ФорумКазиноFreshbet Casino - загальне обговорення

Freshbet Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від glennry1111
|
12795 переглядів 74 відповідей |
|
12 3 4
Додати публікацію
Radka
1 рік тому

Я тут не для того, щоб просто вказувати пальцем на CG, я тут, тому що я провів останні 2 тижні або близько того, досліджуючи казино та модель ліцензування Кюрасао, після того, як виявив сумнівні дескриптори у своїй банківській виписці.

Я не знав, що такі практики трапляються в казино, тому я припинив гру та почав розслідувати! (Я витрачав години на дослідження та писав урядам, законодавцям, політикам та іншим законодавчим органам), щоб передати свої знання, щоб допомогти іншим!

Мої власні вразливості роблять мене жертвою недобросовісних операторів, і я сподіваюся повідомити про помилки іншим. Це був великий дзвінок для мене!

Я щиро вірю, що зміна законодавства Кюрасао про азартні ігри та казино є бажаною СІТКОЮ БЕЗПЕКИ для ВРАЗЛИВИХ ГРАВЦІВ!



Змінено автором 12 міс. тому
Автоматичний переклад.
Anonymized485
12 міс. тому

Привіт. Без шкоди 🙂

Моїм єдиним наміром було додати більше про цікаво складну ситуацію в Кюрасао.

Мені, наприклад, результат не дуже зрозумілий, і, на жаль, я не мав часу на цю тему, тому я радий, що ви прийшли сюди.

З іншого боку, вся ця тема досить загальна, і я б запропонував створити окрему тему з правильною назвою, можливо, щось на кшталт «Що ви, мабуть, не знаєте про ліцензовані казино Кюрасао» 🤔

Регулярне оновлення такої теми було б чудовим доповненням. Я також вважаю, що це було б доцільніше, ніж тут у ланцюжку про конкретне казино.

Що ви думаєте, будь ласка?

Змінено автором 12 міс. тому
Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Вчора я відкрив рахунок у Fresh Bet і піднявся з £650 до понад £1000. Я подав документи на перевірку та чекав, щоб я міг зняти кошти.

Сьогодні вранці обліковий запис було закрито, і мені сказали, що я не можу отримати доступ до балансу, оскільки я порушив їхні умови, маючи дублікат облікового запису, який раніше було закрито та самовиключено.

Я не знав, що у мене був попередній обліковий запис, але це могло бути, але Fresh Bet дозволив мені робити депозит кілька разів, подавати документи та грати кілька годин, перш ніж обмежити доступ до моїх грошей.

Хтось бачив це раніше з цим казино (групою)?

Автоматичний переклад.
FunkyDuck
8 міс. тому

Привіт, звичайно, ви завжди повинні переконатися, що у вас немає облікового запису в казино, якщо ви знаєте, що ви грали тут у минулому, щоб подібна ситуація не сталася і ви не відкрили інший. Зазвичай казино дізнається про це, коли запитує у вас верифікацію, але оскільки ви підтверджуєте це лише своїм першим виведенням тут, вони, ймовірно, пропустили цю інформацію.

Однак у такій ситуації я б рекомендувавподати скаргу за цим посиланням і дізнатися, чи можна щось зробити або допомогти у вашій справі.

Ви в ?

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Надіслали електронний лист і спочатку чекатимуть на відповідь. Дякую!

Автоматичний переклад.
FunkyDuck
8 міс. тому

Ну, це залежить від вас, дайте нам знати, що ви дізналися або якими будуть ваші подальші дії.

Я тримаю за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт усім! Зверніть увагу, що вони також призупинили мій обліковий запис сьогодні на 6 місяців після того, як я подав запит на зняття коштів. Очевидно, мій обліковий запис уже повністю верифіковано. Це дуже небезпечно , навіть 6 місяців, протягом яких вони тримають наші гроші. Але я ставив тільки на спорт. У мене там 500 євро, і я точно не хочу відмовлятися від свого виграшу. Я ніколи не використовував жодних бонусів. Вони також заблокували всі зняття коштів, я не можу подати запит на зняття.


file

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Сьогодні отримав гроші, але рахунок досі заблокований. Смішне казино, але завдяки допомозі askgamblers я отримав гроші, тому все вийшло добре. У будь-якому разі я точно не рекомендую відкривати тут рахунок.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Отже, ви подали скаргу на AskGamblers, пояснюючи ситуацію, і вони надіслали вам гроші? Мені заблокували розділ виведення коштів.

Автоматичний переклад.
makagada
7 міс. тому

Так, це саме те, що було.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт усім! Зверніть увагу, що вони також призупинили мій обліковий запис сьогодні на 6 місяців після того, як я подав запит на зняття коштів. Очевидно, мій обліковий запис уже повністю верифіковано. Це дуже небезпечно , навіть 6 місяців, протягом яких вони тримають наші гроші. Але я ставив тільки на спорт. У мене там 500 євро, і я точно не хочу відмовлятися від свого виграшу. Я ніколи не використовував жодних бонусів. Вони також заблокували всі зняття коштів, я не можу подати запит на зняття.


file

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Це справжня ганьба. Чи пояснили вам принаймні причину призупинення вашого облікового запису? Дуже шкода, що ми не можемо допомогти тут, оскільки це пов’язано зі ставками на спорт, і у нас ще немає філії, яка займається цим, але я можу запропонувати три веб-сайти, які це роблять:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Повідомляйте нас про будь-які оновлення щодо цього.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Це справжня ганьба. Чи пояснили вам принаймні причину призупинення вашого облікового запису? Дуже шкода, що ми не можемо допомогти тут, оскільки це пов’язано зі ставками на спорт, і у нас ще немає філії, яка займається цим, але я можу запропонувати три веб-сайти, які це роблять:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Повідомляйте нас про будь-які оновлення щодо цього.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

На жаль, вони сказали мені те, що кажуть усім іншим, а саме, що обліковий запис призупинено на 6 місяців через підозрілу активність. Немає підозрілої активності; Я повністю верифікований як по відео, так і по ID-картці. У цей період мені просто пощастило зі ставками на спорт і я виграв кілька поспіль. На мою думку, вони вважають це підозрілою діяльністю.

Автоматичний переклад.
makagada
7 міс. тому

Ну, не знаю напевно, але казино зазвичай мають вагомі причини, коли вони щось розслідують. Не кажучи, що ви дійсно намагалися зробити щось погане, не сприймайте це так, будь ласка. Це зовсім не обов’язково з вашого боку.🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Дивлячись на свій рахунок, я просто роблю ставку на спорт, як і всі інші люди, які пережили таке, в тому числі мареквондрак . Ймовірно, вони стривожилися, коли в останніх кількох ставках я виграв дюжину поспіль, але дивно, минулого тижня, коли я програв багато поспіль, їм не було що сказати.

Автоматичний переклад.
makagada
7 міс. тому

Добре, я зрозумів. Чи отримали ви якісь новини з казино, чи, можливо, ви пробували ті сайти, які я опублікував?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Добре, я зрозумів. Чи отримали ви якісь новини з казино, чи, можливо, ви пробували ті сайти, які я опублікував?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Казино постійно каже, що вони затримають мої гроші протягом 6 місяців, що для мене неймовірно. Я подав скаргу на AskGamblers за порадою джентльмена в цій темі. Я помітив кілька скарг щодо тієї самої проблеми. Я не хочу робити поспішних висновків, але схоже, що саме тоді, коли криптовалюта зростає в ціні, вони вирішили заблокувати мої гроші (і хто знає, скільки ще) на 6 місяців.

Автоматичний переклад.
marekvondrak
7 міс. тому

Електронною поштою вони постійно повідомляють, що не можуть розблокувати гроші протягом 6 місяців. Для мене це справді абсурд. Я також подав скаргу, як і ви: https://www.askgamblers.com/casino-complaints/freshbet-casino-account-under-investigation-for-6-months

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Казино постійно каже, що вони затримають мої гроші протягом 6 місяців, що для мене неймовірно. Я подав скаргу на AskGamblers за порадою джентльмена в цій темі. Я помітив кілька скарг щодо тієї самої проблеми. Я не хочу робити поспішних висновків, але схоже, що саме тоді, коли криптовалюта зростає в ціні, вони вирішили заблокувати мої гроші (і хто знає, скільки ще) на 6 місяців.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Хм, мені дивно, якщо казино каже, що може зберігати ваші гроші півроку. Мені це, звичайно, не здається правильним, і дуже шкода, що мова йде про ставки на спорт.

Мені цікаво дізнатися, чи зможете ви знайти будь-який інший сайт, де ви подали скаргу.

Чи могли б ви через деякий час повідомити нам, що вам вдалося вирішити або як все пройшло?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Хм, мені дивно, якщо казино каже, що може зберігати ваші гроші півроку. Мені це, звичайно, не здається правильним, і дуже шкода, що мова йде про ставки на спорт.

Мені цікаво дізнатися, чи зможете ви знайти будь-який інший сайт, де ви подали скаргу.

Чи могли б ви через деякий час повідомити нам, що вам вдалося вирішити або як все пройшло?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Вони завжди використовують те саме виправдання; якщо ви подивитесь на скарги, подані проти FreshBet на веб-сайті AskGamblers, ви побачите, що вони майже завжди стосуються однієї й тієї ж проблеми. Електронною поштою мені повідомили, що розслідування триватиме 6 місяців. Отже, вони тримають мої гроші протягом 6 місяців, оскільки зняття коштів не розблоковується за допомогою облікового запису, який «розслідується». Яке чудове казино!



file

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

навіть після того, як минуло 6 місяців, вони все ще не надсилають кошти, у мене була така сама ситуація, це трапилося у вересні, коли я намагався зняти кошти, і вони сказали, що 6 місяців розслідування, тепер через 6 місяців вони, ймовірно, просто скажуть, що ми конфіскуємо ваші кошти.


у будь-якому випадку я подам на них до суду на Кіпрі, де вони дислокуються

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

навіть після того, як минуло 6 місяців, вони все ще не надсилають кошти, у мене була така сама ситуація, це трапилося у вересні, коли я намагався зняти кошти, і вони сказали, що 6 місяців розслідування, тепер через 6 місяців вони, ймовірно, просто скажуть, що ми конфіскуємо ваші кошти.


у будь-якому випадку я подам на них до суду на Кіпрі, де вони дислокуються

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Ця ситуація абсурдна! Це наші гроші. Якщо ми не клієнти, які їм подобаються (ймовірно, тому що ми виграли занадто багато відповідно до їхньої внутрішньої політики), вони повинні закрити наш рахунок і повернути наші гроші. Чому вони повинні зберігати наші гроші? Ви також подавали скаргу на ASKGAMBLERS? Джентльмен, який писав тут, вирішив цю скаргу, тож я також її відкрив. Ви також повинні його відкрити, тому що, як я бачу, відсоток вирішених скарг дуже високий, і всі вони мають ту саму проблему, що й ми!

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого