ГоловнаФорумКазиноFatPirate Casino - загальне обговорення

FatPirate Casino - загальне обговорення

 від Elena1233
|
5 913 переглядів 110 відповідей |
|
1 2...6
Тут ви можете обговорити FatPirate Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Виникли проблеми з дочірнім сайтом Tikitaka. Не дозволив мені зняти кошти та заблокував обліковий запис, не знаючи чому.

Автоматичний переклад.
Elena1233

Привіт,

Чесно кажучи, ми поки що мало що знаємо про казино Tikitaka, але якщо вам потрібна допомога у вирішенні проблем із виведенням коштів і обліковим записом, я пропоную подати скаргу.

Це просто і безкоштовно. Скористайтеся цим зеленим посиланням, щоб почати, а потім переходьте до кожного кроку.

як ти думаєш

Додаткова інформація про те, як ми розглядаємо скарги, міститься в цьому посібнику 👈 Може бути корисним.

Ви також завжди можете поставити будь-яке запитання або поділитися будь-якими сумнівами, які у вас можуть виникнути; ми будемо тут.

Автоматичний переклад.

Я чекав понад 3 тижні, поки вони надішлють мені копію моєї історії транзакцій, мене ігнорували як електронною поштою, так і чатом. Здається, вони працюють без ліцензії

Автоматичний переклад.
Kajaer

Насправді ми маємо таку саму інформацію. На їх веб-сайті немає офіційної ліцензії. 🤷‍♀️

А можна запитати, для чого вам історія? Або просто триматися на вантажівці?

Автоматичний переклад.

це шахрайське казино, яке просто забирає ваші гроші та не отримує виплати, коли ви виграєте, у мене є 3 виплати, спочатку 29/12,30/12, обидві повернуті на мою картку, а одна 31/12 виплачена в банк, усі 3 ще очікують

Автоматичний переклад.
jefftaylor

Я перемістив ваш допис сюди в офіційну тему казино, щоб ви могли зібрати більше інформації про нього.

Можна запитати, чи ваш обліковий запис там повністю підтверджено?

Зазвичай ми даємо казино 14 повних днів, щоб продовжити перевірку та виплату, тому, на мій погляд, це все одно не так довго чекати.

Чи є якась інформація від казино щодо вашого виведення? Наприклад, скільки це може зайняти часу чи щось подібне?

Автоматичний переклад.
Romi

Коли я переглянув підтвердження, було сказано, що я підтверджений.. Я вчора скористався розмовою в прямому ефірі, мені сказали, що обробка платежу займає 3 робочі дні, і я все ще в цьому періоді

Автоматичний переклад.

Я перебуваю на третьому рівні VIP, що означає, що я можу знімати до 800 фунтів стерлінгів на день

Автоматичний переклад.

Схоже, мої хвилювання були помилковими. Щойно я отримав свій перший платіж, 100 фунтів стерлінгів, знятих 29/12, сподіваюся, я отримаю свої 700 фунтів стерлінгів 30/12 місяця та 800 фунтів стерлінгів 31/12 у вівторок

Автоматичний переклад.
jefftaylor

Чудові новини, іноді вам просто потрібно бути терплячими, тому що це були свята, а також вихідні, які є зараз, і тоді казино не обробляють зняття коштів.

Але тепер, коли ви отримали перший, це хороший знак, і ми чекатимемо наступних.

Не соромтеся повідомляти нам, коли вони прийдуть. 🙂

Автоматичний переклад.

Дякую, я просто трохи переживав через усі негативні відгуки

Автоматичний переклад.

Привіт, вони обидва оброблені, тепер я отримав 700 назад на свою картку. Я здійснив банківський переказ на 800, щоб побачити, що швидше. Платежі оброблені не в банку, але кажуть, що це може зайняти 3 дні, неділя, тому я цілком задоволений цим сайтом, тепер я знаю, як працюють зняття коштів

Автоматичний переклад.

Сьогодні я отримав свої гроші за допомогою банківського переказу, тому це швидше, якщо ви отримаєте їх назад на свою дебетову картку

Автоматичний переклад.
jefftaylor

Отже, ви навіть спробували два способи оплати, і я бачу, що один вам підходить більше, ніж інший.

Вітаємо з виграшем і приємно чути, що він є на вашому рахунку.

Я сподіваюся, що якщо ви продовжите грати тут, у вас буде все добре, і якщо щось знову виникне, ми будемо тут. ☘️😊

Автоматичний переклад.

Чи є на цьому сайті справжні неоднозначні відгуки, на даний момент є 3 зняття коштів, які очікують на зняття, і 2,5 тисячі на рахунку, що очікують на зняття

Автоматичний переклад.
louiswesley34

Гей, змішані відгуки припускають, що відповідь не буде просто так чи ні, я думаю. Що ж, в огляді сказано, що казино має низький індекс безпеки, що означає, що завжди є ймовірність, що вам не заплатять з якоїсь причини. Щоправда, у зв’язку з вашою останньою скаргою у мене є запитання – можливо, є інші проблеми з верифікацією? Тому що минулого разу це була проблема з обліковими записами близнюків. Чи може це повторитися?

Автоматичний переклад.

Мене не запитували про підтвердження, зняття ще очікує на розгляд, щодо попередньої скарги ні. Я підписався на це менше тижня тому


Я завчасно надіслав до служби підтримки електронний лист із випискою з банківського рахунку, щоб спробувати нічого не затримувати


Я не прийняв жодного бонусу чи будь-якого іншого. Баланс на рахунку становить 5,5 тис. і 1,5 тис. очікує на зняття


29-й 500 30-й 500 31-й 500


Будемо сподіватися, що вони почнуть виплачувати, а не відкладатимуть тактику використання, оскільки час очікування не може закінчитися, поки очікується зняття

Автоматичний переклад.
louiswesley34

Привіт, потрібен час, перші 3 зняття зайняли 3 повних робочих дні, на 4-й день гроші були, я взяв 800 минулого понеділка, це було в середу, також ви не отримуєте повну суму, яку вони стягують з вас за депозити та зняття, мій банк також стягнув з мене

Автоматичний переклад.

Дякую, чи є у вас докази цих вилучень для спокою, якщо ви не проти, адреса louiswesley34 на g-mail точка com

Автоматичний переклад.
1 2...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого