2 р. тому
Тут ви можете обговорити FatBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Знайдіть щось на кшталт «касира» у своєму обліковому записі казино та надішліть зняття.
Щоб отримати додаткову допомогу, зв’яжіться з онлайн-чатом казино. Оператор може допомогти вам більш конкретно.
Find something like "cashier" in your casino account, and submit the withdrawal.
For further help, please contact the casino's live chat. The operator can help you more concretely.
Це, безумовно, найгірша онлайн-платформа, на якій я грав щодо підтримки та оплати, ви чекаєте більше 20 хвилин на відповідь у чаті, якщо ви її отримаєте. Я чекав більше тижня на свою виплату в розмірі 12000 рандів щоразу, коли запитую про оновлення, яке є ще одне виправдання або платіж буде відображено в моєму обліковому записі сьогодні, якщо це так, мені подобаються ігри, але так, можливо, я передумаю одного разу або навіть колись, якщо я отримаю свою виплату
This is by far the worst online platform i have played on regarding support and payment you wait 20min+ for a response on the chat if you get any i have been waiting over a week for my payout of R12000 every time i enquire on an update there is another excuse or the payment will reflect in my account today that is were it stands i like the games but yes will maybe change my mind once or even ever if I get my payout
Привіт, мені шкода, що ви не задоволені.
Чи можу я дізнатися, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено? Я думаю, що так. Якщо казино не зможе вирішити проблему протягом повних 14 днів, я б запропонував подати скаргу. 🤔
Hello, I'm sorry you are not satisfied.
May I know whether your account has been fully verified? I guess it has. If the casino can't solve the problem till 14 full days, I would suggest a complaint. 🤔
Дякуємо за відповідь
Так, я повністю перевірений, і я зачекаю ще кілька днів, перш ніж надсилати скаргу
Thank you for your reply
Yes i am fully verified and i will wait a few more days before logging a complaint
Привіт,
і в якому стані наша відмова зараз, якщо я можу знати - все ще очікується?
Я сподіваюся, що скарга не знадобиться, але якщо так, то можете подати її тут .
Hello,
and in what status is our withdrawal now, if I may know - still pending?
I hope that the complaint will not be necessary, but if so, feel free to submit it here.
Ну, я сподіваюся, що це спрацює, тільки переконайтеся, що на вашому балансі щось залишилося.
Будь ласка, дайте мені знати про прогрес.
Well, I hope it will work, just make sure there is something left on your balance.
Kindly let me know about the progress.
Тепер я скасував платіж на мій ігровий рахунок, і я не просив його
Now the reversed the payment to my gaming account and i did not ask for it
Привіт.
Боюся, тепер ми отримали пояснення.
Будь ласка, ви коли-небудь чули про правило одного облікового запису на сім’ю/IP?
Це досить поширене правило, згідно з яким грати в казино може лише одна особа в родині або спільна IP-адреса. Це служить певним захистом від людей, які створюють кілька облікових записів, щоб отримати бонуси, доступні лише для щойно зареєстрованих облікових записів.
Будь ласка, ви чи ваша дружина отримали якісь бонуси?
Hello there.
Now we got the explanation, I'm afraid.
Have you ever heard about one account per household/IP rule, please?
It's a pretty common rule that says that only one person within the household or shared IP can play in the casino. It serves as some kind of protection against people who creates multiple accounts to claim bonuses only available for newly registered accounts.
Have you or your wife taken any bonuses, please?
Привіт
Ні, зовсім ні, вона навіть не користувалася обліковим записом, оскільки не могла внести депозит, ліміт рахунку 0, ми подали запит на його закриття вчора ввечері
Hi
No not at all she hasn't even used the account as she could not deposit the account limit is 0 we have requested to close it last night
На жаль, казино заявило, що вважає ці кілька облікових записів причиною необробки платежу. Це нормально.
Ви повинні повідомити їм про рахунок вашої дружини. Якщо ви не отримали жодних переваг перед казино, використовуючи два облікові записи в одній родині, це має бути добре.
На жаль, іноді казино не дуже дбають про справжню перевагу і застосовують це правило механічно, тому вам може знадобитися допомога. Якщо це станеться, не соромтеся подати скаргу:
Sadly, the casino stated that they see this multiple accounts as the reason for not processing the payment. That's normal.
You should inform them about your wife's account. If you have not gained any advantage over the casino by using two accounts within the same household, it should be ok.
Sadly, sometimes casinos do not care much about the true advantage and apply this rule mechanically, hence you may need some help. If that happens, feel free to submit a complaint:
Дякую, ви зробите це до кінця сьогоднішнього дня, коли і якщо я отримаю від них відповідь, вони не поспішають
Thank you will do it by the end of today when and if I get a response from them they do take their time
Привіт,
Я бачу, скарга, можливо, не потрібна, просто дайте мені знати, як це розвиватиметься, будь ласка.
Я хочу переконатися, що це буде в порядку.
Hello,
I see, the complaint may not be necessary after all, just let me know how it develops, please.
I want to make sure, that it will be in order.
Привіт, так, дякую, все впорядковано, вони платять мені лише 3000 рандів на тиждень
Hi yes thank you its sorted they only pay me out R3000 a week
О це чудово!
Дякуємо за оновлення. Схоже, що казино знизило ліміт для вас, у нас є інформація, що ліміт на зняття встановлений на рівні 20 000 рандів на тиждень. 🤔
Чи не могли б ви перевірити ліміт у казино, будь ласка?
Oh, that's great!
Thank you for the update. It seems that the casino lowered the limit for you, we have information that the withdrawal limit is set to R20,000 per week. 🤔
Would you mind checking the limit with the casino, please?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.