ФорумКазиноFun88 Casino - загальне обговорення

Fun88 Casino - загальне обговорення

2 р. тому від johnnyfong83014
|
8309 переглядів 21 відповідей |
|
1 2
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Fun88 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Я щойно зіткнувся з прикрою річчю у FUN88. Я в'єтнамець. Я грав у слот на веб-сайті Fun88 і виграв більше 1000 доларів. Fun88 несподівано заблокував мій рахунок і не зняв з мене гроші. Вони також попросили мене пройти автентифікацію KYC. Чому я все ще не розумію цю автентифікацію? Це сертифікація KYC? Я погодився закрити свій обліковий запис і скасувати виграні гроші. Я вважаю, що їхня поведінка має бути шахрайством. Гравці втрачають гроші. Збирайте, гравці виграють гроші, і вони блокують свої акаунти. Якщо кожне онлайн-казино схоже на них, хто наважиться брати участь у CASINO ONLINE?

ПРИМІТКА. Докази, які я надав, є в’єтнамською, і додаток для перекладу зображень може допомогти перевірити вміст

filefilefile

Автоматичний переклад.
johnnyfong83014
2 р. тому

Привіт,

На жаль, я вмію читати цією мовою, тому було б найкраще, якби ви могли переписати цю розмову англійською.

Просто скопіюйте/вставте його до публікації, щоб його можна було автоматично перекласти.

Зазвичай ваш обліковий запис має бути підтверджено, щоб продовжити перше зняття коштів – це називається KYC (знай свого клієнта). У деяких випадках – як у вас – обліковий запис блокується, поки триває перевірка.

Чому ви погоджуєтеся на скасування балансу? Ви порушили якісь правила?


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я грав у FUN88 три роки. Цього разу я вніс 2 000 000 донгів і виграв 25 000 000 донгів. Коли я знімав кошти, клієнт сказав мені, що мій обліковий запис вибрано та потребує спеціальної перевірки. Вони попросили мене надати перевірку, подібну до KYC, щоб допомогти мені вивести гроші. Після того, як я надав перевірку даних, мене попросили почекати три дні. На третій день, коли я був онлайн і ввійшов у свій обліковий запис, я виявив, що вони видалили мій обліковий запис. Я зв'язався з ними. Вони сказали, що я не відповідаю їх регламенту гри. Я не знаю, як порушувати правила гри в СЛОТ онлайн. Чи не є правилом вибрати суму ставки, а потім натиснути клавішу повороту? Я справді не знаю, що сказати? Очевидно, якщо ви втрачаєте гроші, не втрачайте гроші. Чи візьмете ви хід гравця, якщо виграєте?

Автоматичний переклад.
johnnyfong83014
2 р. тому

Привіт,

певна додаткова перевірка здається нормальною в цьому випадку. Якщо ви виграєте, це буває. Мене бентежить той факт, що ви не знаєте, чому ваш обліковий запис закрито/видалено.

Я б запитав у казино, що саме означають ці правила гри.

Крім того, можливо, ви грали з бонусом?

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Щодня, коли ваш депозит відповідає їхнім вимогам, ви можете отримати своєрідні призи. У той день я беру лише 18FS (коли я вношу =>1 500 000 VND). Я граю з ними протягом двох років (не пам’ятаю точно, як довго). Я виграв 1000 USD, або 2000 USD, або навіть 3000 USD. Для мене це не рідкість. Надалі вони просто затримували платіж і говорили, що банківська система несправна.

Менеджери FUN88 також керують казино Happy Luke (я вважаю, що створюють ту саму службу). Близько півмісяця тому я грав у СЛОТ на Happy Luke і виграв у них 3800 доларів США. На той час мою заявку на зняття було прийнято, і підтвердження особи не було потрібно, але після інциденту FUN88 я дізнався, що Хеппі Люк надіслав мені ЕЛЕКТРОННИЙ лист із проханням надати їм певну інформацію для підтвердження моєї особи. Якщо я їх не надам, мене більше не приймуть, але мій обліковий запис у Happy Luke не заблокований? Натомість я грав у слот і виграв у FUN88, коли я роблю запит на зняття коштів, вони попросили мене надати їм деяку інформацію, щоб підтвердити мою особу. Я зробив все згідно з їхнім бажанням. Я надав їм свою інформацію через 03 дні, але мій рахунок заблокували, а гроші мені не повернули. Вони думають, що я в’єтнамець, а В’єтнам – країна з ще не розвиненою економікою і технологіями, то ти скільки хочеш обманюєш? Професійної етики взагалі немає.



Автоматичний переклад.
johnnyfong83014
2 р. тому

Привіт,

дякую за деталі, але я думаю, що ми повинні спершу зосередитися на перевірці та залишити казино Happy Luke осторонь:

Чи повідомили вам, що конкретно видається проблемою під час підтвердження вашого облікового запису? Чи бракує якогось конкретного документа?

Якщо я правильно зрозумів, ваш обліковий запис було заблоковано під час верифікації, ви більше не можете отримати до нього доступ і спілкуєтеся зі службою підтримки лише електронною поштою. Правильно я стверджую?

Я вважаю, що ми поставили те саме запитання в ланцюжку скарги .

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Вони не згадали про мою перевірку, вони лише сказали, що моя поведінка, граючи в СЛОТ, порушує їхні правила, і вони також сказали, що те, чи може КАЗИНО вижити, має свої власні стандарти, тому вони сказали, що довго думали над цим, перш ніж прийняти рішення видалити мій обліковий запис, а мої гроші конфіскували. Вони запросили мене пограти в інше КАЗИНО, і вони мене більше не приймають.

Як ви вважаєте, чи пояснюють це ставленням до гостя, який грає в їхньому КАЗИНО вже два роки? Їхня поведінка не є шахрайством чи захопленням грошей. Я справді не знаю, що сказати. Якщо інформація, яку я надав, є неправильною, вони можуть це сказати або надати мені зразок, і я зроблю те, що вони просять.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я можу надати вам невеликі скріншоти моїх дискусій з ними,

Ви можете використовувати GOOGLE LENS, щоб допомогти мені перекласти розмови на малюнках (Якщо ви відчуваєте потребу)

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Вони не згадали про мою перевірку, вони лише сказали, що моя поведінка, граючи в СЛОТ, порушує їхні правила, і вони також сказали, що те, чи може КАЗИНО вижити, має свої власні стандарти, тому вони сказали, що довго думали над цим, перш ніж прийняти рішення видалити мій обліковий запис, а мої гроші конфіскували. Вони запросили мене пограти в інше КАЗИНО, і вони мене більше не приймають.

Як ви вважаєте, чи пояснюють це ставленням до гостя, який грає в їхньому КАЗИНО вже два роки? Їхня поведінка не є шахрайством чи захопленням грошей. Я справді не знаю, що сказати. Якщо інформація, яку я надав, є неправильною, вони можуть це сказати або надати мені зразок, і я зроблю те, що вони просять.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

якщо ви порушили якісь правила, вам повинні сказати, що саме сталося. Це було б справедливо.

Напевно, я все ще не розумію ту частину з другим казино. Ви вже пройшли перевірку в обох казино, але FUN88 заблокував ваш обліковий запис і запропонував вам грати в іншому місці, правильно?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я можу надати вам невеликі скріншоти моїх дискусій з ними,

Ви можете використовувати GOOGLE LENS, щоб допомогти мені перекласти розмови на малюнках (Якщо ви відчуваєте потребу)

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Будь ласка, вставте текст із цих скріншотів у свою тему скарги , це може бути корисним. Було б чудово, якби ви змогли перекласти це англійською. Дякую.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Мені дуже шкода, останнім часом у моїй компанії сталося багато чого, тому я не відразу відповів.


Я був їхнім клієнтом протягом двох років, проблема перевірки не може виникнути зараз, і ще більш малоймовірно, що у вас недостатньо інформації про перевірку.


Мені тільки відповіли: вони довго думали, перш ніж дати мені цю справу. Тож вони мене знали та підтвердили мою особу, але не погоджувалися зняти мої гроші.

filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
johnnyfong83014
2 р. тому

Привіт,

все гаразд.

Тож, здається, вас звинуватили у використанні якоїсь нестандартної моделі ставок, якщо я правильно розумію. Будь ласка, казино надало вам конкретне пояснення?

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Вони тільки сказали: це наказ їх верховного вождя. Я просив їх надати мені відповідну інформацію, вони просто відповіли: Моє порушення є конфіденційним і не може бути мені надано.

Fun88 насильно відібрав у мене гроші і сказав, що я порушив їхні правила, граючи в СЛОТ. Я справді не знаю, що ще я можу зробити, щоб грати в СЛОТ, крім вибору суми ставки та натискання кнопки «Пуск»?

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Поведінка Fun88, яка захоплює гроші, я дійсно не знав, чому вони можуть отримати ліцензію на керування казино, чи агентство, яке видало їм ліцензію, ігнорує їхню поведінку?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Вони тільки сказали: це наказ їх верховного вождя. Я просив їх надати мені відповідну інформацію, вони просто відповіли: Моє порушення є конфіденційним і не може бути мені надано.

Fun88 насильно відібрав у мене гроші і сказав, що я порушив їхні правила, граючи в СЛОТ. Я справді не знаю, що ще я можу зробити, щоб грати в СЛОТ, крім вибору суми ставки та натискання кнопки «Пуск»?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Мені б хотілося, щоб у мене були для вас деякі відповіді. На жаль, казино проігнорувало скаргу, тому, боюся, ми більше нічого не можемо зробити.

Я б сказав, що ви можете спробувати зв’язатися з органом ліцензування UKGC, відповідно до нашої інформації це казино має ліцензію там.

Мушу додати, що сьогодні я не зміг зайти на сайт і отримав щось на кшталт дивного попередження. Я перевіряв це, тому що якщо казино закриють, я боюся, що ліцензійний орган не надасть багато допомоги.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Мені б хотілося, щоб у мене були для вас деякі відповіді. На жаль, казино проігнорувало скаргу, тому, боюся, ми більше нічого не можемо зробити.

Я б сказав, що ви можете спробувати зв’язатися з органом ліцензування UKGC, відповідно до нашої інформації це казино має ліцензію там.

Мушу додати, що сьогодні я не зміг зайти на сайт і отримав щось на кшталт дивного попередження. Я перевіряв це, тому що якщо казино закриють, я боюся, що ліцензійний орган не надасть багато допомоги.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

На жаль, зараз казино приймає лише гравців з Великобританії, я припускаю, що ви перебуваєте в іншій країні, чи не так?

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

На початку я сказав, що я в'єтнамець, і сайт fun88 все ще працює у В'єтнамі. Я правда не знаю, чи ті організації, які надають сертифікацію, не бояться, що fun88 зіпсує їм репутацію?

Наприклад: сертифікаційне агентство бачить мою проблему і цього разу не займається нею, тож чи повірять у це сертифіковані гравці, видані сертифікаційним агентством для казино в майбутньому?

Оскільки я є прецедентом, існує велика ймовірність того, що казино з такою сертифікацією видалять обліковий запис гравця та конфіскують гроші на рахунку. Я справді не знаю, хто наважиться грати в таку сертифікацію, таке казино?

Автоматичний переклад.
johnnyfong83014
2 р. тому

Привіт.

Що ж, доступ до сайту можуть отримати гравці з інших країн, які зараз обмежені, але, згідно з нашою інформацією, мальтійський орган ліцензування позбавив його ліцензії, тому тепер дозволено лише жителям Великобританії:

file

https://casino.guru/Fun88-Casino-review

На жаль, ваша скарга була проігнорована казино, я не можу вам допомогти - вибачте.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Коли FUN88 видалив мій обліковий запис і конфіскував мої гроші раніше, я попросив їх надати причини. Тоді вони лише сказали, що я порушив їхні правила, але вони сказали, що моя інформація про порушення зберігається в секреті. (Незалежно від того, що я казав, вони не погоджувалися надати його мені, і я порушую правила, граючи в СЛОТ.)

У той час я сказав їм: якщо ви хочете пограбувати мої гроші, я знайду веб-сайт, який стане моїм арбітром, і попрошу користувачів мережі стати моєю аудиторією.

Тож неважливо, чи зможу я повернути гроші, які вони мене пограбували. Найбільше зараз я дбаю про те, щоб усі дізналися про їхню підлу поведінку та стали свідками.


Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого