Я просто мав на увазі правила казино. Мені здається, що ліміт зняття в 500 євро низький. Casino Guru рекламує, що не надає переваги казино з місячними або іншими обмеженнями на зняття коштів.
I was just referring to the casino's rules. I think the withdrawal limit of 500 euros is low. Casino Guru advertises that it does not favor casinos with monthly or other withdrawal limits.
Viittasin vain muuten kasinon sääntöihin. Mielestäni 500 euron nostorajoitus on alhainen. Casino Guru mainostaa, että se ei suosi kasinoita, joissa on kuukausittaisia tai muita nostorajoituksia.
Ну, ми не рекламуємо казино, ми просто перераховуємо їх на основі балів. Це не те саме.
Крім того, нижні межі вказані як негативні - ви перевіряли?
Цей друкований екран взято безпосередньо зі сторінки огляду Galxyno . Ви побачите це, якщо прокрутите вниз донизу.
Well, we do not advertise casinos, we just list them based on the score. It's not the same.
Furthermore, the lower limits are listed as negative - have you checked?
This printscreen is directly from the Galxyno review page. You'd find that if you scroll down to the bottom.
Було конфісковано 43 мільйони ієн. .
Йдеться про 360 000 доларів США?
Справді дурний.
Заявки на зняття коштів не пройдуть, і якщо з боку казино виникнуть якісь незручності, вони будуть конфісковані.
Чи не дивно, що правила можна тлумачити як завгодно залежно від зручності казино?
Ранні лише депозити, а зняття повільне.
Нечувано конфіскувати 43 мільйони ієн. А причина з’ясовується.
Будь ласка, поширте цей факт на весь світ.
Цікаво, чи підтримає це гуру казино?
43 million yen was confiscated. .
Is it about 360000 US dollars?
Really stupid.
Withdrawal applications will not pass, and if there is any inconvenience on the casino side, it will be confiscated.
Isn't it strange that the rules can be interpreted in any way depending on the convenience of the casino?
Only deposits are early, but withdrawals are slow.
It is unheard of to confiscate 43 million yen. And the cause is under investigation.
Please spread this fact to the whole world.
I wonder if casino guru will support it?
4300万円没収されました。。
アメリカドルで大体360000ぐらいかな?
本当に馬鹿げてる。
出金申請は通らないしカジノ側の不都合なことがあれば没収する。
カジノの都合次第でどうとでも解釈ができる規約なんておかしいでしょ。
入金だけはいっちょ前に早い癖に、出金は遅い。
4300万円没収するとか前代未聞。しかも原因は調査中とのこと。
どうかこの事実が全世界に広がってほしい。
casino guru は対応してくれないのかな?
Привіт,
Мушу сказати, що мені щиро прикро за вашу проблему, сума, яку ви назвали, неймовірна!
Я знаю, що ви подали скаргу , але все ж можете пояснити, як саме були конфісковані ці виграші? Як пояснили в казино?
У вашому дописі я не знайшов жодної конкретної інформації, лише загальні запитання. Отже, дайте мені підказку, будь ласка?
Hello,
I must say I'm truly sorry for your issue, the amount you mention is marvelous!
I know you have submitted the complaint, but still, can you explain how exactly were those winnings confiscated? How did the casino explain?
In your post I didn't find any concrete information, just general questions. So, give me some clue, please?
дякую за вашу відповідь.
Я граю лише в ігри на реальні гроші і не отримую жодних бонусів.
Конкретна гра, цього разового простору XY, спричиняла помилку.
galaxyno email
«Після перегляду історії вашої гри стало очевидним, що в грі «Космос XY» була використана несправність».
Однак під час гри такі помилки не відображалися, і я грав нормально.
Звичайно, я грав у різноманітні ігри, такі як баккара, ігрові автомати, живі ігри тощо, тому ці 43 мільйони ієн не є чистою сумою помилки, але через помилку, спричинену пробілом XY, я виграв в інших іграх. Також є виграшні гроші.
З моєї точки зору, усі положення та умови визначаються стороною казино, і я не задоволений тим, що galaxyno зробив цього разу.
До речі, коли я запитав у сторони казино, повернулося лише слово «підтверджую». Ми винесемо рішення, коли конфіскуємо виручку від продажу, тому що ми хочемо забезпечити власні прибутки, хоча ми все ще перевіряємо і незрозуміло, в чому причина.
До речі, я подав заявку на відрахування, але пройшов з першого разу. На той час мій банк не обробляв перекази за кордон, тому я скасував замовлення. Після того, коли знову звернувся з жетоном, здається, його помітили в секретаріаті і конфіскували.
Відповідальність за будь-які помилки несе казино. Будь-які інші виграші повинні бути повернуті сюди.
Я ніколи не чув про казино, яке перевіряє депозити на повній швидкості, не дозволяє зняти гроші та конфісковує виручку.
thank you for your reply.
I only play real money games and do not receive any bonuses.
A specific game, this time space XY, was causing the error.
galaxyno email
"Upon review of your game history, it has become apparent that a malfunction has been exploited within the game "Space XY"."
However, such errors were not displayed during the game, and I was playing normally.
Of course, I have played various games such as baccarat, slots, live games, etc., so this 43 million yen is not purely an error amount, but due to an error caused by space XY, I won in other games. There is also winning money.
From my point of view, the terms and conditions are all decided by the casino side, and I am not satisfied with what galaxyno has done this time.
By the way, when I asked the casino side, only the word "confirming" came back. We will make a judgment when we confiscate the sales proceeds because we want to secure our own profits, even though we are still checking and it is not clear what the cause is.
By the way, I applied for withdrawal, but I passed the first time. At that time, my bank did not handle overseas remittance, so I canceled the order. After that, when I applied again with jeton, it seems that it was marked by the secretariat and confiscated.
Any errors are the responsibility of the casino. Any other winnings should be returned here.
I've never heard of a casino that verifies deposits at full speed, doesn't let you withdraw, and confiscates the proceeds.
返信ありがとうございます。
私はリアルマネーのみでゲームをしており、ボーナスは一切受け取っておりません。
特定のゲーム、今回はspace XYというゲームがエラーを引き起こしていたとの事でした。
galaxynoのメールには
「Upon review of your game history, it has become apparent that a malfunction has been exploited within the game "Space XY".」
ただゲームの最中にそういったエラーなどは表示されず、普通にプレイをしておりました。
もちろんこのゲームだけではなく、バカラやスロット、ライブゲームなどいろいろプレイをしてきた為、この4300万円が純粋にエラーのみの金額ではありませんが、space XYが起こしたエラーにより、他のゲームで獲得した勝利金もあります。
私から見ると、規約なんてものはカジノ側のの言い分ですべてが決まってしまうとのであり、今回galaxynoが行ったことに対しては納得がいっておりません。
ちなみに、カジノ側に問い合わせると「確認中」という言葉だけ帰ってきました。確認中で何が原因がもはっきりしていないのにも関わらず、自分たちの利益を確保したいが為に売上金を没収したときこちらは判断をします。
ちなみに出金申請を行いましたが一度目は通っています。その際当方の銀行が海外送金を取り扱っていないためキャンセルをしました。その後再度jetonで申請したところ事務局にマークされて没収されたみたいです。
エラーが起きたのはカジノ側の責任です。それ以外で得た賞金額はこちらに還元されるべきです。
入金はフルスピードで認証され、出金をさせず、売上金を没収するカジノなんて聞いたこともありません。
Добре - дякую за пояснення.
Хоча я все ще бачу деякі невизначені моменти, я повинен подумати про те, що казино несе відповідальність за будь-які помилки. Гадаю, ні.
Ви перевірили правила? Майже кожне казино заявляє, що всі виграші, отримані через технічні помилки, будуть анульовані.
Ваша ситуація досить складна, тому що ви отримали свій виграш, граючи в багато інших ігор. На мій погляд, навіть казино весь час не знало про ускладнення.
Обов'язково поясніть усі деталі в скарзі , будь ласка. Вони знадобляться, я впевнений.
Що ж, бажаю вам справедливого та справедливого рішення 🙏🤞
Ok - thank you for the explanation.
Though I still see some uncertain parts, I must reflect on the statement that the casino is responsible for any errors. Well, I guess it is not.
Did you check the rules? Almost every casino states something like all winnings gained due to technical bugs or errors will be voided.
Your situation is quite complex cause you gained your winnings by playing many other games. The way I see it, even the casino was not aware of the complications the whole time.
Make sure to explain all details in the complaint, please. These will be needed, I'm sure.
Well, wish you a fair and square solution 🙏🤞
Усі скарги відповідають опису.
Я вважаю, що помилка неминуча, але я вважаю, що дуже прикро, що ми не можемо отримати те, що повинні отримати.
Конфіскувати його лише тому, що він знаходиться під слідством, навіть не знаючи, скільки він коштує, — це погана практика.
Це не навмисна помилка, і відповідальність за помилку несе казино.
Якщо сталася помилка, сума повинна бути оголошена, і оскільки гравець не може бачити історію ставок, керівництво може навмисно з нею возитися.
Сайт galaxyno не відображає всю історію окремо, і ви не можете побачити дані після сторінки 13 звідси.
Як я вже говорив раніше, помилка була не в усіх, але інші живі та казино також були. Я не можу сказати, що була така помилка під час звичайної гри.
Якщо це застосувати, навіть якщо ви отримаєте прибуток, зробивши помилку, скажімо, на 1 долар більше,
Це означає, що ви можете конфіскувати суму.
З боку гравця враження від казино найгірше. Залишилося лише те, що всі 43 мільйони ієн забрали.
Я прочитав умови. Я просто вважаю несправедливим використовувати це як щит для конфіскації всієї суми. має бути певною мірою гарантовано.
All complaints are as described.
I think it's inevitable that an error will appear, but I think it's very disappointing that we can't receive what we should receive.
It's a bad practice to confiscate it just because it's under investigation without even knowing how much it's worth.
This is not an intentional error and the error is the responsibility of the casino.
If an error occurs, the amount should be announced, and since the player cannot see the bet history, the management side can intentionally mess with it.
The galaxyno site doesn't display all history separately, and you can't see the data after page 13 from here.
As I said before, the error was not all, but other live and casinos were also going. I can't tell that there was such an error during normal play.
Once this is applied, even if you make a profit by making a mistake by, say, $1 more,
It means that you can confiscate the amount.
From the player's side, the impression of the casino is the worst. All that remains is the fact that all 43 million yen has been taken away.
I have read the terms. I just think it's unfair to use that as a shield to confiscate the full amount. should be guaranteed to some extent.
苦情は説明したものが全てです。
エラーが出てしまうのは仕方のないことだと思いますが、こちらからすると受け取れるべきモノが受け取れないというのは非常に残念なものだと思います。
額がいくらなのかも把握せず、調査中というだけで没収というのはあるまじき行為です。
こちらが意図的にエラーを起こしたわけではなくエラーが出たのはカジノ側の責任です。
エラーが出たのであればその額を公表すべきですし、プレイヤー側からベット履歴が見れないので運営側が意図的にイジることだってできますよね。
galaxynoのサイトは別途履歴が全て表示されず、13ページ以降のデータはこちらから見ることができません。
前にも申し上げました通り、そのエラーが全てではなく他のライブやカジノなども行っていました。通常プレイをしているときにそんなエラーがあったなんて判断できません。
これが適用されてしまうと、例えば1ドル多く間違えて利益が出た場合でも全
額没収しても良いということになります。
プレイヤー側からするとカジノの印象は最悪です。4300万円をすべて奪い去ったという事実しか残りません。
規約は読みました。ただそれを盾にして全額没収するのはズルいと思います。ある程度保証されるべきです。
Привіт.
Я співчуваю вам, на жаль, у таких випадках постачальник ігор повинен провести повну перевірку, отже, казино має надати звіт із висновком. Зазвичай це займає деякий час. Хоча я не зовсім розумію, з якими помилками ми тут маємо справу. Зазвичай технічні помилки вирішуються постачальником гри.
Я погоджуюсь, що дивно, що всі виграші були анульовані, я хотів би побачити деякі аркуші, які показують, які ігри чи ігровий процес це вплинуло.
Я думаю, нам слід почекати, поки скарга розгорнеться далі.🤔
Hello.
I empathize with you, sadly in such cases the game provider should run a full check hence the casino should be given a report with a conclusion. It usually takes some time. Though I do not fully understand which errors are we dealing with here. Normally, technical bugs are handled by the game provider.
I agree it is somehow strange all winnings have been voided, I would love to see some sheets showing which games, or gameplay were affected.
I guess we should wait for the complaint to develop further.🤔
так, так дивно, що всі мої відмови скасовані.
моя історія гри більше не з’являється до 22.03.2023.
тому я не дізнався, яка частина .problem
я запитував більше деталей, але galaxyno не має відповіді.
galaxyno має пояснити цю проблему.
galaxyno сказав згідно з правилом,
мій відмову недійсний, але він не має доказів. немає історії гри, я просто грав нормально😭
дуже погана компанія😭😭
yeah, so strange all of my bounce voided.
my game history is no longer apear untill 2023/03/22.
so i didnt find out which part .problem
i requested more detail, but galaxyno has no answer.
galaxyno have to explan.this issu.
galaxyno said according to rule,
my bounce all void but it has no evidence. no game histry, i was just playing normaly😭
very bad company😭😭
Як це для керівництва казино конфіскувати гроші та втекти через те, що ви пояснили в електронному листі? Це навіть не несе відповідальності. Поки що це казино, яке думає лише про те, щоб забрати все, що можна забрати у клієнтів.
Я ніколи не чув про казино, яке конфісковує 43 мільйони.
Я не можу повірити, що таке шахрайське казино реєструється в Malta Gaming і керує казино.
What is it like for casino management to confiscate the money and run away because it's what you explained in the email? It doesn't even hold accountability. For the time being, it is a casino that only thinks about taking everything that can be taken from customers.
I have never heard of a casino that confiscates 43 million.
I can't believe that such a fraudulent casino is registering with Malta Gaming and operating a casino.
お金を没収して、emailに説明した通りだからと逃げるのはカジノ運営的にはどうなんですか?説明責任も果たしてくれません。とりあえず客から奪えるものは全て奪おうという事しか考えてないカジノです。
4300万没収するというカジノなんて聞いたこともありません。
こういう詐欺みたいなカジノもマルタゲーミングに登録をしてカジノを運営しているということしているということか信じられません。
Тут марно шукати рішення
завжди має однакову відповідь для всіх...
простий. Краду лише те, що всіх, як мене, теж обманули, крадуть
ми повинні засудити, щоб побачити, чи вони нам платять
It's no use looking for a solution here
always has the same answer for everyone...
simple . I only steal that everyone like me was also deceived is stolen
we have to denounce to see if they pay us
nao Adianta procura solução aqui
sempre tem as msm resposta para todos …
simplis . roubo somente isso todos como eu tbm foi enganado é roubado
gente tem q denucia pra ver se eles nos paga
привіт
Ну, я бачу, що казино також згадало постачальника ігор, тож я припускаю, що має бути якесь подальше розслідування, або постачальник ігор уже зробив свою заяву.
Чи можу я дізнатися, що було написано в електронному листі, про який згадується служба підтримки? Він повинен містити принаймні якесь пояснення.
Hey there.
Well, I can see the casino also mentioned the game provider, so I would assume there must be some further investigation, or the game provider already made its statement.
May I know what was written in the email the support mentioned, please? It should contain some explanation at least.
Тут марно шукати рішення
завжди має однакову відповідь для всіх...
простий. Краду лише те, що всіх, як мене, теж обманули, крадуть
ми повинні засудити, щоб побачити, чи вони нам платять
It's no use looking for a solution here
always has the same answer for everyone...
simple . I only steal that everyone like me was also deceived is stolen
we have to denounce to see if they pay us
nao Adianta procura solução aqui
sempre tem as msm resposta para todos …
simplis . roubo somente isso todos como eu tbm foi enganado é roubado
gente tem q denucia pra ver se eles nos paga
Я сподівався, що ти пройшов це.
«Дякуємо команді Galaxyno Casino за історію гри.
Шановний andressagrafin0000!
Історія гри, надана казино, свідчить про те, що ви зробили досить багато овербетів і, отже, порушили правило максимальної ставки. Якби грати в обмежені ігри була єдиною проблемою, ми б спробували переконати казино виплатити вам ваші виграші, оскільки ми вважаємо, що система казино має забезпечити це. Однак порушення правила максимальної ставки дає гравцям несправедливу перевагу над казино, і дотримання цього правила ще не є галузевим стандартом, боюся, я не можу вам допомогти з цим. На жаль, ваша скарга буде відхилена. Я хотів би бути кориснішим».
мені шкода
I was hoping you passed that.
"Thank you Galaxyno Casino Team for the game history.
Dear andressagrafin0000,
The game history provided by the casino suggests that you made quite a lot of overbets and therefore breached the maximum bet rule. If playing restricted games was the only issue here, we would try to convince the casino to pay you your winnings because we believe that this should be enforced by the casino system. However, breaching the maximum bet rule gives players an unfair advantage over the casino and the enforcement of this rule isn't an industry standard yet, I'm afraid I can't help you with this one. Unfortunately, your complaint will be rejected. I wish I could be of more help."
I'm sorry.
це я отримав свою пошту.
Після перегляду вашої історії гри стало очевидним, що в грі "Space XY" була використана несправність. Цей висновок було додатково перевірено та підтверджено постачальником гри.
Через це ми скасували ваш запит на зняття коштів і анулювали виграші, отримані з цих коштів.
Ви можете ознайомитися з наведеними нижче Умовами в наших Загальних положеннях та умовах ( https://www.galaxyno.com/en/tnc ):
this is i recieved my mail.
Upon review of your game history, it has become apparent that a malfunction has been exploited within the game "Space XY". This finding was further verified and confirmed by the game supplier.
Due to this we have canceled your withdrawal request and voided the winnings that were derived from these funds.
You may refer to the following Terms located in our General Terms and Conditions (https://www.galaxyno.com/en/tnc):
Привіт і дякую.
Отже, як я вже сказав, технічну «несправність» підтвердив постачальник гри. Але я все одно вважаю, що всі інші деталі також слід враховувати. Отже, це лише на краще, про що ви одразу згадали у скарзі.
Чесно кажучи, схоже, казино вважає ситуацію закритою, що ж, подивимося!
Hello, and thank you.
So it's as I said, the technical "irregularity" was confirmed by the game provider. But I still think all other details should be considered as well. Hence it's only for the best you mentioned all at once in the complaint.
Honestly, it seems the casino sees the situation as closed, well - we shall see!
Надто безвідповідально просто сказати «перегляньте електронний лист», не розголошуючи інформацію. Якщо це так, я вважаю, що це перемога. Казино має гарантувати сторону гравця.
It's too irresponsible to just say "look at the email" without disclosing the information. If this is the case, I think it's a win. The casino should guarantee the player side.
情報を開示せずメールを見ろの一言だけで済ますのはあまりにも無責任。これだと行ったもの勝ちだと思います。カジノはプレイヤー側に保証すべきです。
Привіт, я хотів би повідомити/поскаржитися щодо 5 жалюгідних безкоштовних обертань, які я отримав від казино без будь-яких чітких положень і умов, і коли я пішов подивитися, мені довелося виконати перехід у 50 разів більше 4 реалів, які я виграв у безкоштовних обертаннях. Це смішно, якби це було 100 або 500 реалів BRL, це було б добре, але ціна льодяника занадто висока для моєї голови. Galaxyno підвів мене, це майже сюрреалістично поставити 200 бразильських реалів на 4. Не можна пробачити жодної жувальної гумки.
Hello, I would like to make an observation/complaint about 5 measly free spins that I received from the casino without any explicit terms and conditions and when I went to see it, I had to fulfill a rollover of 50x the 4 reais that I won in the free spins. This is ridiculous, if it was 100 or 500 reais BRL it would be fine but the price of a lollipop is too much for my head. Galaxyno let me down, it's almost surreal to bet 200 BRL on 4. Not a piece of gum can be forgiven.
Olá, gostaria de fazer uma observação/reclamação de 5 míseros giros grátis que eu recebi do cassino sem termos e condições nenhum explícito e quando fui ver tinha que cumprir rollover de 50x os 4 reais que eu ganhei nos giros grátis. Isso é ridículo, se fosse 100 ou 500 reais BRL tudo bem mas o preço de um pirulito é demais pra minha cabeça. Galaxyno me decepcionou, chega a ser surreal apostar 200 BRL em cima de 4. Nem um chiclete os caras perdoam.
Надто безвідповідально просто сказати «перегляньте електронний лист», не розголошуючи інформацію. Якщо це так, я вважаю, що це перемога. Казино має гарантувати сторону гравця.
It's too irresponsible to just say "look at the email" without disclosing the information. If this is the case, I think it's a win. The casino should guarantee the player side.
情報を開示せずメールを見ろの一言だけで済ますのはあまりにも無責任。これだと行ったもの勝ちだと思います。カジノはプレイヤー側に保証すべきです。
привіт
Ви звернули увагу на запит? Скарга потребує вашої уваги. Будь ласка, отримайте історію ігор, якщо можете.
Hey there.
Did you notice the request? The complaint needs your attention. Kindly obtain the gaming history, if you can.
Привіт, я хотів би повідомити/поскаржитися щодо 5 жалюгідних безкоштовних обертань, які я отримав від казино без будь-яких чітких положень і умов, і коли я пішов подивитися, мені довелося виконати перехід у 50 разів більше 4 реалів, які я виграв у безкоштовних обертаннях. Це смішно, якби це було 100 або 500 реалів BRL, це було б добре, але ціна льодяника занадто висока для моєї голови. Galaxyno підвів мене, це майже сюрреалістично поставити 200 бразильських реалів на 4. Не можна пробачити жодної жувальної гумки.
Hello, I would like to make an observation/complaint about 5 measly free spins that I received from the casino without any explicit terms and conditions and when I went to see it, I had to fulfill a rollover of 50x the 4 reais that I won in the free spins. This is ridiculous, if it was 100 or 500 reais BRL it would be fine but the price of a lollipop is too much for my head. Galaxyno let me down, it's almost surreal to bet 200 BRL on 4. Not a piece of gum can be forgiven.
Olá, gostaria de fazer uma observação/reclamação de 5 míseros giros grátis que eu recebi do cassino sem termos e condições nenhum explícito e quando fui ver tinha que cumprir rollover de 50x os 4 reais que eu ganhei nos giros grátis. Isso é ridículo, se fosse 100 ou 500 reais BRL tudo bem mas o preço de um pirulito é demais pra minha cabeça. Galaxyno me decepcionou, chega a ser surreal apostar 200 BRL em cima de 4. Nem um chiclete os caras perdoam.
Я отримав 5 безкоштовних обертань у подарунок за мій перший депозит, і коли я завершив безкоштовні обертання, мені здається перекидання в 50 разів вище виграшів. Це смішно, мені дали цукерку, а для зняття потрібно пройти 50 разів. Я думаю, що казино повинні переглянути цю практику, тому що це смішно. Вони, мабуть, жартують з нами!!!
I received 5 free spins as a gift for my first deposit and when I completed the free spins appears to me rollover 50x above the wins. That's ridiculous, they gave me a candy and it's necessary to complete 50x to withdraw. I think casinos must review this practices because it's ridiculous. They must be kidding with us!!!
Сьогодні вони дарують мені новий подарунок із 60-кратним перекиданням. Вибачте Galaxyno, я не ідіот!!!
Today they are giving me a new gift with 60x rollover. Sorry Galaxyno, I'm not an idiot!!!
Скажіть їм анулювати виграші від безкоштовних обертань або позбутися бонусу самостійно, якщо у вашому обліковому записі є можливість це зробити, безкоштовні обертання з вимогами щодо ставок завжди є поганою ціною, особливо якщо вимоги надто високі, а загальна вартість безкоштовні обертання такі низькі
Tell them to void the winnings from the free spins or forfeit the bonus yourself if there is a facility in your account to do so, free spins with wagering requirements are always bad value, specially if the requirements are way too high and the overall value of the free spins is that low
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.