ГоловнаФорумКазиноExtra Vegas Casino - загальне обговорення

Extra Vegas Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

3 р. тому від irenelouw99
|
16 334 переглядів 67 відповідей |
|
1 2 34
2 р. тому

Ну, ви показуєте мені все, що змусить мене подумати, що тут все може бути інакше. Було повідомлення про те, що в казино сказали, що мої платежі не пройшли, і вони намагалися зв’язатися зі мною, а також цю заміну картка не повинна мати жодного відношення до мого виграшу, тому що мій виграш мав поступити на мій рахунок Ecopayz, але добросовісно я повідомив казино, що мені довелося отримати іншу дебетову картку Visa через те, що сталося з моїм банківським рахунком. Якби я їм не сказав, все це сталося б, бо там стільки шахраїв, що ніхто нікому не вірить. Оооо, я просто хочу кричати!!!!!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я розумію, що ви дуже засмучені - це очевидно і цілком зрозуміло.

Я не можу говорити від імені нашої команди з розгляду скарг, і, що дуже важливо, наразі у нас немає доказів від казино, тому, чесно, я мало що можу коментувати.

Прошу приділити нам більше часу – це непроста скарга, я б сказав.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ви маєте рацію, ми можемо лише здогадуватися, що вони придумали, тому що я знаю, що у них є всі мої гроші плюс мій виграш видобувається 25 доларів, які вони повертають на мій банківський рахунок TD.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я дам тобі весь час у світі, АЛЕ я зроблю все можливе, щоб Extra Vegas знизити до найнижчого рівня, як вони виставляють мене за те, чого я не робив, це просто неправильно ставитися до людей Ось так ми, люди, підтримуємо ці казино, але нам таке казино не потрібне. 🐀 Це щури

Автоматичний переклад.
Sherryd
2 р. тому

Привіт,

не могли б відповісти на запитання в темі скарги, будь ласка?

Йдеться про "ДІСПУТ РЕГУЛЮВАТИ MSP"

Ви можете зробити це тут .

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я зробив лише 2 депозити з мого банківського рахунку в Extra Vegas, і вони становили 25 доларів США 10 та 14 числа, інші депозити були з мого рахунку Ecopayz, і жоден з них не був повернений. Я кажу вам, що казино бреше, вони отримали всі мої платежі, я не можу грати в казино, якщо не маю грошей на моєму банківському рахунку, це не карта Visa, а дебетова картка Visa з мого TD. банку, у вас повинні бути гроші на банківському рахунку.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Просто неймовірно, у чому деякі казино звинувачують вас, щоб не платити вам, Extra Vegas звинувачує мене у відкликанні платежу на моєму рахунку в казино, хоча насправді саме казино повернуло 25 доларів на мій банківський рахунок щоб виглядало так, ніби це був я, і ось що їхнє виправдання полягає в тому, щоб не платити мені, у ВАШЕМ КАЗИНО ТАМ ПРАЦЮЄ КУПА шахраїв, я обіцяю, що я не зупинюся ні перед чим, щоб отримати свій виграш, вам це не втече, тож ти або платиш мені мій виграш, або втрачаєш.

Автоматичний переклад.
Sherryd
2 р. тому

Що ж, ця ситуація дуже складна, і я б дочекався коментарів казино та Пітера щодо цих відкликань – якби ці дві транзакції взагалі були відкликаними платежами.

Якщо я правий, вашу картку якимось чином зламали, і ваш банк щойно повернув вам суму, втрачену під час цієї проблеми з безпекою. 2 транзакції. Через це казино не хоче виплачувати ваші виграші, оскільки ви отримали нову картку, а також повідомили про проблему безпеки оригінальної картки.

Щоб бути впевненим, я щось пропустив?

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Перш за все, що такого складного в цій справі? Казино звинувачує мене у відкликанні платежу, що не відповідає дійсності, це все, що я маю довести, і це прямо на моїх виписках з банку, що я не робив повернення платежу, тому я довів, що моя інша карта не має нічого спільного з мій виграш, я виграв до того, як мені довелося отримати іншу картку, і якщо є номер мого банківського рахунку, куди будуть перераховані гроші, це не карта Visa, це дебетова картка Visa, що означає, що до неї приєднано банківський рахунок. Щоб відповісти на ваше запитання так, банк повернув мені гроші за ці звинувачення в шахрайстві, тому що я не дозволяв їм входити на мій банківський рахунок. Тепер все, що нам потрібно зробити, це змусити казино показати електронні листи, які доведуть, що вони брешуть, тому що не можуть. Як я вже сказав, що ця картка не повинна мати жодного відношення до мого виграшу, у казино не було проблем перекласти ці 25 доларів на той самий банківський рахунок, що й моя нова картка. Тож ні, ти нічого не пропустив, а якщо ти так і пропустив, то я.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ця картка, про яку ми говоримо, є моєю банківською карткою, на передній панелі картки ставлять візу, щоб ви могли використовувати її там, де вони, крім віз, але ви повинні мати гроші на своєму банківському рахунку, щоб покрити все, що ви купуєте, це називається візою дебетова картка

Автоматичний переклад.
Sherryd
2 р. тому

Здравствуйте,

Тепер я бачу, просто хотів бути впевненим.

Це складно, оскільки нам наразі нема чого перевіряти з боку казино, тому ми повинні дати їм деякий час, щоб надати нам якісь докази або просто переконатися, що вони нічого не мають.

Добре, я повинен був сказати, що займає багато часу, а не «складно».



Автоматичний переклад.
2 р. тому

Скільки часу їм потрібно?? Вони нічого не можуть надати, бо все це вигадують. Я просто не розумію, як вони можуть уникнути цього, закривши мій рахунок і не виплативши мені мій виграш. Скажіть мені, коли ми доведемо, що це неправда, чи виплатять мені мій виграш??

Автоматичний переклад.
Sherryd
2 р. тому

Просто щоб трохи прояснити речі:

Зазвичай ми даємо казино принаймні тиждень, щоб відреагувати на скаргу. Після цього стане очевидно, чи зацікавлене казино в розгляді скарги, чи ні.

У вашому випадку казино надало заяву 6 днів тому, тому співпраця була успішною, і Петро чекає/вирішує оновлення від казино, як я можу припустити на даний момент:

"Шановна команда Extra Vegas Casino,

Не могли б ви переслати докази щодо відкликаних платежів на мою електронну адресу (peter.m@casino.guru)? Особисті дані можуть бути розмитими».

Оскільки я не розбираюся з ситуацією, я не буду гадати, що, ймовірно, станеться.

Почекаємо Петра?

Я сподіваюся, ви розумієте.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ви можете мені це відповісти? яка різниця між ними, працювати з ліцензією та без неї? І як це так, що казино може працювати без ліцензії? Це тому, що вони підключені до іншого казино?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я щойно дізнався, що деяка нова інформація про повернення платежів стосується кредитних карток. Я використовував тут дебетову картку Visa, для оплати якої у вас повинні бути кошти на чековому рахунку, тому я не можу зробити нічого подібного зі своєю карткою.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Після того, як він сплачений, кошти будуть сплачені з мого банківського рахунку, тому казино бреше про це повернення платежу.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ви можете мені це відповісти? яка різниця між ними, працювати з ліцензією та без неї? І як це так, що казино може працювати без ліцензії? Це тому, що вони підключені до іншого казино?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Здравствуйте,

різниця, я б сказав, досить проста. Казино А ліцензовано за мальтійською ігровою ліцензією, що настійно рекомендується. Це означає, що казино A має відповідати всім необхідним вимогам, щоб навіть отримати ліцензію, і воно також підзвітне цьому органу. Чесно кажучи, багато гравців не дуже піклуються про безпеку або не хочуть турбуватися про повну перевірку перед першим обертанням, наприклад...

Зараз казино B працює без ліцензії. Ні вимог, ні обмежень, ні турбот - поки не виникнуть якісь проблеми. Немає жодного органу (окрім місцевої юстиції), до якого можна було б звернутися безпосередньо до розслідування та звернутися за допомогою. Крім того, таке казино не дбає про свою репутацію, тому не можна використовувати кредитне плече проти нього.

Я б сказав, що створити онлайн-казино без ліцензії – це як створити електронний магазин.

Гравець завжди вирішує, де грати. Тому ми постійно намагаємося надати гравцям всю інформацію, що стосується справедливості казино. Ліцензія має значення, тому ми попереджаємо:

file

Ви можете дізнатися більше тут:

https://casino.guru/how-to-choose-an-online-casino :

«Якщо казино вперто відмовляється виплачувати вам ваші законні виграші, залишається лише звернутися до регулятора, який видав ліцензію на казино. Тільки тоді воно покаже, наскільки важливо було вибрати казино відповідно до того, хто видав його. Ліцензія. Хороший регулятор завжди повинен незалежно стояти на стороні чесних азартних ігор. Він повинен справедливо оцінювати та розслідувати кожну офіційну скаргу. У разі серйозного порушення правил казино, воно може приєднатися до відкликання його ліцензії".


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Як гравець у будь-якому казино, я турбувався про свою безпеку, куди йде моя інформація, коли я приєднуюся до будь-якого казино, перше, що я роблю, це підтверджую себе. Справа в тому, що всі казино мають бути ліцензовані, це як хтось керує автомобілем з посвідченням або без прав, ви більше ризикуєте без ліцензії, але їм це обійдеться, як і цим казино, тепер нам потрібно поставити зупинись на цьому.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Минуло більше тижня, я просто не відчуваю, що ми з цим нікуди не прийдемо, чи так? Я не маю жодної інформації про те, як йдуть справи, ніхто не може мені сказати, будь ласка...

Автоматичний переклад.
Sherryd
2 р. тому

Я дивлюся на скаргу, яку ви подали, і бачу, що казино відреагувало на неї, а потім Пітер поставив їм додаткові запитання. Я знаю, що це займає багато часу, але багато представників казино відповідають не відразу. Давайте трохи часу, будь ласка.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так, Даніель, дякую, що звернувся до мене, справа в тому, що нам потрібно триматися на них і на них, тоді, можливо, вони втомляться від нас і платять за помилки. Ви не думаєте?

Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого