2 р. тому
Тут ви можете обговорити ETC Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт
мій рахунок не було закрито відразу, тоді я програв ще 950 доларів у цьому казино. Casinoguru завжди звинувачує мене в таких випадках, але ці шахрайські казино не закривають облікові записи гравців, коли ми просили. Які ваші правила самовиключення.
Hi
my account wasn’t closed immediately then I lost another 950$ in this casino. Casinoguru always blaming me for this kind of cases but these rogue casinos not closing players accounts when we requested. What is your rules for self exclusion.
Шановні гравці
будь ласка, не грайте в казино Кюрасао, оскільки вони не закривають обліковий запис гравця, коли ми про це просимо. Навіть casinoguru не допоможе вам, оскільки це вплине на їхні комісії. Вони відхилили мої скарги щодо закриття облікового запису гравців на 3-4 дні, але в умовах не зазначено. Наступного разу, якщо казино не закриє рахунок, установіть ліміт депозитів у розмірі 100 доларів на місяць, щоб уникнути таких ситуацій, як я. Я зробив помилку, і будь ласка, прокинься від цього шахрайського казино та казино.
Dear players
please don’t play in curacao casinos because they are not closing player’s account when we asked to. Even casinoguru won’t help you because it will affect their commission fees. They rejected my complaints for closure players account take 3-4 days but it never says in terms and conditions. Next time if the casino won’t close the account set deposits limits of 100$ per month to avoid situations like me. I made a mistake and please awake from this rogue casinos and casinoguru.
Привіт,
на жаль, це ще один приклад вашої необґрунтованої скарги 🙁. Я вважаю, що ми вже попереджали вас кілька разів, що ви повинні спробувати захистити себе краще, ніж просто подавати чергову скаргу кожного разу, коли ви втрачаєте свої депозити.
«Шановний Antony181980,
Оскільки у вас було кілька випадків з абсолютно однаковою проблемою, де я чи мої колеги пояснювали, що обробка самовиключення може тривати до 3-4 днів залежно від того, який день ви про це запитали, ми закриємо вашу скаргу.
Також зауважте, що жодні подальші ваші випадки не будуть опубліковані, якщо період очікування самовиключення становить менше 4 днів».
Примітка: новий профіль вам також не допоможе.
Hello,
sadly, this is another example of an unjustified complaint of yours 🙁. I believe that we already warned you several times, that you must try to protect yourself better than just opening another complaint each time you lose your deposits.
"Dear Antony181980,
As you had multiple cases with the exact same issue where me or my colleagues explained that a self exclusion may take up to 3-4 days to be processed depending or which day you requested for it, we will be closing your complaint.
Also please note that no further cases from you will be published where the waiting period of self exclusion is less than 4 days."
Kind note: New profile won't help you either.
чому ви ще не додали це казино в чорний список, сайт не працює тиждень, мої гроші не знімають і багато інших гравців кинули гроші
why haven’t you added this casino to the black list yet, the site hasn’t been working for a week, they haven’t withdrawn my money and many other players have thrown money
почему вы еще не добавили это казино в черный список сайт не работает уже как неделю мне не вывели деньги и много других игроков кинули на деньги
Привіт Анастаза,
Я також не можу зайти на сайт, я його перевірю.
Ми не заносимо сайти в чорний список, натомість ми надаємо чесний рейтинг. Згідно з вашою скаргою , минуло лише кілька днів з моменту, коли ви подали заявку на зняття коштів, я б сказав, що некоректно негайно заносити будь-яке казино в чорний список, хоча я розумію ваше занепокоєння. Будь ласка, почекайте трохи, ми надаємо казино 14 повних днів, щоб продовжити виведення коштів. Я можу уявити, що вам це не дуже подобається, але, будь ласка, потерпіть.
Hello anastaze,
I can't access the site either, I'll get it checked.
We do not blacklist sites, we provide an honest rating instead. According to your complaint, it has been only a few days since the moment you submitted the withdrawal, I'd say it's not correct to blacklist any casino immediately, though I understand your concern. Kindly wait a bit, we allow casinos 14 full days to proceed with the withdrawal. I can imagine that you don't like it well, still, please be patient.
Вибач - мій поганий. У нас виникла проблема з інструментом пошуку, і через це я якось пропустив останні три публікації в скарзі, вибачте за це.
Я вже попросив команду тестувальників перевірити сайт і його функціонування, однак інше залежить від скарги.
Схрещені пальці. 🤞
I'm sorry - my bad. We had an issue with the search tool and due to that I somehow overlooked the last three posts in the complaint, I'm sorry for that.
I already asked the tester team to check the site and its functioning, the rest is up to the complaint, however.
Fingers crossed. 🤞
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.