Привіт.
Якщо можна....
Можливо, вам теж потрібна допомога? що відбувається
Не соромтеся, дайте нам знати; мої колеги з групи розгляду скарг готові переглянути його, якщо це необхідно.
Hello.
If I may....
Do you perhaps need help too? What's going on?
Feel free to let us know; my colleagues from the Complaint Team are ready to give it a look if necessary.
Мої останні 2 виплати 800/300 були виплачені наступного дня на мою картку, яку я використовував для внесення моїх перших 3 виплат зайняли 3 повних робочих дні, плюс були державні свята та вихідні, тож це зайняло 6/7 днів
My last 2payouts of 800/300 were payed on the next day on my card I used to deposit my first 3 payouts took 3 full working days plus there was bank holidays and weekends so it took 6/7days
Від імені інших щиро дякую за деталі.
On behalf of others, thank you very much for the details.
Привіт, ви можете прочитати, що говорять гравці, у цій темі. Я думаю, що це суміш, одні займали більше часу, а інші менше.
У всякому разі, я б сказав, що це точно не повинно тривати так довго, як зараз, місяць. Що вам сказали в казино і чому вони так довго чекали? Ви вже верифікувалися в казино чи це ще не було потрібно?
І все-таки я б, напевно, подумав про те, щоб подати скаргу, і наша команда спробує вам якось допомогти.
Але перед цим мені потрібно знати відповідь на ці запитання, тому я впевнений, що ми можемо хоча б спробувати допомогти.
Дайте мені знати, якщо ви б розглянули такий варіант. 🙂
Hello, you can read what players say in this thread. I think it's a mix, some took longer and others shorter.
Anyway, I would say that it definitely shouldn't take as long as it is now, a month. What did the casino say to you and what reason did they give for waiting so long? Are you already verified with the casino or was it not necessary yet?
Still, I would probably think about lodging a complaint and our team would try to help you somehow.
But before that I need to know answer to these questions so I'm sure we can at least try to help.
Let me know if you would consider such an option. 🙂
привіт
Я чекав майже 5 днів на відкликання .. Чи можете ви мені допомогти?
Hi
I have been waiting nearly 5 days for my withdrwal ..Can You help me?
Привіт, найкраще було б почати з того, що ви знаєте причину очікування? Це ваше перше зняття чи ні? Вам потрібно було верифікуватися в казино?
Будь ласка, дайте мені знати.
Hello, would it be best to start by saying if you know the reason for the wait? Is this your first withdrawal or not? Was it necessary for you to verify at the casino?
Please let me know.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.