2 р. тому
Тут ви можете обговорити Europa Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я смиренно знімаю свою попередню критику Європи. Хоча правда, мені тут дуже не пощастило протягом тривалого часу, я повернувся ще раз, і приплив, здається, змінився.
Я ще не зняв жодних доларів, але я не очікую, що виникнуть проблеми – я повідомлю, якщо це зроблю.
ОНОВЛЕННЯ: моє зняття пройшло гладко - $ з'явилися на моєму рахунку приблизно через 4 дні після запиту. Загалом, Europa Casino є чим сподобатися, і я додаю його до свого звичайного «списку відтворення», який включає Sky City, 888 і Hyper Casino.
Я все ще трохи стурбований тим, як довго тривала моя смуга невдач на початку. Це було не так, але, сподіваюся, це вже позаду.
I humbly withdraw my previous criticism of Europa. While true I did have very bad luck here for an extended time, I went back one more time and the tide appears to have changed.
I’ve yet to withdraw any $ but I don’t expect there to be any problem - will report back if I do.
UPDATE: My withdrawal went smoothly - $ appeared in my account about 4 days after the request. Overall, there’s a lot to like about Europa Casino - and I’m adding it to my regular ‘playlist’ which includes Sky City, 888 and Hyper Casino.
I’m still a little concerned at how long my streak of bad luck was at the start. It didn’t feel right but hopefully that’s behind me now.
Привіт, я намагаюся зняти свої гроші, у мене вони в доларах, але на даний момент і під час зняття я отримую повідомлення про те, що вони будуть змінені на євро, я надіслав кілька електронних листів більше 3 місяців тому, і єдина відповідь, яку я отримую, це що вони переглядають справу.
Мій обліковий запис із Перу.
Hello, I am trying to withdraw my money, I have it in dollars but at the moment and when withdrawing I get a message that it will be changed to euros, I sent several emails more than 3 months ago and the only response I get is that they are reviewing the case.
My account is from Peru.
Hola, estoy tratando de retirar mi dinero, lo tengo en dólares pero al momento y de retirar me sale un mensaje que se cambiara a euros, envié varios correos hace más de 3 meses y la única respuesta que obtengo es que están revisando el caso.
Mi cuenta es de Perú.
На жаль, я помітив деякі проблеми з платежами, які здійснюють казино в Перу та інших сусідніх країнах. Деякі казино радять використовувати крипто-гаманці з цієї причини. Я бачу, що ви вже подали скаргу. Я не здивований, оскільки минуло 3 місяці, і я не думаю, що можна чекати стільки часу. Подивимося, як розвиватиметься скарга.
Unfortunately I've noticed some issues with payments made by casinos to Peru and other nearby countries. Some casinos advise to use crypto wallets for that reason. I can see you already submitted the complaint. I'm not surprised since it's been 3 months and I don't think it's OK to wait for that long time. Let's see how the complaint develops.
Раніше у мене була проблема з іншим казино, більшість платежів були відхилені банками-посередниками, вони пояснили мені, що це сталося з американськими банками-посередниками, це було причиною того, що тепер вони платять за Європу, а валюта в євро, це незручно для тих із нас, хто використовує долари, оскільки вони втрачаються в обмінному курсі.
Previously I had a problem with another casino, most payments were rejected by the intermediary banks, they explained to me this happened with the American intermediary banks, this was a reason that now they pay it for Europe and the currency is in euros, this is not convenient for those of us who use dollars because it is lost in the exchange rate.
Anteriormente tuve inconveniente con otro casino, la mayoría de pagos eran rechazados por los bancos intermediarios, me explicaron esto pasaba con los bancos intermediarios americanos, este fue un motivo que ahora lo pagan por Europa y la moneda es en euros, esto no es conveniente para los que usamos dólares porque se pierde en el tipo de cambio.
Я цілком розумію, що євро не є улюбленою валютою в Південній Америці, але я бачу, що ви також маєте дуже схожу інформацію, як і я, щодо банків, які не бажають отримувати виплати від казино в доларах США. Я боюся, що ви не уникнете обмінних курсів, інакше вам доведеться знайти казино, яке дозволить вам грати у вашій місцевій валюті.
I can completely understand euros aren't the preferred currency currency in Southern America, but I can see you also have very similar information as I do - regarding the banks unwilling to receive the payment from casinos in USD. I'm afraid you won't avoid the exchange rates or you would need to find a casino that will allow you to play in your local currency.
Привіт Zoilivel,
нещодавня розмова про проблеми з місцевими валютами щойно спала мені на думку, це про подібні проблеми, які мав гравець з Нігерії ( перевірте це тут ).
Hello Zoilivel,
a recent conversation about troubles with local currencies just came to my mind, it's about similar issues a player from Nigeria was experiencing (check it here).
Привіт, я намагаюся зняти свої гроші, у мене вони в доларах, але на даний момент і під час зняття я отримую повідомлення про те, що вони будуть змінені на євро, я надсилав кілька електронних листів протягом більше 3 місяців, і я отримую єдину відповідь полягає в тому, що вони аналізують справу.
Мій обліковий запис із Перу.
Hello, I am trying to withdraw my money, I have it in dollars but at the moment and when withdrawing I receive a message that it will be changed to euros, I have sent several emails for more than 3 months and the only response I receive is that they are analyzing the case.
My account is from Peru.
Olá, estou tentando sacar meu dinheiro, tenho em dólares mas no momento e ao sacar recebo uma mensagem de que será alterado para euros, enviei vários e-mails há mais de 3 meses e a única resposta que recebo é que estão analisando o caso.
Minha conta é do Peru.
Якщо ви справді страждаєте від такої проблеми, надішліть скаргу та вставте всі відповідні повідомлення та знімки екрана, щоб підтвердити свої слова.
Як ти гадаєш?
If you truly suffer such a problem, submit a complaint and paste all the relevant communications and screenshots to support your words.
What do you think?
Я смиренно знімаю свою попередню критику Європи. Хоча правда, мені тут дуже не пощастило протягом тривалого часу, я повернувся ще раз, і приплив, здається, змінився.
Я ще не зняв жодних доларів, але я не очікую, що виникнуть проблеми – я повідомлю, якщо це зроблю.
ОНОВЛЕННЯ: моє зняття пройшло гладко - $ з'явилися на моєму рахунку приблизно через 4 дні після запиту. Загалом, Europa Casino є чим сподобатися, і я додаю його до свого звичайного «списку відтворення», який включає Sky City, 888 і Hyper Casino.
Я все ще трохи стурбований тим, як довго тривала моя смуга невдач на початку. Це було не так, але, сподіваюся, це вже позаду.
I humbly withdraw my previous criticism of Europa. While true I did have very bad luck here for an extended time, I went back one more time and the tide appears to have changed.
I’ve yet to withdraw any $ but I don’t expect there to be any problem - will report back if I do.
UPDATE: My withdrawal went smoothly - $ appeared in my account about 4 days after the request. Overall, there’s a lot to like about Europa Casino - and I’m adding it to my regular ‘playlist’ which includes Sky City, 888 and Hyper Casino.
I’m still a little concerned at how long my streak of bad luck was at the start. It didn’t feel right but hopefully that’s behind me now.
Привіт,
дякую за це оновлення, хоча ви можете просто написати новий пост наступного разу, щоб ми всі побачили, що ситуація змінилася 🙂.
Чекаємо на ваше оновлення 👍
Hello,
thank you for this update though you can just write a new post next time so we can all see that the situation has changed 🙂.
Looking forward to your update 👍
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.