2 р. тому
Тут ви можете обговорити Fair Go Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Нещодавно я зробив кілька депозитів і виграв депозит у біткойнах в розмірі 30 доларів, отримав його до 2900 доларів і викупив 2500 доларів, а через один робочий день надійшло моє електронне повідомлення з фінансового відділу, її звали Анналіз, і вона повідомила мені, що я зламав правила, які я викупив, і бонус під час підвішеного викупу, який не був дозволений, але зробили виняток і повідомили мене, що вони збираються вкрасти мій виграш, але попередили мене в майбутньому, якщо я зроблю його викуп, і поки Я очікую, що я претендую на будь-які бонуси, вони анулюють мої виграші, що було помилкою з моєї сторони, оскільки казино мають інші правила в термінах та умовах, і я повинен був ознайомитися з правилами, і я бачив, що це сталося з кілька людей, які опублікували повідомлення, на щастя, я не з тих людей, яким не заплатили, це перший раз, коли я в казино змінив правила для мене. У мене були проблеми з різними казино з різних причин. я так близький до втрати будь-якого казино, у якому я роблю депозит, я обов’язково прочитаю положення та умови на цій нотатці, чому вони не можуть просто зробити це там, де ви не можете викупити жодних бонусів, поки очікуєте викупу, це майже як пастка звичайно, ви не хочете скасовувати виведення, щоб грати, тому ви можете знайти інші способи, можливо, отримати свої бали за компетенцію або, можливо, отримати спеціальний бонус, який ви отримали електронною поштою, але я впевнений, що вони мають можливість налаштувати його так, як ви мені не дозволено використовувати бонуси або робити депозити, так, ви також не можете робити депозити, поки викуп очікує загалом, я дам цьому сайту п’ять зірок лише за їхнє співчуття та розуміння, дякую FAIR GO CASINO!!! !!!!!!!
I just recently made multiple deposits and won big off a $30 bitcoin deposit and got it up to $2900 and redeemed $2500 and after one business day my an email came in From the financial department her name was Annalise and she informed me that I had broken the rules that I had redeemed and the bonus during a pendant pending redemption and that was not allowed but had made an exception and informed me that they were going to steal process my winnings but had warned me in the future if I do make it redemption and while it’s pending I claim any bonuses they will void my winnings that was a mistake on my part are casinos have different policies in the terms and conditions and I should’ve educated myself and made myself familiar with the rules and I seen that this is happened to several people that have posted luckily I’m not one of those people that didn’t get paid this is the first time I casino has bent the rules for me I’ve had problems with different casinos for different reasons for being so close to losing so much any casino I make a deposit on I will definitely read the terms and conditions on that note why can’t they just make it where you can’t redeem any bonuses while pending a redemption it’s almost like a trap of course you don’t want to cancel your withdrawal to play so you find other ways maybe claiming your comps points or maybe claiming a special bonus that you got an email but I’m sure they have the ability to set it up to where you’re not allowed to redeem any bonuses or make any deposits oh yeah you can’t make any deposits either while a redemption is pending overall I’m gonna give this site five stars just for their compassion and understanding thanks FAIR GO CASINO!!!!!!!!!!
Насправді, це правило досить поширене в багатьох казино. З іншого боку, я також не розумію, чому ви не могли просто продовжити гру, активувати бонуси тощо, поки у вас уже заблоковано деякі гроші і ви чекаєте обробки виведення.
Нам дійсно потрібно цінувати підхід казино до виключення. Можу вас запевнити, що це не стандартна практика. Ваші виграші будуть анульовані в багатьох інших казино. Великий палець вгору за казино! 👍
Actually, this rule is quite common in many casinos. On the other hand, I also don't understand why you couldn't simply carry on playing, activating bonuses etc. while you already have some money blocked and waiting for processing the withdrawal.
We really need to appreciate the casino's approach for making the exception. I can assure you that this isn't a standard practice. Your winnings would be voided in many other casinos. Thumbs up for the casino! 👍
Моя партнерка виграла джекпот у Fairgo Casino на суму понад 30 000 доларів минулого жовтня, але вона досі не бачила жодного цента. Після того, як вона зняла кошти, на її рахунку більше немає коштів. Кілька
e _Mails пізніше вони все ще не відповіли.
Вона спілкувалася з ними в чаті, а їй сказали, що банкомат закрито. Під час останньої розмови з ними їй сказали, що її виграш обробляється. Це було перед Різдвом минулого року.
Її звати Ліза Леверінгтон
дякую, що вислухали, і я сподіваюся, що ви можете допомогти
Ура Девід
My partner won a jackpot with fairgo Casino of over $30,000 last October, and still she hasn't seen 1 cent. The funds are not in her account anymore after she put in for a withdrawal. Several
e _Mails later they still haven't responded.
She has spoken to them on live chat a d been told office closed atm. The last time so spoke to them she was told that her winnings were being processed. That was before Xmas last year.
Her name is Lisa Leverington
thanks for listening and I hope you can help
Cheers David
Привіт,
відповів вам тут у другій темі. Ну, це мій внесок:
«Вибачте, але ми маємо справу лише з залученими гравцями. Чи можете ви попросити її зареєструватися тут на Casino Guru, щоб подати скаргу?
Майте на увазі, що наш центр вирішення проблем працює з нещодавніми справами, тож я сподіваюся, що його не відхилять... 🤔
У будь-якому разі цей посібник повинен дати вам обом краще розуміння:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Дай мені знати, що ти про це думаєш».
Hello,
replied you here in the second thread. Well, this is my contribution:
"I'm sorry, but we only deal with players involved. Could you ask her to register here on Casino Guru to lodge a complaint?
Just be advised our resolution center deals with recent cases, so I hope it won't be rejected... 🤔
Anyway, this guide should give you both a better understanding:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Let me know what you think about it."
це казино є шахрайством.
Я все ще чекаю свій виграш, але я його ще не отримав, пройшло більше тижня. Зазвичай, коли я знімаю свої виграші, я отримую їх протягом 3 днів на інших сайтах казино.
Я надсилав свої документи вже 3 рази, але отримав той самий електронний лист, оскільки це автоматична відповідь. Я спілкувався в Інтернеті, і був дуже незадоволений і відчував, що вони мене обдурили.
Початковий виграш склав понад 8000 доларів. Мабуть, не побачу 😕
Це казино потрібно якнайшвидше закрити!
this casino is a scam.
I'm still waiting for my winnings and I haven't received it yet, it's been over a week. Usually when I withdraw my winnings I receive it within 3 days on other casino sites.
I have sent my documents 3 times now, only to receive the same email, as it's an automated response. I chatted online and I was very unsatisfied and had the instinct that they scammed me.
Original winning was over $8000. I probably won't see it 😕
This casino needs to be shut down ASAP!
Чи вдалося вам підтвердити свій обліковий запис після того, як усі документи були надіслані, чи він досі не підтверджений?🤔 Можливо, проблема з документами виникла через неправильний формат? Я просто намагаюся зрозуміти, у чому може бути проблема, як ви бачите.🤷♀️
Крім того, ви все ще можете ввійти у свій обліковий запис?
Повідомте нас, якщо у вас є якісь оновлення.
Have you been able to verify your account after all the documents were sent, or is it still not verified?🤔 Could the issue with the documents be caused by the wrong format, perhaps? I'm just trying to understand what could be the issue, as you can see.🤷♀️
Also, are you still able to login to your account?
Please let us know if you have any updates.
Я зробив 3 депозити в казино fairgocasino.com після перевірки, яку вони вимагали. 05.12.2024 я зняв 750 доларів і вони попросили додаткову верифікацію селфі з документом на руках. Після 15 травня 2024 року вони попросили у мене 8 селфі з різними документами та рахунком за комунальні послуги, і я завжди отримував таке повідомлення: (Ми отримали ваш електронний лист із вкладеннями, дякуємо. Нам не вдалося завершити процес перевірки, оскільки копія вашого документа(ів) не може бути прийнято.) Я переробив селфі з водійським посвідченням з паспортом із рахунком за комунальні послуги до сьогодні, 7.12.2024, коли він надіслав мені це повідомлення: (Після перегляду наданої документації ваш обліковий запис не пройшов наші внутрішні перевірки безпеки. Було прийнято рішення закрити ваш акаунт. Це рішення не буде скасовано.)
I made 3 deposits on the fairgocasino.com casino, this after I did the verification required by them. On 05.12.2024 I withdrew $750 and they asked me for an additional selfie verification with an identity document in hand. After May 15, 2024, they asked me for 8 selfies with various documents plus the utility bill and I always received this message: (We have received your email with the attachments, thank you. We were unable to complete the verification process as the copy of your document(s) cannot be accepted.) I redid the selfie with the driver's license with the passport with the utility bill until today 7.12.2024 when he sent me this message: (After reviewing the documentation submitted, your account did not pass our internal security checks .A decision has been made to close your account. This decision will not be reversed.)
Я зробив 3 депозити в казино fairgocasino.com після перевірки, яку вони вимагали. 05.12.2024 я зняв 750 доларів і вони попросили додаткову верифікацію селфі з документом на руках. Після 15 травня 2024 року вони попросили у мене 8 селфі з різними документами та рахунком за комунальні послуги, і я завжди отримував таке повідомлення: (Ми отримали ваш електронний лист із вкладеннями, дякуємо. Нам не вдалося завершити процес перевірки, оскільки копія вашого документа(ів) не може бути прийнято.) Я переробив селфі з водійським посвідченням з паспортом із рахунком за комунальні послуги до сьогодні, 7.12.2024, коли він надіслав мені це повідомлення: (Після перегляду наданої документації ваш обліковий запис не пройшов наші внутрішні перевірки безпеки.
Прийнято рішення про закриття вашого облікового запису. Це рішення не буде скасовано.) Допоможіть мені, будь ласка. Дякую
I made 3 deposits on the fairgocasino.com casino, this after I did the verification required by them. On 05.12.2024 I withdrew $750 and they asked me for an additional selfie verification with an identity document in hand. After May 15, 2024, they asked me for 8 selfies with various documents plus the utility bill and I always received this message: (We have received your email with the attachments, thank you. We were unable to complete the verification process as the copy of your document(s) cannot be accepted.) I redid the selfie with the driver's license with the passport with the utility bill until today 7.12.2024 when he sent me this message: (After reviewing the documentation submitted, your account did not pass our internal security checks .
A decision has been made to close your account. This decision will not be reversed.) Can you help me please. Thank you
Але вони вам пояснили, чому? Що стало причиною відмови?🤔
Я пропоную подати скаргу. Наша команда обов’язково зробить усе можливе, щоб з’ясувати причину, і, сподіваємося, вони зможуть вирішити цю ситуацію.
Для цього скористайтеся цим посиланням і повідомте нам, як вам вдалося.
Did they explain to you why, though? What was the reason for rejecting it?🤔
I would suggest to file a complaint. Our team will surely do their best to find out the reason and hopefully they will be able to resolve this situation.
To do that, please use this link and let us know how you went.
Це повідомлення, яке постійно дає мені казино: я 2 рази перевіряв документи з рахунком за комунальні послуги з селфі, і вони все одно не хотіли давати мені гроші, поки нарешті не заблокували мій рахунок.
Шановна Бетті,
Дякуємо, що вибрали FairGo Casino.
Ми отримали ваш електронний лист із вкладеннями, дякуємо. Ми не змогли завершити процес перевірки, оскільки копія вашого документа(ів) не може бути прийнята.
Ми просимо вас зробити чіткі цифрові фотографії документа(ів) і надіслати електронною поштою:
- Зображення, на якому ви тримаєте альтернативну ідентифікаційну фотографію біля свого обличчя. Будь ласка, переконайтеся, що деталі вашої ідентифікаційної фотографії видно на зображенні.
Будь ласка, переконайтеся, що всю картку/документ видно (жодну частину не можна обрізати/обрізати). Будь ласка, зверніть увагу, що частково обрізані/обрізані фотографії не приймаються, і це призведе до затримок.
Для ясності переконайтеся, що документи мають високу роздільну здатність.
Ми з нетерпінням чекаємо від вас.
З повагою,
Гастон
Служба перевірки казино FairGo
Шановна Бетті,
Дякуємо, що вибрали FairGo Casino.
Ми отримали ваш запит на виплату 750 доларів США. Щоб ми могли продовжити обробку вашого запиту на виплату, нам потрібен додатковий документ підтвердження для додаткових заходів безпеки.
Якнайшвидше просимо надіслати наступне:
- Зображення, на якому ви тримаєте посвідчення особи з фотографією біля свого обличчя. Будь ласка, переконайтеся, що деталі вашої ідентифікаційної фотографії видно на зображенні.
Це необхідно для обробки вашої виплати. Після отримання та схвалення документа ваш запит буде надіслано до відділу платежів для обробки.
Якщо у вас виникли запитання, будь ласка, зв’яжіться з нами електронною поштою або в чаті.
З повагою,
Сергій
Служба перевірки казино FairGo
І останнє повідомлення:
Шановна Бетті,
З вами зв'язується FairGo Casino.
Після перегляду наданої документації ваш обліковий запис не пройшов наші внутрішні перевірки безпеки.
Прийнято рішення про закриття вашого облікового запису. Це рішення не буде скасоване.
Згідно з нашими положеннями та умовами:
У разі фальшивої документації рахунок буде заблоковано, а всі виграші та/або кеш-іни анульовані.
У разі створення нового облікового запису під вашим іменем він також буде закритий.
З повагою,
Алексіс
Команда безпеки FairGo
This is the message that the casino keeps giving me: I did the verification with 2 times of documents with the utility bill with a selfie and they still didn't want to give me money until finally they blocked my account.
Dear Betty,
Thank you for choosing FairGo Casino.
We have received your email with the attachments, thank you. We were unable to complete the verification process as the copy of your document(s) cannot be accepted.
We kindly ask that you take clear legible digital pictures of the document(s) and email:
- A picture of you holding the alternate Photo Identification next to your face. Please ensure that the details of your Photo Identification are visible in the picture.
Please ensure that the entire card/document is visible (no portion should be cut off/cropped). Please note that partially cut off/cropped photos, will not be accepted and will result in delays.
For clarity, please ensure that the documents are of high resolution.
We look forward to hearing from you.
Regards,
Gaston
FairGo Casino Verification Service
Dear Betty,
Thank you for choosing FairGo Casino.
We have received your payout request of $750. In order for us to continue with the processing of your payout request, we require an additional verification document for added security measures.
At your earliest convenience, we ask that you send the following:
- A picture of you holding your Photo Identification next to your face. Please ensure that the details of your Photo Identification are visible in the picture.
This is needed before your payout can be processed. Once the document is received and approved, your request will be sent to the payments department for processing.
If you have any questions, please feel free to contact us via email or chat.
Regards,
Sergio
FairGo Casino Verification Service
And the last message is:
Dear Betty,
We are contacting you from FairGo Casino.
After reviewing the documentation submitted, your account did not pass our internal security checks.
A decision has been made to close your account. This decision will not be reversed.
As per our Terms and Conditions:
In cases of fraudulent documentation, account will be locked and all winnings and/or cash-ins will be voided.
In the event a new account under your name is created, it will also be closed.
Regards,
Alexis
FairGo Security Team
Ви надіслали все, що вони просили? Дуже важливо повністю співпрацювати з казино, щоб отримати свої виграші.
Я побачив, що ви успішно подали скаргу , і там потрібна додаткова інформація, тому оновіть її якомога швидше.
Did you send everything they have asked for, though? It is very important to fully cooperate with the casino in order to receive your winnings.
I saw that you have successfully submitted a complaint, and some additional information is needed there, so please update it as soon as possible.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.