ФорумКазиноFunclub Casino - загальне обговорення

Funclub Casino - загальне обговорення

3 р. тому від csw46
|
3381 переглядів 19 відповідей |
|
Додати публікацію
3 р. тому
Тут ви можете обговорити Funclub Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 р. тому

Як зазначалося в відгуках користувачів одного з філій цього казино, цим казино управляє та сама компанія, яка управляє казино Hallmark та Vegas Rush. Їх власник вказаний як "Total Software Solutions SRL", а не "Total Software Solutions SLR", імовірно, тому його не спіймали.

Мені було б цікаво дізнатись, чи хтось ще не стикається з проблемами цих казино, які мають дуже погані проблеми із затримкою. Мовляв, функція "швидкий шпиль" на слотах займає вічно (особливо це стосується слотів Rival та Saucify, але слоти BetSoft та Dragon не настільки швидкі, як мали б бути.) Під час гри в блекджек Saucify є величезна затримка між закінченням вашого ходу (стоячи, вдаривши 21 або перебивши) і розкритими картами дилера.

Я не знаю, чи просто у них справді поганий інтернет-провайдер, або ...?

Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.
csw46
3 р. тому

Ви намагалися зв’язатися з їхньою службою підтримки щодо питань затримки? Це досить цікаво, особливо якщо у вас немає однакових проблем під час гри в ті самі ігри в іншому казино.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Ні, поки що, хоча я сьогодні зробив кілька експериментів, і схоже, проблема виникає лише тоді, коли ви увійшли в систему і граєте на справжні гроші. Я проводив експерименти в казино Silvedgege, оскільки мав там невеликий баланс, з яким можна було грати, але, як ми щойно встановили, але проблеми у казино Hallmark, Vegas Rush та Fun Club однакові.

Думаю, це пов’язано з тим, що якщо ви граєте на реальні гроші, він повинен перевірити ваш рахунок, переконатися, що гроші є, відняти їх із балансу, зберегти баланс, а потім спілкуватися з грою серверу, отримайте результат обертання та (за необхідності) додайте виграш на свій баланс і знову збережіть свій баланс?

Коли ви граєте за монопольні гроші, це не проблема, і, мабуть, все це робиться в самому ігровому програмному забезпеченні.

Наприклад, граючи в блекджек Saucify, я завжди знаю, коли я потрапив або вдарив 21, перш ніж побачити результат мого запиту на удар, тому що це займає багато часу, а це означає, що моя черга закінчена, і тепер настав час для дилер, щоб зіграти їм на руку.

Інше, не пов’язане між собою казино (Це казино Vegas, демонстраційний режим лише тому, що там у мене немає балансу.)




Казино Silvedge - не ввійшов (демо-режим):




Казино Silvedge - Вхід / гра на реальні гроші:


Ще гірше було вчора ввечері, коли я грав у вечір вихідних, які, я гадаю, були б піковими годинами.

І я навіть не знаю, що відбувається з слотом Rival тут, цього не сталося іншої ночі, просто знадобилося вічно, щоб пройти обертання, подібно до Saucify безпосередньо над цим відео, але навіть довше.)


Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.
csw46
3 р. тому

Ви потенційно можете подати скаргу щодо цих питань. Я маю на увазі, що казино не брало у вас грошей, але це дивний досвід користувачів.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

За іронією долі, сьогодні мені зателефонувало казино Silvedge, нібито, щоб запитати мене про досвід гравця, але насправді, щоб спробувати змусити мене внести депозит. Я розповів їм про проблему, і їх рекомендацією було очистити історію мого браузера. :: rolleyes :: Наче це не те, що я намагався кілька разів.

Я намагався вивести з них ще один безкоштовний чіп, але вони не заробляли б більше 50 доларів, причому не обмінюваних 50 доларів. Тим не менше, це дає мені трохи місця для хитання для тестування в інших браузерах.


ETA: О, Боже, макет їхніх сайтів такий же поганий чи навіть гірший у Chrome та Safari. Назад до Firefox! (Я можу спробувати пізніше на своєму ПК, а не на Mac, а також на телефоні; я підозрюю, що проблеми з макетом можуть бути пов’язані з відсутністю підтримки робочого столу на відміну від мобільного перегляду.)

Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.
csw46
3 р. тому

Так, мені справді цікаво, чи мобільний досвід буде кращим 😕

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Це не було. Посилання на запуск ігор Rival не працювали, а просто повертали вас на головну сторінку. Інші ігри, які я спробував, працювали, але, чесно кажучи, я більше не схильний з ними возитися.

Автоматичний переклад.
csw46
3 р. тому

Так ... Я маю на увазі, коли ви граєте в ігри казино, ви переважно програєте, тому платите за те, щоб отримати задоволення. Наявність поганого користувацького досвіду - зовсім не цікаво. Сподіваюся, ви знайдете казино, де ви будете більш задоволені.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Я теж на це сподіваюся. Мені подобається поєднання ігор Betsoft, Rival, Saucify та Dragon у цьому казино, але, схоже, усі казино, які пропонують такий склад І дозволяють американським гравцям, сумнівні або гірші.

Автоматичний переклад.
csw46
3 р. тому

На жаль, це поширена проблема багатьох казино, доступних у США. Великі бренди з великою репутацією уникають США з законних причин, і тоді багато американських гравців в кінцевому підсумку грають у сумнівних казино 😕

На нашому веб-сайті казино Funclub розміщено 5,5 / 10. Це далеко не найкраще 😕

Автоматичний переклад.
2 р. тому

У понеділок я збираю з цього місця 2500 доларів, і якщо це займе надто багато часу або у них буде якесь виправдання, я буду щодня публікувати дописи на цьому сайті та в усіх інших соціальних мережах, включаючи відео в tik tok кількох людей, які я дасть $$, щоб підірвати їх у tik tok, де вони будуть у моді! Але якщо втрачати одного гравця, наприклад мене, за 2500 доларів США, вони, швидше за все, повернуть мені гроші в десять разів за 6 місяців, якщо будуть поводитися зі мною належним чином, тому платити всім і швидко, і більшості гравців або багатьом, яких я знаю, не буде розумним. повернеться до них наступного дня ✌️👍🤣добре

принаймні у нас є чудові люди в guru, які намагаються зберегти справедливість у цій великій онлайн-таємниці, але з часом було досить легко відстежувати сервери, їм просто потрібно переконатися, що вони завжди їх переміщують, але в більшості випадків їхні резиденції не не змінюватися

Автоматичний переклад.
csw46
2 р. тому

Вам колись платили? І скільки часу це зайняло? Дякую, я не маю такого терпіння, як інші, коли мене обманюють

Автоматичний переклад.
csw46
2 р. тому

Ой, те ж саме сталося зі мною вчора і сьогодні! Ого

дякую, що поділилися Х’юстоном, у мене непростий час, щоб отримати плащ Бетмена наступного разу, я буду зайнятий ✌️🤣

file

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

У деяких людей у США є люди, які збирають виграші, які по праву є

або вони сідають на роботу літаком чи реактивним літаком і отримують це таким чином, я віддаю свій на благодійність після того, як він буде зібраний ✌️👍👏 легко відстежити безкоштовні номери, і коли вони справді дзвонять тобі звідти, у них є мобільні телефони, щоб заставити тебе грати кожен день!! Так, нічого не видаляється в цифровому світі, і за 500 доларів хакер може отримати більше інформації, ніж ви б хотіли знати про особу чи казино в небі, тому що вони мають будинки та їздять на автомобілях або більшість з них

але не так багато, як кажуть люди в Малайзії, на Тайвані та на Філіппінах, острови, куди ходять круїзні кораблі, надзвичайно легко знайти, і іноді на вулиці є фізичне казино. Я навіть зустрів одного зі своїх господарів на обід минулого року в Ротані Гондурас і Великий Кайман наступного тижня в Пуерто-Вальярта, а потім у Коста-Ріку, де мій друг володіє казино. Мені потрібно швидко рухатися, поки мій термінальний рак не зупинить мене. Я повинен не забути повідомити бабакам свою адресу та свій постійний дім, і я хочу, щоб вони доставляли мою пошту, лол🤣 Кампече? ✌️

мій нещодавній виграш сьогодні піде на благодійність або той, хто збирає все, що я хочу, це шкатулка KISS, але це як 3k лол

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я перебуваю в Новій Зеландії, і я хочу зняти свої виграні гроші. Я виконав усі вимоги, необхідні для отримання бонусу, я також кілька разів надсилав електронного листа через інформацію KYC, але досі немає відповіді, мої електронні листи завжди ігноруються. кажу, що мій округ зараз не обслуговується, але я все одно відчуваю, що маю право отримати свої гроші, оскільки я виграв їх чесно і справедливо, і щоразу, коли я надсилаю запит на зняття коштів, він одразу скасовується

Автоматичний переклад.
amathest9
1 рік тому

Привіт.

Як я бачу, головна проблема полягає в тому, що ваша країна, здається, заборонена, я маю рацію?

Після того, як ви змогли зареєструватися як резидент Нової Зеландії та отримали бонус, ви також повинні отримати виграш, якщо ви дотримувалися всіх правил. У таких випадках перебування в тому, що казино називають «країною з обмеженнями», ніколи не повинно використовуватися як причина для відмови від виплати.

Чи можу я знати, коли саме почалася перевірка та чи отримували ви будь-яку інформацію про її перебіг або результати?

Я хочу дізнатися більше деталей раніше, ніж ознайомлю вас із функцією скарг.

Будь ласка, дай мені знати.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ну, я отримав бонус 04/02/2023 і виконав %100 вимог і спробував зняти свій виграш, але коли я це роблю, мене одразу скасовують, кажучи через брак інформації, але я завжди надсилаю електронною поштою копію свого ідентифікатора та підтвердження адресу через рахунок за комунальні послуги, і все одно щоразу, коли я намагаюся, його скасовують. Я намагався поговорити з ними через чат, але вони постійно кажуть, що зараз ми не працюємо у вашій країні, ми хочемо додати більше незабаром, можливо, ваш буде наступним, коли я запитують про моє зняття та чому я не можу отримати свої гроші, вони просто йдуть одразу та закінчують чат

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Крім того, коли я роблю перевірку, вони ніколи не відповідають, просто ігнорують мої повідомлення

Автоматичний переклад.
amathest9
1 рік тому

Звучить не дуже справедливо для мене. Ви повинні подати скаргу - просто клацніть або торкніться цього посилання та почніть,

Вам не потрібно все це записувати знову. Просто скопіюйте та вставте ваші повідомлення до скарги. Я відчуваю, що цього має бути достатньо для зірки.

Після цього ваша скарга буде розглянута тим, що ми називаємо першим членом групи реагування.

Сподіваюся, ви погоджуєтеся, що зараз вам потрібна допомога. 🙏

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого