ФорумКазиноETC Casino - загальне обговорення

ETC Casino - загальне обговорення

2 р. тому від Anonymized234
|
3072 переглядів 7 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити ETC Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Привіт

мій рахунок не було закрито відразу, тоді я програв ще 950 доларів у цьому казино. Casinoguru завжди звинувачує мене в таких випадках, але ці шахрайські казино не закривають облікові записи гравців, коли ми просили. Які ваші правила самовиключення.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Шановні гравці


будь ласка, не грайте в казино Кюрасао, оскільки вони не закривають обліковий запис гравця, коли ми про це просимо. Навіть casinoguru не допоможе вам, оскільки це вплине на їхні комісії. Вони відхилили мої скарги щодо закриття облікового запису гравців на 3-4 дні, але в умовах не зазначено. Наступного разу, якщо казино не закриє рахунок, установіть ліміт депозитів у розмірі 100 доларів на місяць, щоб уникнути таких ситуацій, як я. Я зробив помилку, і будь ласка, прокинься від цього шахрайського казино та казино.

Автоматичний переклад.
Anonymized234
2 р. тому

Привіт,

на жаль, це ще один приклад вашої необґрунтованої скарги 🙁. Я вважаю, що ми вже попереджали вас кілька разів, що ви повинні спробувати захистити себе краще, ніж просто подавати чергову скаргу кожного разу, коли ви втрачаєте свої депозити.

«Шановний Antony181980,

Оскільки у вас було кілька випадків з абсолютно однаковою проблемою, де я чи мої колеги пояснювали, що обробка самовиключення може тривати до 3-4 днів залежно від того, який день ви про це запитали, ми закриємо вашу скаргу.

Також зауважте, що жодні подальші ваші випадки не будуть опубліковані, якщо період очікування самовиключення становить менше 4 днів».

Примітка: новий профіль вам також не допоможе.


Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

почему вы еще не добавили это казино в черный список сайт не работает уже как неделю мне не вывели деньги и много других игроков кинули на деньги

anastaze
1 рік тому

Привіт Анастаза,

Я також не можу зайти на сайт, я його перевірю.

Ми не заносимо сайти в чорний список, натомість ми надаємо чесний рейтинг. Згідно з вашою скаргою , минуло лише кілька днів з моменту, коли ви подали заявку на зняття коштів, я б сказав, що некоректно негайно заносити будь-яке казино в чорний список, хоча я розумію ваше занепокоєння. Будь ласка, почекайте трохи, ми надаємо казино 14 повних днів, щоб продовжити виведення коштів. Я можу уявити, що вам це не дуже подобається, але, будь ласка, потерпіть.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

У меня вывод стоит со 2 ноября и 14 дней уже прошли

anastaze
1 рік тому

Вибач - мій поганий. У нас виникла проблема з інструментом пошуку, і через це я якось пропустив останні три публікації в скарзі, вибачте за це.

Я вже попросив команду тестувальників перевірити сайт і його функціонування, однак інше залежить від скарги.

Схрещені пальці. 🤞

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого