2 р. тому
Тут ви можете обговорити Fun88EU Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Коли я намагався внести депозит в казино, депозит був перерахований автоматично
Для розкішного казино
When I tried to deposit to the casino the deposit was transferred automatically
For a luxury casino
Kun yritin talletta casinolle talletus siirtyi automaattisesti
Loistocasinolle
Привіт, мені це звучить дивно. Що вам сказало казино? Можливо, була якась технічна помилка або неправильне налаштування одержувача?
Hello, that sounds strange to me. What did the casino tell you? Was there any technical error or wrong recipient setting, maybe?
Коли я зайшов через ваш сайт у казино і зробив депозит, казино перетворилося на розкішне казино, і баланс перемістився туди.
When I went through your site to the casino and made a deposit the casino turned into a Luxury Casino and the balance moved there.
Kun menin teidän sivujen kautta casinolle ja tein talletuksen casino muuttui Loistocasinoksi ja saldo siirtyi sinne.
Привіт, наша команда тестувальників перевірить його. Я не впевнений, що там відбувається.
Hello, will get it checked by our tester team. I'm not sure what's happening there.
Ще раз привіт, за інформацією від тестувальника все в порядку. Казино використовує різні домени для кількох країн:
«Схоже, для естонських та фінських гравців є різні домени, а з ідентифікатором фінського банку вас переспрямують на «Loistokasino», який по суті виглядає одним і тим же сайтом з різними логотипами».
«Я зміг відтворити перемикач казино, не зробивши депозиту, спробувавши увійти за допомогою trustly і «продовжити гру».
Hello again, according to the information from the tester it is alright. The casino uses different domains for several countries:
"Looks like there's a different domain for Estonian and Finnish players, and with Finnish bank ID you get redirected to "Loistokasino", which essentially looks to be the same site with different logos."
"I was able to reproduce the casino switch without actually making a deposit by trying to log in with trustly and "continue playing".
Я отримав свій депозит, тому втрат не було.
I got my deposit repaid, so there were no losses.
Sain kotiutettua talletukseni eli ei tullut tappioita .
Мені приємно це чути. Можливо, у вас є улюблене казино, яке б ви порекомендували гравцям з Фінляндії?
I'm glad to hear it. Do you have any favorite casino you would recommend to players from Finland, maybe?
Не так, це просто проблема з двома операторами, коли я не можу потрапити в казино
або я не отримую бонуси, і я не отримав гідної відповіді на те, що я зробив не так.
Not right, it's just a problem with the two operators when I can't get to the casino
or I don’t get bonuses and I haven’t gotten a decent response to what I’ve done wrong.
Ei oikesataan , on vaan ongelmi kahden operaattorin kanssa kun en pääse casinolle
tai en saa bonuksia enkä ole saanut kunnon vastausta mitä olen tehnyt virheelisesti .
Оператори Aspire Global і N1.
Моя домашня адреса та адреса електронної пошти змінилися, а коли у мене з’являться нові
зареєстровані казино думають, що я намагаюся щось обдурити.
The operators are Aspire Global and N1.
My home address and email address have changed and when I have these new ones
casinos registered they think i am trying something to cheat.
Operaattorit ovat Aspire Global ja N1.
Minulla on kotiosoite ja sähköpostiosoite muuttunut ja kun olen näiden uusille
casinoille rekistöröitynyt he luulevat että yritän jotain vilppiä .
Я припускаю, що є можливість (деяка можливість) змінити або оновити свою електронну пошту в обліковому записі казино, тому вам не доведеться реєструвати нову адресу електронної пошти та ризикувати порушенням правил. Ви перевірили, будь ласка?
I'd assume that there is a chance (some option) to change or update your email in the casino's account, so you don't have to register a new email address and risk any rules violation. Have you checked it, please?
Ця стара адреса електронної пошти більше не дійсна, якщо вона є в казино та коли, наприклад, знімає
Повідомлення про гроші надійде туди, або через нього буде повідомлено про проблему або вимагатиме казино
через нього також передається додаткова інформація або документи.
This old email address is no longer valid and if the Casino has it and when e.g. withdraws
The money notice will get there or there will be a problem that will be reported through it or the casino requires
some additional information or documents are also communicated through it.
Tämä vanha sähköpostiosoite ei ole enää voimassa ja jos casinolla on se ja kun esim. kotiuttaa
rahaa ilmoitus tulee sinne tai tulee joku ongelma sekin ilmoitetaan se kautta tai casino vaatii
jotain lisätietoja tai dokumentteja nekin ilmoitetaan se kautta.
Я помітив, що чомусь казино дуже важко оновлювати щось нове
електронна адреса.
I have noticed that for some reason it is very difficult for casinos to update something new
email address.
Olen huomannut että casinoille on jostkin syystä hyvin vaikea päivittää uutta
sähköpostiosoitetta.
Згідно з моїм досвідом, коли я працював у казино, оновити контактну адресу електронної пошти було легко, але змінити адресу електронної пошти, яку гравець використовував для входу в казино, було майже неможливо.
According to my experience from the time when I worked in a casino, it was easy to update a contact email address, but it was nearly impossible to change the email address that a player used to log in to the casino.
Казино рекламують бонуси, навіть якщо їх немає. Було навіть, що коли я реєструвався в казино
дайте мені знати навіть тоді, що я отримаю бонус, але коли я зробив депозит, я все ще його не отримав
і коли я запитую в чаті, він каже, що я не маю права на бонус.
Коли справа доходить до нових казино, я не знаю, чи отримую я бонус, коли в казино інший оператор, але таке ж керівництво.
Casinos advertise bonuses even though they are not available .It even happened that when I registered at the casino
let me know even then that i will get the bonus but stten when i have made the deposit i still haven't received it
and when I ask the chat it says I am not eligible for the bonus.
When it comes to new casinos I don’t know if I get a bonus when a casino has a different operator but the same management.
Casinot mainostavat bonuksia vaikken niitä saa .On käynyt jopa niin että kun olen rkistöröitynyt kasinolle
ilmoitta vielä silloinkin että saan bonuksen mutta stten kun on tehnyt talletuksen en ole kuitenkaan saanut sitä
ja kun kysyn chatilta sanotaan että en ole oikeutettu bonukseen.
Kun tulee uusia kasinoita tiedä saanko bonusta kun kasinolla on eri operaattori mutta sama johto .
Ви повинні отримати бонус, який вони вам обіцяли, особливо якщо бонус спонукав вас зробити депозит. Ви вже маєте досвід роботи з цим казино та його підходом. Можливо, настав час рухатися далі. Ви не думаєте?
You should get the bonus they promised to you especially if the bonus encouraged you to deposit there. You already have your experiences with this casino and its approach. Maybe it is time to move on. Don't you think?
Так, безперечно, але звинувачувати в зловживанні несправедливо
хоча він нічого поганого не зробив.
Yes, for sure, but it feels unfair to be accused of abuse
although he has done nothing wrong.
Kyllä varmaan , mutta tuntuu epäoikeudenmukaiselta kun syytetään väärinkäytöksestä
vaikka ei ole tehnyt milestään mitään väärää.
Дякую і вам - за те, що поділилися з нами. Було б добре, якби ви також могли поділитися своїм улюбленим казино - коли знайдете таке 🙂
Thank you too - for sharing with us. It would be nice if you could also share your favorite casino - when you find one 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.