3 тиж. тому
Тут ви можете обговорити FatFruit Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Хлопці, KYC цього сайту абсурдний, я ніколи не бачив, щоб вони просили мене сфотографуватись перед моїм будинком або на вуличному знаку, я затримався більше ніж на 10 днів із оплатою, вони просто перевертаються та не не платити! скажи мені, на якомусь сайті, на якому ти грав, просили таку твою фотографію?
guys, the KYC of this site is absurd, I've never seen them ask me for a photo in front of my house or on the street sign, I'm more than 10 days behind on my payment, they just roll over and don't pay! tell me, has any site you've played on asked for a photo of you like this?
pessoal, o KYC desse site é um absurdo, nunca vi me pedirem foto em frente da minha casa ou na placa da rua, estou a mais de 10 dias com atraso no pagamento, eles só enrolão e não pagam!me digam, algum site que voces jogaram pediram foto de vcs assim
Я повинен визнати, що ми стикалися з цим багато разів раніше, чесно кажучи.
Ви вже надіслали все, що вони просили?
Дуже важливо співпрацювати з казино, щоб отримати платіж, тому, будь ласка, повідомте нам, як це відбувається.
I must admit that we have come across this many times before, to tell you the truth.
Did you send everything they requested already?
It is very important to cooperate with the casino in order to get your payment, so please let us know how it goes.
Так, але довго відповідають, я все відправила!
Yes, but they take a long time to reply, I've sent everything!
Já sim, mais eles demoram muito para responder, enviei tudo!
Добре, що ти їм усе прислав. Як довго ви чекали на відповідь? Я бачу, що у вас є відкрита скарга , тому наша команда намагається допомогти. Нік уже написав вам відповідь, тож ви можете зв’язатися з ним і дозволити справі трохи просунутися.
Сподіваюся, незабаром це вирішиться, ви пройдете верифікацію та отримаєте свої гроші.
It's good that you sent them everything. How long have you been waiting for a reply? I see you have an open complaint, so our team is trying to help. Nick has already written you back so you can get back to him and let the case move forward a bit.
I hope it will be resolved soon and you will pass the verification and get your money.
Я збираюся відправити його вам, я не думаю, що це в порядку, і я не збираюся надсилати вам все, тому що є багато розмов, але ви отримаєте уявлення про те, що я збираюся через! Будь ласка, надішліть мені електронну пошту, на яку я можу надіслати розмови, розмов багато, і їх не можна прикріпити сюди!
I'm going to send it to you, I don't think it's in order and I'm not going to send you everything, because there are a lot of conversations, but you'll get a sense of what I'm going through! please send me an email to which I can send the conversations, there are a lot of conversations and they can't be attached here!
eu vou te enviar, não acho que estar em ordem e não vou te enviar tudo, pois são muitas conversas, mais você vai ter uma noção pelo oque estou passando! por favor me envie um email ao qual eu possa enviar as conversas, são muitas conversas e não podem ser anexadas aqui!
Просто натисніть на свою скаргу, а отже, на зелені літери в моїй попередній відповіді, і Нік також написав вам, що ви можете надіслати йому повідомлення. Це буде найрозумніше, оскільки він детально розглядає вашу справу. Я просто адміністратор форуму, який намагається дізнатися більше про те, що відбувається. Тому не соромтеся ділитися цим переважно з ним.
Чи це можливо?
Just click on your complaint and therefore on the green letters in my previous reply and Nick also wrote you that you can send the communication to him. That will be the most sensible thing to do since he is dealing with your case in detail. I'm just an admin on the forum trying to find out more about what's going on. So feel free to share it mostly with him.
Will that be possible?
Привіт,
Я двічі намагався зняти 1000 євро. Через 2-3 дні 1000 євро повернулися на мій рахунок.
Очевидно мій банк не приймає платіж.
Казино «нібито» працює із зовнішнім платіжним процесором.
Я в банку C 24…
Я намагався зняти свої гроші більше 10 днів, і я бачив багато коментарів про те, що це казино просто не виплачує гроші.
Хтось має досвід чи рішення?
LG
Hello,
I tried to withdraw €1000 twice. After 2-3 days I had the €1000 back in my account.
Apparently my bank is not accepting the payment.
The casino "allegedly" works with an external payment processor.
I am at C 24 Bank…
I have been trying to withdraw my money for over 10 days and I have seen many comments saying that this casino simply does not pay out any money.
Does anyone have experience or a solution?
LG
Hallo,
ich habe 1000€ 2 x versucht auszahlen zu lassen. Nach 2-3 Tagen hatte ich die 1000€ wieder als Guthaben drauf.
Anscheinend nimmt meine Bank die Zahlung nicht an.
Das Casino arbeitet im einem externen Zahlungsabwickler „angeblich".
Ich bin bei der C 24 Bank…
ich versuche schon über 10 Tage mein Geld auszahlen zu lassen, und ich habe schon viele Kommentare gesellen, dass dieses Casino einfach kein Geld auszahlt.
Hat einer Erfahrungen oder eine Lösung?
LG
Привіт, у цьому випадку я б спробував зв’язатися з банком, щоб дізнатися, чи справді вони відмовляють гроші. Як альтернатива, чи пробували ви запитати, чи можна використати інший спосіб оплати, де така проблема не виникне?
Буду чекати відповіді.
Hi, in this case I would try contacting the bank to see if they really refuse the money. Alternatively, have you tried asking if it is possible to use some other payment method where such a problem would not occur?
I will wait for an answer.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.