2 р. тому
Тут ви можете обговорити Energy Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт,
як довго ти там граєш? Завжди приємно отримати деякі подробиці від гравців, тому ви також можете сказати нам, який варіант оплати ви б порекомендували гравцям з Австрії, чи не так? 😉
Hello,
for how long have you been playing there? It's always nice to get some details from players, so you can also tell us which payment option you would recommend to players from Austria, can't you? 😉
Я грав там 3 роки. Я розплачувався банківською картою та карткою Pay-Saf. У мене також були величезні призи, найбільший – 6000 євро, але кілька разів також було 3000 євро. Ви можете взяти гру з собою тут. Я вважаю, що найперша з них має бути серед перших 🙂
I played there for 3 years. I paid with a bank card and a Pay-Saf card. I also had huge prizes, the biggest being €6,000, but there were also €3,000 on several occasions. You can take the game with you here. I think the very first of them should be among the first 🙂
Ich habe dort 3 Jahre gespielt. Ich habe mit einer Bankkarte und einer Pay-Saf-Karte bezahlt. Ich hatte auch riesige Preise, der größte war 6.000 €, aber es gab auch mehrmals 3.000 €. Sie können das Spiel hier mitnehmen. Ich denke, die allerersten von ihnen sollten unter den ersten sein 🙂
Привіт Godie1891,
Хоча я не зовсім розумію деякі речі, які ви згадали, я хотів би подякувати вам за ваш досвід. Казино заслужило дуже хорошу репутацію, тому я радий бачити, що вам подобається грати в ньому.
Чи можу я дізнатися, які ігри зробили вас переможцем? 🙂
Hello Godie1891,
though I do not fully understand some of the things you mentioned, I'd like to thank you for your experience. The casino has earned a very good reputation so I'm happy to see that you enjoy playing there.
May I know which games made you the winner? 🙂
На жаль, я поки що не можу там грати, тому що я створив 2 акаунти. Я забув свої старі дані доступу.
Unfortunately I can't play there yet because I created 2 accounts. I have forgotten my old access data.
Leider kann ich dort noch nicht spielen, da ich 2 Accounts erstellt habe. Ich habe meine alten Zugangsdaten vergessen.
Ой, вибачте, на жаль, іноді таке буває. Ви не єдиний і не останній, хто відчуває це. А чи є якась нова улюблена гра, в яку ви зараз граєте?
Oh, I'm sorry, unfortunately that happens sometimes. You are neither the only nor the last who experience this. And is there any new favorite game which you play now?
На жаль, я поки що не можу там грати, тому що я створив 2 акаунти. Я забув свої старі дані доступу.
Unfortunately I can't play there yet because I created 2 accounts. I have forgotten my old access data.
Leider kann ich dort noch nicht spielen, da ich 2 Accounts erstellt habe. Ich habe meine alten Zugangsdaten vergessen.
Привіт, Godie1981,
Чи правильно я припускаю, що обидва ваші облікові записи було закрито? Я сподіваюся, що розумне пояснення має залишити ваш початковий обліковий запис відкритим. 🤔
Що саме сталося, будь ласка?
Hello, Godie1981,
Do I assume correctly that both of your accounts were closed? I would expect that a reasonable explanation should keep your original account open. 🤔
What has happended exactly, please?
Привіт, і якщо ви просто любите грати в ігри, ви можете знайти багато ігор казино в нашому розділі безкоштовних ігор, де ви знайдете казино, в які ви можете грати як безкоштовно, так і на гроші.
Hi, and if you just like to play games, you can find a lot of casino games at our free games section where you find casinos in which you can play both free or for money.
Нечесне казино з іншим гравцем. У мене є 3 тисячі євро, і мені сказали, що я подвоїв свій рахунок, навіть підтверджено
An unfair casino with the other player I have 3 thousand euros and they told me that I doubled my account even verified
Um casino injusto com os outro jogador eu tenho 3 mil euros e me disseram que eu dupliquei minha conta mesmo verificada
На мою думку, казино підтвердило вашу особу, і ви пройшли KYC. Але казино також пов’язало ваш обліковий запис з кимось іншим. Хоча я лише припускаю.
Якщо можна запитати, звідки ви знаєте, що в іншого гравця така ж проблема? Мені здається дивним, що ви настільки добре поінформовані, коли вас звинувачують у створенні іншого облікового запису – без образ, звичайно, просто запитую.
Можливо, будь-хто з вашої родини може грати в одному казино, використовуючи той самий Wi-Fi?
Давайте подивимося, що буде далі у вашій скарзі .
The way I see it, the casino has confirmed your identity, and you've passed the KYC. But the casino also linked your account with someone else. Just my guess though.
If I may ask, how do you know another player suffers the same trouble? Sounds weird to me that you are so well-informed while you're accused of creating another account - no offense, of course, just asking.
Could anyone from your household play in the same casino using the same Wi-Fi, perhaps?
Let's see what comes next in the complaint you lodged.
Привіт, тому вдома ніхто не грає в казино, тільки я! Тому дуже погано, що вони роблять це, не надавши доказів чи щось подібне, вони просто сказали, що я дублюю обліковий запис, і мене заблокували
hello, so no one plays casino here at home only me! So it's really bad that they do this without showing proof or something like that, they just said that I duplicated the account and I was blocked
ola , então ninguém joga casino aqui em casa somente eu ! Então é muito ruim eles fazerem isso sem mostrar provas ou algo do gênero apenas falou que dupliquei a conta e fui bloqueado
Я розумію ваше почуття. Просто казино зазвичай закривають такі акаунти просто тому, що вони впевнені, що гравець або гравці вчинили неправильно. Що б ви зробили, якби казино показало вам якісь докази? Наприклад, та сама IP-адреса чи схожа електронна адреса? Ви б сказали "добре, я бачу"? Я так не думаю.
З їхньої точки зору, це лише затягує справу, поки вона вже вирішена.
Щоб врятувати ситуацію, ми знаходимо час, щоб розібратися.
I understand your feeling. It's just casinos usually close such accounts simply because they are assured the player or players did the wrong thing. What would you do if the casino shows you some evidence? The same IP address or similar email, for instance? Would you say "ok, I see."? I don't think so.
From their point of view, it only prolongs the matter while it has already been decided.
To save the day, we take the time to sort things out.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.