ФорумКазиноForbes Casino - загальне обговорення

Forbes Casino - загальне обговорення

1 рік тому від zigaptr
|
2672 переглядів 14 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Forbes Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Привіт

Автоматичний переклад.
zigaptr
1 рік тому

Привіт.

Вам щось потрібно? Не соромтеся запитувати 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Бонуси

Автоматичний переклад.
zgaptr
1 рік тому

Привіт!

Я вважаю, що одного "бонусного" внеску достатньо, 5 було занадто 😁.

Якщо ви дійсно зацікавлені в бонусах Forbes Casino, натисніть тут:

https://kasinoguru-cz.com/forbes-casino-recenze#tab=js-tab-bonuses

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Вхідний бонус 200% на перший депозит не активовано. Живий чат podpora@victoriatip.cz що він не може порадити.

Вони не спілкуються. Наполягав близько п'яти разів. Ніхто не відповідає.

Жоден інший провайдер не мав жодної проблеми.


Forbes однозначно найгірший з ліцензійних. підглядалки

Автоматичний переклад.
trronda
5 міс. тому

Я бачу, що вам потрібно активувати бонус у своєму обліковому записі. Цікаво, ви це зробили?🤔

file

В іншому випадку служба підтримки дійсно зможе вирішити цю проблему.🤷‍♀️

Будь ласка, повідомте нам, якщо ви хочете подати скаргу, щоб наша команда могла спробувати вирішити цю проблему з казино. Чекатимемо на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Хороший день,


Казино раптово почало спілкуватися, і поки що мені сказали, що я не перерахував достатньо коштів. Але, на жаль, уже пізно, тому що я не встиг у 20-денний термін. Це виглядає дуже ненадійним. Я не бачу історію транзакцій або зіграних ігор, історію активності видалено. У той час, коли вдалося отримати обіцяний бонус, казино неодноразово не реагувало на терміновість.


Автоматичний переклад.
trronda
5 міс. тому

Привіт. Я розумію, що це неприємна ситуація. Можливо, ви пробували пояснити це службі підтримки? Я вважаю, що казино має надати вам історію гри поштою, якщо ви її попросите. Крім того, інформація про вейджер дійсно повинна бути вказана в умовах кожного бонусу, щоб усі гравці могли бути поінформовані про це. Ми завжди рекомендуємо прочитати їх заздалегідь, щоб уникнути проблем у майбутньому.

Можливо, у них є якісь інші бонуси, з якими ви б хотіли пограти? Спробуйте запитати службу підтримки, якщо ви не знаєте цієї інформації.😉

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Через півроку я чудом зв’язався зі службою підтримки. Вони стверджують, що спілкувалися негайно, що є брехнею, я можу це довести за допомогою історії спілкування електронною поштою. Насправді, це просто питання принципу. Ненадійне казино. Я вас попереджаю

Автоматичний переклад.
trronda
5 міс. тому

Чи готові вони якось вирішити проблему зараз, коли вони спілкуються з вами?🤔

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Я ще не реєстрував бажання. Лише виправдання і брехня. Це не змінює факту, що казино настійно не рекомендується.


Автоматичний переклад.
trronda
5 міс. тому

Я точно розумію вашу точку зору. Я вірю, що ти не збираєшся продовжувати там грати. Маю рацію?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Бонус

Автоматичний переклад.
zgaptr
2 міс. тому

Привіт, ви шукаєте бонус у цьому конкретному казино? Ви вже пробували переглянути наш бонусний розділ? 🙂

Крім того, спробуйте написати щось інше або більше до цього, тому що єдине, що я постійно бачу від вас, це одне слово, і я не можу з нього багато чого зробити. 😕

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого