Так, я це помітив. Однак, якщо у вас є проблеми з азартними іграми, цей посібник може бути для вас. Ось посилання на відповідальну гру: https://casino.guru/problem-gambling
Ви знайдете багато корисної інформації, яка може вам допомогти, адже залежність від азартних ігор – це не жарт, а справа серйозна.
Що стосується рейтингу, то це ще відносно нове казино, і з часом, залежно від того, як воно розглядає скарги та інших речей, рейтинг може змінюватися. Наразі казино намагалося вирішити кожну проблему, яка виникала, і я сподіваюся, що так буде і у вашій ситуації. Однак гравці мають можливість побачити ваш досвід тут, на форумі, тож я вважаю, що це також досить актуальна інформація, якщо хтось натрапить на цю тему.
Щодо претензій, будьте терплячими, тому що нашій команді доводиться мати справу з чимало проблем, а також з іншими гравцями. Вероніка приїде до вас якомога швидше, і я сподіваюся, що зрештою все вийде добре. Успіхів, і якщо у вас є якісь новини, повідомте нас.
Yes, I noticed that. However, if you have a gambling problem, this guide might be for you. Here is a link to responsible gambling: https://casino.guru/problem-gambling
You will find a lot of useful information that might help you, because gambling addiction is no joke and it's a serious thing.
As far as the rating is concerned, it is still a relatively new casino and over time, depending on how it handles complaints and other things, the rating may change. So far, the casino has tried to solve every problem that has arisen and I hope that this will be the case in your situation as well. However, players have the opportunity to see your experiences here on the forum, so I think it's also quite relevant information if someone comes across this thread.
As for the complaints, be a bit patient, because our team has quite a lot to deal with and has to deal with other players as well. Veronica will get to you as soon as possible and I hope everything will turn out well in the end. Good luck and if you have any news, please let us know.
Будь ласка, ми раді, коли зможемо, і зрештою допоможемо. Я твердо вірю, що все вирішиться справедливо. Я схрестив пальці. 🤞
You're welcome, we're glad when we can and we'll help in the end. I firmly believe that everything will be resolved fairly. My fingers are crossed. 🤞
Оскільки казино нечесне, тому вони очікують, що ви принесете їм більше грошей
Because the casino is not honest, that's why they expect you to bring them more money
Koska kasino ei ole rehellinen ,niin siksi ne odottaa että tuot heille vielä raha
Подивіться на роботу цього казино, щоб запідозрити, що чесність не є їхнім методом
Look at the operation of that casino to suspect that honesty is not their method
Katso sen kasinon toimintaa tapa kovasti epäilleen että rehellisuus ei ole heidän keino
Особисто мій родич просив, а не я, я дивлюся збоку як він просить закрити рахунок вже 4 тижні поспіль, але поки рахунок відкритий
My relative has personally asked, not me, I've been watching from the side how he's been asking for the account to be closed for 4 weeks straight, but the account has been open so far
Oma sukulainen henkilökohtaisesti on pyytänyt ,ei minä ,olen seurannut sivusta ,kuinka hän pyydä 4 viikkoa peräkään että tiliä suljetaan ,mutta kuin tili on tähän mennessä avoin
Отже, якщо я правильно зрозумів, один із ваших родичів хоче закрити свій обліковий запис, а ви фактично дієте за нього? Ви подали скаргу про те, що казино не хоче закривати ваш обліковий запис, але ви стверджуєте, що насправді це не ваш обліковий запис, а родич хоче його закрити. Я трохи розгубився. Це те, що я кажу?
So if I understand correctly, one of your relatives wants to close his account and you are basically acting for him ? You filed a complaint that the casino doesn't want to close your account, but you claim that it's not actually your account, but that a relative wants to close it. I'm a little confused. Is that what I'm saying?
Це казино рекламує «швидке зняття коштів», це абсолютна нісенітниця, я чекаю 5 днів і нічого, підтримка марна, вони просто кажуть, будьте терплячими весь час.. так розчаровує
This casino advertises ‘fast withdrawals’ this is absolute nonsense, im waiting 5 days now and nothing, support are useless they just say be patient all the time.. so frustrating
Сподіваємося, що скоро пришлють. Чесно кажучи, ми мало що можемо зробити, якщо казино не заплатить вам протягом наступних дев’яти днів. 🙁
Let's hope they will send it soon. Honestly, there is not much we can do unless the casino fails to pay you in the next nine days. 🙁
Він абсолютно правий. Я попросив закрити свій обліковий запис 2 або 3 тижні тому, вони запитали причину в електронному листі приблизно через 3 дні, після чого я відповів, і досі він все ще відкритий. Будьте обережні, граючи в казино SG International, майже всі вони не дотримуються правил азартних ігор, і ви тижнями чекаєте виплати, якщо вам пощастить отримати виплату. Одного разу навіть чекала більше місяця.
He is absolutely right. I asked my account to be closed like 2 or 3 weeks ago, they asked the reason per mail like 3 days after to which i replied and until now, it is still open. Be careful when you play on casinos under SG international, almost all of them do not respect gambling rules and you wait weeks to be paid out, if you are lucky to be paid out. Once i even waited more than a month.
Я бачу, що у вас теж не найкращий досвід. Однак, оскільки казино не закриває ваш рахунок, я б рекомендував подати скаргу, тому що я вважаю, що до такого роду речей слід ставитися серйозно. Ви кажете, що казино не робило цього протягом 2-3 тижнів, що для мене дуже довго.
Тим не менш, ви також повідомили їм електронною поштою, що хочете закрити свій обліковий запис, чи зробили це іншим способом?
I see you don't have the best experience either. However, as far as the casino not closing your account, I would recommend a complaint because I think this kind of thing should be treated seriously. You say that the casino hasn't done it for 2-3 weeks, which is a long time for me.
Nevertheless, did you also inform them by email that you want to close your account or did you do it in some other way ?
Привіт Яро,
Я написав електронний лист із проханням закрити, оскільки чат сказав мені написати електронний лист на вказану адресу. Я написав електронний лист, у якому чітко просив закрити свій обліковий запис, оскільки я більше не хотів грати в їхньому казино. Я отримав відповідь приблизно через 3 дні після того, як мене запитали, чому я хочу його закрити, я відповів на цей електронний лист, і з тих пір жодної відповіді, і мій обліковий запис взагалі не було закрито, як просили.
Hello Jaro,
i wrote an email to ask for closure since the chat told me to write an email to the given address. I wrote the email where i clearly asked to close my account because i did not wish to play anymore on their casino. I received a reply like 3 days after asking me why i wanted to close it, i replied to this email and since then, no reply and my account was not closed at all as requested.
Привіт!
Чи можу я знати, що ти відповів їм минулого разу? Можливо, ви можете вставити сюди текст? Тому що до моменту, коли казино мовчало і рахунок був відкритий, процес звучав цілком звично. 🤔
Пригадую, нещодавно спілкувався зі своїм колегою, який веде справи цього казино. Я попросив його передати ваше занепокоєння представнику казино. Подивимося, що ось-ось станеться.
Hi there!
May I know what you replied to them the last time? Can you paste the text here, perhaps? Because, until the point where the casino remained silent and the account opened, the process sounded quite usual. 🤔
I recall being recently in touch with my colleague who handles this casino's affairs. I asked him to forward your concern to the casino representative. Let's see what is about to happen.
Привіт Радка,
Ось що я відповів:
Привіт,
Мені не подобається те, що в деякі ігри не можна грати з бонусом і плюсом, вони завжди різні залежно від бонусу, тому це дуже заплутано.
Я не хочу зіткнутися з порушенням положень і умов, якщо виграю та спробую зняти кошти, тому я вважаю за краще закрити його та знайти собі інше казино, де я можу грати в будь-які ігри, які хочу, не турбуючись.
З найкращими побажаннями,
І після цієї відповіді нічого не було зроблено.
Hello Radka,
Here is what I replied:
Hello,
I don't like the fact that some games cannot be played with a bonus and in plus, it is always different ones depending on the bonus, so it's very confusing.
I don't want to run into a breaking terms and conditions if I win and try to withdraw, so I prefer to close it and find myself another casino where I can play any games I want without worrying.
Best regards,
And since that reply, nothing has been done.
Привіт і дякую!
Хм, якщо ви запитаєте мене, нічого такого, що варто ігнорувати.
Я сподіваюся, що ми зможемо отримати деяку інформацію від самого казино. Якщо говорити про це, можливо, варто поскаржитися, хоча без спірної суми, я, чесно кажучи, не впевнений щодо результату. Хм, краще почекаємо, чи хтось із казино прийде сюди? 🤔
Hi, and thanks!
Hmm, nothing worth ignoring at all, if you ask me.
I hope we will be able to get some insights from the casino itself. Speaking of which, it might be worth a complaint, though without a disputed amount, I'm honestly not sure about the result. Hmm, shall we rather wait to see if someone from the casino comes here? 🤔
Я напишу ще один лист і побачу, чи вони відреагують на нього.
Так, ви маєте рацію, не потрібно скаржитися, щоб повернути гроші, тому що я вважаю, що я зробив депозит один раз після того, як попросив закрити, тому це негідно.
Але коли гравець просить закриття, це потрібно поважати. Деякі гравці не контролюють себе і можуть втратити тисячі...
I'll write another mail and see if they will react to that one.
Yes, you are right no need to complain to have money back because I think I deposited once after I asked closure so it is not worthy.
But when a player ask closure, it should be respected. Some players don't control themselves and can lose thousands...
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.