ФорумКазиноFatBet Casino - загальне обговорення

FatBet Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від Radka
|
6108 переглядів 36 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
Radka
1 рік тому

Привіт, дякую за вашу допомогу минулого разу, коли я міг отримати їх, це було 3 тисячі, і якщо я попрошу більше, вони вилучать мої кошти, тому я використав усі слоти, щоб позбутися цього... Я ніколи не буду ними користуватися знову, а також попередить усіх про них на всіх платформах соціальних мереж

Казино Fatbet - це ганьба, ви ніколи не можете отримати підтримку в так званому цілодобовому чаті, а також, якщо ви надішлете їм пошту, вам пощастить отримати відповідь через 2 дні, я точно віднесу свої гроші в законне казино


filefilefilefilefile

Я так званий мисливець за бонусами, лол, будь-що

Автоматичний переклад.
riekusvanrensburg4
1 рік тому

Ви повинні були подати скаргу, я б сказав.

Це хороший шанс довести правду, а також попередити гравців. Але, здається, я розумію, що ти більше не хочеш з ними мати справу.

Краще удачі в іншому місці.

Перегляньте цей список, щоб отримати додаткові поради 🙂.

Автоматичний переклад.
riekusvanrensburg4
1 рік тому

Привіт, riekusvanrensburg4! Нам дуже прикро чути, що ви мали такий досвід. Ми точно не хочемо, щоб хтось із наших гравців мав поганий досвід. Будь ласка, ознайомтеся з нашими умовами та умовами, зняття займає від 3 до 5 робочих днів. Я перевірив наш фінансовий відділ і службу підтримки клієнтів і побачив, що ваші гроші були зняті та перераховані на ваш рахунок через 4 дні після запиту на зняття. Сподіваємось побачити вас у грі знову!

Автоматичний переклад.
FatBet Casino
4 міс. тому

Привіт, чи не могли б ви уточнити у своєму фінансовому відділі, чи буде оброблено мою заяву сьогодні, оскільки вже 5-й день після того, як я подав запит.

Це перше зняття, тому я одночасно надіслав документи, необхідні для KYC.

У будь-якому випадку, виведення відбувається в BTC, тому я не розумію, чому це займе стільки часу. Банківські перекази здійснюються швидше, криптовалюта майже миттєва скрізь і так далі... 🙂

Автоматичний переклад.
nnxdiamonds
4 міс. тому

Я щиро заінтригований тим, чи повернеться відповідь. З часу останньої відповіді минув близько року...

У будь-якому випадку, великі пальці вгору за спробу!

Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

Привіт @Radka,

Що ж, треба спробувати, якщо для мене це не прискорить процес, то, можливо, допоможе іншим потенційним гравцям.

Новини це:

Мені надійшов електронний лист про те, що мої документи перевірено, і я вчора пройшов KYC, але сьогодні я отримав ще одне повідомлення, що документи надіслано керівництву для перевірки, що трохи бентежить. 🙂

У будь-якому випадку, я бачу, що моє зняття все ще на тій самій стадії, що й 6 повних днів тому, коли я подав запит, і це "обробка".

Сума насправді не є високою, я думаю, що я вніс 97 євро, що трохи перевищує 100 доларів США, отримав бонус, виконав усі вимоги та подав запит на зняття 447 євро зі свого балансу, який становив близько 600 або близько того в той час. Максимальна сума становить 500 євро на зняття (не впевнений щодо тижневого ліміту). Решту з 150 я втратив, пробуючи різні слоти.

Служба підтримки в онлайн-чаті повідомила мені, що зняття може тривати від 5 до 14 робочих днів після завершення KYC... Якщо взяти до уваги все, для першого зняття ви можете чекати місяць, щоб отримати надсилання, що неприйнятно для будь-кого гравець я думаю.

Я міг зрозуміти, чи були виграші величезні, чи лише не використовувався бонус на депозит і відкладалося завершення виведення, щоб переконатися, що там немає нічого підозрілого.

Але гравець, який зробив депозит у відносно невідомому казино, отримав електронну адресу, номер телефону, документи, що посвідчують особу, і підтвердження адреси, які я гарантую, що вони в порядку та збігаються з моїми даними в обліковому записі, це виглядає не дуже добре. До цього моменту я, напевно, перевклав би половину або всю суму, але я не зроблю новий депозит, доки не отримаю зняття коштів і відповідь на запитання: «Кожне зняття займає стільки часу чи лише спочатку?»

Знову ж таки, це виведення в BTC, а не за допомогою банківського переказу, і це можна зробити за кілька хвилин і кілька кліків.

Служба підтримки також згадала, що тут, у Casino Guru, відповіді, написані старою командою (власником/керівництвом)... У будь-якому випадку, я все ще вважаю, що оновлення цієї сторінки та публічна відповідь повинні бути важливою частиною їхньої маркетингової стратегії, оскільки це результат № 1 за ключовим словом «огляд казино FatBet» у Google, а також в інших пошукових системах.

Якщо вся ця затримка лише для того, щоб змусити мене скасувати зняття коштів і втратити ці пару сотень, цього не станеться 🙂 Я із задоволенням зроблю депозит ще раз, але подивимося, скільки часу знадобиться казино FatBet, щоб надіслати його. Я очікую цього сьогодні, тому що все інше справді смішно довго для цієї галузі (особливо виведення криптовалюти).

Автоматичний переклад.
nnxdiamonds
4 міс. тому

Привіт і дякую за опис вашого досвіду в цьому казино.

Що стосується KYC, я визнаю, що це трохи збентежило, оскільки ви сказали, що казино одного разу повідомило вам, що все гаразд, а потім знову надіслало ваші документи.

Щодо зняття коштів, ми також надаємо казино 14 днів для завершення процесу, тож якщо вам не вдасться зняти гроші протягом цього часу, повідомте нас, і ми спробуємо вам допомогти.

У будь-якому разі я не буду забігати наперед, і ви можете повідомити мені, отримали ви свої гроші чи ні.

Я почекаю.

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Дякуємо за відповідь.

Так, заплутано. Я подав запит на зняття коштів 3 лютого близько 2 години ночі, зв’язався зі службою підтримки та негайно надіслав документи. Якщо вони не збираються його обробляти (хоча для цього немає причин), я впевнений, що вони дадуть мені знати досі. Тож, незважаючи на затримку, я налаштований оптимістично і бачу це лише як стратегію, яка передбачає скасування гравцем виведення коштів і втрату виграшу 🙂

Але я зачекаю, і якщо я отримаю свої кошти, я знову внесу депозит, сподіваюся, виграю трохи та побачу, чи 2-е зняття також займе стільки часу, тому що якщо це станеться… тоді хто тут грає…

Автоматичний переклад.
nnxdiamonds
4 міс. тому

Я розумію і вважаю, що це досить гарне ставлення. Звичайно, я, напевно, спробував би це з меншою сумою, щоб уникнути непотрібної втрати більшої частини грошей.

Я також радий, що ви налаштовані оптимістично, тому що багато гравців на вашому місці не були б такими, і, як я вже сказав, минуло 10 днів після вашого відходу, тому, якщо нічого не станеться до кінця тижня, дайте мені знати напевно.

Дуже хочеться вірити, що все владнається і ви отримаєте гроші.

Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт @Jaro


Зараз 20 лютого. Майже 18-й день очікування на обробку зняття коштів… Хоча це є в їхніх Умовах використання («виведення коштів обробляється через 5–14 робочих днів після перевірки документів»), і в основному це все ще в межах зазначеного ними терміну, я отримую зараз песимістично, тому що я не бачу сенсу тримати кошти, якщо:

  1. документи перевірені (див. скріншот)
  2. Депозит зроблено, він використовується для гри та робиться ставка більш ніж достатньо для запиту на зняття коштів
  3. І депозит, і зняття коштів (якщо вони обробляються в криптовалюті)


Я надсилав 5-6 електронних листів, і найчастіше я не отримував жодної відповіді, окрім автоматичної відповіді «дякую, ми зв’яжемося з вами…», і одного разу я отримав іншу відповідь, вилучену з Умов використання, пов’язану з відкликанням і повідомленням, що вони зроблю все можливе, щоб пришвидшити це чи щось подібне.


Хоча я більш песимістично налаштований щодо отримання свого депозиту та виграшу, я все ж сподіваюся, що вони чесні, і вся ця затримка лише тому, що це мій перший запит на депо та перший запит на зняття коштів (оскільки агент у прямому чаті одного разу сказав, що лише перший раз займає більше часу, тоді це залежить від активності гравця). Я був би активним (депозитом і грою), якби я отримав своє зняття негайно або через пару днів. Крім того, я сподіваюся і думаю, що це просто стратегія, щоб підштовхнути гравців скасувати зняття коштів і грати з балансом (і, сподіваюся, програти), але цього не станеться в моєму випадку. Я продовжуватиму просити гроші, які я виграв. Для казино це небагато, тому я не бачу причин ризикувати поганими відгуками на багатьох сайтах з оглядами казино, але якщо це виявиться шахрайством, я без вагань опублікую свою справу.

Якщо ви вважаєте, що можете допомогти, зробіть це. Найкращий спосіб зв’язатися з ними – надіслати електронну пошту, здається, «support(at)fatbet.vip». Якщо публікація електронної пошти не відповідає правилам, видаліть адресу.


Скріншоти зроблені 1-2 години тому:

filefile


редагувати: додано скріншот депозиту

file




Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
nnxdiamonds
3 міс. тому

Дякуємо за оновлення. Якби це тривало більше двох тижнів, я б обов’язково подав скаргу.

Якщо ви зацікавлені, ви можете зробити це за цим посиланням . Я також додам посібник , який покаже вам, як працює весь процес.

Однак, оскільки ви все ще не надійшли, я додам, що ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з усім необхідним і надіслати гроші. Ви вже пройшли цей ліміт часу, і хоча казино відповідає деякими автоматичними відповідями, я б не надто багато думав про це.

Наша команда спробує допомогти вам у вашій ситуації, але я хочу твердо вірити, що гроші прийдуть найближчим часом.

Ви в?

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Привіт Яро, дякую, що знайшов час, щоб відповісти. Я почекаю, доки мине максимум «14 робочих днів», оскільки це так, як написано в їхніх ToS: від 5 до 14 робочих днів після KYC (перевірки документів).

Отже, 1-й електронний лист, який я отримав, який підтверджує, що документи перевірені, є нормальним, останній був неправильно зрозумілий, отже, 14 робочих днів із 8 лютого (ніхто не стверджує, що це має бути верхня межа, але припустімо, що це перше зняття, тому вони обережно 🙂).


Тим не менш... Я щодня зв’язуюсь із службою підтримки в чаті 🙂 і запитую «чи оброблено мій WD», отримую відповідь «5-14 робочих днів», а потім

відповідаючи агентам служби підтримки в чаті: «Але ви працюєте у вихідні, казино працює цілодобово, без вихідних, і обслуговування однакове у вівторок і неділю, без різниці, так? Отже, у вашому випадку робочі дні — це лише дні, чи не так?»

Принаймні, у нас там є щоденна порція веселощів... LoL. Проте дедлайн уже близько, і, за моїми розрахунками, це має бути наступного вівторка. Я триматиму вас у курсі, якщо щось трапиться раніше, на що я сподіваюся, але сумніваюся. Якщо ні, тоді добре, людина повинна робити те, що людина повинна робити. 🙂

Автоматичний переклад.
nnxdiamonds
3 міс. тому

Привіт і дякую, що тримаєте нас в курсі. Насправді, зазвичай коли йдеться про "5-14 днів", наприклад, це означає, що йдеться про робочі дні. Не кажу, що це завжди так, але в більшості випадків я можу сказати. Отже, давайте подивимося, як це піде, як ви сказали, і знову дайте нам знати, будь ласка, якщо вам потрібна наша допомога.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Я забув дати оновлення.

Казино надіслало виведені кошти, їм знадобилося більше часу, ніж спочатку було вказано в їхніх Умовах використання (до речі, це змінилося, тепер, я думаю, це 15–18 робочих днів), але вони виплатили мені виграш.

Таким чином, вони платять, але вони роздають ваше зняття якомога довше. У мене склалося враження, що вони роблять це, щоб змусити вас скасувати запит на зняття коштів і продовжувати грати, поки ви не втратите все. У моєму випадку цього не сталося, оскільки я мав намір роз’яснити це, чекаючи та щоденно надсилаючи їм електронні листи.

У будь-якому випадку, це було моє перше й останнє зняття коштів там, оскільки я не хотів би знову відчувати таку ж затримку.

Автоматичний переклад.
nnxdiamonds
1 місяць тому

Дякуємо, що повернулися до нас!

Я радий, що ти отримав виграш, хоча це було досить повільним шоу. 🙁

Я хотів би, щоб усі гравці мали вашу рішучість, тому що ми занадто часто бачимо втрату балансу після скасування виведення коштів.

У будь-якому випадку, нехай ваша наступна подорож до казино буде набагато приємнішою. 🤞

Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Чесно кажучи, я відразу поклав їх в інше казино 🙂

Але так, для більшості гравців важко утримувати так довго, не скасовуючи та не втрачаючи виграш.

Автоматичний переклад.
nnxdiamonds
1 місяць тому

Ну, іноді це дійсно важко, звичайно. Головне намагатися, щоб це було якесь хобі і не більше.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.