8 міс. тому
Тут ви можете обговорити FuturePlay Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Тож це гарна новина. Чи можу я знати, який максимальний виграш від нього був раніше? Ви все ще граєте в цьому казино чи, оскільки ви дали йому погану оцінку, ви просто пішли подивитися, чи щось змінилося? 🙂
So that's pretty good news. May I know what the maximum win from it was before ? Are you still playing in this casino or since you gave it a bad review, you just went to see if something has changed ? 🙂
Отже, казино насправді дуже добре. Але я був дуже розчарований тривалим часом виплати 120 годин. Все одно мій рахунок заблокували одразу після виплати.
Максимальний виграш раніше становив 3-кратну суму бонусу
Тепер вони більше не мають максимального ліміту виведення коштів.
So, the casino is actually very good. But I was very disappointed by the long payout time of 120 hours. My account was blocked immediately after the payout anyway.
The maximum win was previously 3x the bonus amount
Now they no longer have a maximum cashout limit.
Дякую і вибачте, що ваш обліковий запис заблоковано. Ви дізналися, чому це сталося? 😕
Щодо бонусу, зараз чудово, що немає максимального виведення. На мою думку, багато гравців оцінять такі пропозиції.
Thank you and I'm sorry that your account has been blocked. Did you find out why this happened ? 😕
Regarding the bonus, it's great now that there is no maximum cashout. Many players will appreciate such offers in my opinion.
Привіт, вони не хочуть надавати мені цю інформацію.
Hello, they don't want to give me this information.
Хм, мені це дивно і дуже шкода, оскільки ви сказали, що казино досить добре. У мене була ідея, що якщо ви робите надто добре, інколи казино можуть закрити ваш рахунок, якщо на вашому балансі 0. Але це лише моє припущення. Ймовірно, вам доведеться знайти інше казино, щоб грати. 🙁
Hm, I find that strange and quite a pity, since you said that the casino is pretty good. I had an idea that if you do too well, sometimes casinos can close your account if you have a 0 balance. But that's just my guess. You'll probably have to find another casino to play at. 🙁
Привіт, що тобі найбільше подобається в цьому казино? Ви взяли якийсь бонус тут? Вам уже вдалося зняти гроші? Ви пробували службу підтримки клієнтів?
Hi, so what do you like most about this casino ? Did you take any bonus here ? Have you managed to withdraw any money yet ? Have you tried the customer support ?
Мені подобається те, що ти в курсі справ і чомусь не метушишся через це. Можливо, колись ви зможете повернутися в це казино, але поки що, мабуть, буде так. 😕
I like the fact that you're on top of things and somehow you don't fuss over it. Maybe one day you will be able to come back to this casino, but for now it will probably be like this. 😕
Привіт, на даний момент виведення коштів у Futureplay Casino затримується або не обробляється взагалі!
Я отримав виплату (LTC) відносно швидко після перевірки (2 години), після чого всі виплати були скасовані та були запрошені нові документи. (Селфі з документом, ліктем тощо) Після кожного скасування не було нової відповіді від казино принаймні 24 години!
У чаті така відповідь:
Усі запити на зняття коштів розглядаються вручну в порядку їх надходження, процес зазвичай займає до 24 годин. Після схвалення зняття криптовалюти можна буде зняти протягом 1 години.
Думаю, щось не так або навмисне зволікає!
Я буду тримати вас в курсі подій.
привітання
Hello, at the moment withdrawals at Futureplay Casino are delayed or not processed at all!
I received a payout (LTC) relatively quickly after verification (2 hours), after which all payouts were canceled and new documents were requested. (Selfie with ID, elbow, etc.) After each cancellation, there was no new response from the casino for at least 24 hours!
The following answer in the chat:
All withdrawal requests are manually reviewed in the order they are received, a process that typically takes up to 24 hours. Once a withdrawal is approved, crypto withdrawals could be completed within 1 hour.
I think something is wrong or it is being delayed on purpose!
I will keep you up-to-date.
greeting
Hallo, im Moment werden Auszahlungen im Futureplay Casino verzögert bzw. überhaupt nicht durchgeführt!
Eine Auszahlung (LTC) habe ich nach der Verifizierung relativ schnell erhalten (2 Std), danach werden alle Auszahlungen abgebrochen und neue Dokumente verlangt. (Selfie mit Ausweis, Ellenbogen usw.) Nach jedem Abbruch immer mindestens 24 Stunden keine neue Reaktion vom Casino!
Im Chat folgende Antwort:
All withdrawal requests are manually reviewed in the order they are received, a process that typically takes up to 24 hours. Once a withdrawal is approved, crypto withdrawals could be completed within 1 hour.
Ich glaube da stimmt was nicht bzw. es wird absichtlich verzögert!
Ich werde euch auf dem laufenden halten.
Gruß
Мою виплату знову скасовано!
Причина:
Завантажте селфі з документом, що посвідчує особу, і аркушем паперу з текстом «Привіт, Futureplay, поточна дата». Зверніть увагу, що аркуш паперу повинен бути розлінованим або в клітинку (однотонний папір не приймаємо).
Зверніть увагу, що вся інформація має бути чітко видно. Також має бути видно вашу руку, яка тримає ці документи.
Гаразд, поки я підіграю та тримаю вас у курсі!
My payout was canceled again!
Reason:
Please upload a selfie with your ID document and a sheet of paper with the text "Hello Futureplay, current date". Please note that the sheet of paper should be lined or chequered (we don't accept monotonous paper).
Note that all information must be clearly visible. Your hand holding these documents should also be visible.
Ok, I'll play along for now and keep you updated!
Erneuter Abbruch meiner Auszahlung!
Grund:
Please upload a selfie with your ID document and a sheet of paper with the text "Hello Futureplay, current date". Please note, that the sheet of paper should be lined or chequered (we don't accept monotonous paper).
Note that all information must be clearly visible. Your hand holding these documents should also be visible.
Ok, ich spiele das jetzt mal mit und halte euch weiterhin auf dem laufenden!
Гаразд, я отримав другу виплату. Таким чином, Futureplay Casino є хорошим казино, але час виплат занадто повільний для криптоказино.
До твого відома! Були потрібні такі документи:
Посвідчення особи спереду/ззаду
Підтвердження адреси
Селфі з посвідченням особи в руці (видно лікоть)
Селфі з посвідченням особи в руках і таким аркушем паперу
Якщо в майбутньому знову виникнуть проблеми, я опублікую це тут!
привітання
Ok, I have now received my second payout. So Futureplay Casino is a good casino, but the payout time is much too slow for a crypto casino.
For your information! The following documents were required:
Identity card front/back
Address confirmation
Selfie with ID in hand (elbow visible)
Selfie with ID card in hand and a piece of paper like this
If there are any problems again in the future I will post it here!
greeting
Ok, meine zweite Auszahlung habe ich jetzt erhalten. Also ist das Futureplay Casino ein gutes Casino, allerdings ist die Auszahlungszeit für ein Cryptocasino viel zu langsam.
Zur Info! folgende Dokumente wurden verlangt:
Personalausweis Vorderseite/Rückseite
Adressbestätigung
Selfie mit Ausweis in der Hand (Ellenbogen sichtbar)
Selfie mitAusweis in der Hand und einem Zettel s.o.
Falls es in der Zukunft wieder Probleme gibt werde ich es hier posten!
Gruß
Привіт,
Я розчарований казино. Я подав запит на зняття 13 BCH (приблизно 5100 євро) 14 червня. Мій обліковий запис перевірено, але зняття ще не схвалено. Служба підтримки надсилає стандартні відповіді, як ті, які ви можете прочитати в цій темі.
Що я повинен зробити?
Hello,
I am disappointed with the casino. I requested a withdrawal of 13 BCH (approx. €5100) on June 14th. My account is verified but the withdrawal has not yet been approved. Support sends standard replies like the ones you can read in this thread.
What should I do?
Hallo,
ich bin enttäuscht von dem Casino habe am 14.06 eine Auszahlung von 13 BCH (ca. 5100€) angefordert. Mein Konto ist verifiziert aber die Auszahlung wurde noch nicht frei gegeben, der Support schickt Standart antworten wie sie auch hier im Thread zu lesen sind.
Was soll ich tun?
привіт Щиро дякуємо за ваші публікації та за те, що тримаєте нас в курсі. Тож я думаю, що ви продовжите грати в цьому казино, чи не так?
Якщо ви хочете, ви можете написати відгук про це казино тут 👈, щоб більше людей також могли отримати цю інформацію.😉
Hey. Thank you very much for your posts and for keeping us informed.So I reckon you will contine playing at this casino, right?
If you wish, you could write a review about this casino here 👈 so more people can get to these information as well.😉
Привіт,
Я розчарований казино. Я подав запит на зняття 13 BCH (приблизно 5100 євро) 14 червня. Мій обліковий запис перевірено, але зняття ще не схвалено. Служба підтримки надсилає стандартні відповіді, як ті, які ви можете прочитати в цій темі.
Що я повинен зробити?
Hello,
I am disappointed with the casino. I requested a withdrawal of 13 BCH (approx. €5100) on June 14th. My account is verified but the withdrawal has not yet been approved. Support sends standard replies like the ones you can read in this thread.
What should I do?
Hallo,
ich bin enttäuscht von dem Casino habe am 14.06 eine Auszahlung von 13 BCH (ca. 5100€) angefordert. Mein Konto ist verifiziert aber die Auszahlung wurde noch nicht frei gegeben, der Support schickt Standart antworten wie sie auch hier im Thread zu lesen sind.
Was soll ich tun?
Привіт. Ваша ситуація така ж, чи отримали ви якісь пояснення від казино щодо затримки?
Я бачив вашу скаргу , де нашій команді потрібно зачекати, поки мине 14 днів, перш ніж вони зможуть втрутитися, тому, будь ласка, повідомляйте нас про будь-які зміни.
Hello. Is your situation still the same, did you get any explanation from the casino about the delay?
I saw your complaint where our team needs to wait until the 14-day period passes before they will be able to intervene, so please keep us informed about any changes.
Так, я продовжу там грати. Рецензію давати ще рано.
привітання
Yes, I will continue to play there. It is too early to give a review.
greeting
Ja, ich werde dort weiterhin spielen. Für eine Bewertung ist es noch zu früh.
Gruß
Привіт,
ситуація поки що незмінна.
Чат відповідає лише стандартними повідомленнями про те, що фінансовий відділ відчуває підвищений обсяг.
На жаль, я вже втратив 5-10% свого прибутку через коливання цін BCH, оскільки виплати не здійснюються відразу після прибутку.
Звичайно, я боюся, що я потрапив у сумнівне казино і взагалі не отримаю своїх грошей.
Чи є у Futureplay представник тут, на форумі?
Hello,
the situation is still unchanged.
The chat only responds with standard messages that the finance department is experiencing increased volume.
Annoyingly, I have already lost 5-10% of my profit due to BCH price fluctuations, as payments are not made promptly after the profit.
Of course I am afraid that I have ended up in a dubious casino and will not receive my money at all.
Does Futureplay have a representative here in the forum?
Hallo,
die Situation ist immer noch unverändert.
Der Chat Antwortet nur mit Standart Nachrichten das die Finanzabteilung ein erhöhtes aufkommen hat.
Ärgerlicherweise habe ich durch Kursschwankungen von BCH nun schon 5-10% von meinem Gewinn verloren, da nicht Zeitnah nach dem Gewinn ausbezahlt wird.
Ich habe natürlich Angst das ich an ein unseriöses Casino geraten bin und mein Geld überhaupt nicht erhalte.
Hat Futureplay einen Vertreter hier im Forum?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.