10 міс. тому
Тут ви можете обговорити EuroBets Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Гей, ти випадково представник казино?
Якщо так, вам потрібно буде спочатку пройти ці правила та дотримуватися їх: https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions
Дякую за розуміння.
Hey, are you a casino representative by any chance?
If so, you will need to go through these rules first and follow them: https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions
Thank you for your understanding.
Чи можете ви спробувати зрозуміти інформацію, яку вам надали?
Це не так працює.
Зверніть увагу хоча б на це:
1) Ви повинні бути зареєстровані як представник казино. Щоб стати зареєстрованим представником казино, вам потрібно пройти стандартну реєстрацію тут: https://casino.guru/signup
2) Ваш обліковий запис на форумі потрібно вручну синхронізувати з брендами казино, які ви представляєте. Вам потрібно надіслати нам назви цих брендів і своє ім’я користувача на форумі (або адресу електронної пошти) на community(at)casino.guru ( community@casino.guru ). Тоді ми зможемо синхронізувати ваш обліковий запис на форумі з усіма брендами казино. Вам також потрібно зв’язатися з нами з офіційної адреси казино або з адреси електронної пошти компанії, яка відповідає за маркетинговий план у певних брендах казино.
Для вас це має сенс, будь ласка? 🙏
Can you please try to understand the information you were given?
This is not how it works.
Mind this at least:
1) You need to be registered as a casino representative. In order to become a registered casino representative, you need to finish the standard registration here: https://casino.guru/signup
2) Your forum account needs to be manually synched with casino brands that you represent. You need to send us names of these brands and your forum username (or e-mail address) to community(at)casino.guru (community@casino.guru). Then we'll be able to synch your forum account with all the casino brands. You also need to contact us from an official casino address or from an e-mail address of a company that is responsible for marketing agenda in given casino brands.
Does it make sense to you, please? 🙏
Персонал, який працює, дуже доброзичливий, і хоча спочатку виплата призів займала деякий час, тепер це змінилося, і зняття коштів відбувається миттєво. Особисто я люблю грати в цьому казино, і чим більше ви граєте, тим більше у вас переваг.
The staff that works is very friendly and although at first it took a while to pay the prizes, this has now changed and the withdrawals are instantaneous. Personally, I love playing at this casino and the more you play, the more advantages you have.
Велике спасибі Девіду, який дуже добрий і професійний, а також Олів, Даніелю та решті колег.
Many thanks to David, who is very kind and professional, also to Olive, Daniel and the rest of the colleagues.
Привіт. Дякуємо за ваш відгук😉. Чи можу я запитати, як ви натрапили на це казино? Приємно почути про ваш досвід, хоча я був би трохи обережним, коли мова йде про це конкретне казино 🤔. Я бачу, що індекс безпеки казино досить низький, я б сказав. Відгуки користувачів також не дуже позитивні, як ви бачите тут 👈. Ми завжди рекомендуємо гравцям грати в безпечніших і надійніших казино, а наш підхід до менш безпечних полягає в тому, щоб гравці: «звертали увагу на всі правила та чітко їх дотримувалися. В ідеалі робіть знімки екрана з відповідною інформацією, як-от Умови та умови, бонусні Умови, чат стенограми, електронні листи від казино тощо, які можуть стати в нагоді, якщо ви зазнаєте поганого поводження з боку казино та хочете подати скаргу. Звичайно, найкраще, що можна зробити, — це знайти краще казино та грати в ньому». Якщо ви хочете дізнатися більше про це, перегляньте цю статтю 👈. Я думаю, що вам нічого втрачати, коли мова заходить про те, щоб бути більш обережними та краще поінформованими, що ви скажете?
Дякуємо за ваші зусилля поділитися з нами своїм досвідом👌.
Hello there. Thank you for your feedback😉. How did you come across this casino, may I ask? It is nice to hear about your experience, even though I would be a bit cautious when it comes to this particular casino 🤔. I see that the safety index of the casino is pretty low , I would say. The user reviews are not very positive either, as you can see here 👈. We always recommend players to play in more safer and trustworthy casinos and our approach to less safer ones is for players to: "pay attention to all rules and follow them closely. Ideally, take screenshots of relevant information such as T&Cs, bonus T&Cs, chat transcripts, emails from the casino, etc., which may come in handy if you get mistreated by the casino and wish to file a complaint. Of course, the best thing to do is to find a better casino and play there instead." If you like to know something more about this, have a look at this article 👈. I think you have nothing to loose when it comes to being more careful and better informed, what do you say?
Thank you for your effort to share your experience with us👌.
Усе це прив’язано до внутрішньої частини, щоб протистояти негативному рейтингу, мені сказали, що Девід Джексон більше там не працює. У мене є вагомі докази того, що це шахрайський сайт!! Чесне найгірше ймовірне казино не повинно бути відкритим. Я присвятив свій час спробам закрити його через рівень брехні тощо, сторінки й сторінки правди!! Доступний за запитом, і я заохочую будь-яких колишніх або теперішніх гравців, не дозволяйте їм це зійти з рук. Ви можете зв’язатися в будь-який час, щоб дізнатися про поточні справи та справи. Я прошу вас і не зупинюся, поки не побачу, що це закрито
These are all tied to the inside posted to counter negative rating it was told to me this David Jackson no longer works there I have strong evidence that this is a scam rogue site !! Honest worst supposed casino should not be open I have committed my time to trying to shut it down because of level of lies etc pages and pages of truth!! Avail upon request and I encourage any players past or present don't let them get away with it you can contact anytime to see the ongoing cases and cases I beg you and will not stop til I see it closed
Гарантія Девід Стівен Олів Олівія Джон Деніел і нещодавно доданий Остін фактично є одним цілим і ведуть домашню операцію!! Шахрайство. Сотні тисяч шукають в Інтернеті. Здійснюють пошук. Ви отримуєте тисячі $$, вкрадених у гравців без наміру платити. Цей так званий Девід надіслав перший платіж у розмірі 25 $ BTC, який можна відстежити.
Guarantee David Stephen Olive Olivia John Daniel and newly added Austin are in fact one and running a home operation!! Scamming hundreds of thousands look online do a search adds up to thousands of $$ stole from players with no intentions of paying this so called david sent one 25$ btc payment a first that can be tracked back
Персонал, який працює, дуже доброзичливий, і хоча спочатку виплата призів займала деякий час, тепер це змінилося, і зняття коштів відбувається миттєво. Особисто я люблю грати в цьому казино, і чим більше ви граєте, тим більше у вас переваг.
The staff that works is very friendly and although at first it took a while to pay the prizes, this has now changed and the withdrawals are instantaneous. Personally, I love playing at this casino and the more you play, the more advantages you have.
Правильно, чому я маю телефон Девіда # він сказав, що там не працює. У мене є текстове повідомлення та електронний лист від Девіда Джексона, який каже, що він закінчив, він подзвонить мені, коли отримає нову роботу
Right how is that I have David's phone # he said he doesn't work there I have text and email from a David Jackson saying he's done there will call me when he gets his new job
Усе це прив’язано до внутрішньої частини, щоб протистояти негативному рейтингу, мені сказали, що Девід Джексон більше там не працює. У мене є вагомі докази того, що це шахрайський сайт!! Чесне найгірше ймовірне казино не повинно бути відкритим. Я присвятив свій час спробам закрити його через рівень брехні тощо, сторінки й сторінки правди!! Доступний за запитом, і я заохочую будь-яких колишніх або теперішніх гравців, не дозволяйте їм це зійти з рук. Ви можете зв’язатися в будь-який час, щоб дізнатися про поточні справи та справи. Я прошу вас і не зупинюся, поки не побачу, що це закрито
These are all tied to the inside posted to counter negative rating it was told to me this David Jackson no longer works there I have strong evidence that this is a scam rogue site !! Honest worst supposed casino should not be open I have committed my time to trying to shut it down because of level of lies etc pages and pages of truth!! Avail upon request and I encourage any players past or present don't let them get away with it you can contact anytime to see the ongoing cases and cases I beg you and will not stop til I see it closed
привіт! Якщо ви бажаєте поділитися, будь ласка, надішліть усе, що маєте, до нашої спеціальної групи даних. Ці хлопці цікавляться кожною подробицею казино, яку вони можуть отримати. data@casino.guru
Ми цінуємо ваші зусилля. 🐱🏍
Hey! If you're willing to share, please send all you have to our dedicated Data Team. Those guys are interested in every casino detail they can get. data@casino.guru
We appreciate your efforts. 🐱🏍
🙂 Я бачу, і дякую! Тому не чекайте швидкої відповіді. Ці команди спеціалізуються на копанні, і на все, що вони роблять, потрібен час. 🙏
🙂 I see, and thank you! So please don't expect a quick response. This Teams specializes in digging, and everything they do requires time. 🙏
Оновлення щодо євробетів Я входжу щодня, сподіваючись на позитивний результат, сьогодні я входжу в систему, отримав Олів, вона сказала, що провела гарячі бесіди зі своєю командою, і їй було сумно, що я зробив неправильно, вона сказала, що працює над тим, щоб отримати мені виплату принаймні 100 доларів США, що прозвучало через кілька місяців як крок у правильному напрямку, і я щойно отримав цей платіж у своєму гаманці, дякую, Оліве, і сподіваюся, що це перший крок до кращих речей
Update on eurobets I log in everyday hoping for a positive today I log in got Olive she said she had heated convos with her team and was sad I was done wrong she said she work on getting me a payment of at least $100 which months later sounded like a step in the right direction and I just got that payment in my wallet thank you Olive and hope this is a first step to better things
Ну, я радий, не часто трапляється бійка між колегами і завдяки цьому гравець отримує гроші. Звичайно, я також вірю, що після такого досвіду в казино все піде в кращому напрямку, але я б більше не ризикував.
Що з вами? Ви думаєте, що ви знову будете тут грати? 🙂
Well, I'm glad, it's not often that a fight between colleagues happens and thanks to it a player gets some money. Of course, I also believe that after such an experience in the casino it will go in a better direction, but I would not risk it anymore.
What about you ? Do you think you'll play here again ? 🙂
Я слідкую та тримаю кулаки, щоб ваші наступні враження були лише кращими. Якщо вам є що сказати, поділіться. Але хотілося б, щоб він був більш позитивним. 👍😎🤞
I follow and I will keep my fingers crossed that your next experience will only be better. If you have something to say, feel free to share. But I would like it to be more positive. 👍😎🤞
Дякую, що поділилися, і мені дуже шкода, що ви так почуваєтеся. Чи можна якимось чином довести те, що ви говорите? Я не люблю вказувати на когось пальцем, якщо всі ці звинувачення не можуть бути доведені, ви знаєте. Як довго ви граєте в цьому казино, якщо можна запитати?
Thank you for sharing and I am really sorry you feel this way. Is there any way you can actually proof what you are saying? I do not like to point fingers at anyone if all this accusations can not be proved, you know. How long have you been playing at this casino, if I may ask?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.