1 рік тому
Тут ви можете обговорити EmuCasino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я все ще не можу оцінити казино, у мене є незавершене зняття коштів, яке я намагаюся поговорити зі службою підтримки, але це майже неможливо. Я зробив зняття 80 квітня 2023 року на 80 євро через netteler, вони надіслали мені електронний лист, який зайняв 24 години буде оброблено через 72 години. Я продовжую чекати будь-якої відповіді та нічого
I still can't rate the casino I have a pending withdrawal which I try to talk to the support but it's almost impossible I made the withdrawal on 08/04/2023 for 80 euros via netteler they sent me an email that would take 24 hours to be processed after 72 hours I continue waiting for any response and nothing
Ainda não posso avaliar o casino tenho um saque pendente ao qual tento falar com o suporte mas quase impossivel fiz o saque no dia 08/04/2023 de 80 euros via netteler mandaram me um email que demoraria 24 Horas ate ser processado passado 72 horas continuo a espera de qualquer resposta e nada
Я думаю, що інколи варто почекати трохи довше, вихідні просто не враховуються, а є міжнародні свята випічки, що також може спричинити затримку.
Судячи з огляду, казино звучить добре, тому я б зараз не хвилювався. 🤞
I think you should wait a bit longer sometimes, the weekend simply doesn't count, and there are international baking holidays, which could also cause a delay.
The casino sounds good based on the review, so I wouldn't worry for now. 🤞
Привіт, Радко, дякую за відповідь, сьогодні служба підтримки казино відповіла на мій електронний лист і надіслала мені цю відповідь ""
Привіт Нуно,
Вітання від команди відповідності та перевірки!
Вітаємо з нещодавніми виграшами в EmuCasino. Повідомляємо, що ваш запит на зняття 80,00 євро схвалено та оброблено. Виграш повинен бути на вашому рахунку майже відразу.
Якщо ми можемо допомогти ще чимось, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нами.
З найкращими побажаннями,
Майкл
Команда відповідності та перевірки""
але на моєму рахунку все ще немає доступної суми, що мені робити чи чекати?
Hello Radka Thanks for the reply the casino support today replied to my email and sent me this reply ""
Hi Nuno,
Greetings from the Compliance & Verification Team!
Congratulations on your recent winnings at EmuCasino. Please be informed that your withdrawal request for EUR 80.00 has now been approved and processed. The winnings should be in your account almost immediately.
If there is anything else that we can assist with, please don't hesitate to contact us.
Best Regards,
Michael
Compliance & Verification Team""
but I still don't have the amount available in my account what should I do should I wait?
Ola Radka Obrigado pela resposta o suporte do casino hoje respondeu ao meu email e mandaram me esta resposta ""
Hi Nuno,
Greetings from the Compliance & Verification Team!
Congratulations on your recent winnings at EmuCasino. Please be informed that your withdrawal request for EUR 80.00 has now been approved and processed. The winnings should be in your account almost immediately.
If there is anything else that we can assist with, please don’t hesitate to contact us.
Best regards,
Michael
Compliance & Verification Team""
mas ainda não tenho o valor disponivel na minha conta o que devo fazer devo aguardar?
Привіт,
Я б дав ще кілька днів - принаймні. Але, здається, зараз це на хорошому шляху. Повідомте мене в четвер, чи не так?
Hello,
I'd give it a few more days - at least. But it seems it is on the good way now. Update me on Thursday, would you?
Радка Дякую за допомогу казино здійснило платіж зайняв деякий час Я не звик до затримки платежу, але побачивши, що мені заплатили, це стало надійним казино
Radka Thanks for the help the casino made the payment took a while I wasn't used to the delay for payment but seeing that they paid me it becomes a reliable casino
Radka Obrigado pela ajuda o casino fez o pagamento demorou um bocado eu não estava habituado a demora para pagamento mas vendo que pagaram para mim passa a ser um casino de confiança
👍🙌 Чудово!
Це дратує, але іноді очікування також є правильною стратегією.
Я радий за вас!
👍🙌 Great!
It's unnerving, but sometimes waiting is also a valid strategy.
I'm happy for you!
я зробив депозит у цьому казино на 100 євро за допомогою skril, але я досі не отримав свій депозит, у мене є підтвердження
i made a deposit in this casino of 100 euros by skril but i still haven't received my deposit i have proof
eu fiz um deposito neste casino de 100 euros pelo skril mas ainda nao recebi o meu deposito tenho provas
Це в кращому випадку неприємно.
Як довго ви чекали?
Ну що, ви пробували перевіряти незавершені транзакції? Ви впевнені, що суму тим часом не повернули? Іноді, буває.
На вашому місці я б також попросив службу підтримки Skrill перевірити це.
Дайте нам знати, як це відбувається.🤞
That's unpleasant at best.
How long have you been waiting?
Well, did you try to check incompleted transactions? Are you sure the sum wasn't sent back in the meantime? Sometimes, it happens.
I would also ask the Skrill support to check it out if I were you.
Let us know how it goes.🤞
Що за застаріла інформація? Не могли б ви бути конкретнішими, будь ласка?
What kind of outdated information? Could you be more specific please?
Це казино не має активної ліцензії. Вони пишуть на своїй першій сторінці: EmuCasino управляється, має ліцензію та уповноважене пропонувати послуги онлайн-ігор і не робить жодних заяв щодо законності таких послуг в інших юрисдикціях.
Якщо ви запитаєте в чаті, вони не зможуть повідомити вам ліцензію, а також запитають, чому ви ставите це запитання
This casino has no active License. They write on their front page: EmuCasino is operated, licensed and authorised to offer online gaming services and makes no representation as to the legality of such services in other jurisdictions.
If you ask the chat, they can not tell you the license and also they are asking why you ask for that question
Інформація на нашому веб-сайті говорить, що це казино працює під Кюрасао (GC) і його ліцензія дійсна. Якщо у вас є інша інформація, надайте її контактній особі, яку ви знайдете внизу сайту ?
Дякую тобі.
The information on our website says that this casino operates under the Curaçao (GC) and its license is valid. If you have some different information, could you please provide it to the contact person you will find at the bottom of the site?
Thank you.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.