ФорумКазиноExtra Vegas Casino - загальне обговорення

Extra Vegas Casino - загальне обговорення

3 р. тому від irenelouw99
|
15022 переглядів 67 відповідей |
|
1 2...4
Додати публікацію
3 р. тому
Тут ви можете обговорити Extra Vegas Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 р. тому

Було нудно в казино, мабуть, було веселіше, а дії колись нудні

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я виграв 1000 доларів, чекав 5 днів, поки вони мені скажуть, що я ввів неправильну банківську інформацію, тому я надіслав їм свою банківську інформацію ще 5 днів, мій рахунок уже підтверджено!!!! цього разу вони повернули мій виграш на мій рахунок в казино, тому я зняв його знову, вказав правильну банківську інформацію, довелося чекати ще 5 днів, вони знову повернули його на мій рахунок казино, я думаю, що я зіграю в нього idk, тому Я грав, підняв до 1500 доларів, пішов вивести його знову, вони сказали, що моя картка Visa не підтверджена, це було все перевірено, між ними через 15 днів мій банківський рахунок зламали, тому мені довелося отримати нову дебетова картка visa, тож тепер казино вважає, що я шахрайство з цією карткою, тому я підтверджую цю картку для них. Я покинув гру на короткий час, коли повернувся, мій рахунок казино закритий, і вони сказали, що я не отримаю свою виграші, ну які імена я їх не називав, і це те, що призвело до мене неприємностей, тож якщо це трапиться з вами, стежте за своїми словами.

Автоматичний переклад.
Sherryd
2 р. тому

Здравствуйте,

Ну, без додаткових деталей досить важко здогадатися, що спричинило початкові затримки та проблеми з банківською інформацією. Мушу, однак, сказати, що я розумію, що у казино можуть виникнути певні труднощі з вашою заміненою карткою Visa, і це може призвести до подальшої затримки. Наскільки я розумію, через це вам сказали, що ви вчинили шахрайство. Це правильно?

Це, безумовно, має бути перевірено нашою командою з розгляду скарг.

Будь ласка, надайте їм всю відповідну інформацію, повідомлення, знімки екрана тощо.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ні, я ніколи не робив шахрайства, хтось шахрайство з моїм банківським рахунком, тому мені довелося отримати нову дебетову картку Visa, казино каже, що я або мій банк призупинили платіж. Насправді, коли я здійснив 2 платежі по 25 доларів, мій банк мав повернути мені кошти, які я отримав шахрайством, і суперечку, яку я думаю, бачить казино

Автоматичний переклад.
Sherryd
2 р. тому

Я б сказав, що навіть якщо ви з ними грубієте, їм все одно потрібно виплатити виграш, а потім вони можуть закрити ваш обліковий запис. Не виплачувати виграш не повинно бути варіантом.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Правильно, я не зробив нічого поганого, щоб до мене так ставилися, я зробив усе, що повинен був зробити, підтвердив свій рахунок і зробив 2 депозити, а потім я виграв, став розумним і зняв свої виграші, і їм це не сподобалося, тепер там Виправданням для закриття мого рахунку було те, що мій банк або я відхилив мої платежі в розмірі 25 доларів США, ну, по-перше, у вас повинні бути гроші в банку, щоб грати в будь-якому казино, і ні, у мене немає овердрафту на моєму рахунку, і вони сказали, що, коли я сказав їм про те, що мені потрібно отримати нову дебетову картку Visa, оскільки я мав шахрайство на моєму банківському рахунку. Це все про те, як я з ними розмовляю, я не думаю, перш ніж говорити, я просто говорю те, що маю на думці, і за це мені шкода.

Автоматичний переклад.
Sherryd
2 р. тому

Здравствуйте,

як уже писав Данило, навіть якщо ти був грубим, це не виправдання для такої поведінки. Будь ласка, наберіться терпіння, наша команда з розгляду скарг вивчає всю інформацію.



Автоматичний переклад.
2 р. тому

Дякую, як я і сказав, я не думаю, перш ніж говорити, а твоє письмо, їм потрібно виплатити мені мій виграш, тому що я не зробив нічого поганого.

Автоматичний переклад.
Sherryd
2 р. тому

Я бачу, що казино Vegas щойно запросили приєднатися до обговорення скарги. Подивимося, що буде далі.



Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ну, я думаю, вони не збираються приєднатися, ви знаєте чому..... тому що вони знають, що вони зіпсувалися, мені потрібно, щоб щось сталося найближчим часом... ми не можемо дозволити їм піти з рук, я так впевнені, що вони робили це раніше, і їм це вийшло з рук, ну не цього разу, ми повинні припинити ці казино, які продовжують нас обдирати.

Автоматичний переклад.
Sherryd
2 р. тому

На жаль, ви можете бути праві.

Дозвольте мені нагадати вам, що це казино працює без ліцензії, тому, боюся, немає жодного органу з ігрових ігор, до якого ви могли б ефективно звернутися за допомогою.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ну Радко, я покличу на допомогу, більше, ніж ти коли-небудь дізнаєшся, як я вже казав, якщо це казино не заплатить мені, я буду битися зубами і нігтями за свої 1500 доларів, і знаєш що!!! це вже навіть не про гроші, а про це та ще кілька інших казино, які є брехунами, я буду відвідувати кожну соціальну мережу, яку можу, я отримаю газету та засоби масової інформації, щоб вони самі собі сказали це 1500 доларів коштує все це, ДИВІМОСЯ. якщо хтось хоче приєднатися до мене, надішліть мені електронний лист carewcherry55@gmail.com, дякую всім за те, що прочитали мою історію

Автоматичний переклад.
Sherryd
2 р. тому

Я розумію вашу думку. Мене цікавлять не гроші, а несправедливість. Я розумію, ти не хочеш відпускати це. Тримайте нас в курсі, будь ласка.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Чесно кажучи, я також не знайшов справедливості тут, є 3 сторони історії, моя сторона, яку я надаю всі свої докази, щоб ви мені допомогли, чи надало казино будь-які електронні листи про те, що вони вам розповідали і здається, що ти їм віриш, хоча насправді я надсилаю всі електронні листи, тож була лише одна сторона історії. Мммм Мені нічого або ніхто не допомагає.

Автоматичний переклад.
Sherryd
2 р. тому

Здравствуйте,

Вибачте, але відповідь казино, а також ваші останні повідомлення в скарзі очікують схвалення, тому я не можу їх прочитати. Наскільки я розумію, ви думаєте, що ми згодні з казино, я правильно? Що ж, Пітер професіонал, тому я впевнений, що він приділяє максимальну увагу кожній деталі, наданій вами та казино, щоб він міг бути справедливим.



Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ну, ви показуєте мені все, що змусить мене подумати, що тут все може бути інакше. Було повідомлення про те, що в казино сказали, що мої платежі не пройшли, і вони намагалися зв’язатися зі мною, а також цю заміну картка не повинна мати жодного відношення до мого виграшу, тому що мій виграш мав поступити на мій рахунок Ecopayz, але добросовісно я повідомив казино, що мені довелося отримати іншу дебетову картку Visa через те, що сталося з моїм банківським рахунком. Якби я їм не сказав, все це сталося б, бо там стільки шахраїв, що ніхто нікому не вірить. Оооо, я просто хочу кричати!!!!!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Не показує мені

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я так розумію, ми чекаємо на відповідь казино??? Я просто хотів би знати, що станеться, якщо не відповість???

Автоматичний переклад.
Sherryd
2 р. тому

Здравствуйте,

так, тепер у казино є понад 5 днів, щоб зв’язатися та надати докази:

"Шановна команда Extra Vegas Casino,

Не могли б ви переслати докази щодо відкликаних платежів на мою електронну адресу (peter.m@casino.guru)? Особисті дані можуть бути розмитими».

Це звичайна процедура, нам потрібно побачити ці докази.

Я б тільки здогадувався, що станеться далі, на даний момент.

Автоматичний переклад.
1 2...4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого