2 міс. тому
Тут ви можете обговорити EGB Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Мій обліковий запис jhall80 (#939409). З листопада вніс депозити на суму понад 2800 доларів США. Постійно там пропадав, тому проблем не було. Іноді я знімав $100-200 виграшу, мій баланс ставав $2500. Почалися перевірки документів. Просили різні селфі з моїм паспортом. Мені навіть дзвонили по скайпу. Я пройшла всі перевірки. Згідно з їх правилами, зняття коштів здійснюється так само, як і депозити. Усі депозити були через криптовалюту (usdt). Вони прибрали можливість виводити гроші через криптовалюту, порушивши свої правила. Стверджуючи, що обмеження поширюється на мій регіон (Канада). Це шахрайство, оскільки інші гравці з мого регіону можуть зняти гроші за допомогою цього методу. Залишили можливість оплати через PayPal, який не платить.
My account is jhall80 (#939409).Made deposits of more than $2800 since November. Constantly lost there, so there were no problems. Sometimes I withdrew $100-200 of winnings my balance became $2500. Document checks began. They asked for different selfies with my passport. They even called me via Skype. I passed all the checks. According to their rules, withdrawals are made the same way as deposits. All deposits were through crypto (usdt). They removed the ability to withdraw money through crypto, violating their rules. Arguing that the restriction applies to my region (Canada). This is a scam since other players from my region can withdraw using this method. They left the option to pay via PayPal, which does not pay.
Чи правильно я розумію, що ви могли зняти гроші до використання криптовалюти? І тільки зараз кажуть, що не можна. правильно?
Що насправді спадає на думку, чи були б якісь зміни з новим роком щодо всього цього. Ви знаєте. 🤔
Я б пропонував вам подати скаргу тут, і наша команда розслідує це питання, і, сподіваюся, незабаром ви зможете отримати свій виграш.
що ти кажеш
Просто перейдіть за цим посиланням і добре опишіть усе, щоб ми могли втрутитися у вашу справу. Повідомте нам, будь ласка, як усе відбувається. Чекатимемо на вашу відповідь.
Do I understand correctly that you were able to withdraw the money before using crypto? And only now do they say that it is not possible. Right?
What actually comes to mind is if there were some changes with the new year regarding all this. You know. 🤔
I would surely suggest you file a complaint here, and our team will investigate the matter, and hopefully soon you will be able to get to your winnings.
What do you say?
Just follow this link and describe the whole matter well so we can intervene in your case. Let us know, please, how it all goes. We'll wait for your reply.
Чудово, тож якщо ви дізнаєтесь щось актуальне, не соромтеся зв’язуватися. Будемо раді дізнатися більше.
Я сподіваюся, що це вирішиться і вийде добре.🙂
Great, so if you find out something relevant, feel free to get in touch. We will be glad to know more.
I hope this will be sorted out and turn out well.🙂
Відповідно до Умов і положень EGB, з якими ви погодилися під час реєстрації, ми можемо встановлювати обмеження на доступні способи виведення коштів, а також максимальні та мінімальні ліміти виведення залежно від способу виведення або для окремих користувачів (Розділ 7). Доступні методи зняття коштів можна знайти, відвідавши розділ «Виведення коштів» у вашому обліковому записі.
According to the EGB Terms & Conditions, which you agreed to upon registration, we may set limits on available withdrawal methods and maximum and minimum withdrawal limits depending on the withdrawal method or for individual users (Section 7). The withdrawal methods available to you can be found by visiting the Cash Out section of your account.
Відповідно до того ж розділу 7 зазначено, що: «Усі зняття коштів будуть оброблені назад на початковий дебет, кредитну картку, банківський рахунок, спосіб оплати, який використовувався для внесення депозитів на баланс вашого рахунку».
Зручно мати правила, які суперечать одне одному. Зручно не виплачувати виграш (навіть не виграш, оскільки я зробив більше депозитів, ніж мій баланс).
Також зручно залишити ті способи оплати (наприклад PM), на які я, як житель Канади, не можу зареєструватися. До речі, ви так і зробили. Ви залишаєте тільки цей спосіб оплати і вивести гроші неможливо. Чому б вам не зробити це таким чином?
Оскільки ви вирішили відповісти тут, на форумі, ігноруючи мої електронні листи. Скажіть мені тут (на цьому форумі), як я можу повернути всі мої $2547?
Наприклад, я спеціально відкрив рахунок PayPal, щоб отримати свої гроші. Я замовив зняття 100 доларів із 2557 доларів 3 тижні тому. Я досі не отримав його.
Тепер скажіть мені, як ви заплатите мені 2557 доларів, якщо ви не можете заплатити 100 доларів протягом 3 тижнів? Почекаю, що ти за обман придумаєш.
In accordance with the same section 7 it is stated that: "All withdrawals will be processed back to the original debit, credit card, bank account, method of payment used to make deposits on your Account Balance".
It's convenient to have rules that contradict each other. It's convenient to not pay the winnings (not even the winnings, since I made more deposits than my balance).
It is also convenient to leave those payment methods (for example PM) for which I, as a resident of Canada, cannot register. By the way, you did so. You leave only this payment method and it is impossible to withdraw money. Why don't you do it this way?
Since you decided to reply here on the forum, ignoring my emails. Tell me here (on this forum) how I can get all my $2547 back?
For example, I specifically opened a PayPal account to get my money. I ordered a withdrawal of $100 out of $2557 3 weeks ago. I still haven't received it.
Now tell me how you will pay me $2557 if you can't pay $100 for 3 weeks? I'll be waiting to see what kind of deception you come up with.
Відповідно до Умов і положень EGB, з якими ви погодилися під час реєстрації, ми можемо встановлювати обмеження на доступні способи виведення коштів, а також максимальні та мінімальні ліміти виведення залежно від способу виведення або для окремих користувачів (Розділ 7). Доступні методи зняття коштів можна знайти, відвідавши розділ «Виведення коштів» у вашому обліковому записі.
According to the EGB Terms & Conditions, which you agreed to upon registration, we may set limits on available withdrawal methods and maximum and minimum withdrawal limits depending on the withdrawal method or for individual users (Section 7). The withdrawal methods available to you can be found by visiting the Cash Out section of your account.
Дякуємо за ваш внесок тут.
Просто дружнє нагадування або порада: якщо я можу, спробуйте скористатися кнопкою «відповісти», коли відповідатимете певному користувачеві. Тільки так вони зможуть отримати сповіщення про вашу публікацію.😉
Thank you for your contribution here.
Just a friendly reminder or a tip: if I can, try to use the "reply" button whenever replying to some particular user. Only this way they can get notified about your post.😉
Відповідно до того ж розділу 7 зазначено, що: «Усі зняття коштів будуть оброблені назад на початковий дебет, кредитну картку, банківський рахунок, спосіб оплати, який використовувався для внесення депозитів на баланс вашого рахунку».
Зручно мати правила, які суперечать одне одному. Зручно не виплачувати виграш (навіть не виграш, оскільки я зробив більше депозитів, ніж мій баланс).
Також зручно залишити ті способи оплати (наприклад PM), на які я, як житель Канади, не можу зареєструватися. До речі, ви так і зробили. Ви залишаєте тільки цей спосіб оплати і вивести гроші неможливо. Чому б вам не зробити це таким чином?
Оскільки ви вирішили відповісти тут, на форумі, ігноруючи мої електронні листи. Скажіть мені тут (на цьому форумі), як я можу повернути всі мої $2547?
Наприклад, я спеціально відкрив рахунок PayPal, щоб отримати свої гроші. Я замовив зняття 100 доларів із 2557 доларів 3 тижні тому. Я досі не отримав його.
Тепер скажіть мені, як ви заплатите мені 2557 доларів, якщо ви не можете заплатити 100 доларів протягом 3 тижнів? Почекаю, що ти за обман придумаєш.
In accordance with the same section 7 it is stated that: "All withdrawals will be processed back to the original debit, credit card, bank account, method of payment used to make deposits on your Account Balance".
It's convenient to have rules that contradict each other. It's convenient to not pay the winnings (not even the winnings, since I made more deposits than my balance).
It is also convenient to leave those payment methods (for example PM) for which I, as a resident of Canada, cannot register. By the way, you did so. You leave only this payment method and it is impossible to withdraw money. Why don't you do it this way?
Since you decided to reply here on the forum, ignoring my emails. Tell me here (on this forum) how I can get all my $2547 back?
For example, I specifically opened a PayPal account to get my money. I ordered a withdrawal of $100 out of $2557 3 weeks ago. I still haven't received it.
Now tell me how you will pay me $2557 if you can't pay $100 for 3 weeks? I'll be waiting to see what kind of deception you come up with.
Будь ласка, використовуйте кнопку «відповісти», коли хочете написати комусь. 🙂
Please use the "reply" button whenever you'd like to write to someone. 🙂
Я відповів на ваше повідомлення 3 дні тому. Сподіваюся отримати відповідь.
I replied to your message 3 days ago. I hope to receive a response.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.