ФорумКазиноFairspin Casino - загальне обговорення

Fairspin Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від Anonymized284
|
11883 переглядів 90 відповідей |
|
1 2 3...5
Додати публікацію
Klausscrf
1 рік тому

Наскільки я вважаю, ви вже вирішували це питання через регулятора, я правильно кажу?

Будь ласка, майте на увазі, що ми навмисно виступаємо посередниками, ми не регулятори і не юристи, тому наші руки іноді зв’язані.

Те, що Христина написала тобі, все в порядку. Це бізнес-стандарт, згідно з яким платежі обробляються цими платіжними провайдерами – сторонньою компанією, тому така проблема недоступна для нас, і казино зазвичай має чекати, поки провайдер вирішить проблему – це залежить від провайдера.

не помиляйтеся, однак клієнти не повинні втручатися.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

hbabe вже вніс 500. Одного разу подав запит на зняття 150, а на мій рахунок надійшло лише 88. Мене відстрочили на два тижні, щоб залишок все одно надійшов на мій рахунок. але нічого не відбувається, можу тільки порадити не грати тут. підтримка ввічлива, але не обов’язково корисна. Це лише означає, що ви вже завершили процес і гроші мають надійти дуже скоро. просто не грайте тут, сайтів, де можна грати, достатньо. депозит повністю пропав. 10 євро, які я теж не повертаю, бо кажуть, що суму повернуть. теж неправда. інцидент був уже 10 днів тому.

це шахраї.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я зробив депозит у розмірі 300 доларів США 6 днів тому, їхня система надала іншого постачальника облікового запису, ніж востаннє для внесення депозиту.

поки що мені НЕ зараховують і не повертають гроші. Вони ігнорують усі мої електронні листи, а в чаті завжди відповідають однаково: «ми все ще чекаємо оновлень щодо вашої справи, просто зачекайте», а потім знову ігнорують мене цілий день


вони абсолютно непрофесійні та несправедливі, я просто хочу свої гроші!!



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вау те саме для мене! А сьогодні мені сказали, що гроші зарахували і програли, що зовсім не відповідає дійсності. Крім того, вони повідомляють мені, що я не можу зняти більше грошей із депозиту, а лише менше.... Це казино — шахрайство... Ви знаєте, хто є постачальником?

Автоматичний переклад.
Tamera
1 рік тому

Ви повинні надіслати скаргу на https://www.curacao-egaming.com/


вони є регулятором азартних ігор. Проблема міни була вирішена лише через 6 днів після надсилання скарги

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вау те саме для мене! А сьогодні мені сказали, що гроші зарахували і програли, що зовсім не відповідає дійсності. Крім того, вони повідомляють мені, що я не можу зняти більше грошей із депозиту, а лише менше.... Це казино — шахрайство... Ви знаєте, хто є постачальником?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Будь ласка, подайте також скаргу, як я наказав раніше.

https://casino.guru/complaints

Дякую.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Справжнє брудне казино "Fairspin" також рекламує казино відомий стример Casinodaddy. Тримайтеся подалі від цього казино, це сумнівно!

Автоматичний переклад.
Anonymized284
1 рік тому

Привіт,

Я бачу, що вашу скаргу на цю скаргу було закрито як вирішене, і ви отримали свій виграш. Це було

місяців тому. Скільки ви тоді чекали грошей?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Я бачу, що вашу скаргу на цю скаргу було закрито як вирішене, і ви отримали свій виграш. Це було

місяців тому. Скільки ви тоді чекали грошей?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Сумнівне казино вже давно. У вас є хороша рекомендація для мене щодо гравців з Німеччини Радка? LG

Автоматичний переклад.
Anonymized284
1 рік тому

Ви можете почати з перегляду рекомендованих казино. Крім того, ви можете переглядати нещодавно відкриті казино .

Ви можете налаштувати всі фільтри на свій смак.

Я не можу рекомендувати казино безпосередньо, тому що я сам не великий гравець 🙂.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вніс 10 євро, і мої гроші в Лондоні...

Fairspin каже, що це моя проблема...

Skrill каже, що зв’яжіться з казино...

Fairspin байдуже...

Кажуть, помилки в skrill...

Вони дозволили мені внести депозит десь у Ліндіні... Скажи потім, що ми не винні...

Помилка в системі...

Той самий трюк в третій раз...

Навіть кілька безкоштовних обертань після багатогодинного стресу підтримки..

І отримати документи...

Fairspin раніше був 10/10.. Зараз 2/10..

Навіть з токенами вони не обдурили приблизно на 100 євро..


Будьте обережні з грою в жетони...

Вони намагаються обдурити вас виплатами, які раптово зникають без натяку на можливі ускладнення...




Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
mdurau888
1 рік тому

Привіт,

Дякую, що поділився. Ви зрештою вирішили проблему з депозитом? Мушу зізнатися, що я не до кінця зрозумів: гроші «були в Лондоні», а потім ви поклали їх «десь у Ліндін».

Мені також цікаво дізнатися, як гра в жетони працює у Fairspin? Як саме вас обманули? 🤔

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У них є платіжні системи, які вони не можуть контролювати або вирішувати проблеми. Я чекав на свої гроші 4 тижні та проводив час у чатах підтримки.

Гроші не приходили, але завжди колись..

Тепер чекаю свої гроші з 20.12.22.

...

За допомогою гри в жетони ви теоретично можете інвестувати гроші з зонами в казино...


У якийсь момент я хотів виплатити свої акції з казино і потрапив на умови, які дуже приховані та підступні.

Я ніколи не отримував цю виплату.

Раджу для всього робити скріншоти чату. І чітко питати все і мати докази.

Уявіть собі, що ви купуєте акції за допомогою кредитної картки.. Але ви не отримуєте свої гроші, тому що ви заплатили банківським переказом...

Трюки приблизно такі ж погані.

У мене є скріншити історії чатів, які є дуже...дуже нешанобливими...





Автоматичний переклад.
mdurau888
1 рік тому

Привіт,

не найкращий досвід, я теж не буду радий цьому. Я правильно зрозумів, що це не перший раз, коли ви стикаєтеся з проблемою з депозитом (серед інших проблем)?

У будь-якому разі я боюся, що проблему може спричинити постачальник платіжних послуг, і це те, що казино не може вирішити самостійно. Не ідеальний, але досить поширений.

Я бачу, що ви написали "Гроші зараховано на банківський рахунок Fairspin у Лондоні" - у скарзі .

Чи можете ви побачити цю суму на своєму рахунку в казино? 🤔 Або ви просто знаєте, що гроші дійшли до одержувача, але проблема не зникає? Я, чесно кажучи, не впевнений.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене є квитанція про переказ skrill.

Там написано, що гроші були переведені до Лондона

Автоматичний переклад.
mdurau888
1 рік тому

Ну що, питання з втраченим депозитом вже вирішено? Скарга залишається відкритою, тому, можливо, ви захочете повідомити Ніку про інші описані вами проблеми. 🤔

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Проблема не вирішена і існує вже більше місяця.

У казино мене обманюють спам-повідомленнями копіювання

Автоматичний переклад.
mdurau888
1 рік тому

Здається, ми з Ніком заблукали про проблему. 🤔

Я б сказав, що вам слід написати короткий виклад проблеми та вставити його в скаргу. Ви можете це зробити, будь ласка?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file

file

file


Вони сміються тобі в обличчя, поки обманюють..


Резюме:

Мої гроші перерахували, але не зарахували.

Згідно з квитанцією про переказ, гроші надійшли на рахунок у Лондоні.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
mdurau888
1 рік тому

Привіт,

Неадекватної реакції на сайті оператора чату, чесно кажучи, не бачу.

Транзакція розслідується, тому я боюся, що жоден інший "хлопець" не зможе розповісти вам більше, поки це розслідування не закінчиться. Для подальшого дослідження казино зазвичай пересилають проблему своєму третьому постачальнику платежів. До подальшого повідомлення казино можуть лише чекати результатів, у цей момент ви буквально в одному човні.

Я пропоную вам почекати оновлення, ви нічого не можете зробити, вибачте.

Проте я перевірив вашу скаргу та дізнався, що 12 годин тому казино повідомило, що вони попросили постачальника про оновлення та отримали його.

Я думаю, що це хороший поворот.🤞


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це маленький уривок...


Ще нічого не ясно

Лише знову затримувався із запитом на документи, які я надсилав кілька разів місяць тому.


Мої токен-виплати, які не виплачуються, просто проігнорували

Автоматичний переклад.
1 2 3...5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого