3 р. тому
Тут ви можете обговорити FlipperFlip Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Хочу зазначити, що поточний опис на Casino Guru від 2020 року більше не відповідає 2021! Немає більше 24-годинного спілкування! Якщо пощастить, півгодини буде розподілено в якийсь момент протягом дня! Служба підтримки каже, що ви отримаєте відповідь протягом 24 годин! Після 4 електронних листів жодної відповіді протягом 48 годин! На жаль, це дуже погіршилося! Скарга з цього приводу подана також через відсутні 400 євро!
I would like to point out that the current description on Casino Guru from 2020 no longer corresponds to 2021! No more 24 hour chat! If you are lucky, half an hour will be distributed at some point during the day! Support says you'll get an answer within 24 hours! After 4 emails, not a single answer within 48 hours! Unfortunately, that has deteriorated a lot! Complaint in this regard, submitted also because of the missing 400 euros!
Ich Möchte Darauf Hinweisen das die Jetzige Beschreibung auf Casino Guru von 2020 nicht mehr mit 2021 Übereinstimmen! Kein 24 Stunden Chat mehr! Nur mit Glück eine Halbe Stunde Irgendwann am Tag Verteilt! Bei Support wird Gesagt man bekomme eine Antwort Innerhalb von 24 Stunden! Nach 4 Mails Innerhalb von 48 Stunden keine einzige Antwort! Das hat sich Leider Sehr Verschlechtert! Beschwerde Diesbezüglich Eingereicht auch wegen 400 Euro die Fehlen!
Дякуємо за повідомлення, воно було передано команді тестувальників, опцію чату в казино буде встановлено відповідно до результату. На вашу скаргу, будь ласка, наберіться терпіння і зачекайте ще трохи, як радить Кристина. Також тримайте нас в курсі, якщо щось зміниться.
Thank you for notice, it has been forwarded to tester team, casino live chat option will be set in accordance with the result. To your complaint, please be patient and wait a bit longer as Kristina advices. Also please keep us posted if anything changes.
добре, дуже дякую! Тепер я знову попросив виплату! Тому що на сторінці казино зазначено, що виведення за допомогою Skrill схвалено протягом 12 годин! У чаті було сказано 24 години!? Як я вже сказав, чат майже не ведеться в Інтернеті і немає відповідей по електронній пошті! На жаль! З добрими побажаннями!
ok thank you very much! I have now requested the payout again! Because on the casino page it is stated that a withdrawal with Skrill is approved within 12 hours! In the chat it was said 24 hours !? As I said the chat is hardly online and no answers by email! Unfortunately! With kind regards!
ok Ich Danke Recht Herzlichst! Ich habe die Auszahlung jetzt neu Beantragt! Denn auf der Casinoseite wird Angegeben das eine Auszahlung mit Skrill Innerhalb von 12 Stunden Genehmigt wird! Im Chat wurde Gesagt 24 Stunden!? Wie Gesagt der Chat ist kaum Online und keine Antworten Per E-Mail! Leider! Mit freundliche Grüßen!
Я хотів би ще щось додати! Я повторно подав заявку на виплату! Знову немає чату та відповіді від цілодобової підтримки!? Чи з'являється в моїй пошті? Не гарантується, що цей електронний лист надходить від Flipper Flip або може бути спамом!
I would like to add something else! I have re-applied for my payout! Again no chat and no answer from 24 hour support !? Does a appear in my mail? It is not guaranteed that this e-mail comes from Flipper Flip or could be spam!
Ich möchte noch was Hinzufügen! Ich habe meine Auszahlung neu Beantragt! Wieder kein Chat auch keine Antwort vom 24 Stunden Support!? In meiner Mail Erscheint ein ? Das es nicht Gesichert ist das diese E-mail von Flipper Flip Stammt bzw Spam sein Könnte!
Тепер я більше не можу отримати доступ до свого особистого кабінету, де знаходяться мої дані та де знаходяться мої платежі! Тепер є 3 рухомі сині точки, дивіться фото! Навіть якщо я натисну Flipper Flipp до казино через Casino Guru, він більше не пересилається !!! Раніше такого не було! Потім я спробував Google, а потім отримав повідомлення, що, можливо, я перебуваю на сайті ХАКЕРА!? Не знаю, про що вся справа!? Те саме з казино AurumPalace! Не вдалося завантажити вкладені файли
Now I can no longer access my personal account where my details are and where my payments are! There are now 3 movable blue dots see photo! Even if I press Flipper Flipp to the casino via Casino Guru, one is no longer forwarded !!! That was not the case before! Then I tried Google and then I got the message that it may be that I am on a HACKER site !? Don't know what the whole thing is about !? Same with AurumPalace Casino! Uploading the attachments failed
Jetzt komme auch nicht mehr auf mein Persönlichen Konto wo meine Daten Stehen und Auszahlungen! Da sind jetzt 3 Bewegliche Blaue Punkte siehe Foto! Auch wenn ich Über Casino Guru auf Flipper Flipp zum Casino Drücke wird man nicht mehr Weitergeleitet!!! Das war Früher nicht so! Dann Versuchte ich es über Google dann bekam ich die Meldung das es sein kann das ich mich auf einer HACKER Seite befinde!? Weis nicht was das ganze soll!?Das Gleiche auch bei AurumPalace Casino!Das Hochladen der Anhänge ist fehlgeschlagen
На даний момент я також не можу отримати доступ до сторінки. Мені здається, що у вас якісь більші технічні проблеми або, можливо, була якась хакерська атака, хто знає. Почекаємо, що буде завтра. Намагайтеся бути позитивним, навіть якщо шанси сумнівні.
At the moment, I can't access the page as well. To me, it seems like the're having some bigger technical problem or there may have been some hacker attack, who knows. Let's wait what happens tomorrow. Try to be positive even if the odds are questionable.
Добре, так, дякую, почекаємо і побачимо! Тоді інші гравці також повинні мати проблему! Теплі вітання!
All right, yes, thank you, let's wait and see! Then other players should have the problem too! Warm greetings!
Alles Klar ja Danke Warten wir mal ab! Müssten dann ja auch andere Spieler das Problem haben! Liebe Grüße!
Ще одна річ за цим посиланням, яку я перейшов, це єдине! https://flipperflip.com/de
One more thing over this link I come in that's the only one! https://flipperflip.com/de
Eins noch über diesen Link komm ich Rein das ist der Einzige! https://flipperflip.com/de
Ви праві, цей працює, але час завантаження жахливий. Але я все ще думаю, що є якась технічна проблема. Ви можете отримати доступ до свого облікового запису?
You're right, this one works, however loading time is terrible. I still think there is some technical issue, though. Can you access your account?
Так, я можу отримати доступ до свого облікового запису! Але цілими днями не спілкуватися! Також немає відповідей Через контакти електронної пошти! Не розумію, чому не працює електронна пошта!? Ви також можете грати, якщо хочете! Важко сказати, який фон! Я просто сподіваюся, що все-таки отримаю свої 400 євро. Вітаю!
Yes, I can access my account! But no chat for days! Also no answers Via e-mail contact! Don't understand why e-mail isn't working !? You can also play if you want! Difficult to say what the background is! I just hope that I still get my 400 euros Greetings!
Ja ich kann auf mein Konto Zugreifen! Doch kein Chat seit Tagen! Auch keine Antworten Über E-mail Kontakt! Verstehe nicht Warum E-mail nicht Funktioniert!? Man kann ja auch Spielen wenn man das Möchte! Schwer zu Sagen was die Hintergründe sind! Hoffe nur das ich meine 400 Euro doch noch Erhalte Liebe Grüße!
Доброго ранку, дайте команді скарг трохи часу, будь ласка. Добре, що ваш обліковий запис ще доступний. Намагайтеся тим часом не втратити свій виграш...
Good morning, give complaints team some time, please. It's good your account is still accessible. Try not to loose your winnings in the meantime...
Доброго ранку! Ні, я точно не зроблю цього! Щойно перевірено ще раз, без розмови, як я сказав, кілька днів! Я тільки вчора спробував гру в демо-режимі, щоб перевірити, чи все працює, і так!
Good Morning! No, I will definitely not do that! Just checked again, no chat as I said for days! I only tried a game in demo mode yesterday to see if everything works and yes it does!
Guten Morgen! Nein das werde ich auf keinen Fall machen! Habe Gerade nochmal Nachgesehen kein Chat wie Gesagt seit Tagen schon! Ich habe ein Spiel nur im Demo Modus Gestern Versucht um zu Sehen ob da Alles Läuft und ja das Tut es!
Доброго ранку. Я перевірив flipperflip casino і, як уже було написано, чат відсутній і лише одне корисне посилання для підключення до казино: https://flipperflip.com/de
Я перевірю слоти, чи все в порядку
Good morning. I checked flipperflip casino and as was already wrotten, chat is missing and only one useable link for connect to casino : https://flipperflip.com/de
I will check slots if there everything ok
Для інформації поки все як і раніше! Немає чату Немає відповідей від служби підтримки! Сподіваюся на свої 400 євро прибутку! Теплі вітання!
For information until now everything is the same as before! No chat No answers from support! I hope for my 400 euro profit! Warm greetings!
Zur Info bis Jetzt ist Alles beim Alten! Kein Chat Keine Antworten vom Support! Ich Hoffe auf meine 400 Euro Gewinn! Liebe Grüße!
Доброго ранку. Подивимося, як вони розглядатимуть скаргу. Я розумію, що це болісно чекати, але наразі цього не уникнути.
Good morning. Let's see how they deal with the complaint. I can understand it's painful waiting, but at the moment it can't be avoided.
Привіт, я знову зайшов у казино! Потім Помилка очікування, а потім Раптово У вас наразі немає неоплачених транзакцій з виплатами! А вище дивіться фото 400 євро! Вчора в очікуванні зняття коштів було ще 400 євро! ???? Дивіться фото 29.11.2021!
Hello, I checked into the casino again! Then Stand Error and then Suddenly You currently have no outstanding payout transactions! And above see photo euro 400! Yesterday at Pending Withdrawals it was still 400 euros! ???? See photo 11/29/2021!
Hallo Ich habe Nochmal ins Casino Gesehen! Dann Stand Error und dann Plötzlich Derzeit haben Sie keine ausstehenden Auszahlungstransaktionen! Und Oberhalb siehe Foto euro 400! Gestern Stand bei Pending Withdrawals noch 400 Euro!???? Siehe Foto 29.11.2021!
Привіт, будь ласка, поділіться цим із командою подання скарг. Будемо сподіватися, що казино зв’яжеться з нами.
Hello, please share this with the complaint team as well. Let's hope the casino will communicate with us.
Це дійсно виглядає дивно. У будь-якому випадку, краще розмістити це прямо в скарзі, як Радка згадувала раніше. Було б чудово знати, чому зникли очікувані вилучення.
That looks really strange indeed. Anyway, it's better to post it straight into the complaint as Radka mentioned earlier. It would be great to know why the pending withdrawal disappeared.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.