ФорумКазиноFairspin зловмисний і незаконний

Fairspin зловмисний і незаконний

1 рік тому від Tamera
|
3404 переглядів 19 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Привіт,


Тож я гравець цього казино кілька місяців. Учора я зробив кілька депозитів, і деякі з них не були завершені.

Але сьогодні вранці мій банківський рахунок показує, що ці транзакції (у процесі Fairspin) завершені.

Тож я зв’язався з ними та надіслав їм знімок екрана свого банківського рахунку.

Вони хочуть PDF-файл... Я сказав їм, що він надсилається 1 раз на місяць банком.

Після цього я сказав їм, що не можу завершити процес KYC, оскільки моєї країни немає в списку перевірки документів.

Вони сказали мені, що це не проблема, що я можу внести, але зняти менше, ніж мій депозит!!!


Тож це означає, що я можу втратити гроші, але не виграти...


Я надсилаю їм скріншот чату, коли ЗАПИТУЮ їх, коли я відкривав рахунок, чи можуть люди з Франції та Бельгії грати, і вони ніколи не казали мені, що я не можу зняти менше, ніж депозит.


Я прошу їх повернути мені всі гроші, оскільки вони не дотримуються контракту між гравцем і казино.


Вони не мають і не проти практикувати незаконні терміни.


У них є компанія в Нідерландах, і я збираюся подати на них скаргу в поліцію та ЄС (CEG нічого не зробить)

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Зазвичай, якщо онлайн-казино не має права бути в країні, ви не повинні мати доступу до реєстрації. Вам слід зв’язатися з кимось, хто має досвід у цьому домені.

Удачі!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Зазвичай, якщо онлайн-казино не має права бути в країні, ви не повинні мати доступу до реєстрації. Вам слід зв’язатися з кимось, хто має досвід у цьому домені.

Удачі!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, але проблема в тому, що перед тим, як зробити свій перший депозит, я запитую їх, і вони ніколи не повідомляють мене про такі речі, і не кажуть мені, що мені заплатять менше, ніж мій депозит.


Я надсилаю запит знайомому юристу на Кюрасао про це

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,


Тож я гравець цього казино кілька місяців. Учора я зробив кілька депозитів, і деякі з них не були завершені.

Але сьогодні вранці мій банківський рахунок показує, що ці транзакції (у процесі Fairspin) завершені.

Тож я зв’язався з ними та надіслав їм знімок екрана свого банківського рахунку.

Вони хочуть PDF-файл... Я сказав їм, що він надсилається 1 раз на місяць банком.

Після цього я сказав їм, що не можу завершити процес KYC, оскільки моєї країни немає в списку перевірки документів.

Вони сказали мені, що це не проблема, що я можу внести, але зняти менше, ніж мій депозит!!!


Тож це означає, що я можу втратити гроші, але не виграти...


Я надсилаю їм скріншот чату, коли ЗАПИТУЮ їх, коли я відкривав рахунок, чи можуть люди з Франції та Бельгії грати, і вони ніколи не казали мені, що я не можу зняти менше, ніж депозит.


Я прошу їх повернути мені всі гроші, оскільки вони не дотримуються контракту між гравцем і казино.


Вони не мають і не проти практикувати незаконні терміни.


У них є компанія в Нідерландах, і я збираюся подати на них скаргу в поліцію та ЄС (CEG нічого не зробить)

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Тамера,

Треба сказати, що мені також не подобається ідея, що гравець може зняти менше, ніж раніше внесено.

Однак я хотів би зосередитися на вашій реєстрації, оскільки ми надаємо інформацію про те, що гравцям із Франції заборонено грати в цьому казино, а також заборонено використовувати VPN . Тож мені зараз цікаво:

Будь ласка, яку країну ви вказали в реєстраційній формі?

Чи можете ви надати будь-які знімки екрана чи інші документи, які підтверджують, що вам дозволили грати, незважаючи на те, що ви з Франції?

Я хотів би отримати уявлення про те, як казино забезпечує виконання правила обмежених країн на практиці.

Я вважаю, що ви вже знаєте, що можете подати скаргу , тому я думаю, що ви не зацікавлені в цьому, чи не так?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт,

Оскільки «друг» із Discord із Бельгії запитав їх про гру, я вирішив зв’язатися з ними, щоб запитати їх перед тим, як робити депозит. І вони повідомляють мені, що я можу грати, і перевіряють закони моєї країни щодо цього. Тож я вношу депозит і граю, навіть прошу відстрочку для зняття.

Більше тижня тому у мене виникли проблеми з депозитом, деякі з них були позначені як «в процесі» і ніколи не були зараховані, тому я зробив це знову, за винятком того, що наступного дня я був борг з мого рахунку!! (коли я сказав їм суму та лінію сказав що зараховано, а це не можливо)

Тож я надіслав їм підтвердження в чаті та попросив повернути гроші. Я запитую їх про KYC, оскільки я не міг перевірити свою особу, тому що мій французький паспорт не прийнято.


Мені відповідають, що як француз я можу зняти менше, ніж мій депозит!

Я сказав їм, що це не суть казино, і що це не може бути законним... І вимагаю від них повного відшкодування, оскільки вони не дотримуються умов казино.

Після цього я розповів їм про судовий позов, який я можу вжити проти них, і вони відповіли мені, щоб змусити мене внести більше, і зупинити будь-що (екран fairspin 19)

Тому я дав їм цілий тиждень, щоб повернути депозит, який не спрацював, і повернути частину мого депозиту, але нічого не було зроблено!

file

filefilefilefile

Автоматичний переклад.
Tamera
1 рік тому

Привіт Тамера.

Ви обов’язково повинні подати скаргу, просто натисніть це посилання:

https://casino.guru/complaints

Поділіться всіма цими знімками екрана та пов’язаними повідомленнями у своїй скарзі, а також скопіюйте та вставте свої попередні публікації – цього має бути достатньо.

Якщо можна трохи порадити, просто знайдіть собі гідне казино, яке приймає гравців із Франції, і позбавте себе від такого безладу.

Що ви думаєте про це?


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я думаю, що ти правий... але найкраще для мене - це зупинитися... Я бачив в Інтернеті, що я не один.. Вони справді думають, що можуть робити все, що хочуть..


@radka Який варіант мені вибрати, оскільки у мене 2 проблеми: 1 мої депозити та 2 їхні незаконні умови (і недотримання KYC)? Дякую

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Tamera
1 рік тому

Привіт Тамера,

Я вже радив вам подати скаргу через наш центр вирішення проблем.

Натисніть/торкніться цього посилання:

https://casino.guru/complaints

Ми спробуємо вам допомогти. З юридичних питань вам слід звернутися до органу ліцензування, але давайте спершу почнемо зі скарги.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт... чи отримали ви ще якусь відповідь від Тамери???? Здається дуже дивним, що вона так неохоче подає скаргу на гуру казино !!!!!!!

Автоматичний переклад.
Honestgambler
1 рік тому

Привіт,

Я ні, навіть Нік чекає оновлення скарги .

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я думаю, що ти правий... але найкраще для мене - це зупинитися... Я бачив в Інтернеті, що я не один.. Вони справді думають, що можуть робити все, що хочуть..


@radka Який варіант мені вибрати, оскільки у мене 2 проблеми: 1 мої депозити та 2 їхні незаконні умови (і недотримання KYC)? Дякую

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вітаю, Тамера, оновіть свою скаргу , будь ласка.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,


Дуже шкода, що мені довелося мати справу з дуже поганою сімейною проблемою...


Чи можна знову відкрити мою скаргу?


Спасибі

Автоматичний переклад.
Honestgambler
1 рік тому

Чоловіче, ви можете побачити мій знімок екрана, у мене є всі докази цього, і, на жаль, я не один. Ви можете перевірити онлайн людей з такими ж проблемами, як на Trustpilot.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,


Дуже шкода, що мені довелося мати справу з дуже поганою сімейною проблемою...


Чи можна знову відкрити мою скаргу?


Спасибі

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Вибачте за ваші проблеми. Чи краще зараз?

Щодо скарги , будь ласка, повідомте Ніку: nikolas.b@casino.guru

Він попросив вас надати всю відповідну інформацію, щоб ви могли надіслати йому все, що маєте, і попросити повторно відкрити скаргу. 🙂


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Вибачте за ваші проблеми. Чи краще зараз?

Щодо скарги , будь ласка, повідомте Ніку: nikolas.b@casino.guru

Він попросив вас надати всю відповідну інформацію, щоб ви могли надіслати йому все, що маєте, і попросити повторно відкрити скаргу. 🙂


Автоматичний переклад.
1 рік тому

На жаль, ні, він помер...


Дякую Радко, я збираюся зв'язатися з ним і надати всі скріншоти. Спасибі

Автоматичний переклад.
Tamera
1 рік тому

Мені дуже шкода вашої втрати!

Тримайся. 🙏

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Що втратив????

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Для людей, які цікавляться моєю справою, ви можете переглянути мою скаргу та відповісти з казино.

Ці люди навіть брехати не вміють...


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я справді сумніваюся, як Casino Guru приймає скарги... Бо нічого собі...


Це казино помиляється, я надав докази знімка екрана, і це казино надає фальшиве твердження (я зміг на нього відповісти), і тепер вони заявляють нові речі, щоб ніколи не повернути мої гроші...



Автоматичний переклад.
Tamera
1 рік тому

Привіт,

Я прочитав скаргу і суть зрозуміла, дозвольте процитувати:

"Доступ із французької IP-адреси зараз заблоковано, але чи був він заблокований, коли гравець реєструвався? Гравець стверджує, що ні, і в цьому випадку гравець матиме право вимагати виплату своїх виграшів. Будь ласка, надайте більш конкретну інформацію та точно уточніть що сталося."


Як останнє резюме я хотів би процитувати це:

« Поки що не було жодних доказів, які чітко підтверджують твердження будь-якої сторони з будь-яким ступенем достовірності . З цієї причини я попросив казино надати додаткову інформацію.


Ми погоджуємося з тим, що гравцям не можна дозволяти реєструватися з обмежених країн, і вважаємо, що якщо вони це роблять і їм дозволено робити депозити та грати, їм також мають бути виплачені будь-які виграші.


Однак для гравця неприйнятно обходити обмеження доступу за допомогою VPN, і саме тому я запитав повну інформацію про вашу реєстрацію в казино.


Здається, підхід казино до запобігання реєстрації гравців з обмежених країн можна було б застосувати краще, і більш пряма відповідь служби підтримки на ваше запитання могла б запобігти цій проблемі до того, як вона загострилася».


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого