2 р. тому
Тут ви можете обговорити FgFox Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Не підходьте до цього казино. Повна плутанина з правилами бонусів. Як також використовувати безкоштовні оберти з вітального бонусу. Просто руками.
Don't approach this casino. Total confusion with bonus rules. How to use free spins from the welcome bonus too. Simply hands on.
Ne prilazite ovom kazinu.Totalna konfuzija sa bonus pravilima.Kako iskoristiti free spinove iz bonusa dobrodošlice također.Jednostavno ruke dalje.
Тож у мене також є поганий досвід з цим казино, коли я хотів вивести гроші, коли я почав грати з невеликими 40 виграними до 50 тис. в рулетку. Вони сказали, що вони повинні розслідувати мою ставку, що пройшов майже тиждень, і продовжують казати мені чекати. Що мені робити ?
So I also have a bad experience with this casino started playing with a small 40 won up to 50k on roulette when I wanted to withdraw. They said they had to investigate my bet it’s been nearly a week and they keep on telling me to wait. What shall I do ?
Не підходьте до цього казино. Повна плутанина з правилами бонусів. Як також використовувати безкоштовні оберти з вітального бонусу. Просто руками.
Don't approach this casino. Total confusion with bonus rules. How to use free spins from the welcome bonus too. Simply hands on.
Ne prilazite ovom kazinu.Totalna konfuzija sa bonus pravilima.Kako iskoristiti free spinove iz bonusa dobrodošlice također.Jednostavno ruke dalje.
Привіт,
Я прочитав умови їх бонусів і вважаю їх досить чистими, але не кажу, що це цілком справедливо.
Якщо у вас були проблеми з безкоштовними обертаннями, чи звернулися ви до їхньої підтримки/чату, щоб отримати допомогу? Є спеціально для такої справи, я б сказав.
Hello,
I read their bonus terms and conditions and find them quite clean - not saying it's completely fair, though.
If you struggled with free spins, did you contact their live support/chat to get some help, please? There are especially for such a matter, I'd say.
Тож у мене також є поганий досвід з цим казино, коли я хотів вивести гроші, коли я почав грати з невеликими 40 виграними до 50 тис. в рулетку. Вони сказали, що вони повинні розслідувати мою ставку, що пройшов майже тиждень, і продовжують казати мені чекати. Що мені робити ?
So I also have a bad experience with this casino started playing with a small 40 won up to 50k on roulette when I wanted to withdraw. They said they had to investigate my bet it’s been nearly a week and they keep on telling me to wait. What shall I do ?
Привіт,
Я розумію, що у випадку великого виграшу, як і ваш, казино зазвичай зв’язуються з постачальником ігор, щоб переконатися, що виграш є законним, і іноді це викликає додаткову перевірку облікового запису.
Проте всім буде набагато легше, якби казино почнуть ділитися інформацією з гравцями. Я розумію, що ви можете почути себе трохи дивно, тому що ви не уявляєте, що відбувається, і ви повинні довго чекати.
Ви впевнені, що не отримали електронного листа з якоюсь інформацією про це розслідування та приблизний час, який воно має зайняти?
Hello there,
I can understand that in case of a huge win - like yours, casinos usually contact the game provider to make sure the win is legit and sometimes it triggers an additional account check.
However, it would still be much easier for everybody if casinos start sharing information with players. I can understand, that you may feel kind of strange because you have no idea what's happening and for long are you supposed to wait.
Are you sure you have not received an email with some sort of information about this investigation and the approximal time it should take?
Ні, я не отримував жодної пошти про це, і щоразу, коли я потрапляв до довідкового центру, мені кажуть зачекати, поки це буде зроблено, і тоді я дізнаюся. Вони не можуть мені сказати, про що йде розслідування. Я не знаю, в чому проблема, можливо, через перерву в перерві, я справді не знаю.
No I haven’t received any mail about it and everytime I got to the help center they tell me to wait until it’s done and I will know then . They can’t tell me what the investigation is about. I don’t know what the issue is maybe because of my cooloff break I really don’t know.
Ну, я думаю, що навіть якщо ви подасте скаргу, ми змушені будемо чекати, поки ця перевірка завершиться.
Давайте все-таки спробуємо, у цьому казино є несправедливі правила, тому краще підготуватися. Не соромтеся подати свою скаргу тут .
Well, I think that even if you submit the complaint, we would be forced to wait until this check is complete.
Let's try it anyway, this casino has unfair rules, so it's better to be prepared. Feel free to submit your complaint here.
Привіт,
Чи проблема вирішена? Я також виграв багато грошей.
Hi,
Is the problem solved? I have also won lot of money.
Якщо проблема не зникає, надішліть скаргу. Ви досить довго чекали 🙁
https://casino.guru/complaints/create
Сподіваюся, ми зможемо допомогти.
If the problem still persists, submit the complaint. You have been waiting long enough 🙁
https://casino.guru/complaints/create
Hopefully, we will be able to help.
Ні
Якщо ви подасте скаргу, наша команда спочатку розгляне її та спробує зв’язатися з казино, якщо це необхідно.
Я не є частиною цього процесу.
Ви з ними спілкуєтесь?
Не соромтеся переглядати розділ скарг, щоб дізнатися, як це казино розглядає ці скарги:
https://casino.guru/complaints
No, I'm not
If you submit the complaint, our team will review it first and will try to contact the casino if necessary.
I'm not part of this process.
Are you in touch with them?
Feel free to browse the complaint section to find out how this casino deals with those complaints:
https://casino.guru/complaints
Шановні гравці,
Ми хочемо повідомити вам, що якщо у вас виникнуть проблеми або труднощі під час користування нашим веб-сайтом, будь ласка, зв’яжіться з нашою службою підтримки клієнтів у чаті або електронною поштою support@fgfox.com. Ми завжди раді допомогти вам і надати будь-яку допомогу, яка вам може знадобитися.
Крім того, на нашому веб-сайті є багато корисної інформації, яка може бути корисною для вас. Ви можете отримати доступ до цієї інформації за посиланням: https://fgfox.com/en/info/terms_and_conditions
Будь ласка, не соромтеся звертатися до нас у будь-який час, ми працюємо цілодобово!
Dear players,
We want to let you know that if you face any issues or difficulties while using our website, please feel free to contact our customer support service by live chat or via email support@fgfox.com. We're always happy to help you and provide any assistance you may need.
Additionally, we have a lot of useful information on our website that you can find helpful. You can access this information through the link: https://fgfox.com/en/info/terms_and_conditions
Please feel free to contact us at any time, we are working around o'clock!
Найкрутіше онлайн казино з усіх, які я бачив! Хто погоджується?
The coolest online casino of all that I have seen! Who agrees?
Підробка як біс! Робіть буквально все, щоб не уповільнити мої вилучення. Через 7 днів після схвалення та все ще очікує на розгляд. VIP-менеджер вже 4 рази повідомляв фінансовий відділ 5 днів тому вперше і не отримав жодної відповіді. Так правильно!
Fake as hell! Do litterly everything to not or slow down my withdraws. 7 days later after approval and still pending. VIP manager already informed finance department 4 times 5 days ago for the first time and did not receive any reply. Yeh Right!
Привіт, чи є у вас проблеми з виведенням коштів у цьому казино? У вас заморожений рахунок казино, я правильно розумію? Щось не так, і казино проводить деякі перевірки?
Дайте мені більше інформації, щоб я мав кращий огляд.
Hello, do you have a withdrawal problem in this casino ? You have a frozen casino account, do I understand correctly ? Is there something wrong and the casino is making some checks ?
Let me know a bit more so I have a better overview.
Перш ніж почати грати, я запитав, скільки часу займає зняття коштів, і вони сказали, що протягом 3 днів це схвалено. Тому минулого тижня я зняв кошти ПІСЛЯ верифікації та заморозив свій рахунок. Я запитав, чи вплине це на мій вихід, і вони сказали, що ні, не вплине. У п’ятницю я розморозив його, зробив депозит і знову зняв кошти. Бам, мій обліковий запис РАПТОВО більше не підтверджено, і мені довелося зняти все знову. Дуже дивно. Зараз середа зв’язувався з ними понад 10 разів, і vip-менеджер уже 5 разів повідомляв фінансову команду, щоб вони прискорилися, і НІЧОГО не сталося. Це минуло 7 днів, і воно все ще очікує.
Before i started playing i asked how long does a withdraw take and they said within 3 days it's approved. So last week i made a withdraw AFTER verifcation and froze my account. I asked will it affect my withdraw and they said no it won't. Friday i unfroze it and made a deposit and made a new withdraw. Bam my account is SUDDENLY not verified anymore and had to withdraw everything again. Very strange. Now it's wednesday contacted them more then 10 times and the vip manager informed the finance team 5 times already to speed up and NOTHING happened. It's 7 days later and its still pending.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.