ФорумКазиноEvolve Casino - загальне обговорення

Evolve Casino - загальне обговорення

2 р. тому від Kokoska15
|
6490 переглядів 33 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Evolve Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

У неділю ami maid запит на зняття коштів!! У понеділок я отримав повідомлення про те, що моє зняття оброблено і може знадобитися до 4 днів, щоб отримати мої гроші! Через 3 дні після нічого я перевіряю форми багатьох людей, які скаржаться на затримку виведення коштів..тому я поговорив зі службою підтримки сьогодні, і вони сказали мені до 10 днів..що мені потрібно почекати 10 днів, щоб отримати гроші!! При обробленому виведенні чекати 10 днів!! Я перевіряю в Інтернеті, що міжнародний банківський переказ може зайняти від 1 до 5 днів максимум.. тому я стурбований!!

Автоматичний переклад.
Kokoska15
2 р. тому

Привіт,


існує різниця між часом очікування офіційного банківського переказу, наданим вашим банком, та інформацією від казино, просто тому, що казино також має обробити платіж через свій фінансовий відділ, ви впевнені, що він уже оброблений? У них може просто бракувати персоналу. Я знаю, що це звучить як поганий жарт, але я б чекав 10 днів. Якщо інші гравці скаржаться на затримку платежу, я не здивований, що ви все ще чекаєте.

Уявіть собі, що з цих причин ми надаємо казино 14 днів поспіль для обробки платежу.

Залишайтеся на зв’язку з казино і час від часу запитуйте про оплату. Якщо ви не отримаєте кошти протягом оголошених 10 днів, ви завжди можете подати скаргу.

Тримайте нас в курсі, будь ласка.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

привіт Радко.. статус мого зняття оброблено з 30.05.22 і співробітники підтримки сказали, що моє зняття оброблено і відправлено в мій банк.. і я знаю, що міжнародний переказ може зайняти від 1 до 5 робочих днів максимум!! Ми не говоримо тут про очікуване зняття коштів, мій зняття обробляється і надсилається на мій банківський рахунок..але вже 4 дні нічого не приходить!!

Автоматичний переклад.
Kokoska15
2 р. тому

Привіт,

Я розумію, і я вже сказав вам різницю. Запитайте свій банк, чи є вхідний переказ, який очікує на розгляд, або попросіть у казино будь-який документ, що підтверджує той факт, що виведення вже оброблено (мається на увазі: гроші надіслані)

Поділіться тим, що ви отримаєте, будь ласка.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я виграв приблизно 54700x на Evolve. Я, звісно, намагався це зняти. Зауваження сталося за кілька місяців, я зв’язався зі службою підтримки, і вони сказали мені, що гроші вже в дорозі.


Через 3 місяці я звернувся до свого банку. Вони сказали мені запитати це казино про відстеження. Після відстеження я отримав повідомлення від цього казино, у якому говорилося, що "ніколи більше не знімайте кошти в цьому банку". Чесно. Я вважаю, що мова йшла про AML. Банк, який виплачував гроші, був відомим джерелом примусового відмивання грошей, як таке, мій банк не давав інформації про джерело.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я виграв приблизно 54700x на Evolve. Я, звісно, намагався це зняти. Зауваження сталося за кілька місяців, я зв’язався зі службою підтримки, і вони сказали мені, що гроші вже в дорозі.


Через 3 місяці я звернувся до свого банку. Вони сказали мені запитати це казино про відстеження. Після відстеження я отримав повідомлення від цього казино, у якому говорилося, що "ніколи більше не знімайте кошти в цьому банку". Чесно. Я вважаю, що мова йшла про AML. Банк, який виплачував гроші, був відомим джерелом примусового відмивання грошей, як таке, мій банк не давав інформації про джерело.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Evolved — це Mountberg aka gammix aka Myeg aka Danguad.... У мене є судова справа проти них, вони найбільші шахраї в Інтернеті та посилаються на oceanbet

Автоматичний переклад.
Tamera
1 рік тому

Не знав, що Mountberg => Gammix. Однак я заблокований на всіх брендах gammix через збій KYC (відмовився надіслати їм підтвердження статків). Чомусь це не було застосовано до Evolve, і тому моя проблема залишилася. Це через різні ліцензії?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Не знав, що Mountberg => Gammix. Однак я заблокований на всіх брендах gammix через збій KYC (відмовився надіслати їм підтвердження статків). Чомусь це не було застосовано до Evolve, і тому моя проблема залишилася. Це через різні ліцензії?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

з 2019 року вони переносять Gammix на Мальту та отримують там ліцензії (вони передають ліцензії sugar casino на Мальту). Ліцензія Кюрасао призначена для людей, яких вони не можуть отримати за допомогою мальтійських ліцензій (Франція, Бельгія...), оскільки вони знають, що Кюрасао нічого не робить, і людям потрібно звернутися до адвоката проти них.

Що плануєте робити?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я виграв приблизно 54700x на Evolve. Я, звісно, намагався це зняти. Зауваження сталося за кілька місяців, я зв’язався зі службою підтримки, і вони сказали мені, що гроші вже в дорозі.


Через 3 місяці я звернувся до свого банку. Вони сказали мені запитати це казино про відстеження. Після відстеження я отримав повідомлення від цього казино, у якому говорилося, що "ніколи більше не знімайте кошти в цьому банку". Чесно. Я вважаю, що мова йшла про AML. Банк, який виплачував гроші, був відомим джерелом примусового відмивання грошей, як таке, мій банк не давав інформації про джерело.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Я бачу, що ваша скарга стосується проблем із самовиключенням, але те, що ви описали тут, на форумі, звучить досить цікаво.

Я думаю, що цього ніколи не було раніше, чи не так?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я також десь скаржився на це, не впевнений, що це було тут чи з цим обліковим записом. Однак гроші були виплачені приблизно через 4 місяці. В біткоіни. Але я вважаю, що це причина того, що багато людей мали проблеми з банківськими переказами.


Якщо мені не зраджує пам’ять, це був банк у Литві. Шведські банки, і особливо банк, яким я користувався, були оштрафовані за відмивання грошей у кількох країнах Балтії. Я не можу


Автоматичний переклад.
christofferc
1 рік тому

4 місяці - це неймовірно, проблема в тому, що як звичайний гравець, ви ніколи не дізнаєтесь, що у банків є якісь проблеми, поки щось подібне не станеться, я думаю.

У будь-якому разі я бажаю вам успіху зі скаргою, самовиключення — це серйозна справа, до якої не слід ставитися легковажно.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Щодо моєї скарги. Слова, здається, надзвичайно важливі.

Я попросив назавжди закрити мій рахунок, натомість отримав мовчання (після повідомлення «я перешлю до відділу») і кілька великих грошових випадінь.


Сьогодні, через півтора місяця, я сказав службі підтримки, що я залежний. Мій обліковий запис було закрито безпосередньо. Однак я сумніваюся в цьому: якщо хтось, хто вніс чималу суму, раптом захоче назавжди закрити свій рахунок, слід запитати «чому». Ймовірно, вони знали, чому, і не спитали. Оскільки ліцензія тоді не вимагала від них жодних дій.


Не грайте в казино Кюрасао ..

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Щодо моєї скарги. Слова, здається, надзвичайно важливі.

Я попросив назавжди закрити мій рахунок, натомість отримав мовчання (після повідомлення «я перешлю до відділу») і кілька великих грошових випадінь.


Сьогодні, через півтора місяця, я сказав службі підтримки, що я залежний. Мій обліковий запис було закрито безпосередньо. Однак я сумніваюся в цьому: якщо хтось, хто вніс чималу суму, раптом захоче назавжди закрити свій рахунок, слід запитати «чому». Ймовірно, вони знали, чому, і не спитали. Оскільки ліцензія тоді не вимагала від них жодних дій.


Не грайте в казино Кюрасао ..

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Для мене це тривало кілька місяців, я сказав їм, що втомився програвати (і закрив інший обліковий запис через залежність від їхнього казино Mountberg. Я багато разів говорив їм у чаті закрити мій обліковий запис, тому що я не міг перестати грати і депозит, і кожного разу, коли вони пропонують мені бонус, щоб я залишився. Вони повторюють шаблон кілька разів.

Втрачено 80 тис. Пригнічений і злий, я спілкувався з ними щодня, поки вони не закрили мій обліковий запис через залежність.

Я попросив їх відшкодувати частину мого збитку через них (щодня зв’язувався зі мною телефоном, електронною поштою, текстовими повідомленнями...). Цим зловживають. Тому я взяв проти них адвоката.


Також я лікую цю проблему за допомогою ліків і консультуюся кожні 2 тижні...


Цим людям байдужі ми, наша боротьба, вони просто хочуть наших грошей... Наше життя нічого не означає

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Щодо моєї скарги. Слова, здається, надзвичайно важливі.

Я попросив назавжди закрити мій рахунок, натомість отримав мовчання (після повідомлення «я перешлю до відділу») і кілька великих грошових випадінь.


Сьогодні, через півтора місяця, я сказав службі підтримки, що я залежний. Мій обліковий запис було закрито безпосередньо. Однак я сумніваюся в цьому: якщо хтось, хто вніс чималу суму, раптом захоче назавжди закрити свій рахунок, слід запитати «чому». Ймовірно, вони знали, чому, і не спитали. Оскільки ліцензія тоді не вимагала від них жодних дій.


Не грайте в казино Кюрасао ..

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вважаю, що гравець повинен завжди пояснювати, чому обліковий запис потрібно закрити. Ви ніколи не знаєте, хто по той бік чату, і в разі будь-яких проблем надання екрана, на якому показано, що ви згадали, скажімо, проблеми з азартними іграми зазвичай запобігають подальшим дебатам у казино, коли справа доходить до скарг.

На жаль, багато гравців щодня просять закрити облікові записи, і ціль – лише отримати бонус. Казино це, звичайно, знають.

Якщо ви дійсно хочете, щоб ваш обліковий запис було закрито, це допоможе лише чітко вказати причину.



Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

З іншого боку, людині, яка страждає від залежності, вже важко в цьому зізнатися. Якщо ви попросите остаточне закриття, щось також може бути не так.


Я частково погоджуюсь з вами. Але, знову ж таки, я вважаю, що казино, яке хоче надати інструменти для своїх користувачів, повинно дозволити їм самовиключатися без участі людини. Зізнатися в залежності вже досить важко. Зробити це випадковій людині набагато складніше. Казино це знають і зловживають цим фактом.


Автоматичний переклад.
christofferc
1 рік тому

Привіт,

Насправді важливо правильно самовиключитися, особливо тому, що «зробити це випадковій людині набагато важче».

Випадкова особа не несе відповідальності за вашу проблему і повинна точно знати, з якою ситуацією вона має справу, щоб прийняти правильне рішення.

Як ви знаєте, немає остаточного інструменту, щоб раз і назавжди самовиключитися з усіх казино світу. 🙁

Хоча ми підтримуємо цю ідею та працюємо над нею ( читайте про GSEI тут ), тим часом гравці повинні бути більш активними, щоб ефективно захистити себе. Поки не прийдуть зміни.

Це питання безпеки, тому слід покладатися на пряму правильно сформульовану вимогу. Я відчуваю, що ми маємо спільне розуміння, тільки з різними деталями.

Світ не ідеальний, як він є, тож навіщо давати казино більше шансів, все, що нам потрібно зробити, це чітко вказати причину, і тоді казино повинні діяти без подальших зволікань. Я можу уявити, що це повинно бути важко, але це все одно необхідно в даний момент.



Автоматичний переклад.
christofferc
1 рік тому

Я частково погодився з вами Крістофе. У мене схожа проблема, але щоб уникнути повторного відкриття облікового запису та зв’язатися зі службою підтримки тощо, я просто використовую їх інструмент самовиключення, щоб закрити свій обліковий запис, наприклад, на тиждень або місяць. Це дуже допомагає мені регулювати час гри. Також я не ризикую втратити VIP-ранг і остаточне закриття.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Хороший день


Я вже більше тижня чекаю, поки Evolve Casino обробить моє зняття.


На підтримці мені завжди кажуть одне й те саме: що надіслали нагадування у відповідальний відділ. Однак нічого не відбувається, що мені робити?


Сума: €2000

Виплата від 03.12.24

Автоматичний переклад.
brixkay2
7 міс. тому

Вам також доброго дня!

Хоча ви не дуже задоволені, я думаю. 🙁

Думаю, вам це не сподобається, але мені здається, що ніхто не може зробити багато. Схоже, з вашим рахунком все гаразд, зняття було прийнято; - Немає очевидної причини для такої затримки, чи не так?

Я справді боюся, що нам доведеться чекати більш конкретного оновлення від казино.

Хочу точно знати, у якому статусі зараз ваша відмова?


Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого