ФорумКазиноFoxyPlay Casino - загальне обговорення

FoxyPlay Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

1 рік тому від anzelika33
|
11927 переглядів 95 відповідей |
|
12 3 45
Додати публікацію
11 міс. тому

Дуже велика АФЕРА! Я чекала виведення 2 тижні. Chat не зміг надати мені жодної конкретної інформації про статус мого відкликання.

Пізніше мені сказали, що моє зняття скасовано, оскільки максимальна щоденна сума зняття становить 1000 євро. Нарешті мені сказали, що моє відкликання анульовано, оскільки я порушив правила та умови, граючи в заборонену гру, але ігри, у які я грав, дозволені для мене, тому що я з Польщі!

У мене багато скрінів із розмов із чатом за останні 2 тижні, і вони зробили все, щоб не заплатити мені гроші. Я також написав електронний лист, але вони не відповідають так само в чаті. Додаю невелику частину цих скріншотів. filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я напишу ще один лист і побачу, чи вони відреагують на нього.


Так, ви маєте рацію, не потрібно скаржитися, щоб повернути гроші, тому що я вважаю, що я зробив депозит один раз після того, як попросив закрити, тому це негідно.


Але коли гравець просить закриття, це потрібно поважати. Деякі гравці не контролюють себе і можуть втратити тисячі...

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Чудово, тому не забудьте повідомити нам, що вони відповіли на ваш електронний лист. Якщо казино відповідає.

Однак я вважаю, що такі речі точно не слід ігнорувати або сприймати легковажно, як закриття рахунку, оскільки, як ви сказали, деякі гравці можуть втратити багато грошей.

У будь-якому випадку, давайте подивимося, що ви можете дізнатися, і я сподіваюся, що більше не буде проблем. Я почекаю.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Дуже велика АФЕРА! Я чекала виведення 2 тижні. Chat не зміг надати мені жодної конкретної інформації про статус мого відкликання.

Пізніше мені сказали, що моє зняття скасовано, оскільки максимальна щоденна сума зняття становить 1000 євро. Нарешті мені сказали, що моє відкликання анульовано, оскільки я порушив правила та умови, граючи в заборонену гру, але ігри, у які я грав, дозволені для мене, тому що я з Польщі!

У мене багато скрінів із розмов із чатом за останні 2 тижні, і вони зробили все, щоб не заплатити мені гроші. Я також написав електронний лист, але вони не відповідають так само в чаті. Додаю невелику частину цих скріншотів. filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, мені шкода, що ти потрапив у цю ситуацію. Мені здається, це досить дивно, що завжди була якась інша причина, чому ви не повинні отримати свої гроші.

Однак я вважаю, що в цьому випадку чекати нема чого, і я рекомендую вамподати скаргу тут, тому що ви чекали достатньо, і з ваших скріншотів я не бачу, що ви повинні грати в гру, яка була б заборонена. Ваші скріншоти, які ви зробили, безумовно, будуть корисними.

Я сподіваюся, що ця ситуація вирішиться і ви отримаєте свої гроші. Повідомте нас, якщо у вас є нова інформація.

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Привіт,


Я не отримав відповіді на свій лист, але обліковий запис нарешті закрили.

Автоматичний переклад.
mrmileena
11 міс. тому

Як довго ви просили закрити ваш рахунок?

Автоматичний переклад.
Anonymized655
11 міс. тому

Трохи більше 2 тижнів.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт,


Я не отримав відповіді на свій лист, але обліковий запис нарешті закрили.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Принаймні я можу сказати, що це певне задоволення. Я думаю, що комунікація також дуже важлива для гравців, і тому відповідь буде корисною. У будь-якому випадку, найголовніше, що обліковий запис закрито і ви можете рухатися далі. Сподіваюся, у вас все буде добре і ви не зіткнетеся з подібними проблемами. 🙂

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, я виграв у цьому казино 15000 злотих, і вони хочуть мене погладити, тому що я граю в міську гру nolimt file

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Не грайте в цьому казино, це справжнє шахрайство після того, як виконали вимогу розблокувати вітальний бонус, вони конфіскували мої кошти, оскільки вони сказали, що я порушив їхні умови, оскільки я грав на деяких слотах

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, я виграв у цьому казино 15000 злотих, і вони хочуть мене погладити, тому що я граю в міську гру nolimt file

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

привіт Чи правильно я розумію, що ви виграли, а казино не хоче вам платити, тому що ви грали в ігри від постачальника ігор, який не дозволений у вашій країні? Я також перевірив обмеження і бачу, що ігри з NoLimit city заборонені для Польщі. Ви це теж бачили?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Не грайте в цьому казино, це справжнє шахрайство після того, як виконали вимогу розблокувати вітальний бонус, вони конфіскували мої кошти, оскільки вони сказали, що я порушив їхні умови, оскільки я грав на деяких слотах

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт! Мені прикро чути про вашу ситуацію. Чи знаєте ви, у чому полягала проблема та в які ігри ви грали, які були заборонені під час бонусу? Ці ігри були згадані в бонусі чи в Умовах?

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Так, вони не платять, тому що вважають, що місто nolimt нелегальне в Польщі file

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

привіт, на жаль, так, я грав у провайдера AMATIC. На жаль, я не читав умови, оскільки я зареєструвався в цьому казино з вашим запрошенням. Я вважав, що це чесне казино, однак я не раджу грати

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Так, вони не платять, тому що вважають, що місто nolimt нелегальне в Польщі file

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Це те, що я знайшов, і я також бачу, що Польща заблокована в цьому випадку. Ви також переглянули Загальні положення та умови?

file

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

привіт, на жаль, так, я грав у провайдера AMATIC. На жаль, я не читав умови, оскільки я зареєструвався в цьому казино з вашим запрошенням. Я вважав, що це чесне казино, однак я не раджу грати

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Мені шкода, що ви потрапили в цю ситуацію, і я, звичайно, рекомендую вам завжди дивитися на такі речі в майбутньому. Якщо ви взяли бонус, який є на нашій сторінці, там також згадується, що «Застосовуються зважування гри та виключення».

Я б також запропонував щоразу, коли ви йдете грати з бонусом у будь-якому казино, завжди читати умови та, якщо у вас виникнуть запитання або якщо вам щось не зрозуміло, проконсультуватися зі службою підтримки, щоб уникнути подібної ситуації.

Але зараз, мабуть, марно плакати над розлитим молоком і ще раз хочу сказати, що вибачте.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Вони змінюють це після того, як я виграв, тому що вони можуть

Автоматичний переклад.
tomekmisztaol
11 міс. тому

Чи є у вас докази, як-от скріншоти чи подібне, тому що якщо так, це було б корисно. Якщо це лише припущення, я не думаю, що цього буде достатньо. 😥

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

file також їсти

Автоматичний переклад.
tomekmisztaol
11 міс. тому

Я говорив зі своїм колегою, який мені сказав. що я міг би порекомендувати вам подати скаргу, тому що, коли ви дивитеся на цю інформацію польською мовою, вона там не відображається.Тож ви можете подати скаргу тут , і ми побачимо, чи зможе наша команда вам допомогти. Ви в?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Добре, як я можу це зробити

Автоматичний переклад.
12 3 45

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого