2 р. тому
Тут ви можете обговорити Duxcasino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Здравствуйте,
Ви повинні активувати цей бонус у своєму рахунку в казино. Якщо вам потрібна допомога, запитайте їх у чаті, будь ласка.
Дайте мені знати, чи допомогли вони вам.
Hello,
you are supposed to activate this bonus in your casino account. If you need help, ask their live chat, please.
Let me know whether they helped you.
Привіт, хлопці, хтось там щось виграв?
Бонусні ігри не можуть виграти більше 20 євро!!
Потім постійно телефонує зі спам-номером!?! З тобою теж??
Hey guys has anyone won anything there?
Bonus games cannot win more than €20!!
Then constantly calls with spam number!?! With you too??
Hey Leute hat jemand dort schon mal was überhaupt gewonnen??
Mehr als 20€ sind bei Bonusspielen Gewinn nicht drin!!
Dann ständig anrufe mit Spam Nummer!?! Bei euch auch??
Привіт.
Я переніс ваш допис сюди, тому що це загальна тема казино, швидше за все, ви отримаєте відповідь тут 🙂.
Щоб переглянути досвід інших гравців, рекомендую звернути увагу на відгуки користувачів ( посилання тут ).
Подивимося, скільки ще підтвердять подібні дзвінки... 🤔
Hello.
I moved your post here because this is the general casino thread, most likely, you receive a reply here 🙂.
To browse other players' experiences, I recommend paying attention to the user reviews (link here).
Let's see how many others confirm similar calls... 🤔
Привіт. Чи має Duxcasino досвід роботи з депозитами третіх осіб? Грав з колегою і тупо платив щось з його карти. Я випадково натрапив на схему сторонніх депозитів. Зараз ми зробили дуже великий виграш (>10 000), але перевірка ще триває - довіреність також була завантажена для цього. Трохи сидимо на гарячому вугіллі. Чи є у кого-небудь досвід виплати Dux тут або якщо вони анулюють або конфіскують виграш.
Hello. Does Duxcasino have experience dealing with third party deposits? I played with a colleague and stupidly paid something from his card. I stumbled across the third party deposit scheme. Now we have made a very big win (>10,000) but verification is still ongoing - power of attorney has been uploaded for this as well. We're sitting on hot coals for a bit. Does anyone have any experience with Dux paying out here or if they void or confiscate the winnings.
Hallo. Gibt es bei Duxcasino Erfahrungen wie sie mit Einzahlungen von Dritten umgehen? Habe mit einem Kollegen gemeinsam gespielt und blöderweise von seiner Karte was eingezahlt. Bin dabei über die Regelung zur Einzahlung von Dritten drübergefallen. Jetzt haben wir einen sehr großen Gewinn gemacht (>10.000) aber die Verifizierung dauert noch an - Vollmacht wurde auch dazu hochgeladen. Wir sitzen ein bisschen auf heißen Kohlen. Hat jemand bereits Erfahrung damit ob Dux hier auszahlt oder ob sie die Gewinne stornieren oder beschlagnahmen.
Привіт.
У такому випадку я б негайно повідомив казино, щойно ви зробили цю помилку. Це заборонено і суперечить правилам. Отже, найкраще переконатися, що казино розуміє, що це була просто помилка. Щоб це зробити, я б не чекав, поки вони дізнаються самі... Це виглядає підозріло.
Ви обидва грали в одній мережі? Сподіваюся, що ні.
Так чи інакше, тримайте нас в курсі - бажаю чесного підходу!
Hello.
In such a scenario, I'd inform the casino immediately upon you made this mistake. This is forbidden and against the rules. So, the best shot is to ensure the casino understands it was just a fault. To do that, I would not wait untill they find out on their own... It seems suspicious.
Have you both played using the same network? I hope you haven't.
One way or another, keep us posted - I wish you a fair approach!
Привіт. Дякую за відповідь – я надіслав її їм, і вони все одно хотіли її безпосередньо як частину KYC. Ми також надіслали довіреність безпосередньо від мого колеги, що я можу користуватися грошима. Відтоді ми нічого не чули. Крім того, я дещо поклав зі свого рахунку і відправив туди дані. Тепер сподіваємося, що пропустять попри порушення правил «на знак доброї волі» і з попередженням. Запитану інформацію було надіслано негайно, включно з операціями по рахунку та інше. У підтримці кажуть лише, що вона ще триває.
Hello. Thanks for the reply - I sent it to them and they wanted it directly as part of the KYC anyway. We also sent a power of attorney directly from my colleague that I can use the money. We haven't heard anything since then. In addition, I deposited something from my account and sent the data there. We now hope that they will let it through despite violating the rules "as a gesture of goodwill" and with a warning. Requested information was all sent immediately, including account transactions and everything. The support says only that it still lasts.
Hallo. Danke für die Antwort - ich habe ihnen das geschickt und im Zuge der KYC wollten sie es eh direkt haben. Wir haben auch direkt eine Vollmacht von meinem Kollegen geschickt, dass ich das Geld verwenden kann. Seit dem haben wir nichts mehr gehört. Zusätzlich habe ich noch von meinem Konto was eingezahlt und da die Daten hingeschickt. Wir hoffen jetzt, dass sie es trotz Verstoß gegen die Regeln "auf Kulanz" und mit Verwarnung durchlassen. Angeforderte Infos wurden alle sofort übermittelt inklusive Kontoumsätze und alles. Der Support sagt nur dass es noch dauert.
Я думаю, це незручно, коли вам доводиться визнавати порушення правил, залишаючи вирок за казино. Проте, як уже було сказано, я вважаю, що шанси на справедливе чи щедре рішення покращуються, якщо ви чесні. Я бажаю тобі чесного кінця, я буду тут для подальших оновлень.
Поділіться кожним своїм прогресом, будь ласка.
I imagine it feels awkward when you have to come clean about breaching the rules leaving the judgment upon the casino. Still, as being said, I believe the chance for a fair or generous solution improves with you being honest. I wish you a fair ending, I'll be here for further updates.
Share every progress you make, please.
На жаль, зараз казино заблокувало мій рахунок і хоче повернути лише сплачену суму. Здається, вони не претендуватимуть на добру волю, а наполягатимуть на умовах і повністю скасують прибуток. Я вважаю, що це дуже неприємно для гравців – особливо тому, що ви навіть повинні вводити власника рахунку вручну під час внесення депозиту, і все ще немає вказівок на те, що це має бути ідентичним.
Unfortunately, the casino has now blocked my account and only wants to refund the amount paid. Seems as if they would not claim goodwill here but insist on the terms and conditions and cancel the profits completely. I find it a pity and quite player-unfriendly - especially since you even have to enter the account holder manually when making a deposit and there is still no indication that this has to be identical.
Leider hat das Casino mittlerweile mein Konto gesperrt und möchte nur den bezahlten Betrag zurücküberweisen. Scheint so als würden sie hier keine Kulanz geltend machen sondern auf den AGB beharren und die Gewinne komplett streichen. Finde ich sehr schade und durchaus spielerunfreundlich - zumal man beim einzahlen sogar den Kontoinhaber manuell eingeben muss und es trotzdem keinen Hinweis gibt, dass dieser identisch sein muss.
Я співчуваю вашій думці, але все ще є положення та умови, з якими вам слід ознайомитися, тому що коли ви завершуєте реєстрацію облікового запису, ви також погоджуєтеся з усіма умовами:
«Компанія не приймає платежі третіх осіб. Ви повинні робити депозити лише з банківського рахунку, банківських карток, електронних гаманців або інших методів оплати, які зареєстровані на ваше ім’я. Якщо під час перевірок безпеки ми визначимо, що ви порушили це умови, ваш виграш буде конфісковано, а початковий депозит буде повернено власнику платіжного рахунку. Компанія не несе відповідальності за втрачені кошти, внесені з рахунків третіх осіб."
Мені дуже шкода 🙁
I empathize with your opinion, yet there are still terms and conditions you should get familiar with because the moment you finalize the account registration, you also agree to the full terms:
"The Company does not accept third party payments. You must make deposits only from a bank account, bank cards, e-wallets or other payment methods that are registered in your own name. If we determine during the security checks that you have violated this condition, your winnings will be confiscated and the original deposit will be returned to the owner of the payment account. The Company is not responsible for the lost funds deposited from third party accounts."
I'm so sorry 🙁
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.