5 міс. тому
Тут ви можете обговорити Fortune Play Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт,
Хтось коли-небудь мав виплату?
Скільки це тривало?
Я вже повністю перевірений і маю 2 вилучення коштів.
Один був відкритий 48 годин, а інший 24 години.
Обидві суми становлять 2000 євро.
Тому що ви можете зняти лише 2000 євро в день.
На жаль, статус моїх заявок не змінюється.
Просто налаштуйте його відкритим.
Hi,
Has anyone ever had a payout?
How long did that take?
I am already fully verified and have 2 withdrawals pending.
One has been open for 48 hours and the other for 24 hours.
Both amounts are 2000 euros.
Because you can only withdraw 2000 euros per day.
Unfortunately, the status of my applications does not change.
Just set it to open.
Hi,
hatte jemand mal eine Auszahlung ?
Wie lange hat das gedauert ?
Ich bin bereits voll Verifiziert und habe 2 Auszahlungen Offen.
Die eine ist seit 48h Offen und der andere seit 24h.
Beide Beträge liegen bei 2000 Euro.
Da man täglich nur 2000 Euro auszahlen kann.
Leider ändert sich der Status meiner Anträge nicht.
Steht nur auf offen.
привіт Я знайшов лише кілька відгуків користувачів, які пояснюють враження від цього казино, і, схоже, один із цих двох був не дуже задоволений.
Хоча я не хочу вас лякати, але, на мою думку, було б доцільно почекати ще кілька днів. Час від часу я прошу підтримки, просто щоб знати, що хтось вам відповідає.
Б’юся об заклад, ви не отримали приблизний час.
Hey there. I only found a few user reviews explaining experiences with this casino and it looks like one of those two was not fairly satisfied.
I don't want to scare you though, but in my opinion, would be wise to give it a few more days. I would ask the support occasionally, just to know someone responds to you.
You have not gotten an estimated time, I wager.
Я кілька разів писав у службу підтримки, але ви завжди отримуєте однакові відповіді.
Зазвичай, судячи з відгуків в Інтернеті, вони виплачують. Шукайте тільки людей, які вже мають досвід
I have written to support several times, but you always get the same answers.
Normally, according to reviews on the internet, they pay out. Only look for people who have already had experience
Ich hab den Support mehrfach angeschrieben. Aber man kennt es ja dass man immer die selben Antworten kriegt.
Normalerweise laut Bewertungen im Internet zahlen die aus. Suche nur Leute die, die Erfahrung bereits machen konnten
І орієнтовний час 0-24 год.
Але це не стосується обох виплат.
And the estimated time 0-24h.
But that is not the case with either payout.
Und die geschätze zeit 0-24h.
Aber das ist bei beiden Auszahlungen nicht der fall.
Тому я сподіваюся, що ви отримаєте відповіді від гравців цього казино.
Я бачив, що ви подали скаргу сюди нашій команді, але, на жаль, вони не можуть втрутитися через 14-денний термін, як зазначено у вашій скарзі.
Сподіваємось, незабаром ви отримаєте свій платіж і будете інформувати інших про час виведення коштів.😉
Будь ласка, тримайте нас в курсі.
So I hope you will get some answers from the players at this casino.
I saw you have submitted a complaint here with our team, where unfortunately they are not able to intervene because of the 14-day timeframe, as written in your complaint.
Hopefully, you will receive your payment soon, and you will be the one informing others about the withdrawal time.😉
Please keep us updated.
На жаль, поки що я не зміг зібрати відповіді. Тому я подав скаргу.
Мені залишається цікаво. З радістю поділюся, якщо щось зміниться
Unfortunately, I have not been able to gather any answers so far. That is why I have submitted the complaint.
I remain curious. I will be happy to share if anything changes
Leider konnte ich bisher keine Antworten sammeln. Daher habe ich die Beschwerde eingereicht.
Ich bleibe Gespannt. Ich teile gerne mit wenn sich was ändert
Я хотів зняти гроші вже 4 дні, але зняття коштів скасовується, а служба підтримки мене обманює і каже, що все добре!!
I've been wanting to withdraw for 4 days but the withdrawals are being cancelled and support is ripping me off and saying everything is fine!!
ich will seit 4 tagen auszahlen aber die auszahlungen werden storniert werde vom support verarscht schreiben es wäre alles in ordnung!!
Чи повністю підтверджено ваш обліковий запис у цьому казино, і чи було у вас раніше там успішне зняття коштів?
Яка причина скасування, якщо кажуть, що все гаразд?🤔
Is your account fully verified at this casino, and did you have any successful withdrawals there before?
What is the reason for the cancellation if they say that everything is okay?🤔
Мене перевірили з першого дня! Спочатку вони сказали, що сталася системна помилка, і виплати були скасовані через 72 години!! Тоді вони сказали, що я повинен заплатити за допомогою банківського переказу, що я зараз зробив, було сказано, що прийнято через 20 хвилин, але гроші все ще не на моєму рахунку, хоча було сказано негайно! А друга виплата триває вже 48 годин!
I was verified from day one! First they said there was a system error and the payouts were cancelled after 72 hours!! Then they said I should pay out via bank transfer, which I have now done, it said accepted after 20 minutes but the money is still not in my account even though it said immediate! And the second payout has been in process for 48 hours!
ich war ab dem ersten tag verifiziert! als erstes hieß es ist war ein system Fehler warum die Auszahlungen storniert wurden nach 72 stunden!! dann hieß ich soll bank transfer auszahlen hab ich jetzt gemacht es stand nach 20 min akzeptiert geld ist trotzdem noch nicht am konto obwohl sofort dabei stand! und die 2 auszahlung ist schon wieder seit 48 stunden in bearbeitung!
Спробуйте також перевірити свій банк, щоб переконатися, що з їх боку все гаразд, і повідомте нам, будь ласка.
Також будьте терплячі, і, сподіваюся, незабаром вони затвердять і другий.
Будемо чекати будь-яких новин від вас тут.
Try to check also with your bank just to make sure everything is ok on their side and let us know, please.
Also stay a bit more patient and hopefully soon they will approve the second one as well.
We'll wait for any news from you here.
Першу виплату в розмірі 2000 євро зараховано на мій рахунок! Другий ще не опублікований на сайті казино!
The first €2000 payout has been credited to my account! The second one has still not been released on the casino website!
die erste 2000€ auszahlung ist auf meinem konto eingegangen! die zweite wurde noch immer auf der Casino Seite nicht freigegeben!
Це дійсно позитивна новина. Сподіваюся, незабаром затвердять і другий, і ви отримаєте гроші. Будь ласка, тримайте нас в курсі.
Ви використовували той самий спосіб оплати для обох?🤔
This is a positive news, really. Hopefully, soon they will approve the second one as well, and you will recieve the money. Please keep us updated.
Have you used the same payment method for both?🤔
Оновлення: все було зараховано на мій рахунок, знадобилося більше тижня, але все було виплачено!!
Update: everything was credited to my account, it took over a week but everything was paid out!!
Update es wurde alles auf meinem konto gutgeschrieben hat zwar über eine woche gedauert aber es wurde alles ausbezahlt!!
Це справді чудово, і я радий за вас.
Який спосіб оплати ви використовували? Я не отримав цю інформацію.
Якщо ви зацікавлені, ви можете написати відгук про свій досвід тут .
That is really great, and I am glad for you.
Which payment method did you use? I didn't get this information.
If you are interested, you can write a review about your experience here.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.