2 р. тому
Тут ви можете обговорити Fun88 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я щойно зіткнувся з прикрою річчю у FUN88. Я в'єтнамець. Я грав у слот на веб-сайті Fun88 і виграв більше 1000 доларів. Fun88 несподівано заблокував мій рахунок і не зняв з мене гроші. Вони також попросили мене пройти автентифікацію KYC. Чому я все ще не розумію цю автентифікацію? Це сертифікація KYC? Я погодився закрити свій обліковий запис і скасувати виграні гроші. Я вважаю, що їхня поведінка має бути шахрайством. Гравці втрачають гроші. Збирайте, гравці виграють гроші, і вони блокують свої акаунти. Якщо кожне онлайн-казино схоже на них, хто наважиться брати участь у CASINO ONLINE?
ПРИМІТКА. Докази, які я надав, є в’єтнамською, і додаток для перекладу зображень може допомогти перевірити вміст
I just encountered an unfortunate thing in FUN88. I'm Vietnamese. I played Slot on the website of Fun88, and I won more than 1,000 dollars. Fun88 Unexpectedly Blocked My Account And Did Not Withdraw Money From Me. They Also Asked Me To Do KYC Authentication. Why I Still Don't Understand This Authentication?Is this KYC certification? I Agreed To Cancel My Account and cancel my won money. I Think Their Behavior Should Be Fraudulent. Players Lose Money. Collect, players win money and they block their accounts. If every online casino is like them, who dares to participate in CASINO ONLINE?
NOTE : The evidence I provided is Vietnamese, and the picture translation app can help to check the content
Привіт,
На жаль, я вмію читати цією мовою, тому було б найкраще, якби ви могли переписати цю розмову англійською.
Просто скопіюйте/вставте його до публікації, щоб його можна було автоматично перекласти.
Зазвичай ваш обліковий запис має бути підтверджено, щоб продовжити перше зняття коштів – це називається KYC (знай свого клієнта). У деяких випадках – як у вас – обліковий запис блокується, поки триває перевірка.
Чому ви погоджуєтеся на скасування балансу? Ви порушили якісь правила?
Hello,
Sadly I can read in this language so it would be best if you could rewrite this conversation in English.
Just copy/paste it to the post so it can be auto-translated.
Normally, your account must be verified to proceed with the first withdrawal - that's called the KYC (know your customer), in some cases - like yours - the account is blocked while the verification is in process.
Why would you agree with canceling your balance? Have you breached any rules?
Я грав у FUN88 три роки. Цього разу я вніс 2 000 000 донгів і виграв 25 000 000 донгів. Коли я знімав кошти, клієнт сказав мені, що мій обліковий запис вибрано та потребує спеціальної перевірки. Вони попросили мене надати перевірку, подібну до KYC, щоб допомогти мені вивести гроші. Після того, як я надав перевірку даних, мене попросили почекати три дні. На третій день, коли я був онлайн і ввійшов у свій обліковий запис, я виявив, що вони видалили мій обліковий запис. Я зв'язався з ними. Вони сказали, що я не відповідаю їх регламенту гри. Я не знаю, як порушувати правила гри в СЛОТ онлайн. Чи не є правилом вибрати суму ставки, а потім натиснути клавішу повороту? Я справді не знаю, що сказати? Очевидно, якщо ви втрачаєте гроші, не втрачайте гроші. Чи візьмете ви хід гравця, якщо виграєте?
I played FUN88 for three years. This time I deposited 2,000,000VND and I won 25,000,000VND. When I withdraw the customer told me that my account was selected and needed special verification. They asked me to provide KYC-like verification to assist me withdraw money. After I provided data verification, they I was asked to wait for three days. On the third day, I online and login my account, I found They had deleted my account. I contacted them. They said that I did not meet their game regulations. I don't know how to violate the rules of playing SLOT online. Isn't the rule to choose the betting amount, and then press the rotation key? I really don't know what to say? Obviously, if you lose money, don't lose money. Will you take player's move if you win?
Привіт,
певна додаткова перевірка здається нормальною в цьому випадку. Якщо ви виграєте, це буває. Мене бентежить той факт, що ви не знаєте, чому ваш обліковий запис закрито/видалено.
Я б запитав у казино, що саме означають ці правила гри.
Крім того, можливо, ви грали з бонусом?
Hello,
some additional verification seems ok in this case. If you win big, it happens. What makes me confused is the fact that you do not know why your account has been closed/deleted.
I would ask the casino what these game regulations mean exactly.
Additionally, did you play with some bonus maybe?
Щодня, коли ваш депозит відповідає їхнім вимогам, ви можете отримати своєрідні призи. У той день я беру лише 18FS (коли я вношу =>1 500 000 VND). Я граю з ними протягом двох років (не пам’ятаю точно, як довго). Я виграв 1000 USD, або 2000 USD, або навіть 3000 USD. Для мене це не рідкість. Надалі вони просто затримували платіж і говорили, що банківська система несправна.
Менеджери FUN88 також керують казино Happy Luke (я вважаю, що створюють ту саму службу). Близько півмісяця тому я грав у СЛОТ на Happy Luke і виграв у них 3800 доларів США. На той час мою заявку на зняття було прийнято, і підтвердження особи не було потрібно, але після інциденту FUN88 я дізнався, що Хеппі Люк надіслав мені ЕЛЕКТРОННИЙ лист із проханням надати їм певну інформацію для підтвердження моєї особи. Якщо я їх не надам, мене більше не приймуть, але мій обліковий запис у Happy Luke не заблокований? Натомість я грав у слот і виграв у FUN88, коли я роблю запит на зняття коштів, вони попросили мене надати їм деяку інформацію, щоб підтвердити мою особу. Я зробив все згідно з їхнім бажанням. Я надав їм свою інформацію через 03 дні, але мій рахунок заблокували, а гроші мені не повернули. Вони думають, що я в’єтнамець, а В’єтнам – країна з ще не розвиненою економікою і технологіями, то ти скільки хочеш обманюєш? Професійної етики взагалі немає.
Every day, when you Deposit meets their requirements, you can take a kind of Prizes. In that day, I just take 18FS (when I deposit =>1,500,000 VND). I've been playing with them for two years (I can't remember exactly how long) I won 1000USD or 2000USD or even 3000USD It is not uncommon for me. In the future, they just delay payment and told me that the bank system was faulty.
The managers of FUN88 also manage the Happy Luke Casino (I feel that form their the same service). About half a month ago, I played SLOT on Happy Luke and won 3800USD from them. At that time, my withdrawal application passed, and no identity verification was required, but after the FUN88 incident, I discovered Happy Luke had sent me an EMAIL asking me to provide some information for them to verify my identity. If I don't provide them, they will no longer accept me, but my account in Happy Luke is not blocked? Instead, I playey Slot and won in FUN88, when I make a withdrawal request, they asked me provide some information for them to verify my identity. I did everything according to their wishes. I gave them the my information, after 03 days , but my account was blocked and the money was not returned to me. Do they think I am a Vietnamese, and Vietnam is a country that has not yet developed economy and technology, so do you deceive as much as you want? There is no professional ethics at all.
Привіт,
дякую за деталі, але я думаю, що ми повинні спершу зосередитися на перевірці та залишити казино Happy Luke осторонь:
Чи повідомили вам, що конкретно видається проблемою під час підтвердження вашого облікового запису? Чи бракує якогось конкретного документа?
Якщо я правильно зрозумів, ваш обліковий запис було заблоковано під час верифікації, ви більше не можете отримати до нього доступ і спілкуєтеся зі службою підтримки лише електронною поштою. Правильно я стверджую?
Я вважаю, що ми поставили те саме запитання в ланцюжку скарги .
Hello,
thank you for the details, but I think we should focus on the verification first and keep Happy Luke Casino aside:
Have you been informed what specifically seems to be a problem in verifying your account? Is there any specific document missing?
If I understand correctly, your account was blocked during the verification, you can't access it anymore and only communicate with the support via email, am I correct, please?
I believe that we asked the same question in the complaint thread, though.
Вони не згадали про мою перевірку, вони лише сказали, що моя поведінка, граючи в СЛОТ, порушує їхні правила, і вони також сказали, що те, чи може КАЗИНО вижити, має свої власні стандарти, тому вони сказали, що довго думали над цим, перш ніж прийняти рішення видалити мій обліковий запис, а мої гроші конфіскували. Вони запросили мене пограти в інше КАЗИНО, і вони мене більше не приймають.
Як ви вважаєте, чи пояснюють це ставленням до гостя, який грає в їхньому КАЗИНО вже два роки? Їхня поведінка не є шахрайством чи захопленням грошей. Я справді не знаю, що сказати. Якщо інформація, яку я надав, є неправильною, вони можуть це сказати або надати мені зразок, і я зроблю те, що вони просять.
They didn't mention my verification, they only said that my behavior of playing SLOT violated their regulations, and they also said that whether a CASINO can survive has its own standards, So they said they thought about it for a long time before they decided to delete my account, and my money was confiscated. They invited me to play at another CASINO, and they no longer welcome me.
Do you think their explanation is the attitude one should have towards a guest who has been playing at their CASINO phaying two years? Their behavior is not fraud or money grabbing. I really don't know what to say. If the information I provided is wrong, they can said it, or provide me with a sample and I will do what they ask.
Я можу надати вам невеликі скріншоти моїх дискусій з ними,
Ви можете використовувати GOOGLE LENS, щоб допомогти мені перекласти розмови на малюнках (Якщо ви відчуваєте потребу)
I can provide you a litle bit screenshots of my discussions with them,
You can use GOOGLE LENS help me to translate the conversations in the pictures (If you feel the need)
Вони не згадали про мою перевірку, вони лише сказали, що моя поведінка, граючи в СЛОТ, порушує їхні правила, і вони також сказали, що те, чи може КАЗИНО вижити, має свої власні стандарти, тому вони сказали, що довго думали над цим, перш ніж прийняти рішення видалити мій обліковий запис, а мої гроші конфіскували. Вони запросили мене пограти в інше КАЗИНО, і вони мене більше не приймають.
Як ви вважаєте, чи пояснюють це ставленням до гостя, який грає в їхньому КАЗИНО вже два роки? Їхня поведінка не є шахрайством чи захопленням грошей. Я справді не знаю, що сказати. Якщо інформація, яку я надав, є неправильною, вони можуть це сказати або надати мені зразок, і я зроблю те, що вони просять.
They didn't mention my verification, they only said that my behavior of playing SLOT violated their regulations, and they also said that whether a CASINO can survive has its own standards, So they said they thought about it for a long time before they decided to delete my account, and my money was confiscated. They invited me to play at another CASINO, and they no longer welcome me.
Do you think their explanation is the attitude one should have towards a guest who has been playing at their CASINO phaying two years? Their behavior is not fraud or money grabbing. I really don't know what to say. If the information I provided is wrong, they can said it, or provide me with a sample and I will do what they ask.
Привіт,
якщо ви порушили якісь правила, вам повинні сказати, що саме сталося. Це було б справедливо.
Напевно, я все ще не розумію ту частину з другим казино. Ви вже пройшли перевірку в обох казино, але FUN88 заблокував ваш обліковий запис і запропонував вам грати в іншому місці, правильно?
Hello,
if you've broken any rules, you must be told what exactly happened. That would be fair.
I still don't understand the part with the second casino, I guess. You were already verified in both casinos, but FUN88 blocked your account and offered you to play somewhere else, correct?
Я можу надати вам невеликі скріншоти моїх дискусій з ними,
Ви можете використовувати GOOGLE LENS, щоб допомогти мені перекласти розмови на малюнках (Якщо ви відчуваєте потребу)
I can provide you a litle bit screenshots of my discussions with them,
You can use GOOGLE LENS help me to translate the conversations in the pictures (If you feel the need)
Будь ласка, вставте текст із цих скріншотів у свою тему скарги , це може бути корисним. Було б чудово, якби ви змогли перекласти це англійською. Дякую.
Kindly paste text from those screenshots in your complaint thread, it may be useful. Would be great if you can translate it into English. Thank you.
Мені дуже шкода, останнім часом у моїй компанії сталося багато чого, тому я не відразу відповів.
Я був їхнім клієнтом протягом двох років, проблема перевірки не може виникнути зараз, і ще більш малоймовірно, що у вас недостатньо інформації про перевірку.
Мені тільки відповіли: вони довго думали, перш ніж дати мені цю справу. Тож вони мене знали та підтвердили мою особу, але не погоджувалися зняти мої гроші.
I'm very sorry, a lot has happened in my company recently, so I didn't reply you right away.
I have been their customer for two years, the verification problem cannot be present now, and it is even more unlikely that you have insufficient verification information.
They only replied to me: they thought for a long time before giving me this case. So they knew me and confirmed my identity, but they didn't agree to withdraw my money.
Привіт,
все гаразд.
Тож, здається, вас звинуватили у використанні якоїсь нестандартної моделі ставок, якщо я правильно розумію. Будь ласка, казино надало вам конкретне пояснення?
Hello,
that's all right.
So it seems that you were accused of using some irregular betting pattern if I get it correctly. Has the casino provided you with a concrete explanation, please?
Вони тільки сказали: це наказ їх верховного вождя. Я просив їх надати мені відповідну інформацію, вони просто відповіли: Моє порушення є конфіденційним і не може бути мені надано.
Fun88 насильно відібрав у мене гроші і сказав, що я порушив їхні правила, граючи в СЛОТ. Я справді не знаю, що ще я можу зробити, щоб грати в СЛОТ, крім вибору суми ставки та натискання кнопки «Пуск»?
They only said: This is the order of their supreme leader. I asked them to provide me with relevant information, they just replied: My violation is confidential and cannot be provided to me.
Fun88 forcibly robbed me of my money, and said that I violated their rules by playing SLOT. I really don’t know what else I can do to play SLOT besides choosing the bet amount and pressing start?
Поведінка Fun88, яка захоплює гроші, я дійсно не знав, чому вони можуть отримати ліцензію на керування казино, чи агентство, яке видало їм ліцензію, ігнорує їхню поведінку?
Fun88 money-grabbing behavior, I really didn't know why they can get a license to operate a casino, does the agency issued the license to them ignore their behavior?
Вони тільки сказали: це наказ їх верховного вождя. Я просив їх надати мені відповідну інформацію, вони просто відповіли: Моє порушення є конфіденційним і не може бути мені надано.
Fun88 насильно відібрав у мене гроші і сказав, що я порушив їхні правила, граючи в СЛОТ. Я справді не знаю, що ще я можу зробити, щоб грати в СЛОТ, крім вибору суми ставки та натискання кнопки «Пуск»?
They only said: This is the order of their supreme leader. I asked them to provide me with relevant information, they just replied: My violation is confidential and cannot be provided to me.
Fun88 forcibly robbed me of my money, and said that I violated their rules by playing SLOT. I really don’t know what else I can do to play SLOT besides choosing the bet amount and pressing start?
Мені б хотілося, щоб у мене були для вас деякі відповіді. На жаль, казино проігнорувало скаргу, тому, боюся, ми більше нічого не можемо зробити.
Я б сказав, що ви можете спробувати зв’язатися з органом ліцензування UKGC, відповідно до нашої інформації це казино має ліцензію там.
Мушу додати, що сьогодні я не зміг зайти на сайт і отримав щось на кшталт дивного попередження. Я перевіряв це, тому що якщо казино закриють, я боюся, що ліцензійний орган не надасть багато допомоги.
I wish I had some answers for you. Sadly the casino ignored the complaint, hence there is nothing more we can do, I'm afraid.
I'd say that you can try contacting the UKGC licensing authority, this casino is licensed there according to our information.
I must add that I was not able to access the site today and get a sort of strange warning, I get that checked because if the casino is closed, I fear that the licensing authority will not provide much help.
Мені б хотілося, щоб у мене були для вас деякі відповіді. На жаль, казино проігнорувало скаргу, тому, боюся, ми більше нічого не можемо зробити.
Я б сказав, що ви можете спробувати зв’язатися з органом ліцензування UKGC, відповідно до нашої інформації це казино має ліцензію там.
Мушу додати, що сьогодні я не зміг зайти на сайт і отримав щось на кшталт дивного попередження. Я перевіряв це, тому що якщо казино закриють, я боюся, що ліцензійний орган не надасть багато допомоги.
I wish I had some answers for you. Sadly the casino ignored the complaint, hence there is nothing more we can do, I'm afraid.
I'd say that you can try contacting the UKGC licensing authority, this casino is licensed there according to our information.
I must add that I was not able to access the site today and get a sort of strange warning, I get that checked because if the casino is closed, I fear that the licensing authority will not provide much help.
На початку я сказав, що я в'єтнамець, і сайт fun88 все ще працює у В'єтнамі. Я правда не знаю, чи ті організації, які надають сертифікацію, не бояться, що fun88 зіпсує їм репутацію?
Наприклад: сертифікаційне агентство бачить мою проблему і цього разу не займається нею, тож чи повірять у це сертифіковані гравці, видані сертифікаційним агентством для казино в майбутньому?
Оскільки я є прецедентом, існує велика ймовірність того, що казино з такою сертифікацією видалять обліковий запис гравця та конфіскують гроші на рахунку. Я справді не знаю, хто наважиться грати в таку сертифікацію, таке казино?
At the beginning, I said that I am Vietnamese, and the website of fun88 is still operating in Vietnam. I really don’t know that those organizations that provide certification are not afraid that fun88 will ruin their reputation?
For example: the certification agency sees my problem and does not deal with it this time, so will the certified players issued by the certification agency to the casino in the future still believe it?
Because I am a precedent, there is a high possibility that casinos with this certification will delete the player's account and confiscate the money in the account. I really don't know who would dare to play in such a certification, such a casino?
Привіт.
Що ж, доступ до сайту можуть отримати гравці з інших країн, які зараз обмежені, але, згідно з нашою інформацією, мальтійський орган ліцензування позбавив його ліцензії, тому тепер дозволено лише жителям Великобританії:
https://casino.guru/Fun88-Casino-review
На жаль, ваша скарга була проігнорована казино, я не можу вам допомогти - вибачте.
Hello.
Well, the site can be accessed by players from other and now restricted countries, but according to our information the Maltian licensing authority has stripped away its license, so only the residents of the UK are allowed now:
https://casino.guru/Fun88-Casino-review
Sadly, your complaint was ignored by the casino, I can't help you - I'm sorry.
Коли FUN88 видалив мій обліковий запис і конфіскував мої гроші раніше, я попросив їх надати причини. Тоді вони лише сказали, що я порушив їхні правила, але вони сказали, що моя інформація про порушення зберігається в секреті. (Незалежно від того, що я казав, вони не погоджувалися надати його мені, і я порушую правила, граючи в СЛОТ.)
У той час я сказав їм: якщо ви хочете пограбувати мої гроші, я знайду веб-сайт, який стане моїм арбітром, і попрошу користувачів мережі стати моєю аудиторією.
Тож неважливо, чи зможу я повернути гроші, які вони мене пограбували. Найбільше зараз я дбаю про те, щоб усі дізналися про їхню підлу поведінку та стали свідками.
When FUN88 deleted my account and confiscated my money before, I asked them to provide the reasons. At that time, they only said that I violated their regulations, but they said my irregularity information had kept secrets. (No matter what I say they didn't agree to give it to me and I'm breaking the rules when playing SLOT.)
At that time, I told them: If you want to rob my money, then I will find a website to be my referee and ask netizens to be my audience.
So it doesn't really matter whether I can get back the money they robbed me. What I care most about now is that everyone knows their despicable behavior and becomes a witness.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.