ГоловнаФорумКазиноDundeeSlots Casino - загальне обговорення

DundeeSlots Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від fayedmarksson
|
2 194 переглядів 25 відповідей |
|
1 2

Чи можу я отримати допомогу з моєю скаргою? Вони просто змушують мене бігати по колу. Вони продовжують наполягати, що до моєї кредитної картки прив’язаний банківський рахунок.

Все, що я робив, це використовував свою кредитну картку для внесення депозиту за допомогою apple pay, що я робив на десятках сайтів і на 3 сайтах під тим же керівництвом (казино queenspins/roby/ricky), і жоден із них не мав цієї проблеми чи неправильного розуміння того, як працює кредитна картка (оплата кредитною карткою, виведення коштів на банківський рахунок , ЩО НЕ ПОВ’ЯЗАНО МЕЖДУ ОДНИМ ), верифікація не була проблемою, а зняття було в порядку... ймовірно, це буде потрібно. мені понад місяць, якщо не більше, щоб отримати гроші, і це божевільно

Змінено
Автоматичний переклад.
Anonymized787

привіт

Дякуємо за всі оновлення.

Я бачу, що вам справді неприємно переживати всю цю ситуацію, тому, сподіваюся, ми зможемо вам допомогти.

Я повідомлю про все це вашого спеціаліста з розгляду скарг Ніка та попрошу його спробувати продовжити розгляд вашої скарги. Вибачте за пізню відповідь нашої команди зі скарг; просто в цей час вони дійсно дуже зайняті. Але не хвилюйтеся; ми зробимо все можливе, щоб допомогти вам.

Будь ласка, майте на увазі, що немає нічого незвичайного в тому, що гравці повинні знімати кошти тим самим способом платежу, який вони використовували для свого депозиту. Насправді так це працює в більшості онлайн-казино.

Ваша кредитна картка дійсно має бути прив’язана до банківського рахунку, як вам сказали. Хіба не так? Можливо, у вас є онлайн-банкінг для цього рахунку, де ви можете оплатити всі гроші, зняті з вашої кредитної картки?

Я вважаю, що саме це вони мали на увазі, і це рахунок, який ви повинні використовувати для зняття своїх грошей.

Чи можете ви перевірити це, будь ласка, та повідомити нам про все?

Автоматичний переклад.

Привіт, дякую за відповідь. Можливо, за кордоном це працює інакше, але тут, в Австралії, ви можете мати кредитні картки будь-якого банку чи кредитора, і вони ніколи не будуть безпосередньо пов’язані з банківським рахунком.


Ви можете мати банківський рахунок і кредитну картку в одному обліковому записі та в одному банку, однак вони розглядаються як окремі організації.

Ви можете налаштувати банківський рахунок на пряме дебетування для оплати кредитної картки, але неможливо надіслати гроші на кредитну картку за допомогою банківського переказу.


Це кредитна картка, яку вони хочуть, щоб я надав банківський рахунок. Latitude — це фінансова установа, яка надає кредитні картки та позики. Вони не мають доступних банківських рахунків

https://www.latitudefinancial.com.au/credit-cards/28-degrees/


Ймовірно, найкраще пояснення того, як це працює, наведено тут: мої 28 градусів — це виключно кредитна, а не дебетова картка, яка має можливість «подвійної мережі» - https://moneysmart.gov.au/banking/transaction-accounts-and-debit-cards


Дебетові та кредитні картки
Коли ви використовуєте дебетову картку для оплати речей, ви витрачаєте гроші на своєму рахунку. Якщо на рахунку немає грошей, ви не можете зробити покупку.
Коли ви користуєтеся кредитною карткою , ви позичаєте гроші, які вам доведеться повернути з відсотками.
Використання дебетової картки менш ризиковане, ніж використання кредитної картки, оскільки ви не можете отримати борг.
Деякі дебетові картки є «картками подвійної мережі», що означає, що ви також можете використовувати їх як кредитну картку. Якщо ви використовуєте свою дебетову картку як кредитну, з вас можуть стягнути високі відсотки. Ви можете заплатити більше, ніж за звичайну кредитну картку.
Якщо ви переходите з кредитної картки на дебетову, щоб уникнути боргів, переконайтеся, що ваша дебетова картка не має кредитної опції.



Змінено
Автоматичний переклад.
Anonymized787

Я розумію, що ви маєте на увазі. Це те, що, як я пам’ятаю з часів мого перебування в Австралії, у мене був банківський рахунок у Westpac, і я мав свою дебетову картку, і, звичайно, ви також могли попросити кредитну картку. правильно? Ось що я мав на увазі — що він синхронізується з рахунком у якомусь банку, звідки ви надсилаєте гроші для погашення кредитної картки.

Отже, якщо я можу запитати, яким способом ви погашаєте цю кредитну картку? Я не зовсім розумію це, знаєте.

І, до речі, ви пояснили це таким чином казино та сказали їм, яку кредитну картку ви використали для депозиту?

Автоматичний переклад.

на кредитній картці є залишок, який можна оплатити BPAY (метод оплати в Австралії) або прямим дебетом/оплатити на пошті. Наявність банківського рахунку в тому самому обліковому записі, що й кредитна картка, не має прямих наслідків, ви можете використовувати будь-який банківський рахунок для сплати або прямого дебетування суми боргу


Я пояснював їм кілька разів, тож, можливо, це була плутанина щодо того, як це працює тут, але насправді це залежить від того, хто обробляв квиток. Відкликання схвалено після того, як мою скаргу було передано учаснику, і я отримав гроші на свій банківський рахунок


не впевнений, чи команда CG зв’язалася з ними, чи повернулася особа, яка займалася моїм виведенням грошей у казино, дехто з персоналу підтримки, здається, має інший доступ/розуміння

Автоматичний переклад.
Anonymized787

Дуже дякую за пояснення. Це дійсно допомагає.

І, звичайно, я дуже радий, що ви нарешті отримали свої гроші, і вашу справу можна успішно закрити.

Що ви думаєте? Ти будеш там знову грати?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого