ФорумКазиноEl Royale Casino - загальне обговорення

El Royale Casino - загальне обговорення

1 рік тому від gpro54
|
2731 переглядів 18 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити El Royale Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Нарешті пройшли процес перевірки, який був не надто легким, але вони пройшли. Ні, я чекаю на зняття коштів, і я дуже хвилююся, оскільки гуру казино допоміг мені з процесом перевірки Swipe. Уже минув день, я просто сподівався, що мене не закриють. Лол Представниця, яка допомагала в казино, швидко та чудово вирішила мої проблеми з перевіркою. Хочеться, щоб вона також могла допомогти мені з процесом вилучення! Хотів би повернутися в казино, якщо все вийде! 🤞🤞

Автоматичний переклад.
gpro54
1 рік тому

Привіт gpro54,

Я хотів би думати, що в такому казино з дуже хорошою репутацією вам нема про що хвилюватися, особливо якщо ви вже пройшли перевірку KYC.

Будь ласка, дайте нам знати, як у вас справи! 🤞


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я попросив El Royale допомогти виконати мій запит на зняття коштів.


Я вчора спілкувався з їхнім чатом, і джентльмен сказав, що це оплачено, але нічого не надійшло. Не могли б ви допомогти мені дізнатися у них, чи все гаразд. Я прикріплю живий чат.

Я дуже розраховую на вас це відкликання. Будемо дуже вдячні за все, що ви можете зробити!


З повагою,

Грег

file

Автоматичний переклад.
gpro54
1 рік тому

Дозвольте Наталії поміркувати над вашою скаргою, я бачу, що навіть казино відповіло раніше, тому я думаю, що цю проблему можна вирішити.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Як вони дізнаються про проблему? Я не переживаю, що щось не так, тому що представник служби підтримки в чаті сказав, що це платно, але я нічого не отримав. Чи бачать вони, що я до них звернувся?

Дякую,

Грег



Автоматичний переклад.
gpro54
1 рік тому

Що ж, я б сказав, що якщо підтримка каже "оплачено", а ви нічого не отримали, варто запитати.

Ви вже поділилися цією інформацією у своїй скарзі, найближчим часом Наталія її перевірить.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Сподіваюсь хтось! 🤞🤞🤞

Ще раз дякую за вашу допомогу.

З повагою,

Грег

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт.. Чи була якась відповідь від Наталії??

Я досі не отримав платіж.

Я б не робив із цього нічого страшного.. АЛЕ я отримав електронний лист від їхнього банківського рахунку ТА поспілкувався з їхнім чатом, і вони обидва сказали, що його було НАДІСЛАНО. Я боюся, що щось не так, тому що отримання переказу в біткойнах не займає 5-6 годин.


Я сподіваюся отримати ідентифікаційний номер транзакції, щоб я міг її відстежити. Просто не хочу, щоб це загубилося чи щось інше, що затримає це.


БУДЬ-ЯКА відповідь буде дуже вдячна. Вибачте, що знову всіх турбую!

З повагою,

Грег

Автоматичний переклад.
1 рік тому

11 годин після того, як я отримав підтвердження платежу та електронний лист від вашого банківського відділу про те, що кошти надіслано. Досі нічого не внесено. Сьогодні вранці я писав тут 2-3 рази з відповіддю на примітку??

Одна людина каже, що я повинен мати кошти. Одна каже 24 години. Це дуже довго для переказу біткойнів.


Я попросив ідентифікаційний номер транзакції, але ніхто не відповів.. Знову!


Я не знаю, що ще робити? Це ті, хто сказав, що це вже в дорозі.

Автоматичний переклад.
gpro54
1 рік тому

Привіт,

це нормально, що банківський переказ займає до кількох днів. Просто почекайте трохи, цей метод не є миттєвим.

Ви отримаєте сповіщення, щойно ваша скарга буде оновлена, або ви можете перевірити її безпосередньо тут .

Таймер каже, що залишилося 5 днів:

file

Будь ласка, будьте терплячими, є маса гравців, які відкрито скаржаться, і ми маємо намір допомогти вам усім.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я виводив через біткоіни

Не дивлячись на це.

Я щойно отримав гроші. Гроші в гаманці. У нас все добре!

Дякую ВСІМ за допомогу, і я дуже ціную її!!

Знову дякую,

Грег

Автоматичний переклад.
gpro54
1 рік тому

Привіт,

Ну гаразд. Щиро вітаю! 🙂

Повідомлю Наталю.

Час від часу відвідуйте нас. Хороші новини завжди особливо цінуються 🤞😁

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Сподіваюся, кожен знайде рішення!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я скористався їхнім чатом служби підтримки, і людина сказала, що ви вже скористалися платежем, але я його ще не отримав.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мені платили від El Royale.


Все добре!

Автоматичний переклад.
JennyFlatoue193
1 рік тому

Привіт,

Я б сказав, що вам слід трохи почекати, якщо я не помиляюся, знадобилося 5 днів, щоб продовжити платіж у біткойнах.

Перевірте повідомлення gpro54.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У когось ще є проблеми з внесенням депозитів у біткойнах на El Royale або на будь-якому з його дочірніх сайтів? Вони кажуть, що оновлюють свій криптобанкінг, але так триває вже кілька днів. Це змусило мене задуматися, чи це ознака чогось... наприклад, коли бізнес починає закривати свої облікові записи...

Автоматичний переклад.
Wrrigdon
1 рік тому

Я б не став спекулювати, я думаю, це занадто рано.

Але було б добре, якби ви тримали нас у курсі 👍😉

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого