1 рік тому
Тут ви можете обговорити Forbes Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт.
Вам щось потрібно? Не соромтеся запитувати 🙂
Hello.
Do you need something? Don't hesitate to ask 🙂
Ahoj.
Potřebuješ něco? Neváhej a ptej se 🙂
Привіт!
Я вважаю, що одного "бонусного" внеску достатньо, 5 було занадто 😁.
Якщо ви дійсно зацікавлені в бонусах Forbes Casino, натисніть тут:
https://kasinoguru-cz.com/forbes-casino-recenze#tab=js-tab-bonuses
Hello!
I think one "bonus" contribution is enough, 5 was a bit too much 😁.
If you are really interested in Forbes Casino bonuses, click here:
https://kasinoguru-cz.com/forbes-casino-recenze#tab=js-tab-bonuses
Ahoj!
Myslím, že jeden "bonus" přispěvek stačí, 5 už bylo trochu moc 😁.
Pokud Tě skutečně zajímají bonusy Forbes Kasína, klikni zde:
https://kasinoguru-cz.com/forbes-casino-recenze#tab=js-tab-bonuses
Вхідний бонус 200% на перший депозит не активовано. Живий чат podpora@victoriatip.cz що він не може порадити.
Вони не спілкуються. Наполягав близько п'яти разів. Ніхто не відповідає.
Жоден інший провайдер не мав жодної проблеми.
Forbes однозначно найгірший з ліцензійних. підглядалки
Entry Bonus 200% for the first deposit has not been activated. Live chat referred to podpora@victoriatip.cz that he cannot advise.
They don't communicate. Urged about five times. No one responds.
No other provider had the slightest problem.
Forbes is clearly the worst of the licensed ones. peepers
Vstupní Bonus 200% za první vklad nebyl aktiviván. Live chat odkázal na podpora@victoriatip.cz, že nedokáže poradit.
Nekomunikují. Zaurgováno asi pětkrát. Nikdo nereaguje.
U žádného jiného poskytovatele nebyl sebemenší problém.
Forbes je jednoznačně nejhorší z licencovaných. Vykukové
Я бачу, що вам потрібно активувати бонус у своєму обліковому записі. Цікаво, ви це зробили?🤔
В іншому випадку служба підтримки дійсно зможе вирішити цю проблему.🤷♀️
Будь ласка, повідомте нам, якщо ви хочете подати скаргу, щоб наша команда могла спробувати вирішити цю проблему з казино. Чекатимемо на вашу відповідь.
I can see that you need to activate the bonus in your account. Have you done that, I wonder?🤔
Otherwise, support should really be able to fix this kind of issue.🤷♀️
Please let us know if you would like to file a complaint so our team can try to solve this with the casino. We'll wait for your reply.
Хороший день,
Казино раптово почало спілкуватися, і поки що мені сказали, що я не перерахував достатньо коштів. Але, на жаль, уже пізно, тому що я не встиг у 20-денний термін. Це виглядає дуже ненадійним. Я не бачу історію транзакцій або зіграних ігор, історію активності видалено. У той час, коли вдалося отримати обіцяний бонус, казино неодноразово не реагувало на терміновість.
Good day,
The casino suddenly started communicating, and so far I have been told that I have not rolled over enough funds. But unfortunately it's already too late, because I didn't make it within the 20-day deadline. It seems very untrustworthy. I can't see the history of transactions or games played, the activity history is deleted. At the time when it was possible to reach the promised bonus, the casino repeatedly did not respond to the urgency.
Dobrý den,
Casino začalo najednou komunikovat, a zatím mi bylo sděleno, že jsem neprotočila dostatečné prostředky. Ale bohužel už je prý pozdě, jelikož jsem to nestihla v termínu 20ti dnů. Působí to velice nedůvěryhodně. Nemám možnost vidět historii transakcí ani odehraných her, historie činnosti je vymazána. V čase, kdy byla možnost dosáhnout na slíbený bonus casino opakovaně nereagovalo na urgence.
Привіт. Я розумію, що це неприємна ситуація. Можливо, ви пробували пояснити це службі підтримки? Я вважаю, що казино має надати вам історію гри поштою, якщо ви її попросите. Крім того, інформація про вейджер дійсно повинна бути вказана в умовах кожного бонусу, щоб усі гравці могли бути поінформовані про це. Ми завжди рекомендуємо прочитати їх заздалегідь, щоб уникнути проблем у майбутньому.
Можливо, у них є якісь інші бонуси, з якими ви б хотіли пограти? Спробуйте запитати службу підтримки, якщо ви не знаєте цієї інформації.😉
Hello. I do understand that this is an unpleasant situation. Have you tried to explain that to the support, perhaps? I reckon that the casino should provide the game history to you by mail if you ask for it. Also, information about wagering should really be stated in the terms and conditions of every bonus so all the players can be informed about it. We always recommend reading those beforehand to prevent any future issues.
Do they have any other bonuses you would like to play with, perhaps? Try to ask the support if you are unaware of this information.😉
Через півроку я чудом зв’язався зі службою підтримки. Вони стверджують, що спілкувалися негайно, що є брехнею, я можу це довести за допомогою історії спілкування електронною поштою. Насправді, це просто питання принципу. Ненадійне казино. Я вас попереджаю
I am miraculously in touch with support after six months. They claim that they communicated immediately, which is a lie, I can prove it with the history of email communication. Actually, it's just a matter of principle. Untrustworthy casino. I warn you
Jsem jako zázrakem v kontaktu s podporou po půlroce. Tvrdí že komunikovali neprodleně, což je lež, mohu doložit historií email komunikace. Vlastně jde jen o princip. Nedůvěryhodné casino. Varuji
Чи готові вони якось вирішити проблему зараз, коли вони спілкуються з вами?🤔
Are they willing to fix the issue somehow now that they are communicating with you, though?🤔
Я ще не реєстрував бажання. Лише виправдання і брехня. Це не змінює факту, що казино настійно не рекомендується.
I haven't registered any willingness yet. Just excuses and lies. It does not change the fact that the casino is strongly not recommended.
Žádnou ochotu jsem zatím nezaregistrovala. Jen výmluvy a lži. Nic nemění na důrazném nedoporučení casina.
Я точно розумію вашу точку зору. Я вірю, що ти не збираєшся продовжувати там грати. Маю рацію?
I surely understand your point of view. I believe you are not going to continue playing there. Am I right?
Привіт, ви шукаєте бонус у цьому конкретному казино? Ви вже пробували переглянути наш бонусний розділ? 🙂
Крім того, спробуйте написати щось інше або більше до цього, тому що єдине, що я постійно бачу від вас, це одне слово, і я не можу з нього багато чого зробити. 😕
Hello, are you looking for a bonus at this particular casino? Have you tried going through our bonus section yet? 🙂
Alternatively, try to write something else or more to that, because the only thing I keep seeing from you is this one word and I can't deduce much from it. 😕
Ahoj, hľadáš bonus pri tomto konkrétnom kasíne ? Skúšal si už prejsť našou sekciou bonusov ? 🙂
Prípadne skús napísať aj niečo iné alebo viac k tomu, pretože jediné, čo od teba stále vidím je toto jedno slovo a z toho veľa vydedukova´t neviem. 😕
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.