ГоловнаФорумКазиноFunbet Casino - загальне обговорення

Funbet Casino - загальне обговорення

 від artesnight
|
1 437 переглядів 23 відповідей |
|
1 2
Тут ви можете обговорити Funbet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Мій запит на зняття коштів очікує на розгляд 10 днів . Агенти служби підтримки кажуть мені щодня, що я повинен почекати.

Є ідеї, що мені робити?


Автоматичний переклад.
artesnight

Чесно кажучи, я б сказав, що ви можете зробити лише кілька речей. Перше — чекати.

Вам сказали, чому так затягують зняття?

У будь-якому випадку, якщо казино не зможе вирішити проблему протягом наступних кількох днів, я настійно рекомендую подати на них скаргу. Це абсолютно безкоштовно, тому вам потрібно потурбуватися про комісію. Як щодо перегляду процесу заздалегідь? Щоб знати, що може бути далі:

https://casinoguru-de.com/beschwerde-loesung-anleitung 👈

Я припускаю, що можуть виникнути деякі запитання. Не соромтеся запитувати будь-коли. Будь ласка, тримайте нас у курсі!


Автоматичний переклад.
Radka

Дякуємо за відповідь. Вони щойно надіслали мені гроші. Але я чекав 10 днів. Бажаю вам гарного дня!

Автоматичний переклад.
artesnight

Мені здається, для когось це багато, але головне, що ти їх отримав, мабуть. Я радий, що тобі більше не потрібно напружуватися.

Як ви думаєте, ви залишитеся, знаючи, скільки часу може знадобитися для виведення коштів?🙂

Автоматичний переклад.
Jaro

Дякуємо за відповідь. Але це коштувало занадто багато головного болю.

Автоматичний переклад.
artesnight

Я не здивований. Ну, тоді попрацюйте добре в іншому місці або зробіть гарну перерву.

Чудового дня 😊

Автоматичний переклад.
artesnight

привіт Я теж відчуваю затримку. Скільки загалом ви чекали?


тобі потрібно було верифікувати свій обліковий запис? Мене нічого не просили (хоча я радий це надати), тому мені цікаво, чи призведе це до подальших затримок...

Автоматичний переклад.
Pedromiller

у мене було 2 вилучення. Перший був швидкий ( 2 дні ) . Другий раз мене попросили перевірити. А грошей довелося чекати 10 днів.

Автоматичний переклад.

Ок, дякую. Я щойно отримав один через 5 днів, але тепер він говорить, що я досяг свого ліміту зняття (хоча я цього не зробив), тому я чекаю підтримки. Дуже довгий процес!

Автоматичний переклад.

Ок, дякую. Я щойно отримав один через 5 днів, але тепер він говорить, що я досяг свого ліміту зняття (хоча я цього не зробив), тому я чекаю підтримки. Дуже довгий процес!

Автоматичний переклад.

Привіт, чи не могли б ви повідомити нам, чи збираєтеся ви також проходити перевірку? Щодо ліміту, також повідомте нам, що вони вам сказали. Згідно з нашим веб-сайтом, це має бути 500 євро на день, тому я не знаю, який ліміт вони мають на увазі. Можливо, якби ви зняли кілька разів за один день, це могло б бути цим.

Однак я не хочу вгадувати, і я хотів би, щоб це підтвердилося.

Тоді я буду тут.

Автоматичний переклад.

Мені не вистачає виграшу більше трьох тижнів, а казино Funbet не обробило моє зняття. Я кілька разів звертався до служби підтримки клієнтів, і мені неодноразово казали, що фінансовий відділ розглядає мою справу. Однак я ще не отримав жодної резолюції чи навіть належного оновлення статусу мого відкликання.


Я також надіслав кілька електронних листів на адресу support@Funbet.com (починаючи з 18 січня), просячи надати інформацію про мої зниклі кошти, а потім просив закрити мій рахунок. На сьогодні я не отримав жодної відповіді на свої електронні листи.


Коли я звернувся до чату, мені дали загальні відповіді та сказали чекати електронного листа, який так і не надійшов. Агент служби підтримки Зама запевнив мене, що мою справу було передано на ескалацію, але нічого не змінилося. Крім того, я запитав, чи можу я закрити свій обліковий запис або застосувати тайм-аут у чаті, але мені сказали, що закриття облікових записів можна обробляти лише електронною поштою, що марно, оскільки вони не відповідають.


Враховуючи, що Funbet є неліцензованим казино, я дуже сумніваюся, що коли-небудь отримаю свій виграш. Цей досвід був розчаровуючим і непрофесійним. Я попереджаю інших гравців уникати казино Funbet, оскільки вони приховують виграші та ігнорують запити клієнтів.


Я прошу:

Мою відсутню виграш функції буде оброблено негайно

Відповідь від їхньої служби підтримки щодо моєї справи

Закриття мого облікового запису згідно з проханням


Я додав докази моїх електронних листів і журналів чату, які показують, що Funbet ігнорує мої запити.


Хтось ще стикався з подібними проблемами з казино Funbet? Я буду дуже вдячний за будь-яку пораду щодо того, як діяти далі.


Автоматичний переклад.
Glavatron

Привіт,

Я збирався порекомендувати подати скаргу, але, здається, ви змогли це зробити. На мою думку, нам потрібен хтось із казино, щоб пояснити свою точку зору. Мушу визнати, що я поняття не маю, що пішло не так, навіть щоб не здогадуватися. Я б сказав, що відмінне обслуговування клієнтів є важливим, особливо для нових казино. Хороше та пряме спілкування є частиною цього. Ось що я думаю.

Кілька відгуків користувачів, які я знайшов, не зовсім позитивні. 🙁


Автоматичний переклад.
Radka

Це щоденна боротьба з ними, але досі немає електронних листів від команди підтримки чи VIP-команди. Найгірший сайт. Крім того, вони не мають ліцензії, що погіршує ситуацію.

Автоматичний переклад.
Glavatron

Найважливіше, що стосується вашої скарги , це те, що казино має бути готовим спілкуватися з нами та пояснити проблему. Тому, сподіваюся, вони зв’яжуться з нашою групою розгляду скарг, коли прийде час.

Чи можете ви повідомити нам про будь-які оновлення, які ви отримуєте від них? Ми будемо уважно стежити за вашою справою.

Автоматичний переклад.

file Це підтримка A+, яку ви отримуєте, але листів досі немає.

Автоматичний переклад.

це було з 18-го, і вони не будуть мати справу зі мною, я сумніваюся, що вони будуть мати справу з тобою, на жаль. Я попросив свій банк скасувати стягнення, оскільки це шахрайство.

Автоматичний переклад.
Glavatron

Що ж, на мою думку, завжди є достатньо часу для повернення платежів, тому що вас позначать, і через це ви можете зіткнутися з проблемами з іншими казино, але якщо ви вважаєте, що хочете припинити це, це має сенс.

Тим не менш, це, швидше за все, позбавить шансів на розслідування казино, а також на те, чи зможуть вони відповісти. Жодної розслідуваної скарги, жодних наслідків для нового казино, яке не реагує. 🙁

Але, як я вже сказав, я розумію.


Автоматичний переклад.
Cecooo видалив(-ла) публікацію

привіт

Вони не виплатили мені моє зняття в розмірі 1000 фунтів стерлінгів з 23 лютого, до цього я знімав лише менші суми, а потім у мене ніколи не виникало жодних проблем, і один на 210 фунтів стерлінгів був зроблений і виплачений навіть після того, якого я ніколи не отримував.

Я намагався всіма способами отримати будь-яку допомогу від персоналу служби підтримки в чаті життя, написав пару електронних листів і навіть попросив мого VIP-менеджера перевірити це та спробувати знайти деяку інформацію про той банківський переказ, який вони «обробили», але, звісно, ​​вони поставили мої запити, а після цього просто привиділи мене й ніколи не відповідали. 🙄


Я буду дуже вдячний за будь-яку допомогу чи пораду 😊

file

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого