1 рік тому
Тут ви можете обговорити EstrelaBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Сьогодні, 05.10.2023 о 18:11, я зробив малюнок на суму 200,00 R$, і він не надійшов на мій обліковий запис Estrela bet, я подав кілька скарг до служби підтримки та не отримав відповіді, я прошу допомоги від Casino Guru, щоб вирішити справу.
Today, 10/05/2023 at 6:11 pm, I made a pix of R$ 200.00 and it didn't enter my Estrela bet account, I made several complaints to support and didn't get a response, I ask for help from Casino Guru to resolve the case.
Hoje dia 05/10/2023 as 18:11 h eu fiz um pix de R$ 200,00 e não entrou na minha conta da Estrela bet, fiz várias reclamações com o suporte e não obtive retorno, peço a ajuda do Casino Guru para solucionar o caso.
Депозит, який я вніс через pix у розмірі 200,00 R$, не було зараховано на мій рахунок Estrela bet, я вже попросив допомоги через чат, надіслав електронний лист, але нічого не було вирішено. Дата депозиту 05.10.2023 о 18:11
The deposit I made via pix of R$ 200.00 was not credited to my Estrela bet account, I already asked for help via chat, sent an email and nothing was resolved deposit date 10/05/2023 at 6:11 pm
Deposito que fiz via pix de R$ 200,00 não foi creditado na minha conta da Estrela bet, já pedi ajuda do chat, passei email e nada foi resolvido data do depósito 05/10/2023 as 18:11
Сьогодні, 05.10.2023 о 18:11, я зробив малюнок на суму 200,00 R$, і він не надійшов на мій обліковий запис Estrela bet, я подав кілька скарг до служби підтримки та не отримав відповіді, я прошу допомоги від Casino Guru, щоб вирішити справу.
Today, 10/05/2023 at 6:11 pm, I made a pix of R$ 200.00 and it didn't enter my Estrela bet account, I made several complaints to support and didn't get a response, I ask for help from Casino Guru to resolve the case.
Hoje dia 05/10/2023 as 18:11 h eu fiz um pix de R$ 200,00 e não entrou na minha conta da Estrela bet, fiz várias reclamações com o suporte e não obtive retorno, peço a ajuda do Casino Guru para solucionar o caso.
Привіт.
Це прикро 🙁
Проте залишайтеся, будь ласка, зі своєю скаргою; це не спосіб прискорити роботу, і я також пропоную вам прочитати цей посібник , щоб дізнатися більше про те, чого очікувати.
Наскільки я бачу, тепер ваша черга. Будь ласка, зверніть увагу, що ми маємо один тиждень, щоб відповісти вам щоразу, коли таймер на нашому боці. Зрозуміло, що всі члени команди прагнуть відповісти швидше, але деякі скарги є більш складними. Вам, до речі, дається стільки ж часу.
На жаль, у випадку втрати депозитів ми мало що можемо зробити.
"Якщо ваш депозит ніколи не був зарахований на ваш рахунок у казино, єдине, що ви можете зробити, це зв'язатися зі своїм постачальником платіжних послуг."
Удачі!
Hello.
That's unfortunate 🙁
However, stick with your complaint, please; this is not a way to speed things up, and I also suggest you read this guide to find more details about what to expect.
As far as I can see, it is your turn now. Please note that we have one week to respond to you each time the timer is on our side. Needless to say, all team members strive to reply sooner, but some complaints are more complex. You're given the same amount of time, by the way.
Sadly, in the case of lost deposits, there is not much we can do.
"if your deposit has never been credited to your casino account, the only thing you can do is to contact your payment provider."
Good luck!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.