ГоловнаФорумКазиноExciteWin Casino - загальне обговорення

ExciteWin Casino - загальне обговорення

2 р. тому від julionilo
|
3 878 переглядів 17 відповідей |
|
2 р. тому
Тут ви можете обговорити ExciteWin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

5 тижнів чекаю на оплату, вже відправив документи, згортають і не платять, а потім продовжують присилати промоційний лист, як вони, якщо навіть не платять.

Автоматичний переклад.
julionilo
2 р. тому

Привіт, ви вже пройшли перевірку? Якщо так, що вони сказали вам про затримку?

Я б сказав, що ви повинні скасувати підписку, щоб припинити отримувати ці рекламні акції – якщо цього можна досягти.

Найголовніше питання: чи спілкуються з вами в даний момент співробітники казино?

Автоматичний переклад.
Messi992
11 міс. тому

Привіт, я розумію, що якщо у вас є проблема в казино, ви хотіли б отримати відповідь якнайшвидше. Однак наша команда обробляє багато скарг, тому іноді неможливо отримати негайну відповідь. Для цього призначений таймер у верхньому правому куті вашої скарги, який показує, скільки часу кожна сторона має відповісти. Це завжди тиждень, тому вам не потрібно хвилюватися, що до вас ніхто не потрапить.

Однак, як я вже сказав, я розумію, що це не приємніше, якщо вам доведеться мати справу з неприємностями з казино.

Якщо можна запитати, які у вас тут проблеми?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому
Опубліковано Messi992 видалено
11 міс. тому

Привіт, я розумію, що ви кажете, але що стосується скарги, я пояснив у попередній відповіді, як це працює. Заявок дуже багато, тому наша команда намагається якомога швидше дістатися до кожного гравця.

Що стосується ваших проблем, Петронела вже відповіла , і ви можете переглянути це та відповісти на її запитання. Вона продовжить розслідування, і ми побачимо, куди дійде наша команда та що можна зробити з ситуацією. А поки нам доведеться запастися терпінням.

Автоматичний переклад.
Messi992
11 міс. тому

Привіт, я бачив, що ти відповів Петронеллі та обмінявся деякими відповідями, і це виглядає не дуже добре.

Однак, якщо ви маєте надати їй додаткову інформацію, яка підтвердить вашу ситуацію, обов’язково зробіть це.

Подивимося, куди це піде, тому що я поки що не хочу забігати наперед.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Хтось заплатив 55 доларів, а потім отримав свої гроші? Якщо так, скільки часу знадобилося, щоб отримати гроші?

Я просто не хочу, щоб мене обманули!

Автоматичний переклад.
N2racng
1 місяць тому

Привіт, мені здається, що це досить висока плата. Скільки ви знімаєте з казино і яким способом оплати? Казино має досить хороший індекс безпеки, а також розглядає скарги, тож це може бути досить хорошим знаком того, що ситуацію можна вирішити, якщо виникнуть проблеми.

Будь ласка, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Прямо зараз вони чекають, коли я заплачу 55 доларів, щоб зняти 6000 доларів. Я просто не хочу, щоб у мене викрали гроші. У мене це надходить на мій рахунок готівки в програмі.

вони законна компанія?

деб

Автоматичний переклад.
N2racng
1 місяць тому

Тож вас не варто обманювати, і якщо ви знімаєте таку велику суму, мені здається, що це не так вже й пропорційно. Чи сказали вам у казино, чи має це бути певний депозит?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Так, вони сказали, що це для перевірки мене та облікового запису.

то ти не віриш, що це шахрайство?

Автоматичний переклад.
N2racng
1 місяць тому

Я думаю, що якщо це депозит підтвердження, то це може бути добре. Казино має високий індекс безпеки, тому, якщо щось трапиться, ви можете зв'язатися з нами, і ми спробуємо вам допомогти.

Отже, ви думаєте, що ви зробите депозит там, щоб ви могли зняти? 🙂

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Дуже дякую!

Автоматичний переклад.
N2racng
1 місяць тому

Будь ласка, будь ласка, дайте мені знати, як це буде, коли ви знімаєте, мені дуже цікаво.

Автоматичний переклад.
N2racng
1 місяць тому

Я теж намагаюся вирішити! Пощастило?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я цього не робив1

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Чому користувачі вважають це казино безпечним? Я був тут 15 днів, і вони не виплатили моє зняття, я ввів 150 доларів, грав у рулетку, виграв 489 доларів, а вони не виплатили мені мої гроші, вони завжди кажуть, що стоять у черзі. Це казино є шахрайством, я шукав, чи є у них ліцензія на ігри, і я ніде її не знайшов. Ви підтримуєте ці пограбування, ви рекомендуєте це як дуже безпечне, і ви крадете гроші лише тих, хто довіряє та вкладає кошти.

Моє ім'я користувача в цьому казино alfonsoat

Автоматичний переклад.
alfonsoat
2 тиж. тому

Привіт, мені шкода, що у вас тут виникли проблеми. Отже, коли ви ввели вилучення? Ми даємо казино 14 днів, щоб заплатити гравцеві.

Крім того, що ти сказав і що ти в черзі, вони тобі більше нічого не сказали? Мені цього, мабуть, було б недостатньо.

У будь-якому разі, казино вирішує проблеми, коли вони виникають, і оскільки у вас є скарга, я вірю, що все буде так само, і ви отримаєте свої гроші.

Якщо ви дізнаєтесь щось нове, будь ласка, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого