спочатку та був отриманий, як ви сказали, чому ви думаєте, що ви насправді ним не скористалися?

Я б сам не був таким впевненим, мабуть. 🤔

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Звичайно, ви не впевнені.

Нормальні запитання гравців. Процедура на вашому сайті, щоб відкласти ситуації!

Давай (ніби ти не знаєш)

Мій бонус на момент виведення склав таку ж суму, як і на момент його отримання.

І фактична грошова вартість, яка там була, зросла.

Як, можливо, ви не впевнені. Будинок відрізняється цінністю в гаманці!

Автоматичний переклад.
TiagoSantos
1 рік тому

Ну, я не працюю в казино, тому не знаю, як там все працює. Ви, очевидно, знаєте краще, оскільки це ваша третя справа проти Galactic Wins.

Я звик задавати запитання щоразу, коли відчуваю, що мені знадобиться відповідь. Я думаю, що це хороша звичка.

У скарзі 3 дні тому ви написали: «Деталі Я НАВІТЬ НЕ СКОРИСТАВСЯ БОНУСОМ».

Вчора було: «Мій бонус на момент зняття був такий же, як і на момент його отримання».

Тож вибачте, але здається, ви взяли бонус або отримали його.

Можливо, вам дали бонус, який ви не прийняли? Або ви просто не знаєте про прийняття?

Звичайно, немає потреби відповідати на жодне з цих запитань, я все ще просто намагаюся з’ясувати проблему.

Нічого менше, нічого більше.


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чому ви так довго чекаєте на виведення коштів із казино galactic wins, щоб ви не підтвердили, а казино galactic wins повернуло гроші

Через 2 тижні, після всього цього тривалого напруженого процесу, ви вирішуєте зробити все, що каже казино galactic wins, і виконайте процес виведення коштів знову, і через кілька днів вони кажуть, що ваш обліковий запис підтверджено, з тих пір минув майже місяць, все ще очікування,

Моє запитання полягає в тому, чи виплачуєте ви зняті виграші, чи я нічого не чекаю, будь ласка, потрібні відповіді, принаймні, galactic wins casino не відповідає на запитання служби підтримки в чаті

Автоматичний переклад.
huriwailanajanjan
1 рік тому

Вибачте, казино, швидше за все, не відповість вам навіть тут. 🙁

Не зволікаючи, я б рекомендував вам подати скаргу. Це безкоштовно.

Якщо ви вважаєте, що варто спробувати, скористайтеся цим посиланням:

https://casino.guru/complaints

Автоматичний переклад.
1...4 5 67
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого