Якщо казино не може вам допомогти, ви можете подати нам скаргу, і наша команда зв’яжеться з казино через деякий час.
Однак я сказав, що вам потрібно набратися терпіння. Якщо вони намагаються щось вирішити, а я сказав, що це, швидше за все, не робиться казино на вихідних, тоді написати їм 10 електронних листів, мабуть, не найкраще.
Зачекайте, дайте їм трохи часу та зв’яжіться зі мною, якщо все одно нічого не отримаєте.
If the casino is unable to help you, you can file a complaint with us and our team will contact the casino after some time.
However, I said you need to be patient. If they are trying to resolve something and I said it is most likely not done by the casino on the weekend, then writing them 10 emails is probably not the best thing to do.
Hang in there, give them some time and get back to me if you still don't get anything.
Ak ti kasíno nebude vedieť pomôcť, budeš môcť založiť sťažnosť u nás a náš tím bude kasíno kontaktovať po nejakej dobe.
Avšak, povedal som, že je potrebné byť trpezlivý. Ak sa snažia niečo vyriešit a povedal som, že s najväčšou pravdepodobnosťou to nerobí kasíno cez víkend, tak písať im 10 emailov asi nebudeto najlepšie, čo môžeš urobiť.
Vydrž, daj im nejaký čas a ozvi sa ak nebudeš mať stále nič.
Автоматичний переклад.