2 р. тому
Тут ви можете обговорити Freshbet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Дуже дивне казино. Документи все ще очікують на розгляд через 10 днів і не можна внести, доки їх не буде підтверджено.
Їм потрібно переглянути лише два документи, і вони кажуть, що занадто зайняті, щоб перевірити. Щось тут не так 🤣
Very strange casino. Documents still pending after 10 days and can’t deposit until they have verified.
It’s only two documents they need to look at and they say they are too busy to check. Something amiss here 🤣
10 днів - будь ласка, повідомте нас, як тільки дізнаєтесь щось нове. 🙂
З іншого боку, вони намагаються (або прикидаються, що намагаються 🙂 ) підтвердити вас заздалегідь, тому є велика ймовірність, що, якщо ви виграєте, виведення буде згодом легше.
10 days - please let us know as soon as you learn something new. 🙂
On the other hand, they try (or pretend they're trying 🙂 ) to verify you in advance, so there is a good chance that if you win the withdrawal should go smoother afterward.
Остерігайтеся цього казино, я вніс 200 євро, я не використав жодного бонусу. Я грав приблизно тиждень, потім він хотів зняти 200 євро, і мій рахунок заблокували. Я перевірив документи, навіть відео, дивіться Гарніри. Так вони просто не хочуть платити, написали, що слідство буде 6 місяців! Тому точно не грайте тут.
Beware of this casino, I deposited 200 Euros, I didn't use any bonus. I played for about a week, then he wanted to withdraw 200 Euros and my account was blocked. I have verified the documents, even including the video, see Side dishes. So they just don't want to pay, they wrote that the investigation will take 6 months! So definitely don't play here.
Dejte si pozor před tímto casinem, vložil jsem 200 Eur, žádný bonus jsem nevyužil. Hrál jsem cca týden, poté chtěl vybrat 200 Eur zpět a účet mi byl zablokován. Dokumenty mam ověřeny, dokonce včetně videa, viz. přílohy. Takže jen nechtějí platit, napsali, že vyšetřování potrvá 6 měsíců! Takže zde určitě nehrajte.
Я також дивився на це казино раніше і читав кілька відгуків про казино. Я сподіваюся, що ця тема допоможе іншим гравцям, перш ніж грати тут.
I was also eyeing this casino before and read some reviews about the casino. I hope that this thread will help other players before playing here.
Привіт,
Я знаю, що це може прозвучати незручно, але я можу уявити, що ці 6 місяців — це лише фраза, щоб ви знали, що це займе деякий час. Я маю на увазі розумну додаткову перевірку, до якої, скажімо, бере участь постачальник ігор, зазвичай займає місяць або близько того.
Будь ласка, ви грали в ігри казино чи робили ставки на спорт?
У будь-якому разі я час від часу запитував би казино про прогрес.
Hello,
I know it may sound awkward, but I can imagine, that those 6 months are just a phrase to let you know that it will take some time. I mean the reasonable additional check which let's say a game provider gets involved usually takes a month or so.
Did you play casino games or bet on sports, please?
Anyway, I would ask the casino about progress from time to time.
Остерігайтеся цього казино, я вніс 200 євро, я не використав жодного бонусу. Я грав приблизно тиждень, потім він хотів зняти 200 євро, і мій рахунок заблокували. Я перевірив документи, навіть відео, дивіться Гарніри. Так вони просто не хочуть платити, написали, що слідство буде 6 місяців! Тому точно не грайте тут.
Beware of this casino, I deposited 200 Euros, I didn't use any bonus. I played for about a week, then he wanted to withdraw 200 Euros and my account was blocked. I have verified the documents, even including the video, see Side dishes. So they just don't want to pay, they wrote that the investigation will take 6 months! So definitely don't play here.
Dejte si pozor před tímto casinem, vložil jsem 200 Eur, žádný bonus jsem nevyužil. Hrál jsem cca týden, poté chtěl vybrat 200 Eur zpět a účet mi byl zablokován. Dokumenty mam ověřeny, dokonce včetně videa, viz. přílohy. Takže jen nechtějí platit, napsali, že vyšetřování potrvá 6 měsíců! Takže zde určitě nehrajte.
до сих пір не вирішено і обліковий запис заблокований - я вирішую це через цю скаргу, є ще одна .. вони, мабуть, роблять це нормально. https://www.askgamblers.com/casino-complaints/freshbet-casino-delayed-payment-for-6-months вони пообіцяли, що це буде виправлено наступного тижня, тому я чекаю, щоб побачити, чи це правда.
still not solved and the account is blocked - I am solving it through this complaint, there is another one .. they probably do it normally. https://www.askgamblers.com/casino-complaints/freshbet-casino-delayed-payment-for-6-months they promised it would be fixed next week so I'm waiting to see if that's true.
zatím stále nevyřešeno a účet blokován - řeším to přes tuto stížnost, je tam i další .. asi to dělají běžně. https://www.askgamblers.com/casino-complaints/freshbet-casino-delayed-payment-for-6-months slíbili, že příští týden to bude vyřešeno, tak čekám, jestli to bude pravda.
до сих пір не вирішено і обліковий запис заблокований - я вирішую це через цю скаргу, є ще одна .. вони, мабуть, роблять це нормально. https://www.askgamblers.com/casino-complaints/freshbet-casino-delayed-payment-for-6-months вони пообіцяли, що це буде виправлено наступного тижня, тому я чекаю, щоб побачити, чи це правда.
still not solved and the account is blocked - I am solving it through this complaint, there is another one .. they probably do it normally. https://www.askgamblers.com/casino-complaints/freshbet-casino-delayed-payment-for-6-months they promised it would be fixed next week so I'm waiting to see if that's true.
zatím stále nevyřešeno a účet blokován - řeším to přes tuto stížnost, je tam i další .. asi to dělají běžně. https://www.askgamblers.com/casino-complaints/freshbet-casino-delayed-payment-for-6-months slíbili, že příští týden to bude vyřešeno, tak čekám, jestli to bude pravda.
Сьогодні отримав гроші, але рахунок досі заблокований. Смішне казино, але завдяки допомозі askgamblers я отримав гроші, тому все вийшло добре. У будь-якому разі я точно не рекомендую відкривати тут рахунок.
I received the money today, but the account is still blocked. Ridiculous casino but thanks to askgamblers help I got the money so it turned out well. Anyway, I definitely do not recommend opening an account here.
Peníze jsem dnes obdržel, účet je však stále blokován. Směšné kasino, ale díky pomoci askgamblers jsem se k penězům dostal, takže to dopadlo dobře. Každopádně určitě nedoporučuji si zde zakládat účet.
О, це добре, і я сподіваюся, що ви знайдете більш відповідний сайт спортивних ставок.
Oh, that's good and I hope that you'll find a more suitable sports betting site.
Привіт,
Я спробував казино freshbet.com, я вніс 1000 євро і за кілька днів виграв 5000 євро.
Я подав запит на зняття коштів через SEPA, але, на жаль, я ще не бачу грошей на своєму банківському рахунку.
Я багато разів зв’язувався зі службою підтримки через чат і електронну пошту, і вони постійно пишуть мені, щоб почекати.
Я не знаю, що про це думати.
Прочитавши обговорення тут, я виявив, що askgamblers.com допоміг комусь повернути гроші, але в інших оглядах люди нічого не отримали.
Я боюся, що це ще одне божевільне шахрайство.
Не знаю до кого звернутися за допомогою, казино нібито має ліцензію, але це, мабуть, марно.
Схоже, це знову просто шахрайство.
У мене був подібний досвід з Mr.Sloty, але через довгий час я мав свої 300 євро на своєму рахунку, тут, здається, дарма.
Хтось ще мав такий божевільний досвід роботи з казино Freshbet?
Хтось коли-небудь бачив свої гроші назад у своєму житті?
Hello,
I tried casino freshbet.com, I deposited 1000 euro and within a few days I won 5000 euro.
I requested a withdrawal via SEPA, unfortunately I haven't seen any money in my bank account yet.
I have contacted the support via chat and email many times and they keep writing to tell me to wait.
I don't know what to think about it.
After reading the discussions here, I found that someone was helped by askgamblers.com to get their money back, but in other reviews, people didn't get anything.
I'm afraid this is another crazy scam.
I don't know who to turn to for help, the casino is supposed to be licensed, but that's probably useless.
Looks like it's just a scam again.
I had a similar experience with Mr.Sloty, but after a long time I had my 300 euro in my account, here it seems that it is in vain.
Has anyone else had such a crazy experience with freshbet casino?
Has anyone ever seen their money back in their life?
Ahoj,
zkusila jsem casino freshbet.com , vložila jsem 1000 euro a během pár dnů vyhrála 5000 euro.
Požádala jsem o výběr peněz prostřednictvím SEPA, bohužel jsem zatím žádné peníze na mém bankovním účtu neviděla.
Podporu jsem kontaktovala prostřednictvím chatu i mejlu mockrát a stále píši jenom ať čekám.
Nevím, co si o tom mám myslet.
Po přečtení diskuzí tady jsem zjistila, že někomu pomohl askgamblers.com dostat peníze zpět, ale v jiných recenzích lidé nedostali nic.
Obávám se, že jde opět o šílený podvod.
Nevím, na koho se obrátit ohledně pomoci, casino by mělo být údajně licencované, ale to je asi k ničemu.
Vypadá to, že jde zase jen o podvod.
Podobnou zkušenost jsem měla s Mr.Sloty, ale po delší době jsem svých 300 euro měla na účtu, tady to vypadá, že to je marné.
Má někdo také tak šílené zkušenosti s casinem freshbet?
Viděl někdo někdy v životě svoje peníze zpět?
Привіт,
чи можу я запитати, скільки часу займає весь цей процес? Якщо це триває вже кілька тижнів, я б без вагань подав скаргу на нашому веб-сайті . Я також додаю пояснення щодо всього процесу розгляду скарг . Як бачите , казино намагається вирішити скарги користувачів. Він не настільки відомий відгуками користувачів , але також не найгірший. У мене є ще одне запитання. Ви повністю перевірені в цьому казино? Чи надали ви їм усі необхідні документи? Проблема з вибором дуже часто виникає через відсутність повної верифікації вашої особи. Кожне казино має дещо іншу перевірку KYC. Хтось хоче сфотографувати посвідчення особи, хтось платіжну картку, хтось хоче зробити селфі з платіжною карткою, хтось хоче зробити селфі-дзвінок з представниками казино і так далі 🙂.
Можна було б спробувати зняти гроші іншим способом оплати, якщо немає проблем зі зняттям через SEPA. Я буду тримати за вас кулаки. 🤞
Hello,
may i ask how long does this whole process take please? If it has been going on for several weeks, I would not hesitate to file a complaint on our website . I am also attaching an explanation of the entire complaints process . As you can see , the casino is trying to resolve user complaints. It is not so famous with user reviews , but it is also not the worst. I just have one more question. Are you fully verified at this casino? Have you provided them with all the necessary documents? The problem with the selection is very often caused by the lack of full verification of your identity. Each casino has a slightly different KYC verification. Someone wants to take a picture of an ID, someone a payment card, someone wants a selfie photo with a payment card, someone wants to make a selfie call with casino representatives and so on 🙂.
It would still be possible to try to withdraw money using another payment method, if there is no problem with the withdrawal via SEPA. I will keep my fingers crossed for you. 🤞
Ahoj,
mohu se prosím zeptat, jak dlouho celý tento proces trvá? Pokud to trvá již několik týdnů, tak bych neváhal a založil si stížnost na našich stránkách. Také přikládám vysvětlení celého procesu stížností. Jak můžeš vidět, tak kasíno se snaží stížnosti uživatelů řešit. S uživatelskými recenzemi už to není tak slavný, ale také to není nejhorší. Jenom se ještě zeptám. Jste v tomto kasinu plně ověřená? Dodala jste jim veškeré potřebné dokumenty? Problém s výběrem bývá velice často způsoben chybějícím plným ověřením vaší totožnosti. Každé casino má KYC ověření trošku rozdílné. Někdo chce ofotit občanský průkaz, někdo platební kartu, někdo chce selfie fotku s platební kartou, někdo požaduje provést selfie hovor se zástupci casína a tak dále 🙂.
Ještě by byla možnost zkusit provést výběr peněz jinou platební metodou, jestli není problém ve výběru prostřednictvím SEPA. Budu Vám moc držet palce. 🤞
На жаль, після вашого останнього допису місяць тому ніхто не зв’язався з нами тут, на форумі. Тому рекомендую переглянути скарги та відгуки користувачів - де, звичайно, теж не дуже жваво. Я не думаю, що з вашого останнього візиту нічого не змінилося.
Unfortunately, since your last post a month ago, no one has contacted us here on the forum. So I recommend going through the complaints and user reviews - where, of course, it's also not very lively. I don't think anything has changed since your last visit.
Bohužel od Tvého poslední příspěvku před měsícem, se nám zde na fóru nikdo neozval. Takže doporučuji projít stížnosti a uživatelské recenze - kde to ovšem také není příliš živé. Myslím, že od Tvé poslední návštevy, vlastně nenastala změna.
Після багатьох клопотів і безперервних приставань вони нарешті надіслали гроші, але я скасував їх там. Зараз я на sportine, і це не здається мені шахрайством.
After much trouble and non-stop pestering, they finally sent the money, but I canceled it there. Now I'm on sportine and that doesn't seem like a scam to me.
Po silenych utrapach a nonstop otravovani nakonec penize poslali, ale zrusila jsem to tam. Teď jsem na sportine a to mi jako podvod nepřijde.
Я дуже радий, що нарешті все вийшло!
Успіхів вам у всьому – і, головне, більше ніяких збоїв! 🙂
I'm really glad it finally worked out!
Good luck elsewhere - and most importantly, no more hiccups! 🙂
Jsem vážně ráda, že se to nakonec podařilo!
Přej hodně štěstí jinde - a hlavně, už žádné zádrhely! 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.