Наскільки я вважаю, ви вже вирішували це питання через регулятора, я правильно кажу?
Будь ласка, майте на увазі, що ми навмисно виступаємо посередниками, ми не регулятори і не юристи, тому наші руки іноді зв’язані.
Те, що Христина написала тобі, все в порядку. Це бізнес-стандарт, згідно з яким платежі обробляються цими платіжними провайдерами – сторонньою компанією, тому така проблема недоступна для нас, і казино зазвичай має чекати, поки провайдер вирішить проблему – це залежить від провайдера.
не помиляйтеся, однак клієнти не повинні втручатися.
As far as I believe, you already solved this issue via the regulator, am I correct, please?
Please bear in mind that we deliberately serve as mediators, we are not regulators nor lawers, so our hands are bound sometimes.
What Kristina wrote to you is all right. It's a business standard that payments are handled by those payment providers - the 3rd party company, so such an issue is out of our reach and the casino must usually wait for the provider to solve the problem - it's up to the provider.
don't make me wrong, however, customers should not get involved.