1 тиждень тому
Тут ви можете обговорити Funbet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Мій запит на зняття коштів очікує на розгляд 10 днів . Агенти служби підтримки кажуть мені щодня, що я повинен почекати.
Є ідеї, що мені робити?
My withdrawal request is pending 10 days. Support agents tell me every day that i should wait .
Any ideas , what should i do?
Чесно кажучи, я б сказав, що ви можете зробити лише кілька речей. Перше — чекати.
Вам сказали, чому так затягують зняття?
У будь-якому випадку, якщо казино не зможе вирішити проблему протягом наступних кількох днів, я настійно рекомендую подати на них скаргу. Це абсолютно безкоштовно, тому вам потрібно потурбуватися про комісію. Як щодо перегляду процесу заздалегідь? Щоб знати, що може бути далі:
https://casinoguru-de.com/beschwerde-loesung-anleitung 👈
Я припускаю, що можуть виникнути деякі запитання. Не соромтеся запитувати будь-коли. Будь ласка, тримайте нас у курсі!
Frankly, I'd say there are just a few things you can do. The first is to wait.
Have you been told why the withdrawal is so delayed?
In any case, if the casino fails to resolve the matter in the next couple of days, I would strongly recommend submitting a complaint against them. It is free completely, so you need to worry about the fees. How about you browse the process in advance? Just to know what may come next:
https://casinoguru-de.com/beschwerde-loesung-anleitung 👈
I imagine some questions may arise. Feel free to ask anytime. And keep us posted, please!
Мені здається, для когось це багато, але головне, що ти їх отримав, мабуть. Я радий, що тобі більше не потрібно напружуватися.
Як ви думаєте, ви залишитеся, знаючи, скільки часу може знадобитися для виведення коштів?🙂
I believe it is a lot for someone, but the important thing is that you got them, I suppose. I'm glad you don't have to stress anymore.
Do you think you'll stick around, knowing how long it can take to make a withdrawal?🙂
Дякуємо за відповідь. Але це коштувало занадто багато головного болю.
Thanks for reply . But it cost too much headdache.
Я не здивований. Ну, тоді попрацюйте добре в іншому місці або зробіть гарну перерву.
Чудового дня 😊
I'm not surprised. Well, then, do well elsewhere or take a nice break.
Have a wonderful day. 😊
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.