ФорумКазиноFoxyPlay Casino - загальне обговорення

FoxyPlay Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від anzelika33
|
11946 переглядів 95 відповідей |
|
1 2 3...5
Додати публікацію
1 рік тому

так Він був закритий 27 жовтня, а 29 знову відкритий.


шкода, що я божевільний депозити. У мене проблеми з азартними іграми.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Плохая кредитная карта

1 рік тому

Я думаю, що команда гуру повинна змінити рейтинг цього казино.


Я кажу вам, що це казино — велике шахрайство.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Команда гуру


Будь ласка, почніть серйозно та терміново з foxyplay casino, щоб захистити членів гуру та відвідувачів від цього казино.

Автоматичний переклад.
Anonymized655
1 рік тому

Так, я це помітив. Однак, якщо у вас є проблеми з азартними іграми, цей посібник може бути для вас. Ось посилання на відповідальну гру: https://casino.guru/problem-gambling

Ви знайдете багато корисної інформації, яка може вам допомогти, адже залежність від азартних ігор – це не жарт, а справа серйозна.

Що стосується рейтингу, то це ще відносно нове казино, і з часом, залежно від того, як воно розглядає скарги та інших речей, рейтинг може змінюватися. Наразі казино намагалося вирішити кожну проблему, яка виникала, і я сподіваюся, що так буде і у вашій ситуації. Однак гравці мають можливість побачити ваш досвід тут, на форумі, тож я вважаю, що це також досить актуальна інформація, якщо хтось натрапить на цю тему.

Щодо претензій, будьте терплячими, тому що нашій команді доводиться мати справу з чимало проблем, а також з іншими гравцями. Вероніка приїде до вас якомога швидше, і я сподіваюся, що зрештою все вийде добре. Успіхів, і якщо у вас є якісь новини, повідомте нас.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякую, і я дуже ціную підтримку команди гуру

Автоматичний переклад.
Anonymized655
1 рік тому

Будь ласка, ми раді, коли зможемо, і зрештою допоможемо. Я твердо вірю, що все вирішиться справедливо. Я схрестив пальці. 🤞

Автоматичний переклад.
Anonymized655
12 міс. тому

Оскільки казино нечесне, тому вони очікують, що ви принесете їм більше грошей

Автоматичний переклад.
Radka
12 міс. тому

Подивіться на роботу цього казино, щоб запідозрити, що чесність не є їхнім методом

Автоматичний переклад.
Radka
12 міс. тому

Особисто мій родич просив, а не я, я дивлюся збоку як він просить закрити рахунок вже 4 тижні поспіль, але поки рахунок відкритий

Автоматичний переклад.
anzelika33
12 міс. тому

Отже, якщо я правильно зрозумів, один із ваших родичів хоче закрити свій обліковий запис, а ви фактично дієте за нього? Ви подали скаргу про те, що казино не хоче закривати ваш обліковий запис, але ви стверджуєте, що насправді це не ваш обліковий запис, а родич хоче його закрити. Я трохи розгубився. Це те, що я кажу?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Це казино рекламує «швидке зняття коштів», це абсолютна нісенітниця, я чекаю 5 днів і нічого, підтримка марна, вони просто кажуть, будьте терплячими весь час.. так розчаровує

Автоматичний переклад.
delc22
11 міс. тому

Сподіваємося, що скоро пришлють. Чесно кажучи, ми мало що можемо зробити, якщо казино не заплатить вам протягом наступних дев’яти днів. 🙁

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Він абсолютно правий. Я попросив закрити свій обліковий запис 2 або 3 тижні тому, вони запитали причину в електронному листі приблизно через 3 дні, після чого я відповів, і досі він все ще відкритий. Будьте обережні, граючи в казино SG International, майже всі вони не дотримуються правил азартних ігор, і ви тижнями чекаєте виплати, якщо вам пощастить отримати виплату. Одного разу навіть чекала більше місяця.

Автоматичний переклад.
mrmileena
11 міс. тому

Я бачу, що у вас теж не найкращий досвід. Однак, оскільки казино не закриває ваш рахунок, я б рекомендував подати скаргу, тому що я вважаю, що до такого роду речей слід ставитися серйозно. Ви кажете, що казино не робило цього протягом 2-3 тижнів, що для мене дуже довго.

Тим не менш, ви також повідомили їм електронною поштою, що хочете закрити свій обліковий запис, чи зробили це іншим способом?

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Привіт Яро,


Я написав електронний лист із проханням закрити, оскільки чат сказав мені написати електронний лист на вказану адресу. Я написав електронний лист, у якому чітко просив закрити свій обліковий запис, оскільки я більше не хотів грати в їхньому казино. Я отримав відповідь приблизно через 3 дні після того, як мене запитали, чому я хочу його закрити, я відповів на цей електронний лист, і з тих пір жодної відповіді, і мій обліковий запис взагалі не було закрито, як просили.

Автоматичний переклад.
mrmileena
11 міс. тому

Привіт!

Чи можу я знати, що ти відповів їм минулого разу? Можливо, ви можете вставити сюди текст? Тому що до моменту, коли казино мовчало і рахунок був відкритий, процес звучав цілком звично. 🤔

Пригадую, нещодавно спілкувався зі своїм колегою, який веде справи цього казино. Я попросив його передати ваше занепокоєння представнику казино. Подивимося, що ось-ось станеться.

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Привіт Радка,


Ось що я відповів:


Привіт,


Мені не подобається те, що в деякі ігри не можна грати з бонусом і плюсом, вони завжди різні залежно від бонусу, тому це дуже заплутано.


Я не хочу зіткнутися з порушенням положень і умов, якщо виграю та спробую зняти кошти, тому я вважаю за краще закрити його та знайти собі інше казино, де я можу грати в будь-які ігри, які хочу, не турбуючись.


З найкращими побажаннями,


І після цієї відповіді нічого не було зроблено.

Автоматичний переклад.
mrmileena
11 міс. тому

Привіт і дякую!

Хм, якщо ви запитаєте мене, нічого такого, що варто ігнорувати.

Я сподіваюся, що ми зможемо отримати деяку інформацію від самого казино. Якщо говорити про це, можливо, варто поскаржитися, хоча без спірної суми, я, чесно кажучи, не впевнений щодо результату. Хм, краще почекаємо, чи хтось із казино прийде сюди? 🤔

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Я напишу ще один лист і побачу, чи вони відреагують на нього.


Так, ви маєте рацію, не потрібно скаржитися, щоб повернути гроші, тому що я вважаю, що я зробив депозит один раз після того, як попросив закрити, тому це негідно.


Але коли гравець просить закриття, це потрібно поважати. Деякі гравці не контролюють себе і можуть втратити тисячі...

Автоматичний переклад.
1 2 3...5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого