3 р. тому
Тут ви можете обговорити Extra Vegas Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Було нудно в казино, мабуть, було веселіше, а дії колись нудні
It was boring casino must have more fun and action these once are boring
Я виграв 1000 доларів, чекав 5 днів, поки вони мені скажуть, що я ввів неправильну банківську інформацію, тому я надіслав їм свою банківську інформацію ще 5 днів, мій рахунок уже підтверджено!!!! цього разу вони повернули мій виграш на мій рахунок в казино, тому я зняв його знову, вказав правильну банківську інформацію, довелося чекати ще 5 днів, вони знову повернули його на мій рахунок казино, я думаю, що я зіграю в нього idk, тому Я грав, підняв до 1500 доларів, пішов вивести його знову, вони сказали, що моя картка Visa не підтверджена, це було все перевірено, між ними через 15 днів мій банківський рахунок зламали, тому мені довелося отримати нову дебетова картка visa, тож тепер казино вважає, що я шахрайство з цією карткою, тому я підтверджую цю картку для них. Я покинув гру на короткий час, коли повернувся, мій рахунок казино закритий, і вони сказали, що я не отримаю свою виграші, ну які імена я їх не називав, і це те, що призвело до мене неприємностей, тож якщо це трапиться з вами, стежте за своїми словами.
I won a $1000 waited the 5 days for them to tell me I put the wrong banking information, so I send them my banking information had to way another 5 days, my account, is already verified!!!! this time they put my winnings back in my casino account, so I withdrew it again put the right banking information, had to wait another 5 days, again they put it back into my casino account, I guess hope I will play it idk, so I did I play it got up to $1500 went to cash it out again, they said my visa card is not verified, which it was everything was verified, in between them 15 days my bank account had got hack so I had to get a new visa debit card, so now the casino thinks I did fraud with this card, so I verify that card to them, I left the game for a short time when I come back my casino account is closed and they said I ain't getting my winnings, well what names I didn't call them and that's what got me in trouble, so if this happens to you, watch your mouth.
Здравствуйте,
Ну, без додаткових деталей досить важко здогадатися, що спричинило початкові затримки та проблеми з банківською інформацією. Мушу, однак, сказати, що я розумію, що у казино можуть виникнути певні труднощі з вашою заміненою карткою Visa, і це може призвести до подальшої затримки. Наскільки я розумію, через це вам сказали, що ви вчинили шахрайство. Це правильно?
Це, безумовно, має бути перевірено нашою командою з розгляду скарг.
Будь ласка, надайте їм всю відповідну інформацію, повідомлення, знімки екрана тощо.
Hello,
well, without further details it's pretty hard to guess what caused the initial delays and problems with the banking information. I must say, however, that I understand that the casino may have some difficulties with your replaced visa card and it could cause further delay. As far as I understand, because of this, you were told that you committed fraud. Is it correct?
It certainly needs to be checked by our complaint team.
Please provide them with all relevant information, communication, screenshots, and so on.
Ні, я ніколи не робив шахрайства, хтось шахрайство з моїм банківським рахунком, тому мені довелося отримати нову дебетову картку Visa, казино каже, що я або мій банк призупинили платіж. Насправді, коли я здійснив 2 платежі по 25 доларів, мій банк мав повернути мені кошти, які я отримав шахрайством, і суперечку, яку я думаю, бачить казино
No I never did any fraud, someone did fraud on my bank account so I had to get a new visa debit card, the casino is saying that me or my bank put a stop payment. When in fact I made 2 $25 payments, my bank had pay me back the funds that I got fraud on and that the dispute i think the casino is seeing
Я б сказав, що навіть якщо ви з ними грубієте, їм все одно потрібно виплатити виграш, а потім вони можуть закрити ваш обліковий запис. Не виплачувати виграш не повинно бути варіантом.
I'd say even if your rude to them, they still need to payout the winnings and then they can close your account. Not paying the winnings shouldn't be an option.
Правильно, я не зробив нічого поганого, щоб до мене так ставилися, я зробив усе, що повинен був зробити, підтвердив свій рахунок і зробив 2 депозити, а потім я виграв, став розумним і зняв свої виграші, і їм це не сподобалося, тепер там Виправданням для закриття мого рахунку було те, що мій банк або я відхилив мої платежі в розмірі 25 доларів США, ну, по-перше, у вас повинні бути гроші в банку, щоб грати в будь-якому казино, і ні, у мене немає овердрафту на моєму рахунку, і вони сказали, що, коли я сказав їм про те, що мені потрібно отримати нову дебетову картку Visa, оскільки я мав шахрайство на моєму банківському рахунку. Це все про те, як я з ними розмовляю, я не думаю, перш ніж говорити, я просто говорю те, що маю на думці, і за це мені шкода.
Right, I did nothing wrong to be treated like that, I did everything I was supposed to do, got my account verified and made 2 deposits and then I won and got smart and withdrew my winnings and they didn't like that, now there excuse to close my account was, my bank or I declined my payments of $25, well, first of all, you have to have money in your bank to play at any casino and no I don't have an overdraft on my account, and they said that when I told them about me having to get a new visa debit card because I had frauds on my bank account. It's all about the way I talk to them, I don't think before I speak I just say what's on my mind and for that I'm sorry.
Здравствуйте,
як уже писав Данило, навіть якщо ти був грубим, це не виправдання для такої поведінки. Будь ласка, наберіться терпіння, наша команда з розгляду скарг вивчає всю інформацію.
Hello,
as Daniel already wrote, even if you were rude it is not an excuse for such behavior. Please be patient, our complaint team is examining all the information.
Дякую, як я і сказав, я не думаю, перш ніж говорити, а твоє письмо, їм потрібно виплатити мені мій виграш, тому що я не зробив нічого поганого.
Thank you, its like I said I don't think before I speak, and your write they need to pay me my winnings because I didn't do anything wrong.
Я бачу, що казино Vegas щойно запросили приєднатися до обговорення скарги. Подивимося, що буде далі.
I can see that the Vegas Casino was just invited to join the complaint discussion. Let's see what happens next.
Ну, я думаю, вони не збираються приєднатися, ви знаєте чому..... тому що вони знають, що вони зіпсувалися, мені потрібно, щоб щось сталося найближчим часом... ми не можемо дозволити їм піти з рук, я так впевнені, що вони робили це раніше, і їм це вийшло з рук, ну не цього разу, ми повинні припинити ці казино, які продовжують нас обдирати.
Well I guess they are not going to join you know why..... because they know that they mess up, I need something to happen soon.... we can't let them get away with this, I'm so sure they did this before and got away with it, well not this time we have to put a stop to these casinos that keep ripping us off.
На жаль, ви можете бути праві.
Дозвольте мені нагадати вам, що це казино працює без ліцензії, тому, боюся, немає жодного органу з ігрових ігор, до якого ви могли б ефективно звернутися за допомогою.
Sadly, you may be correct.
Allow me to remind you that this casino operates without the license, so there is no igaming authority you could effectively call for help, I'm afraid.
Ну Радко, я покличу на допомогу, більше, ніж ти коли-небудь дізнаєшся, як я вже казав, якщо це казино не заплатить мені, я буду битися зубами і нігтями за свої 1500 доларів, і знаєш що!!! це вже навіть не про гроші, а про це та ще кілька інших казино, які є брехунами, я буду відвідувати кожну соціальну мережу, яку можу, я отримаю газету та засоби масової інформації, щоб вони самі собі сказали це 1500 доларів коштує все це, ДИВІМОСЯ. якщо хтось хоче приєднатися до мене, надішліть мені електронний лист carewcherry55@gmail.com, дякую всім за те, що прочитали мою історію
Well Radko I will call for more help, more then you will ever know, like I said if this casino doesn't pay me I will fight tooth and nail for my $1500, and you know what!!! its not even about the money anymore, it about this and a few more other casinos out there that are LIARS, I will go on every social networking that I can, I will get the newspaper and news media, so they mite say to there self is $1500 worth all this, LETS SEE. if anyone would like to join me send me a email carewcherry55@gmail.com thanks everyone for reading my story's
Я розумію вашу думку. Мене цікавлять не гроші, а несправедливість. Я розумію, ти не хочеш відпускати це. Тримайте нас в курсі, будь ласка.
I get your point. I wouldn't care about the money as well, but about the injustice. I understand you don't want to let it go. Keep us posted please.
Чесно кажучи, я також не знайшов справедливості тут, є 3 сторони історії, моя сторона, яку я надаю всі свої докази, щоб ви мені допомогли, чи надало казино будь-які електронні листи про те, що вони вам розповідали і здається, що ти їм віриш, хоча насправді я надсилаю всі електронні листи, тож була лише одна сторона історії. Мммм Мені нічого або ніхто не допомагає.
To tell you the truth I didn't find justice here either, there are 3 sides to a story, my side which I provide all my evidence for you to help me, did the casino provide you with any emails for what they were telling you and it seems like you believe them, when in fact I send all the emails, so there was only one side of a story told. Mmmm. Nothing or no one help me.
Здравствуйте,
Вибачте, але відповідь казино, а також ваші останні повідомлення в скарзі очікують схвалення, тому я не можу їх прочитати. Наскільки я розумію, ви думаєте, що ми згодні з казино, я правильно? Що ж, Пітер професіонал, тому я впевнений, що він приділяє максимальну увагу кожній деталі, наданій вами та казино, щоб він міг бути справедливим.
Hello,
I'm sorry but the casino's response, as well as your latest posts in the complaint, are waiting for approval, so I can't read those. As far as I understand, you think that we agree with the casino, am I correct? Well, Peter is a professional so I am quite sure he pays maximal attention to every detail provided by you and the casino so he could be fair.
Ну, ви показуєте мені все, що змусить мене подумати, що тут все може бути інакше. Було повідомлення про те, що в казино сказали, що мої платежі не пройшли, і вони намагалися зв’язатися зі мною, а також цю заміну картка не повинна мати жодного відношення до мого виграшу, тому що мій виграш мав поступити на мій рахунок Ecopayz, але добросовісно я повідомив казино, що мені довелося отримати іншу дебетову картку Visa через те, що сталося з моїм банківським рахунком. Якби я їм не сказав, все це сталося б, бо там стільки шахраїв, що ніхто нікому не вірить. Оооо, я просто хочу кричати!!!!!
Well you're showing me anything that would make me think things could be different here, There was a message telling me that the casino said that my payments didn't go through, and they tried to get in touch with me, also this replacement card shouldn't have anything to do with my winnings because my winning should have gone into my Ecopayz account, but in good faith, l let the casino know that I had to get a different visa debit card because what happen to my bank account. If I didn't tell them all this would of happen, because there is so many cheaters of there, that no one trust anyone. Ohohoh I just want to screem!!!!!
Здравствуйте,
так, тепер у казино є понад 5 днів, щоб зв’язатися та надати докази:
"Шановна команда Extra Vegas Casino,
Не могли б ви переслати докази щодо відкликаних платежів на мою електронну адресу (peter.m@casino.guru)? Особисті дані можуть бути розмитими».
Це звичайна процедура, нам потрібно побачити ці докази.
Я б тільки здогадувався, що станеться далі, на даний момент.
Hello,
yes, the casino now has over 5 days to get in touch and provide evidence:
"Dear Extra Vegas Casino team,
Could you please forward the evidence regarding the chargebacks to my email address (peter.m@casino.guru)? Personal data can be blurred out."
That is the usual procedure, we need to see those prooves.
I'd be only guessing what happens next, at the moment.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.