ФорумКазиноFair Go Casino - загальне обговорення

Fair Go Casino - загальне обговорення

2 р. тому від jestrella412020
|
3013 переглядів 12 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Fair Go Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

file Нещодавно я зробив кілька депозитів і виграв депозит у біткойнах в розмірі 30 доларів, отримав його до 2900 доларів і викупив 2500 доларів, а через один робочий день надійшло моє електронне повідомлення з фінансового відділу, її звали Анналіз, і вона повідомила мені, що я зламав правила, які я викупив, і бонус під час підвішеного викупу, який не був дозволений, але зробили виняток і повідомили мене, що вони збираються вкрасти мій виграш, але попередили мене в майбутньому, якщо я зроблю його викуп, і поки Я очікую, що я претендую на будь-які бонуси, вони анулюють мої виграші, що було помилкою з моєї сторони, оскільки казино мають інші правила в термінах та умовах, і я повинен був ознайомитися з правилами, і я бачив, що це сталося з кілька людей, які опублікували повідомлення, на щастя, я не з тих людей, яким не заплатили, це перший раз, коли я в казино змінив правила для мене. У мене були проблеми з різними казино з різних причин. я так близький до втрати будь-якого казино, у якому я роблю депозит, я обов’язково прочитаю положення та умови на цій нотатці, чому вони не можуть просто зробити це там, де ви не можете викупити жодних бонусів, поки очікуєте викупу, це майже як пастка звичайно, ви не хочете скасовувати виведення, щоб грати, тому ви можете знайти інші способи, можливо, отримати свої бали за компетенцію або, можливо, отримати спеціальний бонус, який ви отримали електронною поштою, але я впевнений, що вони мають можливість налаштувати його так, як ви мені не дозволено використовувати бонуси або робити депозити, так, ви також не можете робити депозити, поки викуп очікує загалом, я дам цьому сайту п’ять зірок лише за їхнє співчуття та розуміння, дякую FAIR GO CASINO!!! !!!!!!!

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
jestrella412020
2 р. тому

Насправді, це правило досить поширене в багатьох казино. З іншого боку, я також не розумію, чому ви не могли просто продовжити гру, активувати бонуси тощо, поки у вас уже заблоковано деякі гроші і ви чекаєте обробки виведення.

Нам дійсно потрібно цінувати підхід казино до виключення. Можу вас запевнити, що це не стандартна практика. Ваші виграші будуть анульовані в багатьох інших казино. Великий палець вгору за казино! 👍

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Моя партнерка виграла джекпот у Fairgo Casino на суму понад 30 000 доларів минулого жовтня, але вона досі не бачила жодного цента. Після того, як вона зняла кошти, на її рахунку більше немає коштів. Кілька

e _Mails пізніше вони все ще не відповіли.

Вона спілкувалася з ними в чаті, а їй сказали, що банкомат закрито. Під час останньої розмови з ними їй сказали, що її виграш обробляється. Це було перед Різдвом минулого року.

Її звати Ліза Леверінгтон
дякую, що вислухали, і я сподіваюся, що ви можете допомогти
Ура Девід



Автоматичний переклад.
davidmcshane007
1 рік тому

Привіт,

відповів вам тут у другій темі. Ну, це мій внесок:

«Вибачте, але ми маємо справу лише з залученими гравцями. Чи можете ви попросити її зареєструватися тут на Casino Guru, щоб подати скаргу?

Майте на увазі, що наш центр вирішення проблем працює з нещодавніми справами, тож я сподіваюся, що його не відхилять... 🤔

У будь-якому разі цей посібник повинен дати вам обом краще розуміння:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Дай мені знати, що ти про це думаєш».

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

file це казино є шахрайством.

Я все ще чекаю свій виграш, але я його ще не отримав, пройшло більше тижня. Зазвичай, коли я знімаю свої виграші, я отримую їх протягом 3 днів на інших сайтах казино.

Я надсилав свої документи вже 3 рази, але отримав той самий електронний лист, оскільки це автоматична відповідь. Я спілкувався в Інтернеті, і був дуже незадоволений і відчував, що вони мене обдурили.

Початковий виграш склав понад 8000 доларів. Мабуть, не побачу 😕

Це казино потрібно якнайшвидше закрити!

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
johnwudaduk
4 міс. тому

Чи вдалося вам підтвердити свій обліковий запис після того, як усі документи були надіслані, чи він досі не підтверджений?🤔 Можливо, проблема з документами виникла через неправильний формат? Я просто намагаюся зрозуміти, у чому може бути проблема, як ви бачите.🤷‍♀️

Крім того, ви все ще можете ввійти у свій обліковий запис?

Повідомте нас, якщо у вас є якісь оновлення.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я зробив 3 депозити в казино fairgocasino.com після перевірки, яку вони вимагали. 05.12.2024 я зняв 750 доларів і вони попросили додаткову верифікацію селфі з документом на руках. Після 15 травня 2024 року вони попросили у мене 8 селфі з різними документами та рахунком за комунальні послуги, і я завжди отримував таке повідомлення: (Ми отримали ваш електронний лист із вкладеннями, дякуємо. Нам не вдалося завершити процес перевірки, оскільки копія вашого документа(ів) не може бути прийнято.) Я переробив селфі з водійським посвідченням з паспортом із рахунком за комунальні послуги до сьогодні, 7.12.2024, коли він надіслав мені це повідомлення: (Після перегляду наданої документації ваш обліковий запис не пройшов наші внутрішні перевірки безпеки. Було прийнято рішення закрити ваш акаунт. Це рішення не буде скасовано.)

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

шахрайство file

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я зробив 3 депозити в казино fairgocasino.com після перевірки, яку вони вимагали. 05.12.2024 я зняв 750 доларів і вони попросили додаткову верифікацію селфі з документом на руках. Після 15 травня 2024 року вони попросили у мене 8 селфі з різними документами та рахунком за комунальні послуги, і я завжди отримував таке повідомлення: (Ми отримали ваш електронний лист із вкладеннями, дякуємо. Нам не вдалося завершити процес перевірки, оскільки копія вашого документа(ів) не може бути прийнято.) Я переробив селфі з водійським посвідченням з паспортом із рахунком за комунальні послуги до сьогодні, 7.12.2024, коли він надіслав мені це повідомлення: (Після перегляду наданої документації ваш обліковий запис не пройшов наші внутрішні перевірки безпеки.


Прийнято рішення про закриття вашого облікового запису. Це рішення не буде скасовано.) Допоможіть мені, будь ласка. Дякую

file

Автоматичний переклад.
bettyquintanagomez
2 міс. тому

Але вони вам пояснили, чому? Що стало причиною відмови?🤔

Я пропоную подати скаргу. Наша команда обов’язково зробить усе можливе, щоб з’ясувати причину, і, сподіваємося, вони зможуть вирішити цю ситуацію.

Для цього скористайтеся цим посиланням і повідомте нам, як вам вдалося.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Це повідомлення, яке постійно дає мені казино: я 2 рази перевіряв документи з рахунком за комунальні послуги з селфі, і вони все одно не хотіли давати мені гроші, поки нарешті не заблокували мій рахунок.


Шановна Бетті,

Дякуємо, що вибрали FairGo Casino.

Ми отримали ваш електронний лист із вкладеннями, дякуємо. Ми не змогли завершити процес перевірки, оскільки копія вашого документа(ів) не може бути прийнята.

Ми просимо вас зробити чіткі цифрові фотографії документа(ів) і надіслати електронною поштою:

- Зображення, на якому ви тримаєте альтернативну ідентифікаційну фотографію біля свого обличчя. Будь ласка, переконайтеся, що деталі вашої ідентифікаційної фотографії видно на зображенні.

Будь ласка, переконайтеся, що всю картку/документ видно (жодну частину не можна обрізати/обрізати). Будь ласка, зверніть увагу, що частково обрізані/обрізані фотографії не приймаються, і це призведе до затримок.

Для ясності переконайтеся, що документи мають високу роздільну здатність.

Ми з нетерпінням чекаємо від вас.

З повагою,


Гастон

Служба перевірки казино FairGo



Шановна Бетті,

Дякуємо, що вибрали FairGo Casino.

Ми отримали ваш запит на виплату 750 доларів США. Щоб ми могли продовжити обробку вашого запиту на виплату, нам потрібен додатковий документ підтвердження для додаткових заходів безпеки.

Якнайшвидше просимо надіслати наступне:

- Зображення, на якому ви тримаєте посвідчення особи з фотографією біля свого обличчя. Будь ласка, переконайтеся, що деталі вашої ідентифікаційної фотографії видно на зображенні.

Це необхідно для обробки вашої виплати. Після отримання та схвалення документа ваш запит буде надіслано до відділу платежів для обробки.

Якщо у вас виникли запитання, будь ласка, зв’яжіться з нами електронною поштою або в чаті.


З повагою,

Сергій

Служба перевірки казино FairGo


І останнє повідомлення:


Шановна Бетті,

З вами зв'язується FairGo Casino.

Після перегляду наданої документації ваш обліковий запис не пройшов наші внутрішні перевірки безпеки.

Прийнято рішення про закриття вашого облікового запису. Це рішення не буде скасоване.

Згідно з нашими положеннями та умовами:

У разі фальшивої документації рахунок буде заблоковано, а всі виграші та/або кеш-іни анульовані.

У разі створення нового облікового запису під вашим іменем він також буде закритий.

З повагою,

Алексіс

Команда безпеки FairGo

Автоматичний переклад.
bettyquintanagomez
2 міс. тому

Ви надіслали все, що вони просили? Дуже важливо повністю співпрацювати з казино, щоб отримати свої виграші.

Я побачив, що ви успішно подали скаргу , і там потрібна додаткова інформація, тому оновіть її якомога швидше.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого