ФорумКазиноFatBet Casino - загальне обговорення

FatBet Casino - загальне обговорення

2 р. тому від Radka
|
8865 переглядів 40 відповідей |
|
1 23
2 р. тому
Тут ви можете обговорити FatBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Підкажіть, будь ласка, як вивести гроші в казино fatbet

Автоматичний переклад.
Nataliemikova
2 р. тому

Знайдіть щось на кшталт «касира» у своєму обліковому записі казино та надішліть зняття.

Щоб отримати додаткову допомогу, зв’яжіться з онлайн-чатом казино. Оператор може допомогти вам більш конкретно.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Це, безумовно, найгірша онлайн-платформа, на якій я грав щодо підтримки та оплати, ви чекаєте більше 20 хвилин на відповідь у чаті, якщо ви її отримаєте. Я чекав більше тижня на свою виплату в розмірі 12000 рандів щоразу, коли запитую про оновлення, яке є ще одне виправдання або платіж буде відображено в моєму обліковому записі сьогодні, якщо це так, мені подобаються ігри, але так, можливо, я передумаю одного разу або навіть колись, якщо я отримаю свою виплату

Автоматичний переклад.
riekusvanrensburg4
2 р. тому

Привіт, мені шкода, що ви не задоволені.

Чи можу я дізнатися, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено? Я думаю, що так. Якщо казино не зможе вирішити проблему протягом повних 14 днів, я б запропонував подати скаргу. 🤔

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Дякуємо за відповідь


Так, я повністю перевірений, і я зачекаю ще кілька днів, перш ніж надсилати скаргу

Автоматичний переклад.
riekusvanrensburg4
2 р. тому

Привіт,

і в якому стані наша відмова зараз, якщо я можу знати - все ще очікується?

Я сподіваюся, що скарга не знадобиться, але якщо так, то можете подати її тут .

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так, але сьогодні вранці я повернув його назад і знову зіграв його на 19k, тому мені знову доведеться чекати 48 годин

Автоматичний переклад.
riekusvanrensburg4
2 р. тому

Ну, я сподіваюся, що це спрацює, тільки переконайтеся, що на вашому балансі щось залишилося.

Будь ласка, дайте мені знати про прогрес.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Буду дуже вдячний за вашу допомогу

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Тепер я скасував платіж на мій ігровий рахунок, і я не просив його

file

Автоматичний переклад.
riekusvanrensburg4
2 р. тому

file

Автоматичний переклад.
2 р. тому

file

Автоматичний переклад.
riekusvanrensburg4
2 р. тому

Привіт.

Боюся, тепер ми отримали пояснення.

Будь ласка, ви коли-небудь чули про правило одного облікового запису на сім’ю/IP?

Це досить поширене правило, згідно з яким грати в казино може лише одна особа в родині або спільна IP-адреса. Це служить певним захистом від людей, які створюють кілька облікових записів, щоб отримати бонуси, доступні лише для щойно зареєстрованих облікових записів.

Будь ласка, ви чи ваша дружина отримали якісь бонуси?


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт


Ні, зовсім ні, вона навіть не користувалася обліковим записом, оскільки не могла внести депозит, ліміт рахунку 0, ми подали запит на його закриття вчора ввечері

Автоматичний переклад.
riekusvanrensburg4
2 р. тому

На жаль, казино заявило, що вважає ці кілька облікових записів причиною необробки платежу. Це нормально.

Ви повинні повідомити їм про рахунок вашої дружини. Якщо ви не отримали жодних переваг перед казино, використовуючи два облікові записи в одній родині, це має бути добре.

На жаль, іноді казино не дуже дбають про справжню перевагу і застосовують це правило механічно, тому вам може знадобитися допомога. Якщо це станеться, не соромтеся подати скаргу:

https://casino.guru/complaints

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Дякую, ви зробите це до кінця сьогоднішнього дня, коли і якщо я отримаю від них відповідь, вони не поспішають

Автоматичний переклад.
riekusvanrensburg4
2 р. тому

Привіт,

Я бачу, скарга, можливо, не потрібна, просто дайте мені знати, як це розвиватиметься, будь ласка.

Я хочу переконатися, що це буде в порядку.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт, так, дякую, все впорядковано, вони платять мені лише 3000 рандів на тиждень

Автоматичний переклад.
riekusvanrensburg4
2 р. тому

О це чудово!

Дякуємо за оновлення. Схоже, що казино знизило ліміт для вас, у нас є інформація, що ліміт на зняття встановлений на рівні 20 000 рандів на тиждень. 🤔

file

Чи не могли б ви перевірити ліміт у казино, будь ласка?


Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого