ФорумКазиноFatFruit Casino - загальне обговорення

FatFruit Casino - загальне обговорення

3 тиж. тому від impulsoiluminado
|
288 переглядів 8 відповідей |
|
3 тиж. тому
Тут ви можете обговорити FatFruit Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 тиж. тому

Хлопці, KYC цього сайту абсурдний, я ніколи не бачив, щоб вони просили мене сфотографуватись перед моїм будинком або на вуличному знаку, я затримався більше ніж на 10 днів із оплатою, вони просто перевертаються та не не платити! скажи мені, на якомусь сайті, на якому ти грав, просили таку твою фотографію?

Автоматичний переклад.
impulsoiluminado
3 тиж. тому

Я повинен визнати, що ми стикалися з цим багато разів раніше, чесно кажучи.

Ви вже надіслали все, що вони просили?

Дуже важливо співпрацювати з казино, щоб отримати платіж, тому, будь ласка, повідомте нам, як це відбувається.

Автоматичний переклад.
Romi
3 тиж. тому

Так, але довго відповідають, я все відправила!

Автоматичний переклад.
impulsoiluminado
2 тиж. тому

Добре, що ти їм усе прислав. Як довго ви чекали на відповідь? Я бачу, що у вас є відкрита скарга , тому наша команда намагається допомогти. Нік уже написав вам відповідь, тож ви можете зв’язатися з ним і дозволити справі трохи просунутися.

Сподіваюся, незабаром це вирішиться, ви пройдете верифікацію та отримаєте свої гроші.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я збираюся відправити його вам, я не думаю, що це в порядку, і я не збираюся надсилати вам все, тому що є багато розмов, але ви отримаєте уявлення про те, що я збираюся через! Будь ласка, надішліть мені електронну пошту, на яку я можу надіслати розмови, розмов багато, і їх не можна прикріпити сюди!

Автоматичний переклад.
impulsoiluminado
2 тиж. тому

Просто натисніть на свою скаргу, а отже, на зелені літери в моїй попередній відповіді, і Нік також написав вам, що ви можете надіслати йому повідомлення. Це буде найрозумніше, оскільки він детально розглядає вашу справу. Я просто адміністратор форуму, який намагається дізнатися більше про те, що відбувається. Тому не соромтеся ділитися цим переважно з ним.

Чи це можливо?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Привіт,


Я двічі намагався зняти 1000 євро. Через 2-3 дні 1000 євро повернулися на мій рахунок.

Очевидно мій банк не приймає платіж.

Казино «нібито» працює із зовнішнім платіжним процесором.

Я в банку C 24…

Я намагався зняти свої гроші більше 10 днів, і я бачив багато коментарів про те, що це казино просто не виплачує гроші.

Хтось має досвід чи рішення?


LG

Автоматичний переклад.
Mark_sch156
5 дн. тому

Привіт, у цьому випадку я б спробував зв’язатися з банком, щоб дізнатися, чи справді вони відмовляють гроші. Як альтернатива, чи пробували ви запитати, чи можна використати інший спосіб оплати, де така проблема не виникне?

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого