2 р. тому
Тут ви можете обговорити Fabspins Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Шахрайський сайт, як і будь-який інший сайт на Casino Guru.
Scam site, just like every other site on Casino Guru.
Привіт,
за вашим коментарем має бути якась проблема. Що сталося з тобою? Чи потрібна Вам допомога?
Ви не подали жодної скарги, тому я не розумію, що тут так не так.
Ви можете пояснити, будь ласка?
Hello,
there must be some issue behind your comment. What happened to you? Do you need any help?
You have not submitted a single complaint, hence I have no clue what is so utterly wrong.
Can you explain, please?
FABSPINS CASINO також відоме як RBCARNIVAL ROOM , а тепер IBIZA ROOM спочатку було RAGING BULL CASINO
Це було моє улюблене казино, але тепер замість того, щоб рекомендувати його, я буду радити людям уникати його та будь-яких казино, пов’язаних з ним.
Доводиться чекати більше 4 місяців на зняття моїх коштів на суму 5000 доларів – це так ганебно. Вони із задоволенням беруть ваші гроші, але зняття коштів - це кошмар.
Я дотримувався правил і норм, але не можу знайти жодної причини або мені сказали будь-яку причину, чому це тривало так довго, окрім тієї самої відповіді, яку мені кажуть кожного разу, що ми вибачте за затримку, платіжний відділ дуже збережено, і що все гаразд, дякуємо за ваше терпіння, і ваші платежі буде оброблено дуже скоро.
Але минуло 4 місяці, а я все ще не знаю, коли й чи справді це буде виплачено.
FABSPINS CASINO Вам має бути соромно.
FABSPINS CASINO also known as RBCARNIVAL ROOM and now IBIZA ROOM was originally RAGING BULL CASINO
This was my favourite casino, but now instead of recommending it, I'll be advising people to avoid it and any casino's connected to it.
Having to wait for over 4 months for my withdrawals worth $5000 is so disgraceful. They are happy to take your money, but withdrawals are a nightmare.
I've followed the rules and regulations, and I can't find any reason or have been told any reason why its taking so long, other than the same response Im told every time, That we are sorry for the delay, the payment department is very backed up, and that everything is fine, thankyou for your patience, and your payments will be processed very soon.
But 4 months on and still I have no idea when or if this is actually going to be paid.
FABSPINS CASINO you should be ashamed.
Привіт,
Вибачте, що ми не змогли допомогти вам у розгляді вашої скарги. Сумно, коли казино ігнорує гравців!
Сподіваємось, ваша публікація та скарга попередять інших гравців.
Hello,
I'm sorry we were not able to help you via your complaint. It's sad when the casino ignores players!
Hopefully, your post and complaint will warn other players.
привіт
Ви зацікавлені в поданні іншої скарги? Згідно з вашою інформацією, казино закрилося:
Чи можете ви увійти до свого облікового запису, будь ласка?
Hey there.
Are you interested in submitting another complaint? According to your information, the casino has closed:
Can you log in to your account, please?
Привіт, Радко, я чекаю на вилучення коштів у "tropical fortune" та "Ibiza room", які були оновленнями від raging bull та іншого сайту. Вони ніби переміщують вас із сайту на сайт. Отже, коли я зайшов у raging bull, він увійшов до одного з них і назвав це «оновленням». Вони все ще спілкуються зі мною, кажуть бути терплячими. Чи можу я подати скаргу на будь-яке з них - я не бачив їх на вашому сайті. Дякую
Hi Radka, I am waiting on withdrawals at "tropical fortune" and "Ibiza room" which were upgrades from raging bull and another site. They seem to shuffle you from site to site. So when I logged into raging bull it logged me into one of these and called it an "upgrade". The are still communicating with me, saying to be patient. Am I able to lodge complaint against either of these - I did not see them on your site. Thanks
Привіт BarneyTheAngus.
Я бачу зараз! Звучить як VIP-кімната для мене. Це потенційно ризиковано, оскільки гравці просто перенаправляються туди - немає прямого входу. Я виявив, що за цими кімнатами ховається казино, що ускладнює ефективне спілкування. Іноді ми витрачали досить багато часу на оцінку того, до якого казино належить кожна кімната.
Але — не лякай. Ваш випадок здається трохи іншим. Казино спілкується з вами - це завжди хороший знак!
Оскільки ці сайти не є казино, скористайтеся опцією «Я не знаю казино», а потім вставте туди посилання або посилання. Не соромтеся також копіювати туди свої дописи, щоб заощадити час на введенні деталей.
Будь ласка, дайте мені знати, як ви поступите.
Hi BarneyTheAngus.
I see now! Sounds like a VIP room to me. This is potentially risky since the players are just redirected there - no direct login. I found some casino hides behind those rooms making effective communication more complicated. Sometimes we spent quite some time evaluating to which casino each room belongs.
But - don't let me scare you. Your case seems a bit different. Casino communicates with you - that's always a good sign!
Since those sites are not casinos, please use the option "I do not know the casino" and then paste the link or links there. Feel free to copy your posts there as well to save you some time with entering details.
Let me know how you proceed, please.
Привіт, Радко, я щойно подав скаргу на обидва сайти. дякую, Кірсті
Hi Radka, I have just now submitted a complaint about both sites. thanks, Kirsty
Привіт Крісті!
Це розумний крок, і я сподіваюся, що команда скарг вам допоможе. Якщо у вас виникли сумніви або ви просто хочете повідомити нас про прогрес, не соромтеся повідомити нас тут.
Бажаю удачі 🤞
Hi Kristy!
It's a smart step, and I hope the complaint team will help you. If you have any doubts or just want to update us about the progress made, feel free to let us know here.
Wish you luck 🤞
ВАУ, сьогодні я радий і здивований тим, що мені заплатили обидва сайти. Один платіж у червні, другий у серпні. Ці зняття були з минулого року, але я ввічливо наполягав на Live Chat і мав близько п’ятнадцяти ескалацій і сказав бути терплячими... і, на диво, мені заплатили. Велика подяка цьому сайту та Томасу, який наполягав і намагався розгадати таємницю того, з яким казино пов’язані ці неліцензійні сайти.
WOW, I am pleased and surprised to day that I got paid by both sites. One payment in June and another in August. These withdrawals were from last year, but I politely persisted with Live Chat and had about fifteen escalations and told to be patient..... and surprisingly I was paid. Much thanks to this site and to Tomas who persisted and tried to unravel the mystery of which casino these unlicensed sites are related to.
Що ж, ми раді, що ваша ситуація закінчилася щасливо. Я думаю, що ти зберігав багато спокою, що зрештою окупилося. Як кажуть, «терпіння родить троянди», і в цьому випадку, хоча це було нелегко, це виявилося правдою.
Тепер я думаю, що ви, ймовірно, будете вибирати свої казино набагато ретельніше.
Я бажаю вам удачі в майбутньому і сподіваюся, що у вас все буде добре. 🙂
Well, we are glad that your situation turned out happily in the end. I think you kept a great deal of calm, which paid off in the end. As they say, 'patience brings roses', and in this case, although it was not easy, it proved to be true.
Now I think you'll probably choose your casinos a lot more carefully.
I wish you the best of luck for the future and I hope you will do well. 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.