1 рік тому
Тут ви можете обговорити Empire.io Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я вніс 50 євро і отримав 100 безкоштовних обертань. З цих безкоштовних обертань я виграв 30 євро. потім раптом ці гроші зникли. Тоді служба обслуговування клієнтів нарахувала мені ще 100 безкоштовних обертань. Я виграв 17 євро, і вони зникли. Служба підтримки клієнтів сказала, що перешле це до відповідного відділу. Потім я знову зробив депозит і знову отримав 100 безкоштовних обертань. Ще один бонус 50 євро. Обидва не вдалося активувати. Після іншого депозиту та ж гра. Тепер я маю 200 безкоштовних обертань і 86 євро бонусу. Обидва не можна активувати. клієнтська служба завжди дає лише стандартні відповіді, які передають у відповідальний відділ. Потім я написав їм, щоб вони повернули мені мої ставки, і тоді вони зможуть залишити свої бонуси. Завжди та сама відповідь. Я повинен бути терплячим. Вони це передали.
I deposited €50 and received 100 free spins. From these free spins I had won 30 euros. then all of a sudden that money was gone. Customer service then credited me with another 100 free spins. I won 17 euros and they were gone. Customer service said they would forward it to the appropriate department. I then deposited again and received 100 free spins again. Another bonus of 50 euros. Both could not be activated. After another deposit the same game. I now have 200 free spins and 86 euros bonus. Both cannot be activated. the customer service always gives only standard answers that they forward it to the responsible department. I then wrote them to pay me back my bets and then they can keep their bonuses. Always the same answer. I should be patient. They passed it on.
Ich habe 50 Euro eingezahlt und 100 Freispiele erhalten. Aus diesen Freispielen hatte ich 30 Euro gewonnen. dieses Geld war dann auf einmal weg. Der Kundenservice hat mir dann weitere 100 Freispiele gutgeschrieben. Ich gewann 17 Euro diese waren dann auch weg. Der Kundendienst sagte er leite es weiter an die zuständige Abteilung. Ich habe dann wieder eingezahlt und wieder 100 Freispiele erhalten. Einen weiter Bonus in höhe von 50 Euro. Beides lies sich nicht aktiviere. Nach einer weiteren Einzahlung das selbe Spiel. Ich habe jetzt 200 Freispiele und 86 Euro Bonus. Beides lässt sich nicht aktivieren. der Kundendienst gibt immer nur Standartantworten dass sie es weiterleiten an die zuständige Abteilung. Ich schrieb dann sie sollen mir meine Einsätze zurück zahlen und dann können sie ihre Boni behalten. Immer die gleiche Antwort. Ich soll mich gedulden. Sie haben es weiter gegeben.
Привіт, мені шкода, що ви опинилися в такій ситуації. Я бачу, що служба підтримки щойно написала вам у відповідь, щоб повідомити, що вони передали це у відповідний відділ, який має це розібратися. Мені це здається дивним, але поки казино не дасть розумного пояснення, ми можемо лише здогадуватися, що відбувається.
Якщо служба підтримки не відповідає, ви можетеподати нам скаргу , і ми спробуємо допомогти вам у вашій ситуації.
Чи могли б ви повідомити нам, як розвивається ваша ситуація? Я думаю, що гравцям також допоможе прочитати про ваш досвід у цьому казино.
Наразі я бажаю вам удачі та сподіваюся, що ситуація вирішиться і у вас більше не виникне проблем із казино.
Hi, I'm sorry you're in this situation. I see that support just wrote back to you to say that they have referred it to the appropriate department, which should sort it out. It seems strange to me, but until the casino gives a reasonable explanation, we can only guess what's going on.
If support does not respond, you can file a complaint with us and we will try to help you with your situation.
Could you please update us on how your situation is progressing? I think it would also help the players if they could read about your experience at this casino.
For now, I wish you the best of luck and hope that the situation will be resolved and you will not have any further problems with the casino.
Я збирався спробувати це казино, але мене хвилювало максимальний виграш за обертання, вказаний на Casino.Guru.
Однак я надіслав Empire.io електронний лист щодо цього, і тепер я не впевнений, що це обмеження все ще застосовується. Нижче наведено обмін електронною поштою між мною та Empire.io.
==================================================== ========
Я:
Привіт! Я натрапив на сайт вашого казино на Casino.Guru.
https://casino.guru/empire-io-casino-review
Я хотів би приєднатися до вашого казино, але в наведеному вище посиланні є термін, який звучить так:
«Казино Empire.io має ліміт виграшу в 1 000 000 ₮ за обертання (раунд гри). Якщо ви виграєте більше, ви не отримаєте гроші, що перевищать ліміт».
Я просто хотів знати, чи це правило досі діє, чи ви згодом його видалили чи змінили, оскільки це може вплинути на моє рішення чи приєднуватися.
Я з нетерпінням чекаю почути від вас.
==================================================== ========
Empire.io:
Привіт, дякую за повідомлення.
Перегляньте наші положення та умови для цього запиту.
10.10. Максимальна сума виграшу в грі Live Crash (від OneTouch) не перевищує 1 000 000 доларів США (один мільйон доларів США) або еквівалентну суму в інших валютах.
З повагою,
==================================================== ========
I was considering trying out this casino but I was concerned about the max win per spin referred to on Casino.Guru.
However, I sent Empire.io an email regarding this, and now I am not sure this limit still applies. Below is the email exchange between myself and Empire.io.
==========================================================
Me:
Hi, I came across your casino website on Casino.Guru.
https://casino.guru/empire-io-casino-review
I would like to join your casino but there is a term stated in the above link which reads as follows:
"Empire.io Casino has a win limit of 1,000,000 ₮ per spin (game round). If you win more, you will not get the money exceeding the limit."
I just wanted to know if this rule still applies or if you have since removed or amended it, as it may affect my decision on whether to join.
I look forward to hearing from you.
==========================================================
Empire.io:
Hello , Thank you for your message.
Please check our terms and conditions for this request.
10.10. The maximum win amount for the Live Crash game (by OneTouch) is capped at 1.000.000 USDT (one million USDT) or equivalent amount in other currencies.
Kind Regards,
==========================================================
Привіт і дякую за турботу. Я вже повідомив про це нашу команду обробки даних, і оскільки це правило стосується лише гри Live Crash, а не загального правила в казино, причина для попередження, яке вас турбує, на нашу думку, зникла. Таким чином, він був повністю видалений.
Тож велике спасибі за оновлення 👌. Також, якщо у вас будуть якісь інші спостереження в майбутньому, повідомте нам. Чи знаєте ви, що ви можете легко це зробити, прокрутивши сторінку вниз, де ви знайдете потрібну людину, з якою можна зв’язатися 😉?
Дайте нам знати, як у вас пройшла гра 🙂.
Hello there and thank you for your concern. I have already informed our data team about it, and as the rule is just about the Live Crash game, not a general rule in the casino, the reason for the warning you are concerned about has vanished we believe. Thus, it was removed completely.
So thank you very much for the update 👌. Also if you have any other observation in the future, please let us know. Did you know that you can easily do it by scrolling down on the page, where you will find the right person to contact 😉?
Let us know how did you go with the game as well 🙂.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.