Чи можу я отримати допомогу з моєю скаргою? Вони просто змушують мене бігати по колу. Вони продовжують наполягати, що до моєї кредитної картки прив’язаний банківський рахунок.
Все, що я робив, це використовував свою кредитну картку для внесення депозиту за допомогою apple pay, що я робив на десятках сайтів і на 3 сайтах під тим же керівництвом (казино queenspins/roby/ricky), і жоден із них не мав цієї проблеми чи неправильного розуміння того, як працює кредитна картка (оплата кредитною карткою, виведення коштів на банківський рахунок , ЩО НЕ ПОВ’ЯЗАНО МЕЖДУ ОДНИМ ), верифікація не була проблемою, а зняття було в порядку... ймовірно, це буде потрібно. мені понад місяць, якщо не більше, щоб отримати гроші, і це божевільно
Can I get some help with my complaint? They are just making me run in circles now. They keep insisting there is a bank account attached to my credit card.
All I did was use my credit card to deposit using apple pay, which I have done at dozens of sites and at 3 of the sites under the same management (queenspins/roby/ricky casino) and none of them were having this issue or misunderstanding of how the credit card works (pay by credit card, withdraw to a bank account THAT ARE NOT LINKED TO EACH OTHER), verification was no problem and withdrawal was fine... probably going to take me over a month if not more to actually get the money which is crazy