ФорумКазиноFlipperFlip Casino - загальне обговорення

FlipperFlip Casino - загальне обговорення

2 р. тому від ferenzano
|
5462 переглядів 20 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити FlipperFlip Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Хочу зазначити, що поточний опис на Casino Guru від 2020 року більше не відповідає 2021! Немає більше 24-годинного спілкування! Якщо пощастить, півгодини буде розподілено в якийсь момент протягом дня! Служба підтримки каже, що ви отримаєте відповідь протягом 24 годин! Після 4 електронних листів жодної відповіді протягом 48 годин! На жаль, це дуже погіршилося! Скарга з цього приводу подана також через відсутні 400 євро!

Автоматичний переклад.
ferenzano
2 р. тому

Дякуємо за повідомлення, воно було передано команді тестувальників, опцію чату в казино буде встановлено відповідно до результату. На вашу скаргу, будь ласка, наберіться терпіння і зачекайте ще трохи, як радить Кристина. Також тримайте нас в курсі, якщо щось зміниться.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

добре, дуже дякую! Тепер я знову попросив виплату! Тому що на сторінці казино зазначено, що виведення за допомогою Skrill схвалено протягом 12 годин! У чаті було сказано 24 години!? Як я вже сказав, чат майже не ведеться в Інтернеті і немає відповідей по електронній пошті! На жаль! З добрими побажаннями!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

file

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я хотів би ще щось додати! Я повторно подав заявку на виплату! Знову немає чату та відповіді від цілодобової підтримки!? Чи з'являється в моїй пошті? Не гарантується, що цей електронний лист надходить від Flipper Flip або може бути спамом! file

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Тепер я більше не можу отримати доступ до свого особистого кабінету, де знаходяться мої дані та де знаходяться мої платежі! Тепер є 3 рухомі сині точки, дивіться фото! Навіть якщо я натисну Flipper Flipp до казино через Casino Guru, він більше не пересилається !!! Раніше такого не було! Потім я спробував Google, а потім отримав повідомлення, що, можливо, я перебуваю на сайті ХАКЕРА!? Не знаю, про що вся справа!? Те саме з казино AurumPalace! Не вдалося завантажити вкладені файли



Автоматичний переклад.
ferenzano
2 р. тому

На даний момент я також не можу отримати доступ до сторінки. Мені здається, що у вас якісь більші технічні проблеми або, можливо, була якась хакерська атака, хто знає. Почекаємо, що буде завтра. Намагайтеся бути позитивним, навіть якщо шанси сумнівні.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Добре, так, дякую, почекаємо і побачимо! Тоді інші гравці також повинні мати проблему! Теплі вітання!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ще одна річ за цим посиланням, яку я перейшов, це єдине! https://flipperflip.com/de

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
ferenzano
2 р. тому

Ви праві, цей працює, але час завантаження жахливий. Але я все ще думаю, що є якась технічна проблема. Ви можете отримати доступ до свого облікового запису?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так, я можу отримати доступ до свого облікового запису! Але цілими днями не спілкуватися! Також немає відповідей Через контакти електронної пошти! Не розумію, чому не працює електронна пошта!? Ви також можете грати, якщо хочете! Важко сказати, який фон! Я просто сподіваюся, що все-таки отримаю свої 400 євро. Вітаю!

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
ferenzano
2 р. тому

Доброго ранку, дайте команді скарг трохи часу, будь ласка. Добре, що ваш обліковий запис ще доступний. Намагайтеся тим часом не втратити свій виграш...

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Доброго ранку! Ні, я точно не зроблю цього! Щойно перевірено ще раз, без розмови, як я сказав, кілька днів! Я тільки вчора спробував гру в демо-режимі, щоб перевірити, чи все працює, і так!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Доброго ранку. Я перевірив flipperflip casino і, як уже було написано, чат відсутній і лише одне корисне посилання для підключення до казино: https://flipperflip.com/de

Я перевірю слоти, чи все в порядку

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Для інформації поки все як і раніше! Немає чату Немає відповідей від служби підтримки! Сподіваюся на свої 400 євро прибутку! Теплі вітання!

Автоматичний переклад.
ferenzano
2 р. тому

Доброго ранку. Подивимося, як вони розглядатимуть скаргу. Я розумію, що це болісно чекати, але наразі цього не уникнути.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, я знову зайшов у казино! Потім Помилка очікування, а потім Раптово У вас наразі немає неоплачених транзакцій з виплатами! А вище дивіться фото 400 євро! file Вчора в очікуванні зняття коштів було ще 400 євро! ???? file Дивіться фото 29.11.2021!

Автоматичний переклад.
ferenzano
2 р. тому

Привіт, будь ласка, поділіться цим із командою подання скарг. Будемо сподіватися, що казино зв’яжеться з нами.

Автоматичний переклад.
ferenzano
2 р. тому

Це дійсно виглядає дивно. У будь-якому випадку, краще розмістити це прямо в скарзі, як Радка згадувала раніше. Було б чудово знати, чому зникли очікувані вилучення.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого