11 міс. тому
Тут ви можете обговорити FastBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я чекаю на зняття 150 000 шведських крон вже більше 3 тижнів. Незважаючи на те, що я перевірений гравець, казино продовжує давати мені гарантії, що гроші будуть надіслані найближчим часом, але затримка продовжується. Я виключив проблеми KYC, оскільки я повністю перевірений.
Більше тривоги полягає в тому, що це, схоже, є частиною більшої проблеми з регульованими Spelinspektionen казино. Схоже, що деякі затримують зняття коштів, а деякі використовують KYC неналежним чином, що впливає на гравців, які більшу частину часу програють свій виграш, чекаючи на зняття коштів, які ніколи не приходять.
Я серйозно розглядаю можливість припинити свою онлайн-ігрову діяльність через ці проблеми. Хтось ще стикався з подібними проблемами в казино, схвалених Spelinspektionen (особливо на Мальті)?
Будемо дуже вдячні за будь-яку пораду щодо того, як посилити цю справу чи підійти до ситуації
I have been waiting for a withdrawal of 150,000 SEK for more than 3 weeks now. Despite being a verified player, the casino keeps giving me assurances that the money will be sent soon, but the delay persists. I've ruled out KYC issues, as I am fully verified.
What's more troubling is that this seems to be part of a larger problem with Spelinspektionen-regulated casinos. It appears that some are holding withdrawals and some are using KYC inappropriately, affecting players who most of the time gamble away their winning while waiting for the withdrawals which never come.
I'm seriously considering discontinuing my online gaming activities due to these issues. Has anyone else faced similar problems with Spelinspektionen approved casinos (especially those based in Malta)?
Any advice on how to escalate this matter or approach the situation would be greatly appreciated
Привіт! Дозвольте почати з того, що ми даємо казино 14 днів, щоб заплатити гравцеві, і оскільки ви сказали, що це займає більше часу, добре, що ви подали скаргу . Чи сказали вам у казино, чому минуло більше 3 тижнів? Чи були у вас успішні зняття коштів у цьому казино? Я запитую, чи ця проблема траплялася кілька разів чи тільки вперше. Ви грали з бонусом?
Проте наша команда спробує допомогти вам у вашій ситуації, і я твердо вірю, що все вирішиться і ви отримаєте свої гроші. Якщо ви дізнаєтеся будь-яку нову інформацію про свій вихід, не соромтеся повідомити нам про це.
Hi, let me start by saying that we give casinos 14 days to pay a player and since you said it's taking longer than that, it's a good thing you filed a complaint. Did the casino also tell you why it's been more than 3 weeks ? Have you had any successful withdrawals at this casino ? I am asking if this problem has happened several times or just the first time. Did you play with the bonus ?
However, our team will try to help you in your situation and I firmly believe that everything will be solved and you will get your money. If you find out any new information about your withdrawal, don't hesitate to let us know.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.