3 р. тому
Тут ви можете обговорити Funclub Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Як зазначалося в відгуках користувачів одного з філій цього казино, цим казино управляє та сама компанія, яка управляє казино Hallmark та Vegas Rush. Їх власник вказаний як "Total Software Solutions SRL", а не "Total Software Solutions SLR", імовірно, тому його не спіймали.
Мені було б цікаво дізнатись, чи хтось ще не стикається з проблемами цих казино, які мають дуже погані проблеми із затримкою. Мовляв, функція "швидкий шпиль" на слотах займає вічно (особливо це стосується слотів Rival та Saucify, але слоти BetSoft та Dragon не настільки швидкі, як мали б бути.) Під час гри в блекджек Saucify є величезна затримка між закінченням вашого ходу (стоячи, вдаривши 21 або перебивши) і розкритими картами дилера.
Я не знаю, чи просто у них справді поганий інтернет-провайдер, або ...?
As pointed out in the user reviews for one of this casino's affiliates, this casino are operated by the same company that operates Hallmark and Vegas Rush casinos. They have the owner listed as "Total Software Solutions SRL" rather than "Total Software Solutions SLR" which is probably why it wasn't caught.
I'd be interested to know if anyone else experiences issues with these casinos having very bad latency issues. Like, the "quickspin" feature on the slots takes forever (it's especially on the Rival and Saucify slots, but the BetSoft and Dragon slots aren't nearly as fast as they should be either.) When playing the Saucify blackjack games, there is a huge delay between ending your turn (either by standing, hitting 21, or busting) and the dealer's cards being revealed.
I don't know whether they just have a really poor internet provider or...?
Ви намагалися зв’язатися з їхньою службою підтримки щодо питань затримки? Це досить цікаво, особливо якщо у вас немає однакових проблем під час гри в ті самі ігри в іншому казино.
Have you tried to contact their customer support regarding the latency issues? It's quite interesting, especially if you don't have the same issues while playing the same games in another casino.
Ні, поки що, хоча я сьогодні зробив кілька експериментів, і схоже, проблема виникає лише тоді, коли ви увійшли в систему і граєте на справжні гроші. Я проводив експерименти в казино Silvedgege, оскільки мав там невеликий баланс, з яким можна було грати, але, як ми щойно встановили, але проблеми у казино Hallmark, Vegas Rush та Fun Club однакові.
Думаю, це пов’язано з тим, що якщо ви граєте на реальні гроші, він повинен перевірити ваш рахунок, переконатися, що гроші є, відняти їх із балансу, зберегти баланс, а потім спілкуватися з грою серверу, отримайте результат обертання та (за необхідності) додайте виграш на свій баланс і знову збережіть свій баланс?
Коли ви граєте за монопольні гроші, це не проблема, і, мабуть, все це робиться в самому ігровому програмному забезпеченні.
Наприклад, граючи в блекджек Saucify, я завжди знаю, коли я потрапив або вдарив 21, перш ніж побачити результат мого запиту на удар, тому що це займає багато часу, а це означає, що моя черга закінчена, і тепер настав час для дилер, щоб зіграти їм на руку.
Інше, не пов’язане між собою казино (Це казино Vegas, демонстраційний режим лише тому, що там у мене немає балансу.)
Казино Silvedge - не ввійшов (демо-режим):
Казино Silvedge - Вхід / гра на реальні гроші:
Ще гірше було вчора ввечері, коли я грав у вечір вихідних, які, я гадаю, були б піковими годинами.
І я навіть не знаю, що відбувається з слотом Rival тут, цього не сталося іншої ночі, просто знадобилося вічно, щоб пройти обертання, подібно до Saucify безпосередньо над цим відео, але навіть довше.)
No, not yet, though I did do some experiments today and it looks like the problem only happens when you're logged in and playing for real money. I ran the experiments on Silveredge Casino, since I had a small balance there to play with, but as we just established, but the issues are the same across Hallmark Casino, Vegas Rush, and Fun Club.
I imagine it has something to do with the fact that if you're playing for real money, it has to check your account, make sure the money is there, deduct it from your balance, save your balance, then to communicate with the game server, get the result of the spin, and (if necessary) add the winnings to your balance and save your balance again?
When playing for monopoly money, that isn't an issue and is probably all done in the game software itself.
For instance, when playing Saucify's blackjack, I always know when I've busted or hit 21 before I even see the result of my request to hit, because it takes a long time, which means my turn is over and now it's time for the dealer to play their hand.
Another, unrelated casino (This is Vegas Casino, demo mode only because I don't have a balance there.)
Silveredge Casino - Not Logged In (Demo Mode):
Silveredge Casino - Logged in/Playing for Real Money:
It was even worse the other night when I was playing on a weekend evening, which I suppose would be peak hours.
And I don't even know what's happening with the Rival slot here, this wasn't happening the other night, it just took forever to get through the spin, similar to the Saucify immediate above this video, but even longer.)
Ви потенційно можете подати скаргу щодо цих питань. Я маю на увазі, що казино не брало у вас грошей, але це дивний досвід користувачів.
You could potentially submit a complaint regarding these issues. I mean, the casino didn't take any money from you, but it's a strange user experience.
За іронією долі, сьогодні мені зателефонувало казино Silvedge, нібито, щоб запитати мене про досвід гравця, але насправді, щоб спробувати змусити мене внести депозит. Я розповів їм про проблему, і їх рекомендацією було очистити історію мого браузера. :: rolleyes :: Наче це не те, що я намагався кілька разів.
Я намагався вивести з них ще один безкоштовний чіп, але вони не заробляли б більше 50 доларів, причому не обмінюваних 50 доларів. Тим не менше, це дає мені трохи місця для хитання для тестування в інших браузерах.
ETA: О, Боже, макет їхніх сайтів такий же поганий чи навіть гірший у Chrome та Safari. Назад до Firefox! (Я можу спробувати пізніше на своєму ПК, а не на Mac, а також на телефоні; я підозрюю, що проблеми з макетом можуть бути пов’язані з відсутністю підтримки робочого столу на відміну від мобільного перегляду.)
Ironically, Silveredge casino called me today, ostensibly to ask me about the player experience but really to try to get me to make a deposit. I told them about the issue, and their recommendation was to clear my browser history. ::rolleyes:: As if that wasn't something I had tried multiple times.
I tried to wheedle another free chip out of them, but they wouldn't do more than $50, and a non-cashable $50 at that. Still, that gives me some wiggle room to test on other browsers.
ETA: Oh, God, the layout of their sites is as bad or even worse in Chrome and Safari. Back to Firefox! (I may try later on my PC instead of my mac, and also on my phone; I suspect the layout issues may be due to a lack of support for desktop as opposed to mobile browsing.)
Так, мені справді цікаво, чи мобільний досвід буде кращим 😕
Yes, I'm really wondering if the mobile experience will be any better 😕
Це не було. Посилання на запуск ігор Rival не працювали, а просто повертали вас на головну сторінку. Інші ігри, які я спробував, працювали, але, чесно кажучи, я більше не схильний з ними возитися.
It wasn't. The links to launch the Rival games didn't work, just kept taking you back to the home page. The other games I tried worked, but honestly, I'm not inclined to mess with them anymore.
Так ... Я маю на увазі, коли ви граєте в ігри казино, ви переважно програєте, тому платите за те, щоб отримати задоволення. Наявність поганого користувацького досвіду - зовсім не цікаво. Сподіваюся, ви знайдете казино, де ви будете більш задоволені.
Yeah...I mean when you play casino games, you mostly lose so you pay for having fun. Having bad user experience isn't fun at all. I hope you'll find a casino where you'll be more satisfied.
Я теж на це сподіваюся. Мені подобається поєднання ігор Betsoft, Rival, Saucify та Dragon у цьому казино, але, схоже, усі казино, які пропонують такий склад І дозволяють американським гравцям, сумнівні або гірші.
I hope so too. I like this casino's mixture of Betsoft, Rival, Saucify and Dragon games, but it seems like all the casinos that offer that lineup AND allow US players are questionable, or worse.
На жаль, це поширена проблема багатьох казино, доступних у США. Великі бренди з великою репутацією уникають США з законних причин, і тоді багато американських гравців в кінцевому підсумку грають у сумнівних казино 😕
На нашому веб-сайті казино Funclub розміщено 5,5 / 10. Це далеко не найкраще 😕
Unfortunately that's a common issue with many casinos available in US. The big brands with great reputation avoid the US for legal reasons and then many US players end up playing in questionable casinos 😕
Funclub casino has 5.5/10 on our website. That's far from being the best 😕
У понеділок я збираю з цього місця 2500 доларів, і якщо це займе надто багато часу або у них буде якесь виправдання, я буду щодня публікувати дописи на цьому сайті та в усіх інших соціальних мережах, включаючи відео в tik tok кількох людей, які я дасть $$, щоб підірвати їх у tik tok, де вони будуть у моді! Але якщо втрачати одного гравця, наприклад мене, за 2500 доларів США, вони, швидше за все, повернуть мені гроші в десять разів за 6 місяців, якщо будуть поводитися зі мною належним чином, тому платити всім і швидко, і більшості гравців або багатьом, яких я знаю, не буде розумним. повернеться до них наступного дня ✌️👍🤣добре
принаймні у нас є чудові люди в guru, які намагаються зберегти справедливість у цій великій онлайн-таємниці, але з часом було досить легко відстежувати сервери, їм просто потрібно переконатися, що вони завжди їх переміщують, але в більшості випадків їхні резиденції не не змінюватися
Well I’m cashing out of this place for $2500 on Monday and if it takes too long or they have some excuse then I’ll be posting on this site everyday and every other social media outlet including videos on tik tok by multiple people who I will give the $$ to blow them up on tik tok where they will be come all the rage ! But losing one player such as myself for $2500 as to paying me they will most likely get it back ten fold in 6 months if they treat me right so it should be a no brainer to pay everyone and quickly and most players or the many I know will blow it back to them the next day ✌️👍🤣well
at least we have the wonderful people at guru who try to keep some fairness in this big online mystery but it’s been fairly easy to track servers as time goes on they just have to make sure they are always moving them but in most cases their residences don’t change
Вам колись платили? І скільки часу це зайняло? Дякую, я не маю такого терпіння, як інші, коли мене обманюють
Have you ever been paid ? And how long did it take ? Thanks I don’t have the patience others do when I’m being cheated lol
Ой, те ж саме сталося зі мною вчора і сьогодні! Ого
дякую, що поділилися Х’юстоном, у мене непростий час, щоб отримати плащ Бетмена наступного разу, я буду зайнятий ✌️🤣
Omg the same thing happened to me yesterday and today exactly!! Wow
thanks for sharing Houston we have a problem time for me to get Batman cape out for next eeek I’m going to be busy ✌️🤣
У деяких людей у США є люди, які збирають виграші, які по праву є
або вони сідають на роботу літаком чи реактивним літаком і отримують це таким чином, я віддаю свій на благодійність після того, як він буде зібраний ✌️👍👏 легко відстежити безкоштовні номери, і коли вони справді дзвонять тобі звідти, у них є мобільні телефони, щоб заставити тебе грати кожен день!! Так, нічого не видаляється в цифровому світі, і за 500 доларів хакер може отримати більше інформації, ніж ви б хотіли знати про особу чи казино в небі, тому що вони мають будинки та їздять на автомобілях або більшість з них
але не так багато, як кажуть люди в Малайзії, на Тайвані та на Філіппінах, острови, куди ходять круїзні кораблі, надзвичайно легко знайти, і іноді на вулиці є фізичне казино. Я навіть зустрів одного зі своїх господарів на обід минулого року в Ротані Гондурас і Великий Кайман наступного тижня в Пуерто-Вальярта, а потім у Коста-Ріку, де мій друг володіє казино. Мені потрібно швидко рухатися, поки мій термінальний рак не зупинить мене. Я повинен не забути повідомити бабакам свою адресу та свій постійний дім, і я хочу, щоб вони доставляли мою пошту, лол🤣 Кампече? ✌️
мій нещодавній виграш сьогодні піде на благодійність або той, хто збирає все, що я хочу, це шкатулка KISS, але це як 3k лол
Some people in the US have people to collect winnings that’s rightfully there’s
or they job hop on a plane or a jet and get it that way I give mine to charity after it’s collected ✌️👍👏 it’s easy to track the toll free numbers and when they actually call you from there own cell phones to bug you to play every day !! Yup nothings deleted in a digital world and for $500 a hacker can find out more information then you would ever want to know about and individual or a casino in the sky because they have homes and drive cars or most do
but not as much as people say in Malaysia Taiwan and the Philippines the islands where the cruise ships go is extremely easy to find and sometimes they have a physical casino on the street I even met one of my hosts for lunch last year in Rot-an Honduras and grand cayman next week puerto Vallarta , then to Costa Rica where a friend owns a casino , I have to move quickly before my terminal cancer stops me I have to remember to tell the groundhogs my address and my soon to be permanent home and I want them to deliver my mail lol🤣 Campeche? ✌️
my recent win today is going to charity or whoever collects it all I want is a KISS casket but are like 3k lol
Привіт, я перебуваю в Новій Зеландії, і я хочу зняти свої виграні гроші. Я виконав усі вимоги, необхідні для отримання бонусу, я також кілька разів надсилав електронного листа через інформацію KYC, але досі немає відповіді, мої електронні листи завжди ігноруються. кажу, що мій округ зараз не обслуговується, але я все одно відчуваю, що маю право отримати свої гроші, оскільки я виграв їх чесно і справедливо, і щоразу, коли я надсилаю запит на зняття коштів, він одразу скасовується
Hello I am located in New Zealand and I am wanting to withdrawal my money that I have won I have done all the requirements that were need for the bonus I have also emailed through KYC information several times and still no reply my emails are always ignored they say that my county isn’t being served right now but I still feel like I am entitled to get my money as I won it fair and square and each time I put in a withdrawal request it just gets canceled straight away
Привіт.
Як я бачу, головна проблема полягає в тому, що ваша країна, здається, заборонена, я маю рацію?
Після того, як ви змогли зареєструватися як резидент Нової Зеландії та отримали бонус, ви також повинні отримати виграш, якщо ви дотримувалися всіх правил. У таких випадках перебування в тому, що казино називають «країною з обмеженнями», ніколи не повинно використовуватися як причина для відмови від виплати.
Чи можу я знати, коли саме почалася перевірка та чи отримували ви будь-яку інформацію про її перебіг або результати?
Я хочу дізнатися більше деталей раніше, ніж ознайомлю вас із функцією скарг.
Будь ласка, дай мені знати.
Hello.
The way I see it, the main issue lies in the fact that your country seems to be off-limits, am I right at this point?
Once you could register as a resident of NZ and took the bonus, you also should be given the winnings if you have complied with all rules. In such cases, being from what casinos call a "restricted country" should never be used as a reason for not paying out.
May I know when exactly did the verification start, and whether you have received any update about its progress or result?
I want to know more details sooner than I introduce you to the complaint feature.
Please let me know.
Ну, я отримав бонус 04/02/2023 і виконав %100 вимог і спробував зняти свій виграш, але коли я це роблю, мене одразу скасовують, кажучи через брак інформації, але я завжди надсилаю електронною поштою копію свого ідентифікатора та підтвердження адресу через рахунок за комунальні послуги, і все одно щоразу, коли я намагаюся, його скасовують. Я намагався поговорити з ними через чат, але вони постійно кажуть, що зараз ми не працюємо у вашій країні, ми хочемо додати більше незабаром, можливо, ваш буде наступним, коли я запитують про моє зняття та чому я не можу отримати свої гроші, вони просто йдуть одразу та закінчують чат
Well I got the bonus 04/02/2023 and done %100 of the requirements and have tried to withdrawal my winnings but when I do it get canceled straight away saying due to lack of information but I always email a copy of my id and proof of address via utility bill and still each time I try it gets canceled I tried to talk to them via chat but they keep saying we don’t service your country right now we are looking to add more soon maybe your will be next then when I ask about my withdrawal and why I can’t get my money they just leave straight away and end the chat
Звучить не дуже справедливо для мене. Ви повинні подати скаргу - просто клацніть або торкніться цього посилання та почніть,
Вам не потрібно все це записувати знову. Просто скопіюйте та вставте ваші повідомлення до скарги. Я відчуваю, що цього має бути достатньо для зірки.
Після цього ваша скарга буде розглянута тим, що ми називаємо першим членом групи реагування.
Сподіваюся, ви погоджуєтеся, що зараз вам потрібна допомога. 🙏
Does not sounds very fair to me. You should submit the complaint - just click or tap this link and get started,
You don't have to write it all down again. Just copy and paste your posts to the complaint. I feel it should be enough for the star.
After that, your complaint will be reviewed by what we call the first response team member.
I hope you agree that you could use some help now. 🙏
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.