5 міс. тому
Тут ви можете обговорити Felix Spin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Згідно з нашою інформацією, це так, але завжди обов’язково читайте умови або навіть звертайтеся до служби підтримки щодо цього.
Ви думаєте грати там?🤔
According to our information it is, but always make sure to read the terms, or even contact the support regarding this.
Are you considering playing there?🤔
Не соромтеся повідомити нам, як вам там вдалося. 🙂
Feel free to let us know how you did there. 🙂
Мабуть, я любив казино. Було багато проблем, але на відміну від інших казино це казино дуже допомогло та вирішило мої проблеми за кілька днів. Мені вдалося виграти досить багато, і виведення (крипто) прийшло через кілька годин. Він також має широкий вибір слотів для гри. Загалом для мене це 9/10
Apparently, I loved the casino. Had a lot problems but unlike other casinos this casino helped a lot and fixed my problems within days. I managed to win quite a bit and the withdrawal (crypto) came in a few hours. It has a wide range of slots to play too. Overall it's a 9/10 for me
Я дуже радий цьому. Не соромтеся писати відгук про казино, я думаю, що він може бути корисним і пізнавальним для інших гравців.
І взагалі, які проблеми вам довелося вирішувати?
I'm really happy about that. Feel free to write a user review for the casino, I think it could be useful and insightful for other players.
Anyway, what problems did you have to solve?
Я поклав гроші туди, і гроші були списані, але так і не надійшли на мій ігровий рахунок. Підтримка не допомагає, хоча я подала всі документи. Шахрайське казино
I deposited money there and the money was debited but never arrived in my gaming account. Support is not helping even though I have submitted all the documents. Scam Casino
Habe dort eingezahlt und das Geld wurde auch abgebucht allerdings nie in meinem Spiel Account angekommen. Support hilft nicht weiter obwohl ich alle Unterlagen eingereicht habe. Scam Casino
Привіт, час від часу гравці стикаються з такими проблемами. Я завжди рекомендую їм спершу зв’язатися з постачальником платежів, щоб перевірити, чи все пройшло добре з вашого боку. Якщо так, чи надіслали ви в казино квитанцію про те, що все гаразд? Хоча це неприємно, і я розумію ваше розчарування, у таких випадках важко що-небудь зробити, і вам, ймовірно, доведеться почекати та подивитися, як це вийде.
Якщо буде нова інформація, я буду тут. 🙂
Hi, it happens from time to time that players encounter such problems. I always recommend them to contact the payment provider first to see if everything went well on your side. If so, did you also send the casino a receipt that everything was fine? While it's not pleasant and I understand your frustration, it's hard to do anything in these cases and you'll probably have to wait and see how it plays out.
If there is any new info, I'll be here. 🙂
привіт
Це виходить із блакитного неба?
Які ключові речі ви з ними обговорювали раніше?
Мені це завжди здається досить дивним, звідси й така цікавість.
Hi,
Does it come out from the blue sky?
What were the key things you had previously discussed with them?
I always find it quite weird, hence the curiosity.
Теми не обговорювалися.
Це нормальна відповідь від казино?
Якщо це їхні правила, то вони повинні їх дотримуватися і не наживатися на гравцях. Я вважаю, що рівень треба значно знизити.
No topics discussed.
Is this a normal response from a casino?
If these are their rules, then they should keep them and not take advantage of the players. I think the level should be lowered a lot.
Ningún tema discutido.
Esto es una contestación normal de un casino?
Si estás son sus normas que se las queden y no se aprovechen de los jugadores creo que el nivel debería de bajar muchisimo.
Взагалі нічого?
Ну, я б взагалі не назвав таке поширеною відповіддю. На мою думку, казино з невідомої причини застосувало термін «ми залишаємо за собою право закрити будь-який рахунок без попереднього повідомлення,...»
Це здається ймовірним сценарієм?
Nothing at all?
Well, I would not call something like this to be a common response at all. In my opinion, the casino, for an unknown reason, applied the term "we reserve the right to close anyone's account without prior notice,..."
Does that seem like a likely scenario?
Чудово, нічого не так, образливі положення тут захищаються, я запевняю вас, що цей скріншот, який був надісланий, був єдиним, який я обмінювався словами з цим казино, це образливо і ненормально, і якщо потім казино застосовує дуже образливі положення до гравців, і їх захищають, гравці з усього світу заходять у казино, і вони побачать, що вони роблять, для них немає правил чи законів.
І мені байдуже, тому що в мене не було грошей, але є багато тих, хто залишається, точніше, вони крадуть гроші у своїх гравців.
A perfect, well nothing is right, abusive clauses are defended here, I assure you that this screenshot that was sent has been the only exchange of words that I have had with this casino, this is abusive and it is not normal and if then a casino applies very abusive clauses to the players and they are defended, players from all over the world enter the casinos and they will see what they do, there are no rules or laws for them.
And I don't care because I didn't have any money inside, but there are many who stay, or rather, they steal money from their players.
A perfecto ,pues nada llevan razón las cláusulas abusivas son defendidas aquí ,te aseguro que este pantallazo que enviado ha sido el único Cruze de palabras que he tenido con este casino esto es abusivo y no es normal y si entonces un casino aplica cláusulas muy abusivas a los jugadores y son defendidas jugadores de todo el mundo entren a los casinos y ellos ya verán lo que hacen no hay reglas ni leyes para ellos.
Y a mí me da igual porque no tenía dinero dentro pero hay muchos que se quedan mejor dicho les roban el dinero a sus jugadores.
Я згоден з вами, і якщо ви помітите іншого гравця з подібною проблемою, допоможіть йому, порекомендувавши процес подання скарги.
Казино можуть думати, що завгодно, але це не означає, що це було справедливо.
I agree with you and if you spot any other player with a similar problem, help him out by recommending the complaint process.
Casinos may think whatever they want but it does not mean it was fair.
Моє єдине і єдине, що я можу зробити, це порадити вам ніколи, ніколи, ніколи не входити в це казино, навіть щоб побачити його домашню сторінку
My only and only thing I can do is advise that you never, ever, ever enter this casino even to see its home page
Mi única y lo único que puedo hacer es aconsejar que nunca,nunca ,nunca entren a este casino ni para ver su página de inicio
Очевидно, я повністю розумію, чому ви це написали, але якщо що, ви можете відправити гравців сюди.😕
Obviously I completely understand why you wrote that but if anything, you can send the players here.😕
Felix spin — це шахрайське казино, і я маю цьому докази.
По-перше, вони не такі, як інші казино, коли мова йде про бонуси.
Я вніс 100 євро, а вони дали мені 75 євро за другий депозит.
Бонус активується автоматично при втраті депозиту. Хоча в інших казино ви завершуєте свій депозит, ви можете перейти на сторінку «доступні бонуси» та активувати бонус казино.
Їхній метод — метод шахрайства.
Поясню чому.
У мене був кредит на мій реальний баланс у розмірі близько 350 євро, виграних із зробленого мною депозиту в 100 євро.
Остання гра, в яку я грав, була з plinko2. У цій грі ви можете зробити ставку на групу м'ячів і на кожну м'яч з обраним вами значенням.
Я поставив 70 10 кульок євро, хоча у мене був нижчий баланс (з plinko ви можете це зробити, у мене є докази). Я вибрав варіанти повторного обертання. Таким чином, певні кулі впали під час повторного обертання, що було б ПЕРЕМОГОЮ, тобто куля вартістю 10 євро випадає знову, і ви не платите за неї.
У підсумку я виграв 1106 євро при ставці 700.
Тож загалом у моєму реальному депозиті я мав би мати виграш 1106-700=406 євро.
В історії цього обертання Фелікса ставки відображаються для кожної окремої кулі, навіть повторні обертання, які не СПЕЦИФІКАЦІЮ ... і ви не бачите реальний баланс, який ви мали до ставки. Те, що можна побачити в історії майже всіх казино. Ви бачите баланс у вас до гри і той, який у вас є після. В КОЖНОМУ.
Виграш на plinko видно, коли ВСІ м’ячі, на які ви поставили, випали. Виграш і програш одного м'яча не видно.
Натомість вони внесли в історію кожен окремий м’яч і, не чекаючи закінчення моєї ставки, автоматично активували бонус і скинули чверть виграшу на свій бонус, а мій реальний баланс дорівнював нулю.
Зараз я в процесі скарги, тому що вони відкрили заявку, на яку ніхто не знає, коли дасть відповідь. Насправді вони цього не дають ... не кажучи про те, що служба обслуговування клієнтів дає різні відповіді, деякі кажуть, що я повинен чекати електронного листа, який ніколи не приходить, деякі кажуть, що мій баланс перед грою вже був нульовим, і я грав з бонусом, а деякі кажуть, що в останній грі я все програв і бонус було активовано.
В історії виграші добре позначені, враховуючи, що суми позначені зеленим, а не червоним, що було б програшем.... Але вони це заперечують.
Також я хочу повідомити гравців про їхні фальшиві бонуси: не тільки для бонусу в 75 євро вам потрібно виграти 2500 євро, щоб створити реальний баланс... але навіть якщо ви виграєте, вони можуть дати вам лише 50 євро.
Тобто, якщо ви виграєте з бонусом навіть 2500 євро і він стане реальним балансом, ви також можете виграти мільйон... вам завжди дадуть максимум 50 євро.
Фантастична політика.
Я грав в інших казино, наприклад Supa bet, і я виграв з бонусом... після перекидання, якщо ви виграєте, реальний баланс - це те, що ви виграєте.. а не 50 євро.
Крім того, в чаті є фальшиві оператори, які начебто дуже добрі, але хтозна чому в таких випадках, як мій, вони не знають, як дати пояснення. Мені дали лише номер квитка, і мені довелося чекати, хтозна скільки, щоб отримати відповідь про те, що сталося. Вони не визнають мої виграші. Я не хочу і не використовую їхній бонус, який включає частину мого виграшу. Він застряг там і закінчується через тиждень. А я така. Також тому, що це не має сенсу, і немає ніякої розваги в спробах зіграти бонус, щоб зробити його реальним балансом ... у будь-якому випадку вони завжди дадуть вам максимум 50 євро.
Політика шахрайства. Казино, яке фактично має закритися. Оскільки політика казино однакова, політика казино не є особистою.
Felix spin is a scam casino and I have evidence of it that I have experienced.
First of all they don't do like other casinos when it comes to the bonus.
I deposited 100 euros and they gave me 75 euros for the second deposit.
The bonus is activated automatically when you lose your deposit. While for other casinos you are the one who finishes your deposit you can go to the "available bonuses" page and activate the casino bonus.
Their method is a scam method.
I'll explain why.
I had a credit of my real balance of about 350 eur won from 100 eur deposit I made.
The last game I played was with plinko2. In this game you can make a bet of a group of balls and each ball with the value you choose.
I bet 70 10 euro balls even though I had a lower balance (with plinko you can do it, I have proof). I chose the respin options. So certain balls fell in the respin which would be a WIN, that is, the 10 euro ball falls again and you don't pay for it.
In the end I won 1106 euros with a bet of 700.
So in total in my real deposit I should have had a winnings of 1106-700=406 euros.
In the history of this Felix spin the bets are seen for each single ball, even respins that are not SPECIFIED ... and you do not see the real balance you had before the bet. Something that is seen in the history of almost all casinos. You see the balance you had before the game and the one you have after. IN EVERYONE.
The win on plinko is seen when ALL the balls you bet have fallen. The win and loss of a single ball is not seen.
Instead, they entered every single ball in the history and, without waiting for the end of my bet, they automatically activated the bonus and dropped a quarter of the winnings into their bonus and my real balance equal to zero.
Now I am in the process of complaining because they have opened a ticket that no one knows when will give a response. In fact they are not giving it ... without saying that the customer service gives different answers, some say that I have to wait for an email that never arrives, some say that my balance before playing was already zero and I had played with the bonus, and some say that in the last game I lost everything and the bonus was activated.
In the history the winnings are well marked, given that the amounts are marked in green and not in red which would be the losses.... But they deny it.
Also I want to inform players about their fake bonuses: not only for 75 eur bonus you have to win 2500 eur to make it real balance... but even if you win, they can only give you 50 eur.
That is, if you win with the bonus even 2500 euros and it becomes real balance, you can also win a million... they will always give you a maximum of 50 euros.
A fantastic policy.
I played in other casinos, for example Supa bet, and I won with the bonus... after the rollovers if you win, the real balance is what you win.. and not 50 eur.
In addition, in the chat there are fake operators who are apparently very kind but who knows why in cases like mine, they don't know how to give explanations. They only gave me a ticket number and I have to wait who knows how long to have an answer about what happened. They don't admit my winnings. I don't want and I'm not using their bonus that has included part of my winnings. It's stuck there and expires in a week. And I'm like this. Also because it has no meaning and there's no fun in trying to play the bonus to make it become real balance ... anyway they will always give you a maximum of 50 euros.
A scam policy. A casino that basically has to close. Because casino policies are all the same, casino policies are not personal.
Felix spin è un casinò scam e ne ho le prove che ho vissuto.
Prima di tutto non fanno come gli altri casinò per quanto riguarda il bonus.
Ho depositato 100 eur e mi hanno dato per il secondo deposito 75 eur.
Il bonus si aziona in automatico quando perdi il deposito. Mentre per gli altri casinò sei tu stesso che finito il tuo deposito puoi andare nella pagina " bonus disponibili" e attivare il bonus del casino.
Il loro metodo è un metodo truffa.
Spiego perchè.
Avevo un credito del mio saldo reale di circa 350 eur vinti da 100 eur di deposito che ho fatto.
L'ultima partita che ho fatto è stata con plinko2. In questo gioco puoi fare una scommessa di un gruppo di palline e ogni pallina con il valore che scegli.
Ho puntato 70 palline da 10 eur pur avendo un saldo più basso ( con plinko si può fare ne ho le prove ). Ho scelto le opzioni di respin. Per cui determinate palline sono cadute nel respin che sarebbe una VINCITA cioè la palla da 10 eur scende di nuovo e non la paghi.
Alla fine ho vinto 1106 eur con una puntata di 700.
Quindi in toltale nel mio deposito reale avrei dovuto avere una vincita di 1106-700= 406 eur.
Nella cronologia di questo Felix spin le puntate si vedono di ogni singola pallina , anche dei respin che non sono SPECIFICATI ... e non si vede il saldo reale che avevi prima della puntata. Cosa che nella cronologia di quasi tutti i casinò si vede. Si vede il saldo che avevi prima della partita e quello che hai dopo. IN TUTTI.
La vincita su plinko si vede quando sono cadute TUTTE le palline che hai scommesso. Non si vede la vincita e perdita di una singola pallina.
Loro invece nella cronologia hanno fatto figurare ogni singola pallina e , senza aspettare la fine della mia puntata , hanno azionato il bonus in automatico e fatto cadere un quarto della vincita nel loro bonus e il mio saldo reale pari a zero.
Ora sono in fase di reclamo perchè loro hanno aperto un ticket che non si sa quando darà un responso.Infatti non lo stanno dando ... senza dire che il servizio clienti d risposte differenti, chi dice che devo aspettare una e-mail che non arriva mai, chi dice che il mio saldo prima di giocare già era pari a zero e avevo giocato con il bonus , e chi dice che nell'ultima partita ho perso tutto e si è azionato il bonus.
Nella cronologia è segnata bene la vincita, dato gli importi sono segnati in verde e non in colore rosso che sarebbero le perdite.... Ma loro lo rinnegano.
In più voglio informare i giocatori dei loro bonus falsi : non solo per 75 eur di bonus devi vincere 2500 eur per renderlo saldo reale ... ma se anche vincessi, loro possono darti solo 50 eur.
Cioè se vinci con il bonus anche 2500 eur e diventa saldo reale, puoi vincere anche un milione... loro ti daranno sempre massimo 50 eur.
Una politica fantastica.
Ho giocato in altri casinò , ad esempio Supa bet , e ho vinto con il bonus ... dopo i rollover se vinci , il saldo reale è ciò che vinci .. e non 50 eur.
In più nella chat ci sono falsi operatori apparentemente molto gentili ma chissà perche' in casi come il mio , non sanno dare spiegazioni. Mi hanno dato solo un numero di ticket e devo aspettare chissà quanto per avere una risposta di cio' che è accaduto. Non ammettono la mia vincita . Io non voglio e non sto usando il loro bonus che ha inglobato parte della mia vincita. sta fermo lì e scade tra una settimana. E sto così. Anche perche non ha nessun significato e non c'è divertimento provare a giocare il bonus per farlo diventare saldo reale ... tanto loro ti daranno sempre massimo 50 eur.
Una politica truffa. Un casinò che deve praticamente chiudere. Perchè le politiche dei casinò sono tutte uguali, non sono personali le politiche dei casinò.
Що найбільше привернуло мою увагу з вашого допису, це те, що ви фактично зробили ставку на гроші, яких у вас не було на вашому рахунку, як ви сказали, правду кажучи.
Ви сказали, що в цій грі це можливо, і я справді не впевнений, чи це правда, тому нашій команді з розгляду скарг потрібно буде розслідувати всю справу.
Ваша скарга залишилася без уваги, і, сподіваємось, незабаром один із наших спеціалістів зможе зв’язатися з казино, щоб вони могли це перевірити.
Я справді сподіваюся на найкраще рішення для вас.
What mostly caught my eye from your post is that you have actually placed a bet with money you didn't have in your account, as you said, to tell you the truth.
You said that in this game it is possible, and I really am not sure if it is the truth, so our complaint team will need to investigate the whole matter indeed.
Your complaint is being overlooked, and hopefully soon one of our specialists will be able to communicate with the casino so they can check it out.
I surely hope for the best resolution for you.
Натомість це можливо, вчора в gran club casino' у мене було кілька безкоштовних обертань, і я виграв лише 40 центів ... Я грав у plinko, поставивши 50 кульок по 10 центів, і я виграв 1,45. Отже, як бачите, це можливо. Я також зробив це на supabet, я поставив більше, ніж мій баланс, і я виграв 1000 євро .. і вони не здійняли галасу з цього приводу, насправді вони подзвонили мені, щоб сказати, що все йде дуже добре.
Можливо, вам варто дізнатися про гру, перш ніж говорити, що це неможливо.
Не розумію чому мою скаргу проігнорували???
Але ви за гравців чи за шахрайство в казино? я не розумію
Instead it is possible, yesterday on gran club casino' I had some free spins and I won only 40 cents ... I played plinko placing 50 balls of 10 cents and I won 1.45. So as you can see it is possible. I also did it on supabet, I bet more than my balance and I won 1000 eur .. and they didn't make a fuss about it, in fact they called me to tell me that it was going very well.
Maybe you should educate yourself about the game before saying it's not possible.
I don't understand why my complaint was ignored???
But are you in favor of the players or the casino scams? I don't understand
Invece è possibile, ieri su gran club casino' avevo dei giri gratis e ho vinto solo 40 centesimi ... ho giocato a plinko piazzando 50 palline da 10 centesimi e ho vinto 1,45 . Quindi come vedi è possibile. L'ho fatto anche su supabet , puntai maggiore del mio saldo e vinsi 1000 eur .. e non mi fecero le storie anzi mi telefonarono per dirmi che stava andando molto bene.
Forse ci si dovrebbe informare sul gioco prima di dire che non è possibile.
Non ho capito perché il mio reclamo è stato ignorato ???
Ma voi siete a favore dei giocatori o dei casino scam? Non ho capito
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.