Привіт @Radka,
Що ж, треба спробувати, якщо для мене це не прискорить процес, то, можливо, допоможе іншим потенційним гравцям.
Новини це:
Мені надійшов електронний лист про те, що мої документи перевірено, і я вчора пройшов KYC, але сьогодні я отримав ще одне повідомлення, що документи надіслано керівництву для перевірки, що трохи бентежить. 🙂
У будь-якому випадку, я бачу, що моє зняття все ще на тій самій стадії, що й 6 повних днів тому, коли я подав запит, і це "обробка".
Сума насправді не є високою, я думаю, що я вніс 97 євро, що трохи перевищує 100 доларів США, отримав бонус, виконав усі вимоги та подав запит на зняття 447 євро зі свого балансу, який становив близько 600 або близько того в той час. Максимальна сума становить 500 євро на зняття (не впевнений щодо тижневого ліміту). Решту з 150 я втратив, пробуючи різні слоти.
Служба підтримки в онлайн-чаті повідомила мені, що зняття може тривати від 5 до 14 робочих днів після завершення KYC... Якщо взяти до уваги все, для першого зняття ви можете чекати місяць, щоб отримати надсилання, що неприйнятно для будь-кого гравець я думаю.
Я міг зрозуміти, чи були виграші величезні, чи лише не використовувався бонус на депозит і відкладалося завершення виведення, щоб переконатися, що там немає нічого підозрілого.
Але гравець, який зробив депозит у відносно невідомому казино, отримав електронну адресу, номер телефону, документи, що посвідчують особу, і підтвердження адреси, які я гарантую, що вони в порядку та збігаються з моїми даними в обліковому записі, це виглядає не дуже добре. До цього моменту я, напевно, перевклав би половину або всю суму, але я не зроблю новий депозит, доки не отримаю зняття коштів і відповідь на запитання: «Кожне зняття займає стільки часу чи лише спочатку?»
Знову ж таки, це виведення в BTC, а не за допомогою банківського переказу, і це можна зробити за кілька хвилин і кілька кліків.
Служба підтримки також згадала, що тут, у Casino Guru, відповіді, написані старою командою (власником/керівництвом)... У будь-якому випадку, я все ще вважаю, що оновлення цієї сторінки та публічна відповідь повинні бути важливою частиною їхньої маркетингової стратегії, оскільки це результат № 1 за ключовим словом «огляд казино FatBet» у Google, а також в інших пошукових системах.
Якщо вся ця затримка лише для того, щоб змусити мене скасувати зняття коштів і втратити ці пару сотень, цього не станеться 🙂 Я із задоволенням зроблю депозит ще раз, але подивимося, скільки часу знадобиться казино FatBet, щоб надіслати його. Я очікую цього сьогодні, тому що все інше справді смішно довго для цієї галузі (особливо виведення криптовалюти).
Hello @Radka,
Well, gotta try it, if it doesn't speed up process for me, then maybe it helps some other potential players.
News are:
I got email saying my documents are verified and I passed KYC yesterday, but today got another saying documents are forwarded to management for verification which is a little bit confusing. 🙂
Anyway, I see my withdrawal is still in same stage as it was 6 full days ago when I requested it, which is "processing".
The amount isn't really something high, I've deposited 97 Eur I think, which is a lil' bit over $100, got some bonus, met all requirements, and requested withdrawal of 447 EUR from my balance which was around 600 or so at the time. Maximum is 500 EUR per withdrawal (not sure about weekly limit). The rest of 150 I've lost by trying different slots.
The online chat support informed me that withdrawal can take from 5 - 14 working days after the KYC is done... When you take all into consideration, for 1st withdrawal you can wait a month to be sent out, which is not acceptable for any player I think.
I could understand if the winnings were huge, or only no deposit bonus was used and delaying to complete the withdrawal to make sure there's nothing fishy there.
But a player who deposited, on a relatively unknown casino, got email, phone number, ID docs and address proof sent which I guarantee they're OK and match my info in account, this is something that doesn't look good. I'd probably redeposited half or all of it immediately 'till now, but no way I'll make new deposit until I get withdrawal and answer to question "Is every withdrawal takes this long or just first on?"
Once again, it's withdrawal in BTC, not via Bank transfer, and it can be done in minutes and couple of clicks.
The support also mentioned that here at Casino Guru, the replies that are written were written by the old team (owner/management)... Anyway, I still think updating this page and replying publicly should be important part of their marketing strategy since it's a No 1 result for "FatBet casino review" keyword on Google but also other search engines.
If all this delay is just in order to get me cancel withdrawal and lose these couple of 100s, that ain't gonna happen 🙂 I'll gladly deposit again but, let's see how long it will take FatBet casino to send it. I expect it today because everything else is, really really a ridicilously long for this industry (especially crypto withdrawals).
Автоматичний переклад.