2 міс. тому
Тут ви можете обговорити FuturePlay Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Тож це гарна новина. Чи можу я знати, який максимальний виграш від нього був раніше? Ви все ще граєте в цьому казино чи, оскільки ви дали йому погану оцінку, ви просто пішли подивитися, чи щось змінилося? 🙂
So that's pretty good news. May I know what the maximum win from it was before ? Are you still playing in this casino or since you gave it a bad review, you just went to see if something has changed ? 🙂
Отже, казино насправді дуже добре. Але я був дуже розчарований тривалим часом виплати 120 годин. Все одно мій рахунок заблокували одразу після виплати.
Максимальний виграш раніше становив 3-кратну суму бонусу
Тепер вони більше не мають максимального ліміту виведення коштів.
So, the casino is actually very good. But I was very disappointed by the long payout time of 120 hours. My account was blocked immediately after the payout anyway.
The maximum win was previously 3x the bonus amount
Now they no longer have a maximum cashout limit.
Дякую і вибачте, що ваш обліковий запис заблоковано. Ви дізналися, чому це сталося? 😕
Щодо бонусу, зараз чудово, що немає максимального виведення. На мою думку, багато гравців оцінять такі пропозиції.
Thank you and I'm sorry that your account has been blocked. Did you find out why this happened ? 😕
Regarding the bonus, it's great now that there is no maximum cashout. Many players will appreciate such offers in my opinion.
Привіт, вони не хочуть надавати мені цю інформацію.
Hello, they don't want to give me this information.
Хм, мені це дивно і дуже шкода, оскільки ви сказали, що казино досить добре. У мене була ідея, що якщо ви робите надто добре, інколи казино можуть закрити ваш рахунок, якщо на вашому балансі 0. Але це лише моє припущення. Ймовірно, вам доведеться знайти інше казино, щоб грати. 🙁
Hm, I find that strange and quite a pity, since you said that the casino is pretty good. I had an idea that if you do too well, sometimes casinos can close your account if you have a 0 balance. But that's just my guess. You'll probably have to find another casino to play at. 🙁
Привіт, що тобі найбільше подобається в цьому казино? Ви взяли якийсь бонус тут? Вам уже вдалося зняти гроші? Ви пробували службу підтримки клієнтів?
Hi, so what do you like most about this casino ? Did you take any bonus here ? Have you managed to withdraw any money yet ? Have you tried the customer support ?
Мені подобається те, що ти в курсі справ і чомусь не метушишся через це. Можливо, колись ви зможете повернутися в це казино, але поки що, мабуть, буде так. 😕
I like the fact that you're on top of things and somehow you don't fuss over it. Maybe one day you will be able to come back to this casino, but for now it will probably be like this. 😕
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.