ФорумКазиноFair Go Casino - загальне обговорення

Fair Go Casino - загальне обговорення

2 р. тому від jestrella412020
|
4038 переглядів 21 відповідей |
|
1 2
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Fair Go Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

file Нещодавно я зробив кілька депозитів і виграв депозит у біткойнах в розмірі 30 доларів, отримав його до 2900 доларів і викупив 2500 доларів, а через один робочий день надійшло моє електронне повідомлення з фінансового відділу, її звали Анналіз, і вона повідомила мені, що я зламав правила, які я викупив, і бонус під час підвішеного викупу, який не був дозволений, але зробили виняток і повідомили мене, що вони збираються вкрасти мій виграш, але попередили мене в майбутньому, якщо я зроблю його викуп, і поки Я очікую, що я претендую на будь-які бонуси, вони анулюють мої виграші, що було помилкою з моєї сторони, оскільки казино мають інші правила в термінах та умовах, і я повинен був ознайомитися з правилами, і я бачив, що це сталося з кілька людей, які опублікували повідомлення, на щастя, я не з тих людей, яким не заплатили, це перший раз, коли я в казино змінив правила для мене. У мене були проблеми з різними казино з різних причин. я так близький до втрати будь-якого казино, у якому я роблю депозит, я обов’язково прочитаю положення та умови на цій нотатці, чому вони не можуть просто зробити це там, де ви не можете викупити жодних бонусів, поки очікуєте викупу, це майже як пастка звичайно, ви не хочете скасовувати виведення, щоб грати, тому ви можете знайти інші способи, можливо, отримати свої бали за компетенцію або, можливо, отримати спеціальний бонус, який ви отримали електронною поштою, але я впевнений, що вони мають можливість налаштувати його так, як ви мені не дозволено використовувати бонуси або робити депозити, так, ви також не можете робити депозити, поки викуп очікує загалом, я дам цьому сайту п’ять зірок лише за їхнє співчуття та розуміння, дякую FAIR GO CASINO!!! !!!!!!!

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
jestrella412020
2 р. тому

Насправді, це правило досить поширене в багатьох казино. З іншого боку, я також не розумію, чому ви не могли просто продовжити гру, активувати бонуси тощо, поки у вас уже заблоковано деякі гроші і ви чекаєте обробки виведення.

Нам дійсно потрібно цінувати підхід казино до виключення. Можу вас запевнити, що це не стандартна практика. Ваші виграші будуть анульовані в багатьох інших казино. Великий палець вгору за казино! 👍

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Моя партнерка виграла джекпот у Fairgo Casino на суму понад 30 000 доларів минулого жовтня, але вона досі не бачила жодного цента. Після того, як вона зняла кошти, на її рахунку більше немає коштів. Кілька

e _Mails пізніше вони все ще не відповіли.

Вона спілкувалася з ними в чаті, а їй сказали, що банкомат закрито. Під час останньої розмови з ними їй сказали, що її виграш обробляється. Це було перед Різдвом минулого року.

Її звати Ліза Леверінгтон
дякую, що вислухали, і я сподіваюся, що ви можете допомогти
Ура Девід



Автоматичний переклад.
davidmcshane007
1 рік тому

Привіт,

відповів вам тут у другій темі. Ну, це мій внесок:

«Вибачте, але ми маємо справу лише з залученими гравцями. Чи можете ви попросити її зареєструватися тут на Casino Guru, щоб подати скаргу?

Майте на увазі, що наш центр вирішення проблем працює з нещодавніми справами, тож я сподіваюся, що його не відхилять... 🤔

У будь-якому разі цей посібник повинен дати вам обом краще розуміння:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Дай мені знати, що ти про це думаєш».

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

file це казино є шахрайством.

Я все ще чекаю свій виграш, але я його ще не отримав, пройшло більше тижня. Зазвичай, коли я знімаю свої виграші, я отримую їх протягом 3 днів на інших сайтах казино.

Я надсилав свої документи вже 3 рази, але отримав той самий електронний лист, оскільки це автоматична відповідь. Я спілкувався в Інтернеті, і був дуже незадоволений і відчував, що вони мене обдурили.

Початковий виграш склав понад 8000 доларів. Мабуть, не побачу 😕

Це казино потрібно якнайшвидше закрити!

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
johnwudaduk
6 міс. тому

Чи вдалося вам підтвердити свій обліковий запис після того, як усі документи були надіслані, чи він досі не підтверджений?🤔 Можливо, проблема з документами виникла через неправильний формат? Я просто намагаюся зрозуміти, у чому може бути проблема, як ви бачите.🤷‍♀️

Крім того, ви все ще можете ввійти у свій обліковий запис?

Повідомте нас, якщо у вас є якісь оновлення.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я зробив 3 депозити в казино fairgocasino.com після перевірки, яку вони вимагали. 05.12.2024 я зняв 750 доларів і вони попросили додаткову верифікацію селфі з документом на руках. Після 15 травня 2024 року вони попросили у мене 8 селфі з різними документами та рахунком за комунальні послуги, і я завжди отримував таке повідомлення: (Ми отримали ваш електронний лист із вкладеннями, дякуємо. Нам не вдалося завершити процес перевірки, оскільки копія вашого документа(ів) не може бути прийнято.) Я переробив селфі з водійським посвідченням з паспортом із рахунком за комунальні послуги до сьогодні, 7.12.2024, коли він надіслав мені це повідомлення: (Після перегляду наданої документації ваш обліковий запис не пройшов наші внутрішні перевірки безпеки. Було прийнято рішення закрити ваш акаунт. Це рішення не буде скасовано.)

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

шахрайство file

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я зробив 3 депозити в казино fairgocasino.com після перевірки, яку вони вимагали. 05.12.2024 я зняв 750 доларів і вони попросили додаткову верифікацію селфі з документом на руках. Після 15 травня 2024 року вони попросили у мене 8 селфі з різними документами та рахунком за комунальні послуги, і я завжди отримував таке повідомлення: (Ми отримали ваш електронний лист із вкладеннями, дякуємо. Нам не вдалося завершити процес перевірки, оскільки копія вашого документа(ів) не може бути прийнято.) Я переробив селфі з водійським посвідченням з паспортом із рахунком за комунальні послуги до сьогодні, 7.12.2024, коли він надіслав мені це повідомлення: (Після перегляду наданої документації ваш обліковий запис не пройшов наші внутрішні перевірки безпеки.


Прийнято рішення про закриття вашого облікового запису. Це рішення не буде скасовано.) Допоможіть мені, будь ласка. Дякую

file

Автоматичний переклад.
bettyquintanagomez
4 міс. тому

Але вони вам пояснили, чому? Що стало причиною відмови?🤔

Я пропоную подати скаргу. Наша команда обов’язково зробить усе можливе, щоб з’ясувати причину, і, сподіваємося, вони зможуть вирішити цю ситуацію.

Для цього скористайтеся цим посиланням і повідомте нам, як вам вдалося.

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Це повідомлення, яке постійно дає мені казино: я 2 рази перевіряв документи з рахунком за комунальні послуги з селфі, і вони все одно не хотіли давати мені гроші, поки нарешті не заблокували мій рахунок.


Шановна Бетті,

Дякуємо, що вибрали FairGo Casino.

Ми отримали ваш електронний лист із вкладеннями, дякуємо. Ми не змогли завершити процес перевірки, оскільки копія вашого документа(ів) не може бути прийнята.

Ми просимо вас зробити чіткі цифрові фотографії документа(ів) і надіслати електронною поштою:

- Зображення, на якому ви тримаєте альтернативну ідентифікаційну фотографію біля свого обличчя. Будь ласка, переконайтеся, що деталі вашої ідентифікаційної фотографії видно на зображенні.

Будь ласка, переконайтеся, що всю картку/документ видно (жодну частину не можна обрізати/обрізати). Будь ласка, зверніть увагу, що частково обрізані/обрізані фотографії не приймаються, і це призведе до затримок.

Для ясності переконайтеся, що документи мають високу роздільну здатність.

Ми з нетерпінням чекаємо від вас.

З повагою,


Гастон

Служба перевірки казино FairGo



Шановна Бетті,

Дякуємо, що вибрали FairGo Casino.

Ми отримали ваш запит на виплату 750 доларів США. Щоб ми могли продовжити обробку вашого запиту на виплату, нам потрібен додатковий документ підтвердження для додаткових заходів безпеки.

Якнайшвидше просимо надіслати наступне:

- Зображення, на якому ви тримаєте посвідчення особи з фотографією біля свого обличчя. Будь ласка, переконайтеся, що деталі вашої ідентифікаційної фотографії видно на зображенні.

Це необхідно для обробки вашої виплати. Після отримання та схвалення документа ваш запит буде надіслано до відділу платежів для обробки.

Якщо у вас виникли запитання, будь ласка, зв’яжіться з нами електронною поштою або в чаті.


З повагою,

Сергій

Служба перевірки казино FairGo


І останнє повідомлення:


Шановна Бетті,

З вами зв'язується FairGo Casino.

Після перегляду наданої документації ваш обліковий запис не пройшов наші внутрішні перевірки безпеки.

Прийнято рішення про закриття вашого облікового запису. Це рішення не буде скасоване.

Згідно з нашими положеннями та умовами:

У разі фальшивої документації рахунок буде заблоковано, а всі виграші та/або кеш-іни анульовані.

У разі створення нового облікового запису під вашим іменем він також буде закритий.

З повагою,

Алексіс

Команда безпеки FairGo

Автоматичний переклад.
bettyquintanagomez
4 міс. тому

Ви надіслали все, що вони просили? Дуже важливо повністю співпрацювати з казино, щоб отримати свої виграші.

Я побачив, що ви успішно подали скаргу , і там потрібна додаткова інформація, тому оновіть її якомога швидше.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я здивований, що не бачу моєї проблеми в інших гравців, але це також хороший знак того, що, сподіваюся, це велика одноразова помилка. Я в повному шоці та стурбований своїм банківським рахунком, на якому Fairgo стягнула кілька неавторизованих платежів за попередніми транзакціями, які я зробив з ними. Це почалося два дні тому, коли я отримав сповіщення про те, що суму моєї транзакції було збільшено з $13,77 до $27,44, це сталося з 2 моїми попередніми депозитами за попередні дні. Можливо, це можна порівняти з їжею в ресторані, а потім чайові, які ви залишили офіціанту, додаються пізніше, щоб сума збільшилася.


але це божевілля. І ніяких змін у виплатах бути не повинно. Це австралійські долари, і я подумав, що, можливо, вони замінили на долари США та повернули мені різницю в грошах, але це не сумує. Вони все ще надто збільшують його, тому це не те, що відбувається.

одразу я отримаю 28 доларів на своєму рахунку. До кінця наступного дня, тобто сьогодні, я отримаю 69 дол. США через те, що це сталося ще більше, і я ще не зазнав жодних комісій за овердрафт. Я зв’язався з Fair Go, і вони сказали, що для того, щоб впоратися з цим, їм потрібна виписка з банківського рахунку про витрати. (Це мій банк і більшість банків роблять щомісяця.) Ви не можете отримати банківську виписку про стягнення, яке ви зробили вчора, ви можете побачити її лише у своїх останніх транзакціях, але банківська виписка буде створена лише за місяць закінчилося. Але щось не так. Зазвичай компанія, ймовірно, просто знайшла б інформацію у своєму платіжному процесорі та побачила помилку на власні очі, imo, окрім доказу, який я їм уже надіслав, їм не потрібні абсолютні докази, щоб передати це, але вони кажуть, що потребують. Тож вони погоджуються чекати 30 днів і нічого не робити, поки я отримую ще більше цих неавторизованих стягнень протягом наступних 24 годин.

Уже наступного дня (сьогодні 6 жовтня 2024 р.) на мій обліковий запис було стягнуто ще 3 ці плати. «Вашу суму в розмірі 27,44 доларів США тепер збільшено до 41,00 доларів США», — сказав додаток для отримання готівки в електронних листах і текстових повідомленнях над сповіщеннями програми. Це те, що я не помічаю. Я отримую сповіщення, щойно це відбувається. СОРОК ОДИН долар!!! Так що один мав ДВА збільшення на ньому, коли таке трапляється в реальному світі? це трапилося з 5 різними транзакціями, і зараз у мене мінус 69 доларів США. Я не хочу оскаржувати транзакції, через який безлад. Оригінальна транзакція є законною, але проблема полягає в додаткових зборах, які збільшують суму, оскільки я багато граю в азартні ігри та проводжу міжнародні транзакції. Я не хочу, щоб це завдало шкоди моєму банку та моєму майбутньому з цим банком. У мене є велика виплата, яка незабаром надійде (не чесно), тому я готовий заплатити всі ці гроші, які вони мені коштують.


такого зі мною ніколи раніше не траплялося, і я думаю, що це справді сумно. Тому що чому він завжди збільшується, якщо це якісь випадкові помилки, чому ці помилки щоразу приносять їм користь, тому я надіслав їм нову інформацію про те, що у мене щойно сталося ще три, і вони ще не відповіли, але відповідь буде такою ж, як і вони потрібна виписка з банківського рахунку. Я розумію, що їм це потрібно, але тоді чому це відбувається знову і знову, наприклад, навіть якщо б у мене була заява, звинувачення все одно трапилися б зі мною знову, тому я відчайдушно намагаюся заблокувати всіх їхніх постачальників, щоб не отримати додаткові витрати, але це не спрацює. Я навіть заблокував свою картку. Я заблокував свій обліковий запис до того, як з’явилися ці нові, і оскільки вони вже є попередніми авторизованими транзакціями, які вони проходять, вони, по суті, можуть змінити суму в доларах на будь-яку, і це буде виконано. Очевидно, що це не навмисна схема чи шахрайська крадіжка моїх грошей, але все-таки викликає величезне занепокоєння будь-кого, хто вносить на них депозит, що в будь-який момент нізвідки вони можуть отримати 70 доларів США від випадкового збільшення своїх попередніх транзакцій. І тільки подумайте, що це може статися з кожною карткою, яка з ними використовувалася. Я буквально сиджу на шпильках. Молитися, щоб більше цього не траплялося, але це два дні поспіль. П'ять. Випадки, і вони не вживають жодних дій щодо своєї платіжної системи. Вони не посилюють це. Вони не вирішують проблему. Вони не вирішують це питання, доки я не дам їм виписку з банківського рахунку, у якій ще місяць не буде створено виписку з банківського рахунку за жовтень, і я прошу банк надіслати мені виписку з банківського рахунку для цих стягнень, і все, що вони сказали, це те, що ми не ми не пропонуємо, щоб ви могли оскаржити їх і залишити відгук, щоб ми могли покращити наш сервіс (CASH APP). Це дуже термінова надзвичайна ситуація. Я боюся, що до ранку приблизно через 12 годин я отримаю негативну ще одну серію несанкціонованих зарядів.



*** ОБЕРЕЖНО. *****


Я йду до відділу розгляду скарг і зараз заповню скаргу гуру, дякую всім, що прочитали це

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

*** остерігайтеся *** ⬆️ ⬆️ вкладників. (Продовження)


Крім того, після додаткових неавторизованих стягнень Fairgo я не отримав жодних кредитів для них, тому ніби мій баланс у казино взагалі не збільшився, ніби вони навіть не знають, що це відбувається, і гроші не йдуть на мій рахунок. Зазвичай компанія, незалежно від того, велика чи мала, помічає, що вона випадково завищила комусь певним чином. Особливо 5 разів на загальну суму 70 доларів. Навіть якби це приписало мені, це було б неприйнятно, навіть якщо б це було, але це лише приклад того, наскільки це божевілля. Я витрачаю майже 14 доларів на звичайну депозитну транзакцію, а через пару днів вони підвищили його до 27 доларів, а наступного дня до 41 долара!!!!! ніби є підказка чи щось, що вони додають. Але я не отримав нічого з тих грошей, які вони мені стягнули. Ні копійки. Звичайно, я отримав початкові гроші під час депозиту, але всі додані збори мені нічого не надійшли.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Щойно мене вдарили ще 2. Разом 96 доларів. 3 дні поспіль. Так «чесно» з їхнього боку


Я оновив групу скарг

file

Автоматичний переклад.
Byronaburns
1 місяць тому

Це, звичайно, дуже хороший крок. Ви повідомляли про це своєму банку? Якщо ви вважаєте, що вашим коштам загрожує безпосередня небезпека через зловживання вашою карткою, я, звичайно, почну з банку.

Одного разу я був у такій самій ситуації; отже, я можу підтвердити, чим швидше ви їм зателефонуєте, тим краще.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

дякую я хотів дати чесним шанс це виправити. Тому що я думаю, що додаток Cash забанить мене після того, як я зіткнувся з цим великим безладом із підозрілими транзакціями. Вони вже ненавидять такі міжнародні азартні операції. І це справді не вина додатків для готівки

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Хороші новини, вони зіткнулися з цим, я дуже радий. Тепер я можу повернутися до депозиту. Слава Богу, м'яч рухається вперед file

Автоматичний переклад.
Byronaburns
1 місяць тому

Я радий бачити хороші новини і те, що справа просунулася вперед. Тому я сподіваюся, що ви отримаєте всі кошти і ніде проблем не буде.

Але якщо знову станеться щось непередбачуване, ми будемо тут. 🙂

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого