4 міс. тому
Тут ви можете обговорити Funbet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Мій запит на зняття коштів очікує на розгляд 10 днів . Агенти служби підтримки кажуть мені щодня, що я повинен почекати.
Є ідеї, що мені робити?
My withdrawal request is pending 10 days. Support agents tell me every day that i should wait .
Any ideas , what should i do?
Чесно кажучи, я б сказав, що ви можете зробити лише кілька речей. Перше — чекати.
Вам сказали, чому так затягують зняття?
У будь-якому випадку, якщо казино не зможе вирішити проблему протягом наступних кількох днів, я настійно рекомендую подати на них скаргу. Це абсолютно безкоштовно, тому вам потрібно потурбуватися про комісію. Як щодо перегляду процесу заздалегідь? Щоб знати, що може бути далі:
https://casinoguru-de.com/beschwerde-loesung-anleitung 👈
Я припускаю, що можуть виникнути деякі запитання. Не соромтеся запитувати будь-коли. Будь ласка, тримайте нас у курсі!
Frankly, I'd say there are just a few things you can do. The first is to wait.
Have you been told why the withdrawal is so delayed?
In any case, if the casino fails to resolve the matter in the next couple of days, I would strongly recommend submitting a complaint against them. It is free completely, so you need to worry about the fees. How about you browse the process in advance? Just to know what may come next:
https://casinoguru-de.com/beschwerde-loesung-anleitung 👈
I imagine some questions may arise. Feel free to ask anytime. And keep us posted, please!
Дякуємо за відповідь. Вони щойно надіслали мені гроші. Але я чекав 10 днів. Бажаю вам гарного дня!
Thank you for your reply. They have just sent me the money. But i waited 10 days. Wish you a nice day !
Мені здається, для когось це багато, але головне, що ти їх отримав, мабуть. Я радий, що тобі більше не потрібно напружуватися.
Як ви думаєте, ви залишитеся, знаючи, скільки часу може знадобитися для виведення коштів?🙂
I believe it is a lot for someone, but the important thing is that you got them, I suppose. I'm glad you don't have to stress anymore.
Do you think you'll stick around, knowing how long it can take to make a withdrawal?🙂
Дякуємо за відповідь. Але це коштувало занадто багато головного болю.
Thanks for reply . But it cost too much headdache.
Я не здивований. Ну, тоді попрацюйте добре в іншому місці або зробіть гарну перерву.
Чудового дня 😊
I'm not surprised. Well, then, do well elsewhere or take a nice break.
Have a wonderful day. 😊
привіт Я теж відчуваю затримку. Скільки загалом ви чекали?
тобі потрібно було верифікувати свій обліковий запис? Мене нічого не просили (хоча я радий це надати), тому мені цікаво, чи призведе це до подальших затримок...
Hey there. I’m also experiencing a delay. How long did you end up waiting in total?
did you have to verify your account? I haven’t been asked for anything (although happy to provide it) so I wonder if it’s going to lead to further delays….
у мене було 2 вилучення. Перший був швидкий ( 2 дні ) . Другий раз мене попросили перевірити. А грошей довелося чекати 10 днів.
i had 2 withdrawals . THe first one was quick ( 2 days ) . The second time , i was asked for verification. And i had to wait 10 days for the money.
Ок, дякую. Я щойно отримав один через 5 днів, але тепер він говорить, що я досяг свого ліміту зняття (хоча я цього не зробив), тому я чекаю підтримки. Дуже довгий процес!
Ah ok, thank you. I just received one after 5 days, but now it’s saying I’ve reached my withdrawal limit (even though I haven’t) so I’m waiting for support. Very long process!
Ок, дякую. Я щойно отримав один через 5 днів, але тепер він говорить, що я досяг свого ліміту зняття (хоча я цього не зробив), тому я чекаю підтримки. Дуже довгий процес!
Ah ok, thank you. I just received one after 5 days, but now it’s saying I’ve reached my withdrawal limit (even though I haven’t) so I’m waiting for support. Very long process!
Привіт, чи не могли б ви повідомити нам, чи збираєтеся ви також проходити перевірку? Щодо ліміту, також повідомте нам, що вони вам сказали. Згідно з нашим веб-сайтом, це має бути 500 євро на день, тому я не знаю, який ліміт вони мають на увазі. Можливо, якби ви зняли кілька разів за один день, це могло б бути цим.
Однак я не хочу вгадувати, і я хотів би, щоб це підтвердилося.
Тоді я буду тут.
Hi, so could you let us know if you will be going through verification as well? As for the limit, also let us know what they told you. According to our website it should be €500 per day, so I don't know what limit they mean. Maybe if you made several withdrawals in one day that could be it.
However, I don't want to guess and I'd rather have it confirmed.
I'll be here then.
Мені не вистачає виграшу більше трьох тижнів, а казино Funbet не обробило моє зняття. Я кілька разів звертався до служби підтримки клієнтів, і мені неодноразово казали, що фінансовий відділ розглядає мою справу. Однак я ще не отримав жодної резолюції чи навіть належного оновлення статусу мого відкликання.
Я також надіслав кілька електронних листів на адресу support@Funbet.com (починаючи з 18 січня), просячи надати інформацію про мої зниклі кошти, а потім просив закрити мій рахунок. На сьогодні я не отримав жодної відповіді на свої електронні листи.
Коли я звернувся до чату, мені дали загальні відповіді та сказали чекати електронного листа, який так і не надійшов. Агент служби підтримки Зама запевнив мене, що мою справу було передано на ескалацію, але нічого не змінилося. Крім того, я запитав, чи можу я закрити свій обліковий запис або застосувати тайм-аут у чаті, але мені сказали, що закриття облікових записів можна обробляти лише електронною поштою, що марно, оскільки вони не відповідають.
Враховуючи, що Funbet є неліцензованим казино, я дуже сумніваюся, що коли-небудь отримаю свій виграш. Цей досвід був розчаровуючим і непрофесійним. Я попереджаю інших гравців уникати казино Funbet, оскільки вони приховують виграші та ігнорують запити клієнтів.
Я прошу:
Мою відсутню виграш функції буде оброблено негайно
Відповідь від їхньої служби підтримки щодо моєї справи
Закриття мого облікового запису згідно з проханням
Я додав докази моїх електронних листів і журналів чату, які показують, що Funbet ігнорує мої запити.
Хтось ще стикався з подібними проблемами з казино Funbet? Я буду дуже вдячний за будь-яку пораду щодо того, як діяти далі.
I have been missing a win for over three weeks, and Funbet Casino has not processed my withdrawal. I contacted customer support multiple times and was repeatedly told that the finance department was reviewing my case. However, I have yet to receive any resolution or even a proper update on the status of my withdrawal.
I have also sent several emails to support@Funbet.com (starting on January 18th), requesting information about my missing funds and later requesting the closure of my account. To date, I have not received a single response to my emails.
When I contacted live chat, I was given generic responses and told to wait for an email that never arrived. The support agent, Zama, assured me that my case was escalated, but nothing has changed. Additionally, I asked if I could close my account or apply a timeout through live chat, but I was told that account closures could only be handled via email, which is useless since they don’t respond.
Given that Funbet is an unlicensed casino, I highly doubt I will ever receive my winnings. This experience has been frustrating and unprofessional. I am warning other players to avoid Funbet Casino because they withhold winnings and ignore customer requests.
I am requesting:
My missing feature win is to be processed immediately
A response from their support team regarding my case
The closure of my account, as requested
I have attached proof of my emails and chat logs showing that Funbet has ignored my requests.
Has anyone else experienced similar issues with Funbet Casino? I would greatly appreciate any advice on how to proceed.
Привіт,
Я збирався порекомендувати подати скаргу, але, здається, ви змогли це зробити. На мою думку, нам потрібен хтось із казино, щоб пояснити свою точку зору. Мушу визнати, що я поняття не маю, що пішло не так, навіть щоб не здогадуватися. Я б сказав, що відмінне обслуговування клієнтів є важливим, особливо для нових казино. Хороше та пряме спілкування є частиною цього. Ось що я думаю.
Кілька відгуків користувачів, які я знайшов, не зовсім позитивні. 🙁
Hello,
I was going to recommend filing a complaint, but it appears that you were able to do so. We need someone from the casino to explain his perspective, in my opinion. I must admit that I have no idea what went wrong, not even to speculate. I would say that excellent customer service is essential, especially for new casinos. Good and direct communication is a part of that. That's what I think.
The few user reviews I found are not quite positive. 🙁
Це щоденна боротьба з ними, але досі немає електронних листів від команди підтримки чи VIP-команди. Найгірший сайт. Крім того, вони не мають ліцензії, що погіршує ситуацію.
It’s a daily battle with them and still no emails from the support team or VIP team. The worst site around. Plus they are unlicensed so that makes it worse.
Найважливіше, що стосується вашої скарги , це те, що казино має бути готовим спілкуватися з нами та пояснити проблему. Тому, сподіваюся, вони зв’яжуться з нашою групою розгляду скарг, коли прийде час.
Чи можете ви повідомити нам про будь-які оновлення, які ви отримуєте від них? Ми будемо уважно стежити за вашою справою.
The most important thing regarding your complaint is that the casino has to be willing to communicate with us and explain the issue. So, hopefully they will get in touch with our complaint team when the time comes.
Could you inform us about any updates you get from them, please? We'll be watching your case closely.
це було з 18-го, і вони не будуть мати справу зі мною, я сумніваюся, що вони будуть мати справу з тобою, на жаль. Я попросив свій банк скасувати стягнення, оскільки це шахрайство.
its been since the 18th and they won’t deal with me, I doubt they will deal with you unfortunately. I asked my bank to reverse charges since this is fraud.
Що ж, на мою думку, завжди є достатньо часу для повернення платежів, тому що вас позначать, і через це ви можете зіткнутися з проблемами з іншими казино, але якщо ви вважаєте, що хочете припинити це, це має сенс.
Тим не менш, це, швидше за все, позбавить шансів на розслідування казино, а також на те, чи зможуть вони відповісти. Жодної розслідуваної скарги, жодних наслідків для нового казино, яке не реагує. 🙁
Але, як я вже сказав, я розумію.
Well, in my opinion, there is always enough time for chargebacks because you will be flagged and you may face issues with other casinos due to that, but if you believe you want to end it, it makes sense.
Still, it will very likely end the chances for investigating the casino and also to find out whether they are able to respond. No investigated complaint, no consequences for the new unresponsive casino. 🙁
But, as I said, I get it.
привіт
Вони не виплатили мені моє зняття в розмірі 1000 фунтів стерлінгів з 23 лютого, до цього я знімав лише менші суми, а потім у мене ніколи не виникало жодних проблем, і один на 210 фунтів стерлінгів був зроблений і виплачений навіть після того, якого я ніколи не отримував.
Я намагався всіма способами отримати будь-яку допомогу від персоналу служби підтримки в чаті життя, написав пару електронних листів і навіть попросив мого VIP-менеджера перевірити це та спробувати знайти деяку інформацію про той банківський переказ, який вони «обробили», але, звісно, вони поставили мої запити, а після цього просто привиділи мене й ніколи не відповідали. 🙄
Я буду дуже вдячний за будь-яку допомогу чи пораду 😊
Hi,
They didn’t pay me my withdrawal for 1000£ from 23.02, before that I was just doing smaller withdrawal amounts and then I never got any problems and one for a 210£ was done and paid even after that one which I never received.
Was trying all the ways to get any help from support staff on a life chat, writing couple emails and even ask my VIP manager to check this out and to try find some information about that bank transfer they have "processed" but off course they put my requests on and after that just ghosted me and never replied. 🙄
Any help or advice I will really appreciate 😊
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.