Я розумію, тобі все одно потрібно надсилати якісь документи в казино чи ні? Я припускаю, що якщо ви не верифіковані знову, ви не зможете зняти гроші.
Однак ми даємо казино 14 днів на обробку як зняття коштів, так і перевірки рахунку, тому, якщо цей час перевищує цей час, я б подумав про те, щоб подати скаргу.
Тим часом я б перевірив виведення коштів, як це робите ви зараз, і побачив, чи отримаєте ви врешті гроші чи ні.
Буду чекати, сподіваюся, хороших новин.
I see, so is it that you still have to send some documents to the casino or not ? I suppose that unless you are verified again, you won't be able to withdraw the money.
However, we give casinos 14 days to process both withdrawals and account verification, so if it exceeds that time, I would think about lodging a complaint.
In the meantime, I'd check on the withdrawal as you are doing now and see if you eventually get the money or not.
I will wait, hopefully, for good news.
Це казино настільки смішно, що спочатку знімає стільки жартів, щоб не платити. Тепер я зняв кошти 27 числа, через 7 днів, і ЗНОВУ НЕ схвалено. Кожного разу вони кажуть: вибачте, вибачте, але ніколи цього не схвалюють. Як у ЗЕМЛІ отримали таку високу оцінку, на основі чого?
This casino is so ridicilious first withdraw the made so many jokes just to avoid paying. Now i made a withdraw on the 27th it's 7 days later and AGAIN still NOT approved. Everytime they say sorry this sorry that but never approve it. How in EARTH did they have this high review, based on what?
Рейтинг не базується на тому, наскільки швидко казино платить гравцеві. Але, судячи з останньої нашої розмови, також потрібен був час, щоб відійти. Мабуть, у цьому казино відбувається те, що виведення коштів відбувається не найшвидше, тому я б, напевно, добре подумав, перш ніж продовжувати грати тут, якби у вас був такий досвід двічі. Звичайно, ви знаєте, що ми тут, і якщо вам потрібна допомога, ми постараємося вам допомогти.
Однак, яку причину казино надає вам, щоб ви ще не дали вам гроші?
The rating is not based on how fast the casino pays the player. But according to the last time we talked, it also took time to withdraw. Apparently, it is the case in this casino that the withdrawals are not the fastest, so I would probably think very carefully before I would continue to play here if you have had this experience twice. Of course you know we are here and if you need help we will try to assist you.
However, what reason does the casino give you for not giving you money yet ?
Я також уже закрив свій обліковий запис, але це неправдива реклама, вони пропонують зняття коштів протягом 3 днів. Перший зайняв 6 днів, а зараз минуло 7 днів, я зв’язався з ними більше 10 разів, і його ДОСЕГ НЕ схвалили. Це смішно. Вони сказали, що перший увійде, а потім я сказав, що всі чекають більше ніж 7 днів на цей момент, і вони сказали, що ні. дуже дивно
I also closed my account already but it's false advertising they offer withdraws within 3 days. The first one took 6 days and now it's 7 days later i contacted them more then 10 times and its STILL NOT approved. It's ridicilious. They said first in first to come and then i said so everybody waits more then 7 days at this moment and they said no. very strange
привіт
Не знаю, що зазначено в положеннях та умовах або що вам було повідомлено, але, відверто кажучи, у разі затримки чи технічних проблем цей термін не вважається стандартним.
І наскільки я знаю, казино зазвичай вказують звичайний стандартний час виведення коштів. Особливих обставин немає в умовах.
Але це лише слова, мені прикро чути, що казино із середнім індексом безпеки переживає таку затримку.
Щиро дякую, що поділилися, я це серйозно.
Hey there.
Not sure what is stated in the terms and conditions, or what has been advertised to you, but frankly, if a delay or technical issues occur, the timeframe is not considered a standard.
And as far as I know, casinos usually state the usual standard withdrawal time. Special circumstances are not in terms and conditions.
But this is just about words, I'm sorry to hear that the casino awarded with an average safety index is experiencing such a delay.
Thank you very much for sharing, I mean it.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.