2 р. тому
Тут ви можете обговорити ExciteWin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
5 тижнів чекаю на оплату, вже відправив документи, згортають і не платять, а потім продовжують присилати промоційний лист, як вони, якщо навіть не платять.
I've been waiting for the payment for 5 weeks, I've already sent documents, they roll up and don't pay, and then they keep sending a promotion email, how can they if they don't even pay.
Estou a 5 semanas esperando o pagamento , já mandei documentos eles enrolam e não pagam , e aí da ficam mandando e-mail de promoção , como pode se eles nem pagam .
Привіт, ви вже пройшли перевірку? Якщо так, що вони сказали вам про затримку?
Я б сказав, що ви повинні скасувати підписку, щоб припинити отримувати ці рекламні акції – якщо цього можна досягти.
Найголовніше питання: чи спілкуються з вами в даний момент співробітники казино?
Hello, so have you already passed the verification? If yes, what did they tell you about the delay?
I'd say that you have to unsubscribe in order to stop receiving those promotions - if this can be achieved.
The most important question: Does the casino staff communicate with you at the moment?
Привіт, я розумію, що якщо у вас є проблема в казино, ви хотіли б отримати відповідь якнайшвидше. Однак наша команда обробляє багато скарг, тому іноді неможливо отримати негайну відповідь. Для цього призначений таймер у верхньому правому куті вашої скарги, який показує, скільки часу кожна сторона має відповісти. Це завжди тиждень, тому вам не потрібно хвилюватися, що до вас ніхто не потрапить.
Однак, як я вже сказав, я розумію, що це не приємніше, якщо вам доведеться мати справу з неприємностями з казино.
Якщо можна запитати, які у вас тут проблеми?
Hi, I understand that if you have a problem in the casino you would like to get an answer as soon as possible. However, our team handles a lot of complaints so sometimes it's not possible to get an immediate response. That's what the timer at the top right of your complaint is for, which shows how long each party has to respond. It's always a week, so you don't have to worry about no one getting to you.
However, as I said, I understand that it's not more pleasant if you have to deal with the trouble with the casino.
If I may ask, what are your issues here?
Привіт, я розумію, що ви кажете, але що стосується скарги, я пояснив у попередній відповіді, як це працює. Заявок дуже багато, тому наша команда намагається якомога швидше дістатися до кожного гравця.
Що стосується ваших проблем, Петронела вже відповіла , і ви можете переглянути це та відповісти на її запитання. Вона продовжить розслідування, і ми побачимо, куди дійде наша команда та що можна зробити з ситуацією. А поки нам доведеться запастися терпінням.
Hi, I understand what you are saying, but as far as the complaint is concerned I explained in my previous answer how it works. There are a lot of requests so our team tries to get to each player as soon as possible.
As far as your problems are concerned, Petronela has already answered and you can look at it and respond to her questions. She will continue to investigate and we will see where our team gets to and what can be done with the situation. In the meantime, we will have to be patient.
Привіт, я бачив, що ти відповів Петронеллі та обмінявся деякими відповідями, і це виглядає не дуже добре.
Однак, якщо ви маєте надати їй додаткову інформацію, яка підтвердить вашу ситуацію, обов’язково зробіть це.
Подивимося, куди це піде, тому що я поки що не хочу забігати наперед.
Hi, I saw that you wrote back to Petronella and that you exchanged some answers and that it doesn't look good.
However, if you have further information to give her that would support your situation then by all means do so.
We'll see where this goes, because I don't want to get ahead of the outcome just yet.
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.