ГоловнаФорумКазиноFEZbet Casino - загальне обговорення

FEZbet Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

 від Radka
|
29 709 переглядів 121 відповідей |
|
1...5 6 7

пишу в чат, они просто пишут что системная ошибка с выводом, а то что они убрали мои 500 евро с аккаунта это нормально???

и вы им еще оценку такю поставили 9.8??? за что? за отмену моего выиграша и забрали мои деньги они?

Romi

Привіт Ромі! Дякую за відповідь.

Ви, хлопці, з CG робите чудову роботу! Дуже корисно для гравців.


Минуло трохи часу, але мені повністю розрахувалися 27 і 29 вересня.

Вони попросили мене надати 3 різні підтвердження – ідентифікаційні дані, банківські виписки та селфі на тлі їхнього веб-сайту. Підтвердження кожної перевірки займало 48-72 години. Тому раджу людям набратися терпіння.


Щоб уникнути майбутніх проблем з клієнтами, вони повинні вдосконалити свої методи перевірки, а також пояснити клієнтам, що це обов’язкова умова для будь-якого виведення коштів. Те, як це відбувається сьогодні, є тіньовим і може змусити клієнта хвилюватися про безпеку своїх коштів.


У будь-якому випадку, ще раз дякую.

Так тримати!

Змінено
Автоматичний переклад.

еще одна контора пидарасов, которая не заплатила, вывод стоял с пятницы, отменила вывод и все....

Я бачу, що ви дуже засмучені цим казино, але чи можемо ми розібратися тут крок за кроком, щоб проблему було краще зрозуміло?🙏

Що ви маєте на увазі, вони забрали ваші гроші, як ви сказали в іншій публікації?

Ви подали запит на зняття коштів у п’ятницю, так? Чи ваш обліковий запис повністю підтверджено, чи вам потрібно пройти цей процес?

Ви все ще бачите гроші на своєму рахунку чи вони більше там не відображаються?

Будь ласка, надішліть додаткову інформацію про все це, і ми спробуємо з’ясувати, що може статися в цьому казино.

Автоматичний переклад.

Привіт Ромі! Дякую за відповідь.

Ви, хлопці, з CG робите чудову роботу! Дуже корисно для гравців.


Минуло трохи часу, але мені повністю розрахувалися 27 і 29 вересня.

Вони попросили мене надати 3 різні підтвердження – ідентифікаційні дані, банківські виписки та селфі на тлі їхнього веб-сайту. Підтвердження кожної перевірки займало 48-72 години. Тому раджу людям набратися терпіння.


Щоб уникнути майбутніх проблем з клієнтами, вони повинні вдосконалити свої методи перевірки, а також пояснити клієнтам, що це обов’язкова умова для будь-якого виведення коштів. Те, як це відбувається сьогодні, є тіньовим і може змусити клієнта хвилюватися про безпеку своїх коштів.


У будь-якому випадку, ще раз дякую.

Так тримати!

Автоматичний переклад.

Дуже дякую за теплі слова. Ми завжди намагаємося зробити все можливе, щоб допомогти нашим користувачам.

Я радий, що ви отримали свої гроші, і приємно почитати ваші інтриги. Якщо ви зацікавлені, ви можете надіслати відгук користувача, де ви опишете свій досвід. Це дійсно може допомогти іншим краще зрозуміти, як працює це казино.

Ось посилання для вас, якщо ви вирішите це зробити.

Ми будемо раді почути від вас знову.

Автоматичний переклад.
Romi

да в пятницу я выиграл ставки 2 и поставил на вывод, а вчера они забрали деньги и на счету денег нет. верификацию не запрашивали!!!

livetimelv

У цьому випадку ви справді правильно зробили, що подали скаргу сюди. Наша команда почне розслідувати цю справу, і, сподіваюся, вони зможуть зв’язатися з казино, щоб ми могли з’ясувати, що сталося.

Чи можете ви зараз спілкуватися зі службою підтримки?

Давайте почекаємо ще одного кроку щодо вашої справи, який приведе нас до вирішення всього цього.

Автоматичний переклад.
Romi

я могу связаться но они ничего не говорят там т.к они только в чате работают а по финансам они не могут ничего сказать... я открыл уже жалобу.. достали уже открывать казино и не выплачивать людям выигранные деньги.. нужно на них управу найти...

livetimelv

Так, зазвичай у чаті немає інформації про зняття коштів тощо.

Звичайно, я розумію ваше розчарування, але наберіться терпіння, і, сподіваюся, незабаром проблема вирішиться.

І, можливо, врешті-решт казино зможе виправити помилку, як вони сказали, через це, і незабаром ви отримаєте свої гроші. Правда?🤷‍♀️

Ми будемо тут, якщо у вас будуть якісь новини щодо всього цього.

Автоматичний переклад.
Romi

они скажут тоже самое что и спинага, просто закрыла счет человека и все!!! и вы не помогли!!!

livetimelv

Знаєте, я думаю, було б справедливо пояснити, що ми просто не можемо захистити інтереси гравця, якщо казино доведе, що цей конкретний гравець порушив основні правила. Як ви зробили в Spinaga. Насправді це причина, чому ми не змогли вам допомогти.

Я не маю наміру бути злим, але чи можете ви запевнити нас, що щось подібне не траплялося в казино FEZbet? Якщо ви впевнені, що це казино відповість таким же чином, це, природно, викликає деякі запитання.

Сподіваюся, ви розумієте, що моя єдина мета — допомогти вам уникнути непотрібних помилок.


Автоматичний переклад.
Radka

играли люди там а не я, а так как я тут уже засветился, то я написал пост так же только не о своих аккаунтах игровых а о других, разве запрет есть на это? все доказать можно что играл не я а другой человек, они просто не хотят деньги возвращать вот и все.. они заблокировали аккаунт и хорошо!

livetimelv

Я також не розумію, чому казино, які обманюють і грабують людей, мають такі високі рейтинги, казино Fezbet обдурило мене на 900 злотих, ніхто не зацікавився допомогою, так багато скарг на казино Fezbet, а рейтинг все ще 9,8, для мене це незрозуміло

Автоматичний переклад.
Radka

Пані Радко, чому це казино досі має такий високий рейтинг? Стільки скарг і поганих думок про це казино, а рейтинг все ще майже максимальний, тут щось не так, що такі ситуації трапляються

Автоматичний переклад.

играли люди там а не я, а так как я тут уже засветился, то я написал пост так же только не о своих аккаунтах игровых а о других, разве запрет есть на это? все доказать можно что играл не я а другой человек, они просто не хотят деньги возвращать вот и все.. они заблокировали аккаунт и хорошо!

Вибачте, ви хочете сказати, що поділилися інформацією від імені когось іншого? Швидше за все я вас погано зрозумів. Цікаво, що ви маєте намір довести, а також кому. Можливо, ви маєте на увазі свою поточну скаргу на FezBet? Звичайно, ви можете надати Вероніці все, що маєте; вона пройде через це, не хвилюйся.

Наскільки я можу здогадатися зі знімка екрана, опублікованого в ланцюжку скарг, у казино є технічні проблеми; ну може статися. Чи є у вас підстави вважати, що казино не чесне з вами?

Автоматичний переклад.

Пані Радко, чому це казино досі має такий високий рейтинг? Стільки скарг і поганих думок про це казино, а рейтинг все ще майже максимальний, тут щось не так, що такі ситуації трапляються

Автоматичний переклад.

привіт Мене звати Радка, якщо не заперечуєте.

Ми раніше обговорювали численні казино точно так само. Застосовуються ті самі причини. Я прошу вибачення; У мене закінчилися пояснення для вас, і мені прикро бачити, що, незважаючи на наші всі зусилля пояснити вам, як це працює, ви просто продовжуєте задавати ті самі запитання.

Майте на увазі наступне:

повідомлення на форумі не враховуються в рейтингу

незакриті скарги або вирішені скарги також не враховуються

З іншого боку, ці пункти, до яких ви можете отримати доступ будь-коли, все ще дійсні:

Дуже велике казино на основі наших досліджень і оцінок

Ми вважаємо умови та умови казино справедливими

Не знайдено в жодному відповідному чорному списку казино

Жодних скарг гравців або дуже низька сума утриманих виграшів у скаргах відносно розміру казино

Ми також врахували інші фактори, які мали дещо негативний вплив на індекс безпеки казино


В принципі, це все. Не соромтеся подати ще одну скаргу, пов’язану з азартними іграми, якщо ви вважаєте, що казино поводяться несправедливо.


Автоматичний переклад.

ПРИВІТАННЯ, У МЕНЕ ВЕЛИКА СКАРГА НА FEZBET, ВОНИ ВАМ КАЖУТЬ, ЩО ЇХНІ ЗНЯТТЯ В МЕЖАХ 3 ДНІВ, ЦЕ БРЕХНЯ, ОСКІЛЬКИ Я ЧЕКАВ 76 ГОДИН, ВОНИ НЕ ПРАЦЮЮТЬ З ЗНЯТТЯМИ У ВИХІДНІ, А НЕ У СВЯТА ТАКОЖ, ВОНИ ТРИМУЮТЬ У МЕНЕ 400 ДОЛАРІВ ВІД МЕНЕ БІЛЬШЕ 4 ДНІВ, І НІХТО МЕНІ НЕ ДАЄ ТОЧНОЇ ВІДПОВІДІ, ВОНИ МЕНІ КАЖУТЬ, ЩО ПЕРЕДАДУТЬ ЗНЯТТЯ ДО СВОГО ФІНАНСОВОГО ВІДДІЛУ І НІЩО БІЛЬШЕ, ЇХНІЙ ЕЛЕКТРОННИЙ ЛИСТ ПІДТРИМКИ ДАРЕЧНИЙ, ЇХ ПЛАТФОРМА ПІДТРИМКИ ЗАКРИВАЄ ВАС. Я ХВИЛЮЮСЯ, ДУМАЮЧИ, ЩО ВОНИ НЕМАЮТЬ ЛІКВІДНОСТІ, ЩОБ МЕНІ ВИПЛАТИТИ. Я НІКОМУ НЕ РЕКОМЕНДУЮ ТОЙ БУКМЕТКРЕТНИЙ ДІМ

Автоматичний переклад.
Danielkassar

Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис повністю перевірено в цьому казино, чи ви чекаєте, щоб пройти цей процес?

Крім того, будь ласка, який спосіб оплати ви обрали для зняття?

Автоматичний переклад.
Romi

Привіт, мій обліковий запис уже верифіковано, і з цієї дати я чекаю на оплату 6 днів. Я їм пишу, а вони кажуть, що у них «невелика затримка» на 6 днів, ха-ха-ха. Я здійснив виведення за допомогою USDT, і воно все ще очікує на розгляд.

Автоматичний переклад.
Danielkassar

Що означає "невелика затримка"? Вони повинні дати краще пояснення, напевно, тому що це справді занадто довго, я вважаю.

Отже, чи були у вас там вилучення раніше? Як довго ви чекали на це?

Автоматичний переклад.
1...5 6 7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого